Stran 1 od 1

Nosilnost kombijev

Objavljeno: Če mar 15, 2007 9:29 pm
Napisal/-a Kaktus
Pozdrav!

Imam eno vprašanje. Kateri od kombijev do največje skupne teže ima največjo nosilnost - kesonar?

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 2:43 pm
Napisal/-a tristan01
Med tehničnimi podatki poišči kateri kombiji imajo največjo skupno maso 3500kg, potem pa med njimi tistega ki ima najmanjšo težo vozila (večinoma se tako prodajajo brez nadgradnje).

Drugače pa bi ti priporočal kaj v stilu Iveca, saj so šasije precej močne in dovoljejo obremenjevanje preko zakonske meje brez škode na vozilu. Ob vsem tem pa obvezno dovojna kolesa na zadnji osi zaradi stabilnosti in nosilnosti.

LP Tristan01

Objavljeno: So mar 17, 2007 11:06 am
Napisal/-a Matevz S.
tristan01 je napisal/-a:Med tehničnimi podatki poišči kateri kombiji imajo največjo skupno maso 3500kg, potem pa med njimi tistega ki ima najmanjšo težo vozila (večinoma se tako prodajajo brez nadgradnje).


NDM = največja dovoljena masa, predstavlja seštevek nosilnosti vozila in lastno maso vozila. Koliko bo znašala nosilnost pa je odvisno tudi od kvalitete in materiala nadgradnja - kesona.

Drugače pa bi ti priporočal kaj v stilu Iveca, saj so šasije precej močne in dovoljejo obremenjevanje preko zakonske meje brez škode na vozilu. Ob vsem tem pa obvezno dovojna kolesa na zadnji osi zaradi stabilnosti in nosilnosti.


Ne vem, če si že videl vozilo, ki se konstnatno obremenjuje preko NDM po nekaj tisoč prevoženih kilometrih. Počeni vari karoserije, neuporbne vzmeti, pogosto tudi odtrgani nosilci le-teh, prekormerna obraba zglobov (volanskih, končnikov),...(če ne verjameš lahko dobiš slike kot dokaz)

Pa snakcije: 1. kazen za preobremenjeno vozilo (69. člen ZVCP-1,UPB4) in začasen odvzem reg. tablic (dokler se ne raztovori)
2. odreditev izrednega tehničnega pregleda v primeru napak na podvozju, na napravah za upravljanje,... (241. člen ZVCP-1,UBP4) in seveda kazen - 59. člen ZVCP-1.

Objavljeno: So mar 17, 2007 12:02 pm
Napisal/-a tristan01
matevzs je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Med tehničnimi podatki poišči kateri kombiji imajo največjo skupno maso 3500kg, potem pa med njimi tistega ki ima najmanjšo težo vozila (večinoma se tako prodajajo brez nadgradnje).


NDM = največja dovoljena masa, predstavlja seštevek nosilnosti vozila in lastno maso vozila. Koliko bo znašala nosilnost pa je odvisno tudi od kvalitete in materiala nadgradnja - kesona.

Drugače pa bi ti priporočal kaj v stilu Iveca, saj so šasije precej močne in dovoljejo obremenjevanje preko zakonske meje brez škode na vozilu. Ob vsem tem pa obvezno dovojna kolesa na zadnji osi zaradi stabilnosti in nosilnosti.


Ne vem, če si že videl vozilo, ki se konstnatno obremenjuje preko NDM po nekaj tisoč prevoženih kilometrih. Počeni vari karoserije, neuporbne vzmeti, pogosto tudi odtrgani nosilci le-teh, prekormerna obraba zglobov (volanskih, končnikov),...(če ne verjameš lahko dobiš slike kot dokaz)

Pa snakcije: 1. kazen za preobremenjeno vozilo (69. člen ZVCP-1,UPB4) in začasen odvzem reg. tablic (dokler se ne raztovori)
2. odreditev izrednega tehničnega pregleda v primeru napak na podvozju, na napravah za upravljanje,... (241. člen ZVCP-1,UBP4) in seveda kazen - 59. člen ZVCP-1.


Se povsem strinjam, da nobeno vozilo ni narejeno za konstantno preobremenjevanje. Iz prvega posta sem sklepal, da bo lastnik vozil večjo težo kot jo prenese večina standardnih kombijev. Zato sem mu skušal namigniti, da nakup katerega izmed trojčkov+ nadgradnja ni tisto kar potrebuje. Namigniti sem skušal, da se je bolje ozreti za neči, kar v osnovi izhaja iz družine tovornih vozil. Takšni kombiji so v osnovi malo težji, zato pa dosegajo NDM 3500kg brez težav, večina pa z lahkoto prenese še 100 ali 200kg preko NDM. Kot dodaten bonus, pa imajo takšni kombiji običajno daljšo šasijo, kar omogoče večji nakladalni prostor.

LP Tristan01