Za voznike in ljubitelje
 
amater100
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če okt 19, 2006 5:52 pm

renault trafic vs. opel vivaro

Napisal/-a amater100 So feb 23, 2008 11:29 am

torej imam namen kupiti 6sedi podaljšane verzije kombi za firmo.
pa me zanima kakšna je razlika med tema dvema kombijema če gledamo da imasta enako opromo pa je opel cenejši zakaj? znamka, kakovost?
 
joco
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če jan 22, 2004 5:48 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joco So feb 23, 2008 12:10 pm

Mislim da sta povsem enaka razen značk opel ter renault ter neke majhne malenkosti v sprednji maski. Drugače pa se mi zdi da kar se kvalitete tiče da je itak vse isto.
jj
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak So feb 23, 2008 12:31 pm

Iz lastnih izkušenj, z Trafficom ne boš falil. Plus notranjost je za odtenek bolj "civilna", avto je bolje izoliran. Na splošno pa sta to povsem enaka avtomobila. Če je cena glavni faktor, vzameš opla, če pa se raje bolje voziš reskiraj razliko in vzami Renaulta.

LP
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
Kaktus
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: So sep 14, 2002 8:29 pm
Kraj: Mirna

Napisal/-a Kaktus So feb 23, 2008 12:49 pm

Notranjost je (za razliko značke na volanu) popolnoma identična, tako, da ne vem, od kje ti podatek, da je v Trafficu bolj civilna...

Treba je ločit navadnega Traffica od Traffica Passengerja (Vivaro in Vivaro tour) - Passenger in Tour sta namreč vozili s sedeži in je mogoče udobje res malo bolj poudarjeno kot pa pri navadnem Trafficu/Vivaru (vse stene tapecirane/izolirane...).

Passenger in Tour sta tudi dražja od navadnih, vendar, če boš kupil takega s podaljšano kabino, se ti po mojem ne splača kupiti Passengerja/Toura, ker boš plačal še za izolacijo (+ostale zadeve) zadaj v tovornem prostoru. Raje poglej za serijsko dvojno kabino ali pa daj predelat kombi različico.

Zakaj je Opel cenejši? Do sedaj še nisem slišal pravega razloga zakaj je temu tako, imamo pa Vivara doma (poglej v garažo) in smo z njim zelo zadovoljni, prav tako ostali uporabniki/vozniki Vivarov, ki jih poznam(o).

p.s.: Priporočam, da če ne potrebuješ 6 sedežev, da kupiš spredaj enojni sovoznikov sedež, ker je vožnja sopotnika neprimerno bolj udobna.
lp Peter
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini So feb 23, 2008 5:10 pm

Misak je napisal/-a:Iz lastnih izkušenj, z Trafficom ne boš falil. Plus notranjost je za odtenek bolj "civilna", avto je bolje izoliran. Na splošno pa sta to povsem enaka avtomobila. Če je cena glavni faktor, vzameš opla, če pa se raje bolje voziš reskiraj razliko in vzami Renaulta.

LP


Bolje izoliran in za odtenek bolj civilen? Če smatraš po tem, da ima Renault večjo značko na volanu, torej zato izgleda bolj civilen in verjetno ta bolj polna značka nudi boljšo izolacijo, saj je značka postavljena na volanu med voznikom in motorjem. :roll: Moje izkusnje!!!

Moj najbolši frend je pretekli teden naročil kombi. Najprej je šel na Renault po predračun, potem še do Opla. Pri oplu je bil z enako opremo dražji, ker so mu za Traffic ponudili 4.000 popusta. Prodajalcu Opla je reku, da če mu ponudijo enako ceno, bo premislu keterega bo vzel, če pa ponudi boljšo ceno, potem definitivno Vivarota. Zaradi ugodnjese cene je narocil Traffica Passenger 2.5. Komaj cakam, da ga prevzame.

