Za voznike in ljubitelje
 
dare999
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po dec 25, 2006 12:51 pm

Nakup kombija...nasveti

Napisal/-a dare999 So nov 17, 2007 12:43 pm

Pozdravljeni!

Kupujem nov kombi, nosilnost vsaj 1400kg in srednja dolžina podvozja. Vse ostalo ni pomembno. Po vseh ogledih mi najbolj odgovarja Fiat ducato 2.3 120KM. Zanima me če ima trojček ducato jumper boxser različne motorje in še kaj druga, ali so razlike samo kozmetične narave med njimi?
Reno master je tudi zanimiv, samo ima zastarelo armaturko v primerjavi s konkurenco, vseeno sprašujem kakšni so motorji 120dci?
Sprinter od MB in krafter od VW delujeta nekako najbolj kakovostno, so pa obupno dragi, 4-5k€ od konkurence. Pa še s prejšnjim sprinterjem imam slabe izkušnje. Tako da odpadeta, ker močno dvomim da odtehtata takšno razliko v kavliteti. O Fordu Transitu nimam pojma, pravtako ne o oplu movanu in ivecu turbodailyu.

Za vaše odgovore že v naprej najlepša hvala!!

LP!
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini So nov 17, 2007 1:48 pm

Trojčki so enojajčni torej z enakimi deli le z drugimi imeni, posebnost je edino motor pri Fiatu, ki ga ne deli z ostalima dvema.

Najbolj sem se vozil v novem Sprinterju, sploh me je prepričala ergonomija in kvaliteta pogonskega sklopa (motor, podvozje, volan, menjalnik). Ima pa zelo grobo (ceneno) plastiko na vratih, predalih... Proda se veliko vozil, rabljenih pa ni na trgu, kar priča o zadovoljstvu lastnikov. Največ teh vozil je na obali, verjetno tudi zaradi zadnjega pogona, ker tam ni snega.

Če boš sam vozil kombi, potem premisli o Sprinterju, če pa imaš zato voznika, potem pa nimaš kaj premišljevat o trojčkih. Koliko stane dodatno vzmetenje voznikovega sedeža, pri mercedesu je prišlo mislim da 250€.
 
Uporabniški avatar
Kaktus
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: So sep 14, 2002 8:29 pm
Kraj: Mirna

Napisal/-a Kaktus So nov 17, 2007 4:09 pm

Opel Movano je identičen Renault Masterju, le da je pri Oplu (ponavadi) cena nižja.
lp Peter
 
dare999
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po dec 25, 2006 12:51 pm

Napisal/-a dare999 Ne feb 17, 2008 10:24 am

Servus!

Prejšnji teden sem končno šel po nov kombi je pa iveco daily 35s14. Po dolgem premisleku odločil za njega, zadnji pogon in sama konstrukcija prevagala na njegovo stran...
Na kratko...2.3 motor 136 konjičev, 12m3 tovornega prostora, 1350kg nosilnosti, avtomatska klima, hidravlično vzmeten sedež, ogrevani špegli...

LP!
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec Ne feb 17, 2008 10:49 am

Kaktus je napisal/-a:Opel Movano je identičen Renault Masterju, le da je pri Oplu (ponavadi) cena nižja.


ja ta se dobr obnese poznam neki folka k ga majo in je vreden nakupa ;)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne feb 17, 2008 1:05 pm

Dobra izbira.

Glede na konkurenco je Daily še najbolj tovornjaški, torej bo najlažje prenašal razmeroma veliko težo tovora. Sama oprema kabine pa je tako ali tako dovolj dovršena, da ne zaostaja bistveno za konkurenco. Iz izkušenj fantov (Door to door) pa je v mestu Iveco celo bolj okreten in pregleden kot pa trojčki.


LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini Ne feb 17, 2008 2:48 pm

Odlična izbira. Škoda da sem že nazačetku pozabil omenit, da je en kolega kupoval Sprinterja in je potem zaradi neznosno dolgega dobavnega roka vzel Iveco in je zelo zadovoljen.

Če bi še imel 4x4, bi si ga sposodil za v puščavo. Skratka zanesljiv in trpežen kombi.
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic So jul 12, 2008 12:24 pm

Bom kar v to temo dodal še svoj prispevek.


