Za voznike in ljubitelje
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Renault Trafic Tech

Napisal/-a motom To avg 20, 2019 12:57 pm

Bom napisal nekaj o tem Renojevem biseru.
Priznam, da nisem fan Renojev, vseeno pa sem pristal na tole službeno vozilo. Pač je poceni in tudi uporaben. Podaljšan Trafic je uporaben, ker je to največji kombi, ki gre v podzemne garaže in normalen parkirni box. Ima še nekaj dobrih lastnosti. 140 KM omogoča lepo vožnjo na avtocesti in dokaj tih motor pa tudi piša vetra ni. Tudi poraba je ugodna, 9,0 l.
Potem pa pridejo na vrsto malenkosti, ki vsak dan grenijo življenje. Mislim, da tega nizka cena ne more upravičiti, gre za snovalce, ki ne obvladajo svojega posla:
- uporaba tempomata zahteva obe roki,
- oblika volana spodnje prečke gnete prste leve roke in to boli,
- ročica za žmigavce v levo pretrda in ni možna uporaba 3x utripa. V desno nekako deluje,
- volan prekriva oznake stikal na armaturi,
- zelena lučka na dnu števca bije v oči. Komu na čast sveti???
- doseg razdalje s še preostalim gorivom zgine, ko ga najbolj potrebuješ... ko se prižge rezerva,
- stikalo za vse 4 žmigavce preveč od rok, v primeru vklopa nenadnega zastoja na AC,
- ECO gumb... zakaj to obstaja???
- start/stop... motor se zažene že po dobre pol minute,
- prilagodljivi servisni interval. Zdaj je prevoženih 18.000km. Pojma nimam kdaj se bo prižgala lučka za servis in potem bom imel samo še 1000km časa za peljat na servis.
- vodljivost na avtocesti je slaba, kot bi bil drog volana gumijast. Si pomagaš s predhodnim zavijanjem, ampak ob sunkih vetra se to ne da.
- ko zazvoni telefon, ura z radia zgine. Torej, ko jo najbolj potrebuješ,
- včasih display celo pokaže ime klicatelja, večinoma le številko,
- zunanjo temperaturo je potrebno vedno znova priklicat za vpogled,
- dvodelni zunanji ogledali sta neuporabni in moteči,
- šobi za čiščenje stekla na avtocesti slabo delujeta,
- senzor za dež deluje slabo, kar nekaj...
- radio slabo lovi oz. AF ne dela
- plitka držala za pijačo,
- sedež za voznika slab, vroč, za sopotnika na klopci katastrofalen (recimo, da nizka cena to upraviči)
- zatikajoč menjalnik v spodnjih prestavah,
- turbo luknja ne dovoli kakšnega hitrega speljevanja, niti menjalnik. Se pa zato motor sam zažene, ko ti crkne. So že vedeli zakaj.
- desna noga poleti zmrzuje, kljub usmeritvi zraka 100% na šipo
- na šobi poleg radia imam nosilec za telefon. Ker loputa slabo tesni mi telefon pozimi pregreva,
- luč v tovornem prostoru se prehitro ugasne,
- ko izstopiš, je tovorni prostor zaklenjen in lahko ponoviš vajo,
- predpražniki se valjajo pod nogami.

Glede servisov so pa itak povsod isti šalabajzerji. Vem, da ima vpoklic menjave zajle za ročno, ker se zajla lahko izpuli. Seveda še niso obvestili. Tudi roke se morajo menjat in sem prepričan, da bom to moral sam zahtevati ali celo sam s prstom pokazati lufte, da jih bodo zamenjali. To, da piska turbina se bom pa navadil, kot na ostale cvetke.
 
TihaVoda
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po avg 05, 2019 3:57 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a TihaVoda To avg 20, 2019 1:43 pm

Vozim enakega, le s kratko medosno razdaljo.

- uporaba tempomata zahteva obe roki,
Ne vidim ovire, na levi strani si s +/- nastaviš hitrost in potem na desni vklapljaš in izklapljaš tempomat.

- oblika volana spodnje prečke gnete prste leve roke in to boli,
Volana se ne drži spodaj :)

- ročica za žmigavce v levo pretrda in ni možna uporaba 3x utripa. V desno nekako deluje,
To sem tudi sam opazil, ampak pri meni ni tako kritično, da se ne bi dalo samo utripniti v levo. Se pa zgodi, da včasih pritisnem preveč in potem vklopim žmigavec namesto, da bi samo utripnil.

- volan prekriva oznake stikal na armaturi,
Katera stikala? Na desni je samo tempomat in odtaljevanje zadnjega stekla, na levi pa izklop park senzorjev in ESP-ja

- zelena lučka na dnu števca bije v oči. Komu na čast sveti???
Hm, pri meni ni nobene zelene lučke.

- doseg razdalje s še preostalim gorivom zgine, ko ga najbolj potrebuješ... ko se prižge rezerva,
To je bedno, ja. Čeprav sem enako obnašanje BC-ja opazil tudi že pri nekaterih drugih avtih.

- stikalo za vse 4 žmigavce preveč od rok, v primeru vklopa nenadnega zastoja na AC,
Meni ni tako odročno, enostavno ga dosežem od prestavne ročice. Imaš mogoče sedež bolj nazaj?

- ECO gumb... zakaj to obstaja???
Da lahko oglašujejo nižjo porabo :) Še nikoli ga nisem vklopil in se strinjam, da nima nobenega smisla.

- start/stop... motor se zažene že po dobre pol minute,
Nimam start/stop. Je pa po mojem mnenju to eden največjih mimosunov avtomobilske industrije (poleg touch zaslonov) zadnjih let. Kadar vozim avto s tem, je prva stvar po vžigu, da izklopim start/stop.

- prilagodljivi servisni interval. Zdaj je prevoženih 18.000km. Pojma nimam kdaj se bo prižgala lučka za servis in potem bom imel samo še 1000km časa za peljat na servis.
Jaz ga vozim na servis na 20.000, to so mi tudi priporočali v avtohiši. Čeprav ob ugodnih pogojih se lahko variabilni interval raztegne do 40.000 km, ampak nikoli ne bi menjal olja kasneje kot na 20.000 km, pa naj pravi proizvajalec kar želi.

- vodljivost na avtocesti je slaba, kot bi bil drog volana gumijast. Si pomagaš s predhodnim zavijanjem, ampak ob sunkih vetra se to ne da.
Nisem opazil tega, mogoče se s kratko medosno obnaša drugače.

- ko zazvoni telefon, ura z radia zgine. Torej, ko jo najbolj potrebuješ,
Bedno, ja.

- včasih display celo pokaže ime klicatelja, večinoma le številko,
Meni vedno izpiše klicatelja. Mogoče je odvisno od tega, kako imaš shranjene številke v imeniku? Sam imam v formatu +386 xx xxx xxx.

- zunanjo temperaturo je potrebno vedno znova priklicat za vpogled,
Glede tega sem že ničkolikokrat preklel tistega, ki si je to izmislil. Zakaj ne more temp. prikazovati na displayu radia?

- dvodelni zunanji ogledali sta neuporabni in moteči,
Meni je ravno to kul, ker v spodnjem delu vidiš zadnja kolesa, ko manevriraš kje na tesno med robniki.

- šobi za čiščenje stekla na avtocesti slabo delujeta,
Se strinjam, tule ga Renault biksa že nekaj časa tudi pri osebnih. Kot da ne znajo narediti normalnih šob in vgradit pumpe z malo večjim pritiskom.

- senzor za dež deluje slabo, kar nekaj...
Še nisem vozil avta, kjer bi senzor za dež delal tako kot bi želel. Še najbolj ga mede rahel dež ali pršenje, sem opazil. Takrat se dolgo ne vklopi in je treba ročno vklopit brisalce. Včasih pa za brezveze nabija maksimalno hitrost.

- radio slabo lovi oz. AF ne dela
Te težave nimam, se mi je pa nekajkrat zgodilo, da se je sam od sebe utišal in tudi vklop/izklop radia ni pomagal. Bolje je bilo šele ko sem ugasnil kombi in ga ponovno vžgal.

- plitka držala za pijačo,
Tisto držalo pod menjalnikom je joke. No, meni je prišlo prav, da sem tja inštaliral prikazovalnik napetosti dodatnega akumulatorja. Drugače pa plastenke dajem v predale v vratih.

- sedež za voznika slab, vroč, za sopotnika na klopci katastrofalen (recimo, da nizka cena to upraviči)
Tkanina na sedežih je obup, se strinjam. Iščem kakšne pametne prevleke v sivi barvi. Ne vem, komu se je zdelo pametno dat črne sedeže v kombi.

- zatikajoč menjalnik v spodnjih prestavah,
Tudi sam sem to opazil med 1. in 2. prestavo. Se pa ne dogaja vedno, nisem še uspel ugotoviti, pod kakšnimi pogoji pride do tega.

- turbo luknja ne dovoli kakšnega hitrega speljevanja, niti menjalnik. Se pa zato motor sam zažene, ko ti crkne. So že vedeli zakaj.
Bolj me muči turbo luknja pri pospeševanju iz serpentin, marsikdaj moram iz 2. šaltat v 1.

- desna noga poleti zmrzuje, kljub usmeritvi zraka 100% na šipo
Tega pri meni ni.

- na šobi poleg radia imam nosilec za telefon. Ker loputa slabo tesni mi telefon pozimi pregreva,
Priporočam ti nosilec, ki se namesti nad loputo, kjer je že predvideno mesto zanj (zdaj imaš tam verjetno držalo za kovance). Samo ne originalnega, ker je drag kot pes, ampak aftermarket.

- luč v tovornem prostoru se prehitro ugasne,
Povsod hitro ugasne, tudi v kabini. Jaz sem v tovorni prostor inštaliral 2 LED trakova, ki ju vklapljam ročno.

- ko izstopiš, je tovorni prostor zaklenjen in lahko ponoviš vajo,
Z vidika varnosti je to plus, mi je pa tudi že spilo živcev, ja. Zdaj sem se navadil, da ko izstopim vedno vzamem ključ s sabo, da potem z daljincem odprem tovorni prostor.

- predpražniki se valjajo pod nogami.
Ok, tukaj ni kriv Renault, ampak imaš zanič tepihe :) Vzemi original, ki se pripnejo na čepke v tleh.
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a motom To avg 20, 2019 2:53 pm

TihaVoda, me veseli tvoj objektiven odgovor.
Imaš prav, se zmenim za servis na 20.000.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a Ivan36 To avg 20, 2019 3:19 pm

Sedaj upoštevajta, da je še FIAT enak temu modelu se je na 1x izbira skrčila na VW in MAN pa smo tam :roll: :twisted: Poceni ni vedno za vse dobro. Samo glede sedežev pa res pretiravajo, da so tako ceneni pa še črni po vrhu! :DDD :evil:
Pa na zavore DISKI bodita pozorna tisti TWIN TURBO jih baje požere v 35.000km spredaj in kmalu še zadaj!
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a void To avg 20, 2019 3:33 pm

No ja sej je tukaj še PSA s svojimi kombiji, ki so super meni osebno.

Drugače zdele s faceliftom so vsi trafici spet 2.0 dci, močnejša 170 hp varianta, full led in EDC opcijo.
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a motom To avg 20, 2019 4:07 pm

Menda so ze tastar model imeli podvozje in bremze od megana in je bilo vsako leto treba koncnike menjat. Zdaj pa zgleda da so to roke in ploščice.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a void To avg 20, 2019 5:20 pm

Ne vem kako bo to možno, če ima megane kolut 280mm, trafic pa 298mm. Pa tudi nobena kataloška ni identična z traficom.
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a motom To avg 20, 2019 6:00 pm

Potem sem bil zaveden. Kaj pa končniki, so res problematični?
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a void To avg 20, 2019 7:13 pm

Pa ne vem, odvisno od kilometeraže. Kombiji znajo narediti v enem letu tudi po 100k+ tako da je možno kak končnik spusti. (sploh če se ne vozi po AC)
 
TihaVoda
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po avg 05, 2019 3:57 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a TihaVoda To avg 20, 2019 11:03 pm

Ivan36 je napisal/-a:Sedaj upoštevajta, da je še FIAT enak temu modelu se je na 1x izbira skrčila na VW in MAN pa smo tam :roll: :twisted: Poceni ni vedno za vse dobro. Samo glede sedežev pa res pretiravajo, da so tako ceneni pa še črni po vrhu! :DDD :evil:
Pa na zavore DISKI bodita pozorna tisti TWIN TURBO jih baje požere v 35.000km spredaj in kmalu še zadaj!