Mi imamo doma Vivarota Tour 1.9 in smo zelo zadovoljni, moti me le to, da ima oprema Tour/Passenger le dvižna vrata in ne krilnih.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne feb 24, 2008 3:48 pm

Tut pri nas se zanimamo za takega. Če ga rabiš za domačo uporabo, vzameš tour/passenger in ga daš naknadno predelat. Je pa zanimivo da npr. pri celei ne dobiš varnostnih pasov in sedežev po predelavi zraven pri istra avto pa dobiš zraven še to.Tisti originalni 6 sedežni, ki je predelan iz tovarne ma nikakve sedeže v drugi vrsti, tak da je boljše pol navadnega kombija pedelat dati. V avtocentru celeia je prodajalec rekel da so opli cenejši ker 70% nardijo vivarotov 30% pa trafficov, pri masterju in oplovi različici(nevem kak se mu reče) pa je 70% narejenih renojev, 30% pa oplov.
Drugače je pa dobra alternativa po ceni še transit, vendar pa je čakalna doba nenormalno dolga(če ga hočeš po želji) in pa, predvsem zunaj,večji in bol kombijevski je.
LP Rok
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Ne feb 24, 2008 4:29 pm

Pazite. Vivaro in Trafic nimasta enakega motorja. Dci-ji niso tako dobri, doma imamo espaca, pa ni nevem kaj, stalnoi se kvari, raje Vivara 1.9 cdti vsaj 115, ne 90 KM ali pa seveda 2.0 cdti.
 
Uporabniški avatar
Kaktus
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: So sep 14, 2002 8:29 pm
Kraj: Mirna

Napisal/-a Kaktus Ne feb 24, 2008 4:45 pm

Spet buča glede motorja, kaj naj rečem drugega...

Ponavljam - Vivaro in Traffic sta popolnoma identična avtomobila, razlika je le v oznakah ter v maski oz. v sprednjih lučeh, vse ostalo je popolnoma identično (vključno z motorji)!

Mi smo kupili pri Istra Avtu že nekaj avtomobilov in tja napotili tudi že nekaj znancev in so vsi s storitvijo in ceno zelo zadovoljni, zato jih priporočam.
lp Peter
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Ne feb 24, 2008 5:44 pm

Identična, ampak glava ni identična :D :D :D :D
 
rogi2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So feb 24, 2007 12:10 pm
Kraj: Nm

trafic

Napisal/-a rogi2 Ne feb 24, 2008 5:54 pm

V Revozu d.d. u Novem mestu delamo nosilce za podvozja za vse tri modele trafic,vivaro in še model od Nisana Tino ali neki tazga.Ralika je samo v maski in znaku,vse ostalo je isto.Ceno tako narekuje prodajalec in je predmet pogajanj.Kaj pa kdo hoče je pa predmed elastičnosti prodajalca.Jaz bi izbral Renault
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Ne feb 24, 2008 6:10 pm

Kaktus je napisal/-a:Spet buča glede motorja, kaj naj rečem drugega...

Ponavljam - Vivaro in Traffic sta popolnoma identična avtomobila, razlika je le v oznakah ter v maski oz. v sprednjih lučeh, vse ostalo je popolnoma identično (vključno z motorji)!

Mi smo kupili pri Istra Avtu že nekaj avtomobilov in tja napotili tudi že nekaj znancev in so vsi s storitvijo in ceno zelo zadovoljni, zato jih priporočam.


tole pa ni res, motorjev NIMATA enakih! VSE ostalo je pri teh dveh kombijih enako!

imamo OPEL VIVARO 1.9 cdti.. in lahko povem, da sluzi namenu, vendar je ze bil 1x na servisu pod garancijo! sel je motorcek za brisalce.
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Ne feb 24, 2008 6:22 pm

Bravo SamoK
vsaj dva pametna sva. Ker tisti reno ma 2.0 dci, ta pa ma 1.9 cdti. Hvala da ne bo zgledalo da nimam rpav,
 
Uporabniški avatar
Kaktus
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: So sep 14, 2002 8:29 pm
Kraj: Mirna

Napisal/-a Kaktus Ne feb 24, 2008 6:53 pm

Sedaj, po lanski prenovi imata oba 2.0 motorje, prej sta imela pa oba 1.9 motorje (z razliko v oznaki - DCI in CDTI). Vedno sta imela iste motorje.
lp Peter
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne feb 24, 2008 7:51 pm

ewo jst mam sluzbenega trafica 115 Km in naredim vsak dan z njim od 450-600 km.Do sedaj ni bilo tezav,sem pa slisal, da so okrog 100.000 km rade turbine sle. Priporocam ti, da menjas olje na 15.000 km in ne na 30.000km kot predlaga proizvajalec,namrec ce logicno razmislimo npr. v 100.000km sem zamenjal olje samo 3 krat, kar je meni skregano z zdravim razumom-tako bo tudi turbinca dalj pela kot le 100.000km-verjemi mi.IN NE TANKAJ NA PETROLU,KER JE MENJAVA ŠOB PRI DCIJIH KAR POGOSA ZADEVA.
 