Tudi sam se pravkar odločam za nakup kombija. Šel sem si pogledat vse kar je na našem trgu in ugotovil, da je dvojček Crafter/ Sprinter predrag, Iveco bi še kar bil, čeprav je tudi kar visoka cena, trojčki pa so najcenejši. Ostane še Master in Tranzit, ki sta nekje vmes.
Zame je pomembna zanesljivost, nizki stroški vzdrževanja in čimnižja poraba goriva. Sedaj vozim Forda tranzita letnik 2006 in sicer model 350/135, ki je sicer močan ampak požrešen (okoli 12) in konstantno pokvarjen. Forda nočem. Master me nekako ne prepriča, ker tudi ne slovi ravno po zanesljivosti. Sprašujem vsakega šoferja kombija, ki ga srečam, kako je zadovoljen z vozilom in si nekako ustvarim sliko. Še kar dobra sta Crafter in Sprinter, vendar predraga. Toliko ne bom zaslužil s tem kar bom vozil, da bi si lahko privoščil najdražjega.Mika me Iveco, vendar zvem od lastnikov, da le ni tako trpežen in nepokvarljiv, kot se zdi na prvi pogled. Preostanejo torej še trojčki Boxer/Jumper/Ducato. So najcenejši - torej je še nekaj rezerve za morebitne okvare in popravila po izteku garancije. Kaj pravijo uporabniki? Še najbolj so zadovoljni s prejšnjim modelom Fiat ducato 2.8 JTD. Tudi 2,3 gre, če ne voziš teže. Jumper in Boxer Sta sicer tudi ok, je pa pri vseh portebno že kar precej šraufat, ko imajo enkrat preko 250.000 km.
Na koncu po enomesečnem poizvedovanju in raziskovanju sem se odločil za Fiat Ducato (najdaljši in srednja višina) s 120 konjskim 2.3 multijet motorjem. Drug teden grem dat aro, da mi ga naročijo.
Morda še kaj več napišem, ko ga bom vozil. Upam, da sem se dobro odločil, ker mi je to služba in pomeni kršitev pogodbe in izpad dohodka, če kombi ostane na cesti.

P.s. Najbolj pa sem bil itak razočaran, ker nihče nima nadomestnega kombija za primer, če se kombi v garanciji pokvari.
 
Uporabniški avatar
Somebody_new
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe sep 07, 2007 11:21 am

Napisal/-a Somebody_new So jul 12, 2008 5:02 pm

No jaz delam pri CMC in imamo Ivecote in morem povedat, da sploh ni nobenih težav z njimi! Pa ko bi vedli kaj so že ti tovornjački (mi imamo pol kombi/pol tovornjak verzije) prestali... Vglavnem po tem kaj vidim v službi je Iveco zelo dobro izbira!

Sicer vozniki dostavnih služb najbolj hvalijo Ducate, moj prijatelj pa ima novega Sprinterja z najslabšim motorjem in so mu morali že menjat motor!
TIGR
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne So jul 12, 2008 6:23 pm

Da še jaz napišem svoje izkušnje.

Doma smo imeli najprej prvega Boxerja 2,5d. Uporabljal se je po mestu, zato je bilo kilometrov sorazmerno malo in na motorju nobene okvare. Bolj so trpele zavore, menjalnik (ki je po 70kkm že zelo težko prestavljal). Poraba je bila 13-14l, premaknil se je pa 86 konjem primerno...
Sedaj imamo prejšnjega Boxerja 2,8, kjer je poraba 11,5-12,5 in zaenkrat po dobrih dveh letih še vedno lepo laufa. Kilometrov je spet zanemarljivo malo (38000 - 50km po mestu na dan, laufa 4 ure nonstop). Prestavlja se še vedno kot pri novem. Zelo pogosto se mora menjati omejevalec sprednjih vrat (da ostanejo odprta) in pa razne dele na drsnih vratih.

