Stran 1 od 1
Iveco Daily, Renault Mascott...?
Objavljeno: Če apr 12, 2007 6:48 pm
Napisal/-a Kaktus
Doma se "pripravljamo" na nakup novega kombija - kesonarja za lastno uporabo (prevoz kovinskih zabojev s kovinskimi izdelki).
Zanima me, ali je kdo tukaj, ki ima izkušnje z Iveco Daily-jem ali Renault Mascott-om? Glede na to, da ima najmočnejši Daily, ki se ga lahko vozi z B kategorijo nosilnost 1,8 tone, bo potrebno pogledati za močnejšo različico, čeprav ima ta z NDM 3,5 t "samo" za cca. 300 kg premajhno nosilnost. Kakšno nosilnost ima pa Mascott? Na internetu nisem nikjer našel tega podatka.
Nekako se bolj nagibam(o) k Daily-ju, ampak bi rad slišal kakšno mnenje. Kako je s servisi pri Ivecu?
Kako je pa z kesoni - je ponavadi že montiran v tovarni pri proizvajalcu, ali ga je potrebno posebaj izbrati in dati montirati? Isto me zanima za cerado.
Za uporabne odgovore že vnaprej najlepša hvala.
Objavljeno: Če apr 12, 2007 7:04 pm
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
za renoja nevem,za ivecota ti pa povem:drvarnca,ki pije nenormalno.
Objavljeno: Če apr 12, 2007 8:18 pm
Napisal/-a Drocky
Ubistvu je vseeno, ker Mascott je Daily, le da ma Daili v motorju batna obročka bol narazn in pa mislim da daljši hod bata in je motor vzdržljivejši. Crkneta lahko torej oba, sam kukr vem noben kombi ne pije malo

Objavljeno: Pe apr 13, 2007 12:31 pm
Napisal/-a tristan01
Mislim, da res ne bo velike razlike med njima. Oba sta v osnovi kamiona. Vsekakor glede na potrebe izberite različico z dojnimi kolesi na zadnji osi (večja stabilnost). Glede porabe, pa tako kot je napisal predhodnik. Velika masa in velika čelna površina pač prinese veliko porabo.
Sam sem vozil Turbodaily 35-10 (predhodnik daily-a), poraba pa je bila precej odvisna od obremenitve. Za primer ko sem vozil praznega brez cerade (dolga različica) je bila poraba cca 13-15l, ko je bil naložen z zaboji (plastika) do višine 3.90m pa je poraba poskočila na 25+. Seveda avto je bil precej star in primerno zdelan, pa še vedno smo vozili na polno (časovna stiska).
LP Tristan01
Objavljeno: Pe apr 13, 2007 1:12 pm
Napisal/-a marjan novak
Ivecovi motorji slovijo po vzdržljivosti. Ne vem zakaj bi imel iveco preveliko porabo.
Objavljeno: Pe apr 13, 2007 9:19 pm
Napisal/-a Kaktus
Kako se pa kaj cenovno razlikujeta Daily in Mascott?
Se pravi je to v bistvu isti kombi, razen značke in razmika batnih obročkov?

Objavljeno: Po apr 16, 2007 10:07 pm
Napisal/-a tristan01
Kaktus, cena je odvisna od tvojih pogajalskih sposobnosti in referenc pri kupcu. Glede na to, da ti manjka za cca 300kg nosilnosti pri 3,5 toncu, bi morda lahko razmišljal o kakšni prikolici z nosilnostjo cca 500kg, ki je sigurno cenješa, kot pa nakup tovornega vozila z NDM 4,5 oz. 5 ton. Pa še pri daljših vožnjah se pozna, saj potrebno paziti na čas vožnje (ni tahografa).
LP Tristan01
Objavljeno: Sr apr 18, 2007 6:08 am
Napisal/-a Matevz S.
V osnovi trgovci prodajajo samo kabino s šasijo. Nadgradnjo in cerado moraš naknadno montirati. Pri tem je od izbire materialov odvisna končna nosilnost. Fotr ima Mascota s cerado, pa kakšnih večjih problemov zaenkrat ni imel (težava s črpalko za gorivo in vodo v filtru).
Kar se tiče kombi 3.5t + prikolica je treba paziti na naslednje:
- BE kategorija v primeru NDM večje od 3.5t
- v vsakem primeru, ko je vozilu dodana prikolica je omejitev na AC 80 km/h
- tahograf - v primeru, da skupina vozila: kombi + prikolica, presega 3.5t NDM in se opravlja prevozniška dejavnost. Okrog tega podatka se za podrobnosti obrni na Ministrstvo za promet, Prometni inšpektorat(PIRS).
Objavljeno: Če apr 19, 2007 1:31 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Mascott v precejšnji meri temelji na dailyju, šasiji sta identični, glede motorjev pa nisem prepričan. Mascott je torej samo navidez podoben Masterju.
Objavljeno: Pe apr 20, 2007 8:07 pm
Napisal/-a AgitatoR
Če je prevoz za lastne potrebe, potem taho ni potreben. Če se greš pa storitveno dejavnost prevozništva pa je.