Za voznike in ljubitelje
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a void To sep 17, 2019 9:01 pm

Tole, da lučka posveti na 20k je verjetno napaka pri pripravi vozila. Ko se avto pripravlja za prodajo, se z računalnikom vnese servisni interval glede na regijo.
Če so oni vnesli 20k, so naredili napako, ali pa si imel toliko kratkih relacij da se je lučka za servis predčasno prižgala. Vsi novi renoji imajo prilagodljiv servisni interval glede na režim vožnje -> ko se preseže določeno število vžigov in regenracij dpfa, te avtomatsko pošlje na servis. 40k se lahko dočaka samo v res najboljšem primeru, zelo redko.
 
motom
Novinec
 
Prispevkov: 438
Pridružen: Po jan 04, 2016 6:04 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a motom To sep 17, 2019 9:34 pm

Saj jih je bilo nekaj čez 21.000, narejeno v 5.5 mesecih. Sodelavcu s približno enako kilometrino, se je servis prižgal pri 14.000. Na renoju niso hoteli nič slišati, da je kaj narobe...so rekli pač da je taka voznja.
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a void To sep 17, 2019 9:47 pm

Ja in kaj so nardili na servisu ko se je prižagala lučka tako kmalu? So samo resetirali interval in to je to?
 
motom
Novinec
 
Prispevkov: 438
Pridružen: Po jan 04, 2016 6:04 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a motom To sep 17, 2019 9:49 pm

Zamenjali so olje.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3844
Pridružen: Po feb 19, 2007 4:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a Ivan36 To sep 17, 2019 10:33 pm

Tole, da lučka posveti na 20k je verjetno napaka pri pripravi vozila. Ko se avto pripravlja za prodajo, se z računalnikom vnese servisni interval glede na regijo.

Eni so bili pametnejši že leta 2003 in so dali na 2.2 Dci le na 15 .000 km servis od predpisanih 30.000 km :DDD Sam imam tako nastavljeno. Tako, da tistih 20.000km intervala ni nič slabega, če imaš vozilo za 5 let. Tisti, ki delajo po 90.000km leto je pa tak kratek interval zelo drag na uradenm servisu.
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1515
Pridružen: Ne maj 30, 2010 10:39 am

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a nejc1 To sep 17, 2019 10:42 pm

Fantje večina novih vozil meri, ali vsaj računa kvaliteto olja in ko je olje slabo se prižge lučka, kar je lahko mnogo pred predpisanim intervalom, odvisno od tipa voženj. In takrat je treba olje zamenjat, ne vem kaj ni jasno nekaterim serviserjem, da bi samo resetirali intervale, verjetno niti sami ne vedo kaj je prav, ko bo avto malo izven garancije bo pa zaribal motor in potem bo vse znamka kriva. Če pa niso pred izdajo avtomobila resetirali intervale, potem pa naj raje gredo prodajat burek kot pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2392
Pridružen: Če dec 09, 2004 6:59 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a Firediver Sr sep 18, 2019 6:55 am

Ivan36 je napisal/-a:Tisti, ki delajo po 90.000km leto je pa tak kratek interval zelo drag na uradenm servisu.


Mislim, da tisti, ki delajo toliko letno tudi noter prinesejo dovolj, da imajo za servis. Če ne prinesejo dovolj noter imajo objektivno prenizko postavko.

Vseeno je še vedno treba gledat na kvaliteto olja, meni se zdi 40.000km hud interval (pa olje mora biti poceni, se razume!).
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a void Sr sep 18, 2019 8:55 am

Ja 40k interval je res hud, ampak je notr 9L olja, medtem ko je v istem motorju iz iste družine, ki se vgrajuje v osebna vozila samo 5.5L. Zato ima lahko podaljšan interval. Ni pa priporočljivo seveda, ajde recimo na 25k je nekje maksimum.
Ivan36 je napisal/-a:
Tole, da lučka posveti na 20k je verjetno napaka pri pripravi vozila. Ko se avto pripravlja za prodajo, se z računalnikom vnese servisni interval glede na regijo.

Eni so bili pametnejši že leta 2003 in so dali na 2.2 Dci le na 15 .000 km servis od predpisanih 30.000 km :DDD Sam imam tako nastavljeno. Tako, da tistih 20.000km intervala ni nič slabega, če imaš vozilo za 5 let. Tisti, ki delajo po 90.000km leto je pa tak kratek interval zelo drag na uradenm servisu.


Ja res je, s testerjem se brez problema spremeni interval in čas intervala. Tudi sam lahko narediš to z vsakim malo boljšim testerjem.

Recimo evo primer, jaz sem na bivšem starem meganu 3 1.5 dci imel interval na serijskih 30k km oz. 24mesecev. Ker sem delal kar veliko kratkih relacij, se mi je lučka prižgala v cca 15k km in v manj kot enem letu. Glih takrat ko sm itak mislil menjati olje.
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: Sr maj 27, 2009 7:39 am

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a PogachnyK Če sep 19, 2019 12:43 pm

Kako pa meri motor kvaliteto olja? na podlagi česa?

