Stran 1 od 1

Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: Če jun 15, 2017 7:36 pm
Napisal/-a Hanzi
Ima kdo izkusnje z novejsimi furgoni kot so trafic, jumpy, ford transit custom....
Iscem nekaj majhnega z veliko nosilnostjo. Vidim da pri citroenu in Fordu labko dobis 1, 4t nosilnosti .
Traffic ima samo 1,2 al nekaj takega.

Ima kdo kaj izkusenj?

Re: Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: Pe jun 16, 2017 5:13 am
Napisal/-a Firediver
Mislim, da kaj več od 1,4 tone nosilnosti ne boš dobil, vsaj ne v okviru vožnje z B kategorijo (do 3,5 t skupne teže).

Re: Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: Pe jun 16, 2017 8:32 am
Napisal/-a Ivan36
Majhen pa velika nosilnost ne gre skupaj. Torej H3 in L3 ali L4 dolžina. Ker H2 in L1 ali L2 ne boš dobil v tej nosilnosti. Imaš pa sedaj tudi možnost zračnih blazin zadaj, KONČNO ! Ter EUROBOX modele.

Re: Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: So jun 17, 2017 12:43 pm
Napisal/-a Hanzi
Na sreco gre majhno in velika nosilnost skupaj.
Primer jumpy xs.
4,5 dolzine
1,9m visine
Nosilnost do 1,4t

Sicer bi kar pri normalni dolzini (5m) raje ostal , ker vcasih pa tudi tiste pol pmetra prav pride.
Do stropa pa ze sedanji traffic ni bil pogosto nalozen. Pri vecjih kombijih je mozno do 1,6 tone nosilnosti (3,5t)
Ker ce nalozim polno, potem v njega spravim nekih 50 ton materiala ;)
Iscem pac konkurenco jumpyju. Vidim ga se v Fordu.
Traffi lahko pelje 1,2 tone pri L2.
Imas kak predlog kje vzeti zracne blazine?
Moram si ogledat kako se pritrdi paleto, ker v traficu se je ze zgodilo da se je sem ter tja vozilo. Predvsem ob kaksnem nenadnem zaviranju, izogibanju nepricakovani oviri.... in potem stene trpijo.
Baje so tudi ze stranska vrata odletela ob takih dogodkih. Ne bi rad imel tono matariala in stranska vrata na plocniku ob rondoju.

Re: Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: So jun 17, 2017 2:10 pm
Napisal/-a Ivan36
Meni je na Jumperju maxi položilo paleto Laškega piva, ker mi folk ni dobro povil spodnje tri vrste zabojev na paleto :twisted: :twisted: :twisted: še dobro, da sem bil že IZKUŠEN voznik in sem , ko sem opazil zevajoča stranska vrata ( cca 25 cm na ven zgoraj ) vstavil na odstavnem pasu in nekako poravnal celo paleto zabojev nazaj na paleto. Sreča je bila, da je folija držala vsaj srednji del zabojev, kar je bilo okoli 900 steklenic na eni paleti !
Glede premetavanja paketov ali palet je najbolje vse povezati z gurtnami tudi na X, če je možno, torej stena stena ali pod pod odvisno od teže in velikosti paketa.
Sem moral obvezno voziti po 5 +1 EURO paleto tovora :evil: težo si pa sami računajte :lol:

Re: Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: Ne jun 18, 2017 2:17 pm
Napisal/-a Hanzi
Mi vozimo predvsem zelezne plosce na paletah. Ker so tiste kkjukice bolj za okras po vogalih podna in stene, je res tezko privezati paleto da bi ostala na mestu tudi ob zaviranju v sili , ali kaksnem prehitro odpeljanem ovinku.
Kako se obnese protizsdrsna guma v tem primeru? Vem da bi morali se kljub temu gurtnati palete.
Razmisljam da bi naredil "fleksibilno" leseno skatlo kjer bi se drajsanje palete omejilo na velikost skatle, ki bi bila nekako fiksirana ob stene kombija.

Re: Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: Ne jun 18, 2017 8:17 pm
Napisal/-a ggorenc
Saj notranjost kombija je skoraj nujno treba obleci, imas dosti firm po sloveniji. Ne mi rect, da na plehu prevazate?! :D

Re: Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: Po jun 19, 2017 9:02 pm
Napisal/-a Hanzi
Na sperplati.
Pa kljub temu drsi v vskaem ovinku paleta. Guma pa bi spet motila kdaj nakladanje ker se palete porivajo ker so vilice vilicarjev prekratke da bi dve manjsi plaeti zaporedno preko stranskih vrat nalozil.
Ce das pod njo karton je nekaj bolje.
Gurtnam sicer z eno gurtno obicajno, ampak ce ni dobro povito s pack folijo potem hitro kje leti mimo gurtne.
Prakticno pa ne verjamem da bi jo lahko toliko prigurtnal z dvema gurtnama diagonalno da ob postenem zaviranju palete ne bi dobil v hrbet.
Ker serijsko imas ponavadi kaksnih 6 ali mogoce 8 rink. In francozi imajo rinke precej svoh. Ta mocno gurtno si ne upam zategnit posteno. Danes sem videl v fordu da ima mocnejse rinke.

Skratka nastudirat bo treba forda in citroena (peugota)
Ostalo pa mislim da ne ustreza kriterijem.

Re: Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: Pe jun 23, 2017 5:22 pm
Napisal/-a Hanzi
Citroen jumpy ali transit custom?

A ima kdo izkusnje s fordovim in citroenovim avtomatikom?
Naj bi bil 6stopenjski klasicni avtomatik v fordu.

Re: Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: Pe jun 23, 2017 8:14 pm
Napisal/-a ggorenc
Jah vzami klasiko, se zmeraj najbolj bulletproof zadeva. Ce je res klasika.

Re: Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: So jun 24, 2017 1:21 am
Napisal/-a Hanzi
ggorenc je napisal/-a:Jah vzami klasiko, se zmeraj najbolj bulletproof zadeva. Ce je res klasika.

Klasiko mislis kot rocni menjalnik ali klasiko avtomatik. Ford ima 6 stopenjsko avtomatiko. Pa ni dvojna sklopka niti robotiziran, lahko bi rekli da je klasika.
Sem naredil kratek krog z veitovim. Lahko bi bil menjalnik malo "daljsi" . Pri 120 ima 2,5krpm, 170konjski motor.

Re: Furgon z veliko nosilnostjo

Objavljeno: Pe jul 14, 2017 8:18 pm
Napisal/-a Hanzi
A so v ta dizel vtaknili avtomatski menjalnik od kaksnega ameriskega sestaka ali celo osmaka. Obnasa se ze tko. 2500 obratov pri 170 konjskem dizlu pri 120 na uro.....
A niso znal seste.prestave narediti bolj potovalne?