Uporabniški avatar
NoSpeedNoFun
Novinec
 
Prispevkov: 390
Pridružen: So jun 05, 2004 12:25 am

Napisal/-a NoSpeedNoFun Pe okt 17, 2008 5:02 pm

sicer je stara tema, ampak sem opazil, da je nekdo napisal neumnost. Jaz sem ravno delal generalno na traficu. (po 411.000 km). Torej v renaultov avtomobil sem vgradil Oplove bate, ker so bili cenejsi. Enako z ventili...
Ostalo je ostalo renaultovo. Razlika je le v volanu in sprednji masko. In seveda odbijac.
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Ne nov 23, 2008 9:39 pm

NoSpeedNoFun je napisal/-a:sicer je stara tema, ampak sem opazil, da je nekdo napisal neumnost. Jaz sem ravno delal generalno na traficu. (po 411.000 km). Torej v renaultov avtomobil sem vgradil Oplove bate, ker so bili cenejsi. Enako z ventili...
Ostalo je ostalo renaultovo. Razlika je le v volanu in sprednji masko. In seveda odbijac.


To maš to zadno generacijo Traficov/Vivarotov. Oblikovno mislim? 115?

411k km hm, vsaka čast. Kolk si meu kaj stroškov, da si pršu do te številke?
 
ted
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:02 pm

Napisal/-a ted To dec 02, 2008 10:45 pm

malo berem forum in iščem ravno podatke o teh dveh avtih, ...sicer meni idealno prevozno sredstvo, kolebam pa med vivarotom tour in traficom pasengerjem, slednjega dobim ceneje, rabim pa ga tako za vsak dan za sebe kot za firmo. danes ko sem bil pri oplovem prodajalcu mi je rekel da je razlika pri motorjih v tem da imata vsak svojo elektroniko in je njegovemu kolegu nekaj renault zajbaval. hmm dvomim ..ker pač ko razvijejo en motor mislim da zaradi stroškov ne gredo delati še ene podobne elektronike..ali pač. mislim da je le na svoj mlin vodo zlival ko mi je govoril da ima trafic renaultovo elektroniko, . reku bi da jo ima prav tko opel, saj je v osnovi motor renaultov.


če ima kdo kake infote o 2.0 115 km motorjih, ..prosim s čimveč podatki na plano....zbiram da izvem če je slučajno kaka hiba kje.

hvala
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga To dec 02, 2008 10:55 pm

2.0 Dci je zvezda met renaultovimi motorji ;) Če vzameš le tega nimaš kaj zgrešiti. Končno se jim je posrečilo narediti en dober motor :) Sem imel pod prsti že motorje z 150 000km verjeli ali ne. Do sedaj še z nobenim niti enega problema ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
ted
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:02 pm

Napisal/-a ted Sr dec 03, 2008 8:34 am

Žiiga je napisal/-a:2.0 Dci je zvezda met renaultovimi motorji ;) Če vzameš le tega nimaš kaj zgrešiti. Končno se jim je posrečilo narediti en dober motor :) Sem imel pod prsti že motorje z 150 000km verjeli ali ne. Do sedaj še z nobenim niti enega problema ;)


no me veseli da imam podatke iz prve roke, sej lahko da je elektronika, ki sem jo opisoval bila slučaj, ne vem, ..v glavnem moj top favorit, ali vivaro ali trafic, zaenkrat kaže trafic glede na ceno. o tem dci-ju pa sem slišu velik dobrega ja, sej so imeli veliko drago šolo na 1.9 dci-jih hehe.

hvala @žiiga pa še kak info če ga maš je čist dobrodošel :)
 
CarLazar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne nov 14, 2010 10:13 am

Re: renault trafic vs. opel vivaro

Napisal/-a CarLazar Ne nov 14, 2010 10:16 am

Kako pa je kaj s temi motorji od Vivarota?
2464 ccm (diesel motor)
Moč motorja: 107 kW / 146 KM
Kolikšna je kaj poraba?

Hvala!
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov