Renault Trafic Tech
Objavljeno: To avg 20, 2019 12:57 pm
Bom napisal nekaj o tem Renojevem biseru.
Priznam, da nisem fan Renojev, vseeno pa sem pristal na tole službeno vozilo. Pač je poceni in tudi uporaben. Podaljšan Trafic je uporaben, ker je to največji kombi, ki gre v podzemne garaže in normalen parkirni box. Ima še nekaj dobrih lastnosti. 140 KM omogoča lepo vožnjo na avtocesti in dokaj tih motor pa tudi piša vetra ni. Tudi poraba je ugodna, 9,0 l.
Potem pa pridejo na vrsto malenkosti, ki vsak dan grenijo življenje. Mislim, da tega nizka cena ne more upravičiti, gre za snovalce, ki ne obvladajo svojega posla:
- uporaba tempomata zahteva obe roki,
- oblika volana spodnje prečke gnete prste leve roke in to boli,
- ročica za žmigavce v levo pretrda in ni možna uporaba 3x utripa. V desno nekako deluje,
- volan prekriva oznake stikal na armaturi,
- zelena lučka na dnu števca bije v oči. Komu na čast sveti???
- doseg razdalje s še preostalim gorivom zgine, ko ga najbolj potrebuješ... ko se prižge rezerva,
- stikalo za vse 4 žmigavce preveč od rok, v primeru vklopa nenadnega zastoja na AC,
- ECO gumb... zakaj to obstaja???
- start/stop... motor se zažene že po dobre pol minute,
- prilagodljivi servisni interval. Zdaj je prevoženih 18.000km. Pojma nimam kdaj se bo prižgala lučka za servis in potem bom imel samo še 1000km časa za peljat na servis.
- vodljivost na avtocesti je slaba, kot bi bil drog volana gumijast. Si pomagaš s predhodnim zavijanjem, ampak ob sunkih vetra se to ne da.
- ko zazvoni telefon, ura z radia zgine. Torej, ko jo najbolj potrebuješ,
- včasih display celo pokaže ime klicatelja, večinoma le številko,
- zunanjo temperaturo je potrebno vedno znova priklicat za vpogled,
- dvodelni zunanji ogledali sta neuporabni in moteči,
- šobi za čiščenje stekla na avtocesti slabo delujeta,
- senzor za dež deluje slabo, kar nekaj...
- radio slabo lovi oz. AF ne dela
- plitka držala za pijačo,
- sedež za voznika slab, vroč, za sopotnika na klopci katastrofalen (recimo, da nizka cena to upraviči)
- zatikajoč menjalnik v spodnjih prestavah,
- turbo luknja ne dovoli kakšnega hitrega speljevanja, niti menjalnik. Se pa zato motor sam zažene, ko ti crkne. So že vedeli zakaj.
- desna noga poleti zmrzuje, kljub usmeritvi zraka 100% na šipo
- na šobi poleg radia imam nosilec za telefon. Ker loputa slabo tesni mi telefon pozimi pregreva,
- luč v tovornem prostoru se prehitro ugasne,
- ko izstopiš, je tovorni prostor zaklenjen in lahko ponoviš vajo,
- predpražniki se valjajo pod nogami.
Glede servisov so pa itak povsod isti šalabajzerji. Vem, da ima vpoklic menjave zajle za ročno, ker se zajla lahko izpuli. Seveda še niso obvestili. Tudi roke se morajo menjat in sem prepričan, da bom to moral sam zahtevati ali celo sam s prstom pokazati lufte, da jih bodo zamenjali. To, da piska turbina se bom pa navadil, kot na ostale cvetke.
Priznam, da nisem fan Renojev, vseeno pa sem pristal na tole službeno vozilo. Pač je poceni in tudi uporaben. Podaljšan Trafic je uporaben, ker je to največji kombi, ki gre v podzemne garaže in normalen parkirni box. Ima še nekaj dobrih lastnosti. 140 KM omogoča lepo vožnjo na avtocesti in dokaj tih motor pa tudi piša vetra ni. Tudi poraba je ugodna, 9,0 l.
Potem pa pridejo na vrsto malenkosti, ki vsak dan grenijo življenje. Mislim, da tega nizka cena ne more upravičiti, gre za snovalce, ki ne obvladajo svojega posla:
- uporaba tempomata zahteva obe roki,
- oblika volana spodnje prečke gnete prste leve roke in to boli,
- ročica za žmigavce v levo pretrda in ni možna uporaba 3x utripa. V desno nekako deluje,
- volan prekriva oznake stikal na armaturi,
- zelena lučka na dnu števca bije v oči. Komu na čast sveti???
- doseg razdalje s še preostalim gorivom zgine, ko ga najbolj potrebuješ... ko se prižge rezerva,
- stikalo za vse 4 žmigavce preveč od rok, v primeru vklopa nenadnega zastoja na AC,
- ECO gumb... zakaj to obstaja???
- start/stop... motor se zažene že po dobre pol minute,
- prilagodljivi servisni interval. Zdaj je prevoženih 18.000km. Pojma nimam kdaj se bo prižgala lučka za servis in potem bom imel samo še 1000km časa za peljat na servis.
- vodljivost na avtocesti je slaba, kot bi bil drog volana gumijast. Si pomagaš s predhodnim zavijanjem, ampak ob sunkih vetra se to ne da.
- ko zazvoni telefon, ura z radia zgine. Torej, ko jo najbolj potrebuješ,
- včasih display celo pokaže ime klicatelja, večinoma le številko,
- zunanjo temperaturo je potrebno vedno znova priklicat za vpogled,
- dvodelni zunanji ogledali sta neuporabni in moteči,
- šobi za čiščenje stekla na avtocesti slabo delujeta,
- senzor za dež deluje slabo, kar nekaj...
- radio slabo lovi oz. AF ne dela
- plitka držala za pijačo,
- sedež za voznika slab, vroč, za sopotnika na klopci katastrofalen (recimo, da nizka cena to upraviči)
- zatikajoč menjalnik v spodnjih prestavah,
- turbo luknja ne dovoli kakšnega hitrega speljevanja, niti menjalnik. Se pa zato motor sam zažene, ko ti crkne. So že vedeli zakaj.
- desna noga poleti zmrzuje, kljub usmeritvi zraka 100% na šipo
- na šobi poleg radia imam nosilec za telefon. Ker loputa slabo tesni mi telefon pozimi pregreva,
- luč v tovornem prostoru se prehitro ugasne,
- ko izstopiš, je tovorni prostor zaklenjen in lahko ponoviš vajo,
- predpražniki se valjajo pod nogami.
Glede servisov so pa itak povsod isti šalabajzerji. Vem, da ima vpoklic menjave zajle za ročno, ker se zajla lahko izpuli. Seveda še niso obvestili. Tudi roke se morajo menjat in sem prepričan, da bom to moral sam zahtevati ali celo sam s prstom pokazati lufte, da jih bodo zamenjali. To, da piska turbina se bom pa navadil, kot na ostale cvetke.