Da bi olje kot samo izgubilo mazalne lastnosti, ni mogoče. Problem je "garež", ki s časom maši oljni filter, ter vse ostalo zraven, lastnikom SAABom, bodo problemi z garežom še kako znani...2,3turbo odličen motor, samo če nisi pazil na olje, si ga lahko samo še v grapo zarinil.

V menjalniku imam že skoraj 20 let staro olje, pa ne vidim potrebe po menjavi, res, da ni toliko pod obremenitvijo kot motorno, a vseeno, je bilo motorno v tem času menjano cca 30x, v menjalniku se pa še kar staro obrača...
Slika
 
Uporabniški avatar
Firediver
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2392
Pridružen: Če dec 09, 2004 6:59 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a Firediver Če sep 19, 2019 1:21 pm

Tudi olje v menjalniku se stara, nekaj malega lahko tudi izteče mimo starih semeringov. Zato je bolj od starosti vprašanje koliko ga je še notri.
Pa pozimi (pod nulo) zna biti prestavljanje bolj trdo, dokler se ne ogreje.

Olja v menjalniku noben ne menja, je pa to prvi ukrep, če se težje prestavlja.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
limas
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne avg 18, 2013 9:01 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a limas Če sep 19, 2019 2:33 pm

Tema je že malo mimo, ampak olje v menjalniku zamenja vsak mojster ob menjavi sklopke. Avtomatično in brez privolitve stranke.
Predlog s/z
Predlog S postavljamo pred nezvenečene nezvočnike (p, f, t, s, š, c, č, k, h). Pred vsemi drugimi črkami stoji predlog Z.
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: Sr maj 27, 2009 7:39 am

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a PogachnyK Če sep 19, 2019 10:20 pm

Sklopka je še prva... Prestavlja tako kot vsak PSA malce nenatančno, ampak tekoče

Kot sem rekel, problem je garež, primer renojevih prvih dcijih. Zaradi gareža v olju, so ribnili ležaji na ojnici. 30.000km je preveč, če bi olje dobro prefiltriral, bi ga brez problema uporabljal naprej.


No čisto enak pač ne bi bil. Ampak bi zadovoljil mazalne lastnosti....
Slika
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1515
Pridružen: Ne maj 30, 2010 10:39 am

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a nejc1 Pe sep 20, 2019 10:22 pm

Pri novejših dizlih je problem predvsem v mešanju goriva k olju, kar pa se v največji meri dogaja pri veliko neuspešnih poskusih dpf regeneracij oz. slabi učinkovitosti regeneracij, torej predvsem mestne in kratke vožnje z veliko zagoni, za kar dizli niso namenjeni. Pri relacijah je ta problem praktično zanemarljiv, zato je lahko razlika v intervalu menjave olja na relacije proti samo kratkim vožnjam v ekstremnih primerih tudi 10 kratna...
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a void Pe sep 20, 2019 11:20 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Absolutno podpis pod tole! Sedi 5.
Včasih ko menjam olje stranki, ki se pelje izključno kratke relacije z dizlom olje zelo smrdi po nafti in tudi vidno bolj tekoče je, pa čeprav ima avto samo cca dobrih 10k km narejenih od prejšnega servisa.
Glih zato imajo novi renoji (in drugi) variablini servisni interval, ki ko se doseže določeno število zagonov, dpf regeneracij, oziroma je naokrog eno leto ali 30k te pošlje na servis. To je lahko na 10k ali pa na 30k. Odvisno od prej navedenih faktorjev.

P.S. Pri vožnji po avtocesti in pri bolj agresivnem teranju se regeneracije opravijo same od sebe, brez da jo ECU sploh sproži. Zato ker temperature za izpušnem kolektorju tako zelo narastejo da dosežejo 500+ stopinj. Pri normalni mestni vožnji se pa gibljejo na samo okoli 300.
Zato je regenearacij na avtocesti veliko manj in s tem je kontaminacija olja veliko nižja.
 
megane16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Če avg 15, 2013 9:43 pm

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a megane16v So sep 21, 2019 8:47 am

Uh, pa smo spet pri olju. Moje skromno mnenje je, da je tako 40k km, kot tudi 30k km absolutno preveč.
Menjam na 15.000, oziroma 1 x letno
Novejši motorji so zaradi ekologijo veliko bolj "zaprti", kot starejši, kar se pozna tudi na olju, ki je sedaj veliko prej "črno", kot je bilo pri npr. 15 let starem motorju, brez DPF in ostale ECO tehnologije.
Zdaj pa raspalite :D
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: Sr maj 27, 2009 7:39 am

Re: Renault Trafic Tech

Napisal/-a PogachnyK So sep 21, 2019 10:23 am

Zakaj razpalite, saj si napisal povsem pravilno.

Saj povprećni Slovenec itak ne naredi več kot 15.000km. Do službe pa do Lidla ni daleč.

Malo smo že pozabili, da si včasih v 101nki menjal olje 2x na leto, pa si težko obrnil več kot 10.000 v 1 letu.

No saj tega se tudi jaz več ne spominjam....

Pa nazaj na kombije.
Slika
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost