Stran 6 od 8

Ukraden kiper kamion

Objavljeno: Če jul 23, 2009 8:01 am
Napisal/-a maver
V noči iz 22.7.2009 na 23.7.2009 je bil ukraden kamion kiper l.1992,siva kabina in zelen keson,registerska LJ 84-4ME,šoferje bi poprosil če vozijo v tujino ali po sloveniji,da naj bojo pozorni na take kamione in mi javi kakršno koli informacijo na tel.041/208-059

Objavljeno: Če jul 23, 2009 8:51 am
Napisal/-a alesdrolec
se opravičujem ampak danes smo 23tega tko da iz 22. na 23. ......bomo pozorni....

Objavljeno: Če jul 23, 2009 9:22 am
Napisal/-a maver
alesdrolec je napisal/-a:se opravičujem ampak danes smo 23tega tko da iz 22. na 23. ......bomo pozorni....

v tej zmedi sem napisal narobe datum

Objavljeno: Ne avg 02, 2009 9:25 pm
Napisal/-a For
shaggx je napisal/-a:meni je ta služba tut zanimiva in razmišljam da bi tut sam šel v te vode samo te pa mine ko prebereš eno zgodbo k je bla tu gor na am.com


A misliš tole zgodbo? ;)

A je mogoče še kakšna ....me zanima..... rad bi prebral. :)

Objavljeno: Ne avg 02, 2009 10:01 pm
Napisal/-a Technologic
For, zdaj sem prebral to zgodbo in mi je ta poklic še vedno zanimiv. Seveda morate vedet da smo slišali samo zgodbo avtorja tistega posta in ne drugih ki so ga videli kako opravlja delo.

Sorodniki imajo avtoprevozništvo, od punce oče dela v špediciji že dolgo časa in sem veliko slišal o tem poklicu. Glede špedicije se ne pritožuje glede plače, edina pomanjkljivost je pač da si veliko zdoma in pač to tveganje, ampak če rad "potuješ" in te poklic veseli to ni ovira.

aja glede tiste zgodbe, mam pač tako mnenje: Kot "zelenec" v avtoprevozništvu bi moral začeti z kakimi krajšimi furami po sloveniji itd. Vsaj tako so začeli ti ki jih jaz poznam, on pa je šel že v tujino ko še dobro ni znal tovornjaka obrnit, mogoče se mu je zato zdelo tudi velikokrat da ima naloženo preveliko breme in je drugače gledal na stvar kot izkušeni prevozniki.

Objavljeno: Če avg 20, 2009 8:57 pm
Napisal/-a Technologic
Lih včaraj sem se pogovarjal z znancem ki dela drugače v enem večjem podjetju ki bo šlo počasi v stečaj in je zdaj na čakanju. Tolk ma za vozit tu na štajerskem da je sam "zaprosil" za čakanje ko je direktov vprašal. Zdaj še gre delat izpit za avtobus ker še samo tega nima in se mu službe kar ponujajo. Je reko da tolk ko pa je zaj službe v tem pa še ni blo. Zaj pa nevem al majo sam eni tako srečo al kak?

Objavljeno: Če avg 20, 2009 8:59 pm
Napisal/-a GiGi1985
Rossoner je napisal/-a:
torej....kaj sledi..imas vse kar zahteva poklic šoferja in ne prides zraven.Očitno se nekateri delodajalci ne zavedajo, da prakse se ne da kupit.Skoda za mlade bodoče dobre kadre, ker jim nekateri takole zapirajo pot v svet ''šoferstva''.
Potem pa jamrajo, da ni šoferjev. Seveda da jih ni. Nič čudnega.
Očitno so bolše ''stari'' leni tipi kot nove mlade moči.

In sedaj kaj mi ostane?po useh izpitih in npk-ju in malo prakse iskati delo v drugem poklicu.denar ki sem ga ''zagonu'' za izpite pa naj pozabim.
Še čimmanj mladih naj gre za voznike.bodo potem pametni šefi vozili svoje mašine, pa še papirje urejal. :twisted: :twisted:


Postavi se tudi na drugo stran malo....ti bi poslal nekega frišnega mulca na furo z prikolico nekam v drugo državo, ki nima pojma niti kako obrnat prikolico v "gneči" o cesti,policajih, plačevanju, hrani,načinu živlenja,..... jeb*t ga, vsak ima rajš človeka z nekaj izkušnjami. ;) Pa verjemi, tudi mene so nekajkrat odslovili, preden sem dobil šiht, pa jim ne zamerim. Odgovornost je dost velika tudi na njihovi strani. ;) Vso srečo, samo obupat ne smeš. :)

LP

Objavljeno: Če avg 20, 2009 10:21 pm
Napisal/-a kolesar
recesija je...

ti povem , prej nikol nism vidu da bi tipu za vikend stalo 20 kamijonov, dokaj novih na parkingu...
zdaj ma vsak viked poln parkirišče, pa še med tednom včasih na pol polnega..
mene bi zlo glava bolela, da ti tovornjaki stojijo..

Objavljeno: Ne avg 23, 2009 3:26 pm
Napisal/-a sviz2000
Rossoner, problem recesije je glih u tem, da enostavno ni več placa za napake, meni ni blo nikoli problem zaposlit frišnega in mu malo bolj sledit, pa mu pomagat če se ne znajde in tako dalje, samo zdej ni več ne časa in ne prostora da kej zgrešiš, enostavno te odpikajo.
Recimo jst sem menjal dva šoferja u maju, pa mi je stranka na začetku ful komplicirala, čeprav sta bla oba šoferja z 20 let+ prakse, šele pole ko so vidli iz kašnega testa sta, je blo u redu.
Pred rcesijo, lani spomladi sem tako zaposlil enga iz tvojih koncev, nekaj prakse z prikoličarjem in nekaj solo, samo slovenija in italija, prva fura dva razklada center pariza. in lepo polako, če kaj ne veš pokliči, in je z njega ratal pravi špediter.

Objavljeno: Po avg 24, 2009 2:21 pm
Napisal/-a tristan01
Rossoner je napisal/-a:Ola sviz!

No sej to je pa to.In mladi fantje, ki nimajo še dovolj prakse in imajo vse kar rabijo(C+E+npk) ter ne morejo začeti s tem poslom.
Govoril sem z 2, ki jima je vsa volja minila.Prav zaradi tega, ker sta klicala in klicala po razpisih in vsi so jim rekli isto - ''nimas dovolj prakse''.
Torej je to začarani krog :roll:



Rossoner, saj to je to. Mladi preveč pričakujejo. Tule se pogovarjate kako zaslužiti 2.000 EUR na mesec. Veliko mladih vidi samo to. Ne zna pa zračunati da je to plača za izkušenega voznika s katerim lastnik podjetja nima "dodatnega" dela z uvajanjem in stroškov s škodo na vozilu. Dve presekani gumi na prikolici skupaj z menjavo in asistenco na cesti v tujini.... Strošek je več kot plača za cel mesec (skupaj z dajatvami državi). Prevečkrat sem videl takšne mlade zagnane voznike ko so se iz npr Rusije vrnili dobesedno po žičnatem opletu gum. Lastniki se bojijo takšnega šoferja. Je kdo od teh mladih voznikov pomislil da bi leto ali dve delal za polovično plačo in gledal na vse skupaj kot na investicijo v bogatejšo prihodnost?

Sam sem študiral, pa sem v prvi službi delal za plačo fizičnega delavca in bil na voljo za intelektualna dela, pa tudi za vsako fizično sem poprijel brez ugovarjanja in to za plačo ki je ne moreš imenovati plača. Sedaj je zgodba drugačna, vendar sem se moral najprej dokazati z rezultati. Mislim da če bi kdo od teh mladih obupanih voznikov na tak način pristopil k gradnji svoje kariere bi bili rezultati čisto drugačni.

LP Tristan01

Objavljeno: Po avg 24, 2009 3:20 pm
Napisal/-a GiGi1985
tristan01 je napisal/-a:
Rossoner, saj to je to. Mladi preveč pričakujejo. Tule se pogovarjate kako zaslužiti 2.000 EUR na mesec. Veliko mladih vidi samo to. Ne zna pa zračunati da je to plača za izkušenega voznika s katerim lastnik podjetja nima "dodatnega" dela z uvajanjem in stroškov s škodo na vozilu. Dve presekani gumi na prikolici skupaj z menjavo in asistenco na cesti v tujini.... Strošek je več kot plača za cel mesec (skupaj z dajatvami državi). Prevečkrat sem videl takšne mlade zagnane voznike ko so se iz npr Rusije vrnili dobesedno po žičnatem opletu gum. Lastniki se bojijo takšnega šoferja. Je kdo od teh mladih voznikov pomislil da bi leto ali dve delal za polovično plačo in gledal na vse skupaj kot na investicijo v bogatejšo prihodnost?

Sam sem študiral, pa sem v prvi službi delal za plačo fizičnega delavca in bil na voljo za intelektualna dela, pa tudi za vsako fizično sem poprijel brez ugovarjanja in to za plačo ki je ne moreš imenovati plača. Sedaj je zgodba drugačna, vendar sem se moral najprej dokazati z rezultati. Mislim da če bi kdo od teh mladih obupanih voznikov na tak način pristopil k gradnji svoje kariere bi bili rezultati čisto drugačni.

LP Tristan01

:[] :clapclap

Objavljeno: Po avg 24, 2009 4:34 pm
Napisal/-a Simon123
Tud jst sm pred cca 5 leti ko sm začel s tem dobil kr nekaj zavrnitev, nato sm poklical nekam kjer ni blo ravno navala zarad dost slabo ohranjenih starih kamionov in ne pretirane plače in tam ostal pol leta, da sm dobil izkušnje. Pol ko sm že malo vedel kako in kaj, sm pa drugje kaj boljšega iskal - in tud našel.

Iščem nekoga, ki vozi relacijo Anglija Slovenija

Objavljeno: To nov 10, 2009 8:05 pm
Napisal/-a Klemenmk
Iz Velike Britanije bi rabil prevoz 4 manjših, a težkih paketov (kupil sem nekaj na ebay-u, pa ne dostavljajo).
Iščem nekoga, ki ima fure ali relacije iz Anglije v Slovenijo, ki bi imel prostor naložit in prepeljat v Slovenijo. Rabil bi enkrat konec novembra do sredi decembra.
Plačilo seveda po dogovoru.

Če kdo pozna koga, se toplo priporočam.
Info lahko tudi na moj mail klemenm2(afna)gmail.com

K

Re:

Objavljeno: Če nov 04, 2010 10:41 pm
Napisal/-a bozo_14
Mad je napisal/-a:
bizgec je napisal/-a:Sem pa mislil,da imajo pri bubniču kaj boljše plače.Kaj pa TIB? Ali je isti ku..c?Ja,neki cajta sem prevažal kontejnerje-če ni bilo fure za frigo.Sicer smo razkladali gelati SAMONTANA :tomidelej: v luki-za Procaffe.
Kaj neki Lakošeljac Robert še vozi kište? Bizgec
... ne poznam človeka ... če koga zanima delo v Luki Koper zadnje čase pri zaposlovanju kadrov ni bilo dovolj odziva - pogoji : ... srednjo šolo elektro ali strojne smeri(kovinarska) izpit C in E ni ovira še boljše če si opravil tečaj za težko mehanizacijo ... Luka vabi razpisi se ponavljajo vsake par mesecev mislim da bo letos izredno dosti naših delavcev šlo v penzijo ... L.p. Mad

a si sodelavec od tistega alena z big brotherja? :)

Re: Vozniki tovornjakov, kje ste?

Objavljeno: Sr mar 09, 2011 6:36 pm
Napisal/-a asfalt
....

Re:

Objavljeno: So jun 02, 2012 6:02 pm
Napisal/-a maxipin
Mad je napisal/-a:
smile4me je napisal/-a:en kolega zasluši 2,5k€ na mesec pa vozi za špedicijo
drugi pa 3k€ pa vozi pri avvtoprevozniku, tko da niso slabe plače pa še zmeri je med vikendi doma in med tednom ga kje srečaš.
.. ne rekla kazala naj onadva povesta saj pri marsikateremu avtoprevozniku ti obljubljajo nevemkake zaslužke samo resnica je čisto drugačna kolikor vem je na Interevropi že 1500 eur čudež... k nekomu ki ima kamione je prišel en bosanski voznik iskat delo - on je prej delal v Avstriji in dobival max 1700 eur ... Sedaj povej pa 20000 km na mesec za 2500 eur ko ti ena sama kazen odnese dve plače ni biznis !


Teh 20 000 km na mesec bi pa res rad videl...

Re: Re:

Objavljeno: Ne jun 03, 2012 6:46 pm
Napisal/-a tristan01
ziga555 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
smile4me je napisal/-a:en kolega zasluši 2,5k€ na mesec pa vozi za špedicijo
drugi pa 3k€ pa vozi pri avvtoprevozniku, tko da niso slabe plače pa še zmeri je med vikendi doma in med tednom ga kje srečaš.
.. ne rekla kazala naj onadva povesta saj pri marsikateremu avtoprevozniku ti obljubljajo nevemkake zaslužke samo resnica je čisto drugačna kolikor vem je na Interevropi že 1500 eur čudež... k nekomu ki ima kamione je prišel en bosanski voznik iskat delo - on je prej delal v Avstriji in dobival max 1700 eur ... Sedaj povej pa 20000 km na mesec za 2500 eur ko ti ena sama kazen odnese dve plače ni biznis !


Teh 20 000 km na mesec bi pa res rad videl...


Z malce čaranja s tahografom to sploh ni problem. Špedicija dela po dobrih 700km dnevno povsem zakonito. K temu dodaj še 20 - 22 delovnih dni pa sva na 15.000km mesečno. Tisti ki so za volanom bodo morda povedali koliko čez zakonite omejitve v resnici vozijo, pa boš videl, da je 20.000km mesečno povsem realnost. Ti pa lahko povem iz prakse, da za službene potrebe kamion prevoznika vozi na relaciji Ljubljana Dunaj in nazaj cca 15 ur, odvisno koliko se zamudi z nakladi, pa to niso zgolj urgentni prevozi ampak redna praksa.

LP Tristan01

Re: Vozniki tovornjakov, kje ste?

Objavljeno: Po jun 04, 2012 10:46 am
Napisal/-a Simon123
Se ne morem strinjat. 20.000km je problem naredit. V avstriji, nemčiji so kontrole dost pogoste in kaj veliko čaranja več ni, sploh pa ne s kartico. Kazen v primeru da te dobijo je dost velika. Delodajalec takrat verjetno več ne ve nič in najde tisoč in en razlog da ti kazni ne povrne. Tud ni tako da zjutraj začneš delat in voziš cel dan. Vmes so nakladi, razkladi ki vzamejo svoj čas, čakanje na robo, čakanja v kolonah,... Tak tempo lahko delaš par mesecev, če pa misliš redno delat po 20.000km pa se ti bo gotovo poznalo na zdravju. Ne moreš par let se prestavljat s postelje za volan in nazaj, spat po štiri ure na dan, jesti samo suho hrano med vožnjo. Potem je tu še stres, ker samo oprezaš kje bo kak policaj.

Nekdo je enkrat rekel, da najprej zapravljaš zdravje za denar, potem pa denar za zdravje.

Če že špedicija, potem naj se dela umirjeno, tako da imaš vsaj osnovne stvari, se pravi minimalno 9 ur neprekinjene pavze, vmes pavzo za wc, za topel obrok,...

Re: Vozniki tovornjakov, kje ste?

Objavljeno: Po jun 04, 2012 12:26 pm
Napisal/-a jay
20.000 nikoli na eno kartico. Potem ti morejo res štimat nakladi in razkladi v NULO pa še to se nebi izšlo.

Raje normalne kilometre (13k-15k km) in dobra plača pa smo vsi zadovoljni.

Re: Vozniki tovornjakov, kje ste?

Objavljeno: To jun 05, 2012 4:34 pm
Napisal/-a maxipin
Že 15k km je naredit holala (legalno seveda). Sem se pogovarjal z ene parimi južnjaki ki vozijo pri slovenskih firmah. Naredijo po 17k km (seveda nelegalno) potem pa plača 1500€. Za take kilometre bi moral dobiti vsaj 2x več plačano.