V bistvu ni NOBENE konkurence. Trojček Boxer/Jumper/Ducato so razred večji, trojček Jumpy/Expert/Proace pa manjši (ožji, nižji). Ostane samo še VW Tranasporter, kjer pa je najbolj oskubljena verzija z najšibkejšim motorjem (102KM) za 5 jurjev dražja od 140KM Trafica s skoraj vso opremo. Pa tudi Transporter ni brez cvetk, sosed je z njim kar naprej na servisu. Sicer že iz principa ne bi vzel VWja, ker se cenijo, kot da prodajajo zlate avte in imajo obupen odnos v poprodaji, če nisi ravno firma z 10+ njihovimi vozili.

EDIT: Pozabil sem še na Fordov Transit Custom, kjer pa je za moje pojme uporabnost preveč podrejena obliki. Nepregledni števci, premalo odlagalnih mest, gumbi ventilacije čisto od rok, manjši tovorni del na račun oblike, glup mehanizem za 180° odpiranje zadnjih vrat, švoh sprednje luči (halogenke), majhne in slabo vidne zadnje pozicijske luči, obupen UI radia. Razočaral me je tudi len motor (2.2 125KM) in čudna prestavna razmerja. Baje ima Ford tudi zelo slab poprodajni servis, na Alterju je nekdo pisal, da je čakal več tednov na novo vetrobransko steklo za kombi.

Diski so pri meni na Traficu po 55k km ok (do 100k km bodo sigurno šli), tudi ploščice bodo še za 15k km. Obraba diskov in ploščic je itak odvisna od stila vožnje in naloženosti. Sam imam nekje 70% AC, 30% regionalk in skoraj nič mesta, naložen pa nikoli nisem več kot 300-400 kg.

Še nekaj stvari, ki me motijo:
- občutljiva barva, takoj se pozna vsaka praska (ok, večini to ni pomembno, ker gre za delovno vozilo)
- občutljive in krhke zunanje plastike
- sprednji odbijač je kot iz papirja
- občutljive notranje plastke, ki se takoj opraskajo (zakaj je prejšnji model lahko imel trpežne plastike, novi pa ne?)
- na splošno preveč 'pomehkužen', prejšnji model mi je deloval bolj robusten in trpežen
- ne da se regulirati naklona pri naslonu za roko na sedežu (in komu se je zdelo ok, da je naslon za roko oblečen v enako zanič tkanino kot sedež, namesto, da bi bil glede na namen vozila recimo iz umetnega usnja)
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a void Sr avg 21, 2019 8:35 am

Mislim da si si sam odgovoru na večino kritik. Cena. Trafic je namenjen da je cost-effective rešitev za podjetja in s.p. In temu namenu služi dobro.

Se pa strinjam, prejšni Trafic je veliko boljši glede vsega. Jaz tudi ne maram preveč tega novega.
 
TihaVoda
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po avg 05, 2019 3:57 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a TihaVoda Sr avg 21, 2019 3:36 pm

Ja, saj se strinjam, da je za ta denar to-to. Mi je bilo jasno že ko sem kupoval, da Trafic pač ni Transporter. Vseeno pa me malo jezi, ker so šli spreminjati (na slabše) stvari, ki so bile pri prejšnjem modelu ok in bi bilo bolje, če bi jih pustili nespremenjene.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a void Sr avg 21, 2019 3:47 pm

Čeprav jaz poznam dost primerov, ki so kupili Transporterja, ker je bil prejšni Trafic "kao zanič". No sedaj so spet na Traficu. Isto velja za Kangooje in Caddy. VW košta več, ampak ni toliko boljši koliko več košta.

Vsekakor je pa prejšni Trafic 2.0 dci najboljši kombi kaj se tiče vzdržljivosti. Ob dobrem vzdrževanju in če ga namenoma ne uničuješ je
skoraj zagarantirano da nardi dobrih 300k brez večjih problemov.
 
TihaVoda
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po avg 05, 2019 3:57 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a TihaVoda Sr avg 21, 2019 4:54 pm

VW košta več, ampak ni toliko boljši koliko več košta.


Točno to je bil eden od argumentov, ki je prevagal na stran Trafica, ko sem delal kalkulacije.

Ko si omenil Kangooja ... imam potniško verzijo kot osebni avto. Neuničljiv je, glede na to, kakšne ceste in obremenitve je že vse dal skozi. Star je 11 let, ima 220k km in do zdaj sem imel samo 2 izredni popravili. Menjavo sklopke (davek prikolice) in ene cevi pri klimi, ki je spustila na spoju. Podvozje je še vse original.

Večkrat sem že razmišljal, da bi vzel kaj novega in na koncu vedno prišel do ugotovitve, da mi noben drug mali potniški dostavnik ni tako praktičen kot Kangoo. Caddy je krepko dražji, a razen značke ne ponuja nič oz. za moje pojme še manj kot Kangoo - je manj praktičen in preveč trd za moj okus. Tako sem se odločil, da bom kar obdržal Kangooja, saj mu nič ne manjka ... vsaj dokler ne bo kakšne večje okvare zaradi starosti, ki bi pomenila ekonomsko totalko.

Trafic je moj 4. Renault in do zdaj (tok, tok) še z nobenim nisem imel slabih izkušenj z okvarami. Vsak je sicer imel kak inženirski fail, ko se sprašuješ, kaj jim je šlo takrat po glavi, ampak generalno gledano so bili vsi hvaležni avti.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a Firediver Sr avg 21, 2019 5:02 pm

Ko ste dali na vago Kangooja in Caddy-a mi je sodba jasna.
Kje se po vašem nahajata Berlingo/Partner? Večja, težja in bolj robustna sta od Kangooja, pa vendar ne tako trda kot Caddy.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
motom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 555
Pridružen: Po jan 04, 2016 5:04 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a motom Sr avg 21, 2019 5:35 pm

Pri Goopti delajo tastari trafici preko 1M km. Se pa vozijo 110kmh.

Na splošno sem tudi jaz zadovoljen s traficom, jezijo me le malenkosti, ki ga sploh ne bi podražile.
 
TihaVoda
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po avg 05, 2019 3:57 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a TihaVoda Sr avg 21, 2019 7:35 pm

Firediver je napisal/-a:Kje se po vašem nahajata Berlingo/Partner? Večja, težja in bolj robustna sta od Kangooja, pa vendar ne tako trda kot Caddy.


Med PSA dvojčkom in Kangoojem je v prid Kangooja takrat pri meni prevagalo:
- način zlaganja zadnje klopi, ki se pri Kangooju zloži tako, da nastane ravno dno
- meni bolj praktične odlagalne površine
- večja oddaljenost od tal (to mi je pomembno, ker veliko vozim po slabih makadamskih cestah)
- in pa čisto subjektivni kriteriji, kot so boljše počutje v kabini, bolj zračna notranjost, mehkejše vzmetenje
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1152
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a meganer Sr avg 21, 2019 11:44 pm

Moje mnenje. Kangoo neprimerno boljši za peljat kot Berlingo. Edina slabost ko nima ene orng mašine tm 150km. Caddy dosti manjši notri, sploh zadnja vrsta.

Bo pa po vsej vrjetnosti naslednji novi trefic 2.0dci 145edc passenger. Zakaj ..... ker dobiš za 26000 prostoren in čist dovolj udoben avto za familijo in hobije. Ko gledaš avto ranga dizel 150km avtomatik pa družinsko uporaben je vse takoj 30+

No opcija bi bila tudi novi Kangoo EDC samo če bo močnejši motor od tistih 1.5dci 115km. Ali ima kdo kako informacijo?
 
mavrica
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Ne nov 13, 2011 3:36 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a mavrica Ne sep 15, 2019 11:06 am

Pri Trafic passenger res dobiš veliko.

Leva drsna vrata z oknom le pičlih 500 eur doplačila, a žal sedež za sovoznikom ni pokopljiv za dostop do zadnje vrste, niti ga ni mogoče naročiti, zato so ta vrata v resnici bolj malo uporabna.
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1152
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a meganer Ne sep 15, 2019 4:34 pm

Za družino z 2-3 otroki vržeš zadnjo klop ven in imaš PRTLJAŽNIK ter 5 ljudi sedi "udobno"

Pa ne sedaj da se v x5 boli sedi ..... ker kdo kupi taga kombija ve zakaj ga ima.
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov