Stran 1 od 2

MAN TGX in TGS

Objavljeno: Sr avg 29, 2007 4:56 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Ne vem sicer čemu, ampak evropski proizvajalci tekmujejo 700 in več konjem naproti. Po Scanii je bil Volvo in po njem MAN, TGX bo namreč imel do 680 konjev:

Slika
Slika

Motor je bil razvit skupaj z Liebherrjem...

TGX in TGS bosta nasledila model TGA, sčasoma pa bosta novo obliko nosu dobila tudi ostala MAN-ova modela (TGL in TGM)

Objavljeno: Sr avg 29, 2007 5:26 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Drži 680 KM in 3000Nm navora

Objavljeno: Po sep 03, 2007 6:18 pm
Napisal/-a Kaktus
Čemu? Da bodo po avtocesti prehitevali drug drugega - eden se pelje 99 km/h, ta, ki ga prehiteva pa 101 km/h???

Objavljeno: Po sep 03, 2007 6:29 pm
Napisal/-a čare
blokada je na 90 km/h zdej je pa samo odvisn kok daš majstru ki ti kontrolira tahograf v žep da ti popedena konstanto

Objavljeno: Po sep 03, 2007 6:52 pm
Napisal/-a Kaktus
Potem pa z 91 km/h prehiteva drugega, ki se pelje 90 km/h...

V čem je potem smisel tako močnih motorjev?
Verjetno je za prevoz 40t dovolj pol toliko moči...

Objavljeno: Po sep 03, 2007 9:27 pm
Napisal/-a čare
smisel je v tem da tistih 40 ton sploh ne čutiš tud v klanec gor ne drugač pa že če euro4 in euro 5 motorji ne bi bili tako zaprti in dušeni bi že zdavnaj imeli tako moč in tudi manjšo porabo ampak ker ekologija j**e sistem je pa tko

Objavljeno: Po sep 03, 2007 9:39 pm
Napisal/-a jay
čemu zakaj se sprašujete čemu, ni namenjeno prehitevanju, ampak lepši vožnji sploh v klanec ;)

Objavljeno: Po sep 03, 2007 11:15 pm
Napisal/-a PRODRIVE
...in manjši porabi

Objavljeno: To sep 04, 2007 7:27 am
Napisal/-a snoopek
Kaktus je napisal/-a:Potem pa z 91 km/h prehiteva drugega, ki se pelje 90 km/h...

V čem je potem smisel tako močnih motorjev?
Verjetno je za prevoz 40t dovolj pol toliko moči...


neki ti bom povedu, če se on pelje samo 1km/h manj kot ti ga bo šel prehitet, ker ti ni treba kar naprej spuščat pa pritiskat pedala za plin oz. prižigat in ugašat tempomata! a ni to logično, vsaj men je no! normalno da se prehitevajo!

fora teh močnih mašin pa sploh ni v končni hitrosti ampak v tem, da boš brez problema spelu v vsak klanec tud če boš meu skupne teže 40t.

Objavljeno: To sep 04, 2007 12:57 pm
Napisal/-a Simon123
No ja, če je res samo en km/h razlike pol se ne splača prehtievat ampak tempomat daš na km/h manj kot ga ma spredn da grš na varnostno, pol pa nastaviš enako kot ma sprednji pa je. Noben ne bremza, noben ni živčn,... Če je pa kake 5 km/h razlike se pa že splača, v tem primeru si tudi hitro mimo.

Močnejši motorji se ponavad v hrib manj mučijo s tonažo kot švohnejši motorji, zato majo tud manjšo porabo in tudi na času se dost pozna. Nekateri jih imajo bolj zaradi prestiža kot zaradi potrebe.

Objavljeno: To sep 04, 2007 1:34 pm
Napisal/-a strmi
hja. 680 konjev, kolk je že imeu TAM 130 pa si ga lohk prez problema spravu na 120 isto MAN v avtošoli, zdej pa omejitve na euro4 euro5, po moje so blokade edino, kar še drži 40 ton v oblasti, predstavljajte si, da odstranijo blokado al pa da ti ga spopedenajo na ene 110-120 kmh, pol pa enega polzaspanega in utrujenega šoferja za volan, ki mora hitr prit od a do b pa imate KATASTROFO.(na koroškem v enem mesecu dve prometni nesreči istega prevoznika z vlačilci, na odseku dveh, treh kilometrov, uradno vzrok preutrujenost) kar se konjev tiče, več jih je boljši je navor in hkrati vožnja v klanec, zato Vam ne bo treba počasi za šleperjem vozit, pa čakat da v tretji spelje v klanec, ampak bo v dokaj konstantni hitrosti prevozil klance. Zato pozdravljam te konjiče.

Objavljeno: Če sep 06, 2007 1:42 pm
Napisal/-a kocka430
Tukaj bi se pa kar strinjal z nekaterimi.Konjev ni nikoli preveč in jih je vedno premalo.Tukaj nekateri pišete , kaj rabijo 680 konjiv.Normalno , da jih rabijo , ker 40 ton , to je že kar nekaj mase in potem se vozniki osebnih vozil jezijo , da je naredil kolono, tukaj pa nekateti napišete kaj rabi toliko onjev.Kje imate logiko?

Objavljeno: Če sep 06, 2007 1:49 pm
Napisal/-a jay
strmi je napisal/-a: predstavljajte si, da odstranijo blokado al pa da ti ga spopedenajo na ene 110-120 kmh, pol pa enega polzaspanega in utrujenega šoferja za volan, ki mora hitr prit od a do b pa imate KATASTROFO.


ded v usa, vozijo avtobusi kamijoni, kiperji vse možno 110-120km/h ;)
sicer pa se malo zamislite, kamijon jih kao ne rabi 680, a v avtu pa je čist normalno 500+hp za 2t ;)

Objavljeno: Če sep 06, 2007 3:36 pm
Napisal/-a snoopek
jay je napisal/-a:
strmi je napisal/-a: predstavljajte si, da odstranijo blokado al pa da ti ga spopedenajo na ene 110-120 kmh, pol pa enega polzaspanega in utrujenega šoferja za volan, ki mora hitr prit od a do b pa imate KATASTROFO.


ded v usa, vozijo avtobusi kamijoni, kiperji vse možno 110-120km/h ;)
sicer pa se malo zamislite, kamijon jih kao ne rabi 680, a v avtu pa je čist normalno 500+hp za 2t ;)


al pa še hitrej :P

Objavljeno: Če sep 06, 2007 7:58 pm
Napisal/-a AgitatoR
Kaktus je napisal/-a:Potem pa z 91 km/h prehiteva drugega, ki se pelje 90 km/h...

V čem je potem smisel tako močnih motorjev?
Verjetno je za prevoz 40t dovolj pol toliko moči...


Pajade. Se vid da še nisi sedel v kamionu, kaj šele kakšno furo naredu.
Pod 410 konjev nimaš kaj praskat, pa še to se da samo po ravnini lepo peljat, v klance ga pa zmanjkuje pri polni tonaži. Če hošeč bit suveren rabiš 500 (oz. nad 460) konjev.

250 konjev je pa lih prov za 12 tonca, blokada na 89, pa gre v vsak klanc v 6. in to polno naložen.

Re: MAN TGX in TGS

Objavljeno: Po nov 19, 2007 8:41 pm
Napisal/-a RJS
Joie de vivre! je napisal/-a:Ne vem sicer čemu, ampak evropski proizvajalci tekmujejo 700 in več konjem naproti. Po Scanii je bil Volvo in po njem MAN, TGX bo namreč imel do 680 konjev:

Slika
Slika

Motor je bil razvit skupaj z Liebherrjem...

TGX in TGS bosta nasledila model TGA, sčasoma pa bosta novo obliko nosu dobila tudi ostala MAN-ova modela (TGL in TGM)


Kot piše na Transportalu (tam kjer je bila vzeta ena od zgornjih slik) tekmovanje v "konjih" spodbuja napoved oziroma pričakovanje da bodo po večini Evrope uvedene 60 tonske kompozicije, ki so zdaj v uporabi v Skandinaviji, Nizozemskem in v nekaterih delih Nemčije.

To piše tudi v predstavitvah novih MAN-ov:
MAN TGX in TGS: več znanega tudi o notranjosti
MAN TGX V8: as iz rokava
MAN TGS in TGX dočakala uradno premiero

Za močnejše vlačilce se bodo verjetno zanimala tudi podjetja za izredne prevoze. Za običajno špedicijo pa je po mojem mnenju in izkušnjah 500 konjev čisto dovolj. Večje mašine pa so itak tudi predrage.Za 60 ton pa je sigurno druga pesem.
Več pa si preberite sami, da ne bom tukaj tuje pameti prodajal.
Lp.
Roman

Objavljeno: Po feb 04, 2008 9:12 pm
Napisal/-a menjekul
man je TGX je bomba 8)

Objavljeno: Po feb 04, 2008 10:04 pm
Napisal/-a Luky
če maš tok konjev, se lahk pol drugim smejiš k se pelejo v klanc, ti jih pa tko elegantno stegneš :D kr zaplavaš mim

Objavljeno: So feb 09, 2008 1:09 pm
Napisal/-a Simon123
Še posebej se smejiš ko maš tolk konjev, pred tabo pa 400 konjski premium s 40ton skupne teže in prepoved prehitevanja.

Objavljeno: So feb 09, 2008 1:59 pm
Napisal/-a alesdrolec
stroj!!! :twisted: