Stran 2 od 4

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Ne sep 15, 2019 7:30 pm
Napisal/-a srcnik
No, to je pa bedarija, da imaš traffica, če imaš 2-3 otroke, pa da vržeš zadnjo klop ven... Vsak večji enoprostorec je bolj udoben (npr. stari espace...), ali pa že manjši (scenic)... Traffic in ta rang je samo za dvoje, če res imaš ogromno družino ali pa če gre večja druščina na izlet (npr. smučanje)... (dobr tretja opcija je se če voziš za goopti, taxi...)

Ker v trafficu res ne sediš nikjer pretirano udobno, sploh sovoznikova sedeža, kjer si ne moreš nastaviti niti naklona hrbtnega dela...

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 5:01 am
Napisal/-a Firediver
Ni bedarija, če razmišljaš racionalno in za malo manj udobja dobiš zelo veliko uporabnega za zmeren denar.
Če je familija še bolj avanturistično-športno aktivna, pa kakšen pes zraven, je prostor hitro porabljen. In ta prostor je lepo dosegljiv (višina stropa).

Lahko pa imaš za več denarja manjši kombi s foteljastimi sedeži, nižjim stropom in manjšo uporabnostjo. Pač, če rabiš bolj pozirat kot pa rabit, je tak res bolj uporaben.

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 5:06 am
Napisal/-a meganer
Milim, da se pri passengerju da nastavljat, maš tudi svoj rokonaslon. Ali pa spaceturer.
Kolesa not vržeš, delaš hišo in voziš kramo, surf, kajt, hribi, ma ni da ni. avto je pa dolg 5m.
Enoprostorci so pa tm 4.5-4.7m pa nimajo niti približno tolk prostora. Je pa res da ne zgledaš ....
Cena je pa tudi tolk k en Turan če ...... je pa res da ni takega udobja. Kot sem napisal, kdor ima tak avto ve zakaj ga ima.

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 7:51 am
Napisal/-a srcnik
Firediver je napisal/-a:Ni bedarija, če razmišljaš racionalno in za malo manj udobja dobiš zelo veliko uporabnega za zmeren denar.
Če je familija še bolj avanturistično-športno aktivna, pa kakšen pes zraven, je prostor hitro porabljen. In ta prostor je lepo dosegljiv (višina stropa).

Lahko pa imaš za več denarja manjši kombi s foteljastimi sedeži, nižjim stropom in manjšo uporabnostjo. Pač, če rabiš bolj pozirat kot pa rabit, je tak res bolj uporaben.


Ja enoprostorce kupuje folk za pozirat, bravo res, kaj bote še naumili vse...

Point je v tem, da so traffici, transporterji... v osnovi delovna prevozna sredstva, zato imajo kar nekaj pomanjklivosti za družinsko uporabo, eno je udobje sedežev, drugo je pa zvočna izolacija... To imajo avtomobili tipa spacetourer ali pa tudi stari espace bistveno bolje rešeno... Pa je tudi stari grand espace skoraj 5m dolg...

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 8:20 am
Napisal/-a Firediver
Nimaš otrok, je-li?

Potem tudi takega kombija ne rabiš za družinske namene...za poslovne pa verjamem, da je udobje (da ne rečem prestiž) na prvem mestu.

Pri družinskih namenih je pomembna uporabnost in cena, predvsem slednje ne najdeš pri bolj udobnih modelih...

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 9:28 am
Napisal/-a TihaVoda
Malo bom pristranski, ker sem pristaš kombijev, ampak: Da so kombiji v notranjosti glasnejši, ne drži več. So čisto primerljivi z enoprostorci in povprečnimi avtomobili, ki jih vozijo Slovenci.

Udobje. Tukaj ima vsaka rit svojega malarja, če se tako izrazim, ampak meni je kombi neprimerno bolj udoben kot vsaka limuzina. Prostornost, zračnost kabine in visoko sedenje mi odtehtajo vse ostalo. Najbolj spočit pridem na cilj, če grem s kombijem. Včasih sem delal dolge službene poti z Volvom V70 s skoraj vso možno opremo, na izbiro pa sem imel tudi Trafica. Na koncu sem se večinoma vozil samo še s Traficom. Nizko sedenje v V70 me je ubijalo.

Za imidž mi dol visi. Tako kot pri oblačilih izbiram tisto, v čimer se najbolje počutim in mi je vseeno za znamke, mi tudi pri avtih dol visi za značke in domnevni prestiž.

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 12:37 pm
Napisal/-a srcnik
V katerem od teh dveh, pa sopotnik bolj udobno sedi? Ne moreš samo na svojo rit gledat ;)

Drugače je pa moj point v tem, da tile niso ravno pojem udobja za družino z 2-3 otrokim. So kakšni večji enoprostorci bistveno bolj udobni. Pa tudi bolj varni, ker tile delavski imajo ponavadi res osnovno varnostno opremo, da ne govorim o tem, da je pleh pri trafficu tako mehek, da se par cm zvije že ko za kljuko od vozniških vrat primeš ;) hrupnost je pa tudi že pri 130kmh taka, da se morajo na zadnjo klop dret...

Eno je pa, če voziš še gradbeno ipd. robo v takem avtu. Ali pa če greš samo enkrat letno na morje ostalo pa kratka drkarija, tist se že zdrži nekak... Sam je spet smotrnost za 2-3 otroke, tako kravo vozit...

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 1:38 pm
Napisal/-a TihaVoda
Ravno zato sem naročil takšnega z enojnim sopotnikovim sedežem in sopotnikovim airbagom. Zaenkrat se sopotnica nič ne pritožuje :D

Vozil sem prejšnjega Trafica in zdaj novega in so z novim naredili res velik napredek glede hrupa v kabini. Zdaj je čisto primerljivo z osebnim avtom. Če se hočeš pogovarjat s potniki zadaj je pa treba bolj naglas govoriti že zato, ker so bolj oddaljeni kot v osebnem avtu :)

Pa ne branim Trafica, sem na prvi strani napisal, kaj vse mi gre na živce pri njem. Ampak čez praktičnost in biti komot na daljših vožnjah pa ne morem reči nič slabega čez njega. Niti ko sva z mojo letos poleti v enem dnevu z njim naredila 1.800 km in potem še 8k km v naslednjih 3 tednih po Skandinaviji.

Čisto odvisno je, kaj kdo pričakuje oz. kaj komu pomeni komoditeta. Meni visoko sedenje, dobra preglednost in veliko prostora pomenijo ogromno, razni bonbončki iz avtomobilov višje klase (večconska klima, zračeni sedeži, zilijon elektronskih pripomočkov) pa čisto nič. V večini avtov, če niso enoprostorci, se počutim klavstrofobično. Sploh zadnja leta, ko so moderna čim manjša stranska okna. Nočem pa nikogar prepričevati, vsak zase ve, kaj rabi in kaj mu odgovarja.

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 2:32 pm
Napisal/-a meganer
TihaVoda maš moj glas :mrgreen:

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 2:53 pm
Napisal/-a nejc1986
Tiha voda, se strinjam.

Sam imam 10let staro x.picasso , ki je ergonomsko precej slaba, ampak mi odtehta visoko sedenje, preglednost...

In se v njej pocutim udobno in predvsm SPROSCENO.

Ogromno je tukaj odvisno od navad posameznika. Za 3otroke je dovolj ze touran ali golf variant, ce pa ista familija aktivno prezivlja prosti cas (kolo, sup, tek, jadranje..) , je pa nek poseben uzitek imeti npr.traffica, ko se vse pripomocke skoraj zmece notri , po moznosti prespi v avtu...

Ce ob vse tem avto ni vožen v mestnem vrvezu in ni iskanja (pre)majhnih parkingplacov, tudi jaz navijam za traffica namesto espaca recimo....

Kdor ima tak avto, ze ve zakaj ga ima.

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 8:47 pm
Napisal/-a srcnik
TihaVoda je napisal/-a:Ravno zato sem naročil takšnega z enojnim sopotnikovim sedežem in sopotnikovim airbagom. Zaenkrat se sopotnica nič ne pritožuje :D

Vozil sem prejšnjega Trafica in zdaj novega in so z novim naredili res velik napredek glede hrupa v kabini. Zdaj je čisto primerljivo z osebnim avtom. Če se hočeš pogovarjat s potniki zadaj je pa treba bolj naglas govoriti že zato, ker so bolj oddaljeni kot v osebnem avtu :)

Pa ne branim Trafica, sem na prvi strani napisal, kaj vse mi gre na živce pri njem. Ampak čez praktičnost in biti komot na daljših vožnjah pa ne morem reči nič slabega čez njega. Niti ko sva z mojo letos poleti v enem dnevu z njim naredila 1.800 km in potem še 8k km v naslednjih 3 tednih po Skandinaviji.

Čisto odvisno je, kaj kdo pričakuje oz. kaj komu pomeni komoditeta. Meni visoko sedenje, dobra preglednost in veliko prostora pomenijo ogromno, razni bonbončki iz avtomobilov višje klase (večconska klima, zračeni sedeži, zilijon elektronskih pripomočkov) pa čisto nič. V večini avtov, če niso enoprostorci, se počutim klavstrofobično. Sploh zadnja leta, ko so moderna čim manjša stranska okna. Nočem pa nikogar prepričevati, vsak zase ve, kaj rabi in kaj mu odgovarja.


Glej, saj ne rečem da se da vse s temi kombiji, samo za mene je overkill ideja, da maš 2-3 otroke, pa že rabiš traffica... Mi je bistveno bolj pametna zadeva kaka opel zafira grand tourer, ker imaš vse to kar ti naštevaš, s tem da ima bolj udobne sedeže sprednje (ledveni del nastavljiv...), zadaj ni klopce ampak normalni sedeži, ima boljšo zvočno zatesnjenost, tudi ergonomija in materiali niso ravno delavski...

Saj motorja se pri aktualnem res manj sliši, samo hrup od koles pa vetra, je še pa vedno bistveno slabši kot od primerljivih večjih enoprostorcev...

Razumem tudi tebe, si mogoče 1%, ki ima spredaj enojni sedež, ker si si ga verjetno nabavil kot avto za 2 osebi, da lahko kamot potujeta (verjetno tudi spita notri?) in tam pride ta škatlasta oblika prav...

Moje mnenje je, da dandanes eni pretiravajo s tem, da ob 2-3h otrokih že kar rabijo minimalno traffica... Včasih so pa v fičotih in pikijih kamot preživeli...

PS: Če sta bila samo 2 v vozilu, pa naredila 1800km v enem dnevu, se sicer sliši fajn za hvalit, samo pod črto pa ni ravno inteligentno, ker sta s tem ogrožala sebe in ostale okoli vaju...

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 9:49 pm
Napisal/-a motom
Opravljen 1.servis za dobrih 300eu.
Premium znamka tale reno.

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: Po sep 16, 2019 10:56 pm
Napisal/-a TihaVoda
9 litrov olja gre not, če se prav spomnim. Če prodajajo liter olja za 20€, je že tukaj 180€. Naslednjič prinesi svoje olje, Elf 5w30 je na Mimovrste ~5€ na liter, prišparaš 135€. Garancije ne izgubiš, če prineseš olje, ki ustreza predpisanim specifikacijam.
PS: Če sta bila samo 2 v vozilu, pa naredila 1800km v enem dnevu, se sicer sliši fajn za hvalit, samo pod črto pa ni ravno inteligentno, ker sta s tem ogrožala sebe in ostale okoli vaju...
Ni bilo mišljeno kot hvaljenje, pač pa kot dokaz, da vožnja s tem avtom (no, kombijem) zame res ni utrudljiva. Iz slo sva štartala ob sončnem vzhodu in na Dansko prispela ob sončnem zahodu (še ujela odprto recepcijo v kampu). Lepo, zmerno, nobenega divjanja, tekoča vožnja s postanki na 3 ure, noben od naju ni bil utrujen.

In ne pravim, da rabi vsaka familija kombi :) Vedno poudarjam, da je to *zame* najboljša rešitev. Med tednom mi služi za delo, za vikende in dopuste pa kot kamper.

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: To sep 17, 2019 7:33 am
Napisal/-a VW T4
Srcnik; je bilo že parkrat napisano, tisti ki ima kombi že ve zakaj ga ima. Ne rabiš neki posploševat, kot da vsi vozijo kombije in kako je brezveze. Ti si pa lahko kupiš fičota, sej so se včasih vsi vozili v njih :)
Motom; kar drago je to. Mene bo 5 let servisov megana prišlo 600e.

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: To sep 17, 2019 2:03 pm
Napisal/-a mavrica
Glede servisiranja je zdaj akcija ob nakupu novega vozila 300 eur za brezplačno servisiranje (150t km oz. 3 leta z vsem materialom). Sem spadajo 3 servisi na 40t km.

Osebno mi je v Traficu zelo všeč prostornost in pa ergonomija sprednjih sedežev (za moje bolečine v križu in otekanje nog). Ergonomija v Traficu 1+1 je zame osebno odlična. Rekel bi, da celo boljša kot v novem passatu ali golfu sportvan, ki bi naj imel vrhunske zice. Izkušnje imam kot sopotnik.

Glede stanja naših cest (vedno pogostejši zastoji, cestne omejitve hitrosti) je prav dober občutek prostornosti, kot da bi bil v dnevni sobi. Navsezadnje se lahko med čakanjem na mestu tudi prestaviš na drug sedež in si pretegneš noge.

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: To sep 17, 2019 2:23 pm
Napisal/-a PogachnyK
Srčnik lisac stari...

Vse kar je manjše od Pasata ni omembe vredno, vse kar je večje je pa nepotrebno preseravanje.

Ne vem, kako je z novimi, ampak trafic letnik 2010 je ceneno sranje, pod nivojem Dacije.

Ga mamo pri gasilcih od novega, je že kar groteskno, kaj vse nam crkne.

Zadnjič je na soncu samo od sebe odpulilo armaturko (zgornji del), če je to kakovost, pa naj vam bo...

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: To sep 17, 2019 3:14 pm
Napisal/-a mavrica
Letnik 2010... v desetih letih se marsikaj spremeni, lahko na bolje ali pa na slabše, kaj v tem dolgem času tudi propade. Čeprav s temi letniki je GoOpti naredil tudi po milijon kilometrov, pa ni odveč pripomniti, da gre v osnovi za cenen izdelek z le 2.0 prostornino in 116 ps, torej vozilo, ki je bilo ves čas pod polno obremenitvijo.

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: To sep 17, 2019 6:19 pm
Napisal/-a PogachnyK
Res je 10 let je lepa doba, samo saj veš gasilski avto je 99% časa v temni garaži, no,mogoče je pa v tem problem....

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: To sep 17, 2019 6:45 pm
Napisal/-a Firediver
Bo kar držal tisti vic "Katera sta dva najhitrejša avtomobila na makadamu?"

Izposojeni in službeni!

Re: Renault Trafic Tech

Objavljeno: To sep 17, 2019 7:56 pm
Napisal/-a motom
motom je napisal/-a:Opravljen 1.servis za dobrih 300eu.
Premium znamka tale reno.

Ampak so pa bukovi teli renojevci... lucka za servis pri 20.000 in se najavim... ga pelje sodelavec in ga odslovijo, da je 1.servis na 40.000.
Bukovi so tudi vwjevci. Peljem na 1.servis in priložim sliko alarma iz vcds ...nekaj v vezi nastavljanja luči... ga gre žena iskat... ji pa recejo, da njihov tester ne pokaze nic. V resnici pa se serviser razburja nad sprejemnikom, da za 30eur on samo resetira interval. Testerja sploh ni priklopil, resetiral kar brez. Kako vse to vem, pa ne izdam.
Zaradi takih ovc, me vedno vidijo le za 1.servis.