Tam kjer občasno delam ima lastnik že od nekdaj Transite. Trenutno dva nova in enega prejšnjega. Največ trenutno vozim novega, 110 konjskega, ki porabi +/-9L. Že prejšnje modele ni imel najmočnejše in pri vseh sem imel občutek da so poskočnejši kot naš Boxer 2,8. No, ta je star dobre pol leta in ima 55000km in je zaenkrat brez napak. Drugače pa je opazen napredek v notranjosti napram starejšim kombijem - majhen volan, skoraj avtomobilski merilniki, mnogo manj "plastična" armatura, veliko več elektronike (proti zdrsu koles, esp, pomoč pri speljevanju v klanec, pot. rač., itd...), končno so prestavili prestavno ročico na armaturo :roll:
Za drugega novega ki je star en mesec še ne morem reči nič, saj je praktično nov.
Tretji, ki je prejšnji model je bil sprva uporabljen za relacijo ki jo zdaj vozim z novim, sedaj pa je po mestu. Ima malenkost čez 200tisoč in zaenkrat ni bilo omembe vrednih težav.
Pred tem je imel še enega prejšnjega in enega predprejšnjega. O tistih sicer vem bolj malo ker me še ni bilo zraven, razen to da sta bila vožena po mestu in pri obeh menjana sklopka in vztrajnik.
To dvoje je menjal tudi kolega na takem fordu kot si ga imel ti (ToniTic) 350/135.

Na kratko sem vozil tudi sosedovega novega Ducatota 2,3 120 in je tudi presenetljivo poskočen. Notranjost všečna, motila me je le preglednost naprej, oziroma dolg nos napram prejšnjim kombijem in novem Transitu.
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo So jul 12, 2008 6:44 pm

dare999 je napisal/-a:Servus!

Prejšnji teden sem končno šel po nov kombi je pa iveco daily 35s14. Po dolgem premisleku odločil za njega, zadnji pogon in sama konstrukcija prevagala na njegovo stran...
Na kratko...2.3 motor 136 konjičev, 12m3 tovornega prostora, 1350kg nosilnosti, avtomatska klima, hidravlično vzmeten sedež, ogrevani špegli...

LP!


dobra izbira,vsi jih hvalijo :tomidelej:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini So jul 12, 2008 7:45 pm

Pri Iveco so zelo kratki servisni intervali, drugače je kombi trpežen.
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Ne jul 13, 2008 11:34 am

No, tukaj kjer zdaj vozim so trije transiti, šef jih je kupil ker imajo verigo in je cenejše vzdrževanje. Dva sta stara 2 leti, oba sta 350/135 in imata oba okoli 110.000 km. Ne morem vam povedat, kake vse probleme smo že imeli s tema dvema kombijema. Na obeh je že crknila turbina. Na enem pri 38.000 km na drugem pravkar. Na enem so menjavali vztrajnik, ker je cukal, pa ni bilo potem nič boljše. Še zdaj cuka. Na obeh sta crknila akumulatorja po nekje 18 mesecih. Na enem so menjali v garanciji, na drugem se še pogajajo. Konstantno pokajo razne cevi pri turbini. Menjali so na obeh cilinder sklopke in še bi lahko našteval. Da ne govorim kako sposobna je pa štajerska servisna mreža za Forde. S tem, ki sem ga jaz vozil od novega in do pred kratkim, sem bil v prvem letu na servisu 19 (devetnajst) krat. Večkrat smo bili dogovorjeni, kaj vse bojo delali, pridem čez dva dni po kombi kot je bilo dogovorjeno in pol stvari ni bilo narjenih. Moral sem prit še enkrat in še takrat niso vse porihtali, kar bi morali, češ da to bojo pa na rednem servisu, ki bo itak kmalu. In to se je dogajalo skoz. Če bi bil to moj kombi bi jim jeba* mat** itd, tako pa sem ga samo vozil, ostalo se je dogovarjal šef.
Druga stvar, ki me precej moti je visoka poraba. Po mestu 14, relacija 10. Meni je to veliko. Ampak spet, jaz sem samo vozil, gorivo je plačal šef.

No, imamo pa še enega, ki je star eno leto (nov model) 350/115. Tega vozim zdaj, ko na onem drugem menjavajo turbino (že 10 dni stoji). Razlika med novim in prejšnjim je kar velika. Dizajn itak, ampak mene to ne zanima. Novi ima bolj mehko nastavljeno vzmetenje (se bolj nagiba in bolj ziblje čez luknje, starejši bolj skače), tudi novi še nima nič nastavljivega volana (Halo leta 2008 smo!), in kar je pomembno, da pri enakem načinu vožnje, enaki relaciji in enaki obtežitvi potroši 1.5 litra manj.
So pa tudi tega že dvakrat prišli iskat z vlečno službo. Prvič je izpljunil olje, drugič iz neznanega razloga zakuhal.

Moj namen ni šimfat Forde, ampak sem samo povedal kakšne imamo pri nas izkušnje z njimi in da zato sedaj, ko kupujem kombi za sebe Fordov nisem šel niti pogledat koliko sploh stanejo. Upam pa, da Transiti vsem ostalim služijo dobro, ker to je pa res, da ko gre, gre dobro in tudi glede opreme nimam pripomb (razen nenastavljivega volana).

Glede Ivecota pa sem slišal od šestih različnih lastnikov različna mnenja:
Prvi je star dve leti, ima okoli 130.000 km. Enktar zaštekala sprednja zavora - so morali menjati disk, enkrat so enostavno dol padla drsna vrata (halo!?), menjali so tudi že turbino, prižigajo se lučke za napako na motorju in po dveh tednih kar je kombi na servisu še ne vejo kaj je narobe.
Drugi je letnik 2004 (prejšnji model). Ko je potekla garancija, je crknil zadnji diferencijal in še nekaj drugih stvari, kode za 5000 eur. Lastnik ga sedaj prodaja.
Tretji je sedaj naredil okoli 300.000 in je lastnik zadovoljen (samo redni servisi in tu in tam kaka malenkost).
Četrta dva sta tudi prejšnji model in sta po petih letih in 200.000 km popolnoma iztrošena (več šraufajo kot vozijo).
Peti primer ima sedaj 700.000 km in še vedno vozi, je pa potrebno tudi že kar nekaj resnejših posegov. Drugače pa je voznik zadovoljen.
Šesti je voznik, ki vozi Iveco, ki je v poslovnem najemu z vključenim vzdrževanjem in sicer "lepo pelje" ampak se tudi pojavljajo kake okvare kljub šele 130.000 km.

V zadnjih tednih sem nanizal kar nekaj takih in podobnih zgodb. Vseh niti ne bom zdaj zapisal, razen če ima kdo željo to brat. Pač na podlagi tega sem se odločil za Ducatota. Upam lahko samo, da ne bo v tovarni izdelan na petek trinajstega, ali iz kakega drugega butastega razloga ponesrečen primerek.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Ne jul 13, 2008 1:46 pm

Meni kar slabo rata ko vidim tele porabe, ki nekateri pišejo po 12 l/100 km, 14, itd., vrjetno vozite težak tovor ali mestne vožnje. Kaj je to povprečna poraba, minimalna? Namreč vrjetno bi kupili Boxerja ali Jumperja 2.5 D ali TD, vzeli bi ga pa tam letnik '96 al '97 nebi kaj dražjega. Sedaj imamo R. Traffic letnik '94 mašina 2.1 D pa porabi okoli 7 l/100 km, vozim material težak cirka 100 kg. Pa me zanima kako bi bilo s porabo pri tovoru cirka 100 kg? Ker če preseže 10 l/100 km ga nebi vzel.
Zadnjič spremenil chevy, dne Ne jul 20, 2008 2:59 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Ne jul 13, 2008 9:24 pm

Glej, jaz vozim 2/3 nekje 700 kg notri, 1/3 poti pa nekje 100 kg. Vozim pa po Mariboru, po Celju in po avtocesti med obema mestoma. Od tega naredim nekje 50% kilometrov mestne vožnje. Po avtocesti je ful odvisno kako hitro se pelješ. Če greš nekje do 100 kmh je poraba še ok, pri 130 se zelo poveča, pri 150 pa itak vliva noter nafto. Moja vožnja je po avtocesti nekje 100 do 110 in po mestu čimbolj zmerno pa mi porabi ta novi transit (eno leto star, 115 konjev) okoli 9. Ta stari tranzit (dve leti star 135 konjev) pri istem načinu vožnje okoli 10.5 - 11. Če pa ga stiskam po avtocesti na 150 in po mestu malo bolj živahno pa ta novi 11,5 ta stari pa 13.5 - 14. Vozil sem tudi isti teren s Citroen Jumper letnik 2002 2.8 HDI in je bila poraba ob zmerni vožnji okoli 10 ob priganjanju pa 12-12,5.

Bivši sodelavec je vozil Boxerja 2.5 d in mu je po mestu trošil okoli 10 ob maksimalno varčni vožnji. Je pa vozil samo po mestu in skoz z nizkimi obrati in rahlim pritiskanjem na gas.

Lahko ti povem še za trafica letnik 2004 1.9dci 100 konjev (s sedeži) troši na relacije okoli 7 po mestu okoli 9 (oboje zmerna vožnja) po avtocesti pa, če voziš nekje 120 - 130 okoli 8.

Vem še za dva Ivecota, oba prejšnji model in oba 2.8 in 130 konjev. En na relaciji ob zmerni vožnji okoli 9 - 10, drugega vozijo po mestu in okolici večinoma precej naloženega in z težko nogo in troši od 12 do 14.

Mene to ful matra in sem se kr precej ukvarjal s porabo goriva. Če mi recimo kombi troši liter na 100 km manj mi to pomeni prihranka 500 eur na leto. To pa je že skoraj regres.
 
Uporabniški avatar
rhino
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Nakup kombija...nasveti

Napisal/-a rhino Ne jul 13, 2008 10:00 pm

dare999 je napisal/-a:Pozdravljeni!

Kupujem nov kombi, nosilnost vsaj 1400kg in srednja dolžina podvozja. Vse ostalo ni pomembno. Po vseh ogledih mi najbolj odgovarja Fiat ducato 2.3 120KM. Zanima me če ima trojček ducato jumper boxser različne motorje in še kaj druga, ali so razlike samo kozmetične narave med njimi?
Reno master je tudi zanimiv, samo ima zastarelo armaturko v primerjavi s konkurenco, vseeno sprašujem kakšni so motorji 120dci?
Sprinter od MB in krafter od VW delujeta nekako najbolj kakovostno, so pa obupno dragi, 4-5k€ od konkurence. Pa še s prejšnjim sprinterjem imam slabe izkušnje. Tako da odpadeta, ker močno dvomim da odtehtata takšno razliko v kavliteti. O Fordu Transitu nimam pojma, pravtako ne o oplu movanu in ivecu turbodailyu.

Za vaše odgovore že v naprej najlepša hvala!!

LP!

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=63416
Se mi zdi da ko berem te teme,mi sploh niso jasne porabe 12-14l.Master nam žere 8-9l,se zna zgodit tudi da pade poraba pod 8.Avto se pa vozi v glavnem po AC polno naložen 1400kg+,pa še povišano streho ima.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Ne jul 13, 2008 11:59 pm

ToniTic -> hvala za trud in odgovor :) Nameravamo vzeti varjanto podaljšan + povišan. Kot si navedel nekatere porabe pri tebi in tvojih znancih jaz mislim, da meni ne bo porabil nad 10 l/100 km. Moje vožnje so pa 5 brzina in relacije cirka 60 km :) pa malo tudi mestne vožnje.
Še enrat hvala za odgovor in lep pozdrav vsem.

Kriko 8)
Zadnjič spremenil chevy, dne Ne jul 20, 2008 3:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po jul 14, 2008 11:35 am

kake porabe mate pa vi :shock:
doma imamo jumper s fiatovim 2.5td 117km motorjem letnik 97 al 98. Je sicer res da srednja medosna in nizek in ima 6 sedežev+ tovorni del, ampak avto večino kilometrov nredi s prikolico za avte vozit. Torej teža kombija + 700kg prikolica + tovor na prikolici(ko je naložena), ki je največkrat ducato/jumper/boxer maxi. na avtocesti je hitrost s polno prikolico 100kmh, s prazno pa ca. 130. Poraba pa še nikol ni presegla 11l, kljub temu da se ga nikoli ne špara.
LP Rok
 
Tad
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: So jul 07, 2007 6:38 pm

Napisal/-a Tad Če jul 17, 2008 7:55 pm

Mene pa zanima kak težko prikolico lahko vlečeš z renult masterom 2.5 dci od letnika 2005?
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Če jul 17, 2008 10:47 pm

Tad je napisal/-a:Mene pa zanima kak težko prikolico lahko vlečeš z renult masterom 2.5 dci od letnika 2005?


Tole si malo čudno postavil vprašanje...odvisno koliko kW ima tvoj Master...jih imaš od 60 kW in 85 kW se mi zdi...kak avto lahko daš na prikolico in podobno...se mi zdi da do 1500 kg nebi imel problemov za vleč...za več kg pa nevem.
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov