Za voznike in ljubitelje
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Napisal/-a bizgec Ne feb 24, 2008 1:27 pm

Mamba,dej povej še meni,kje so v gradbeništvu take plače-magari na ZS. Grem takoj tja delat. Bizgec
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Ne feb 24, 2008 2:15 pm

Ja, plače so povsod tako dobre, dokler ne pride 15 in pogledaš na račun .... :?

Pošten delodajalec je ponavadi manj uspešen, in očitno so nepošteni že zdavnaj zmagali v tej bitki...žal :(
 
hartge
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Po okt 23, 2006 9:31 pm

Napisal/-a hartge Ne feb 24, 2008 3:58 pm

Dobro je pac blo misljeno da je tle dol in wozi, ceprav pa vozijo tudi redno iz luke v Gradec oz Gradz v Austriji in J. Bavarska. Al pa Renaulte iz NM v Luko in iz luke Chevrolete... Ima posla :D
 
Uporabniški avatar
Mamba
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe nov 02, 2007 5:42 pm

Napisal/-a Mamba Ne feb 24, 2008 4:32 pm

Bizgec, v gradbeništvu maš dosti takih firm, kar sem ti povedla tut na ZS. Maš jih pa tut dosti kjer boš delal za 600 eur na mesc :) . Hja, povsod je tako. Moraš pa tut vedet da za taki dnar ne boš delal normalno osem ur, ampak boš več časa na šihtu (dobrodošle tudi sobote :lol: )
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Napisal/-a Jackal81 Ne feb 24, 2008 4:32 pm

Prevozništvo je trd kruh, kot si sam opazil.

Imam sorodnika v avtoprevozništvu , ki kar vztraja. Samo njemu se vidi da prav uživa na cesti.

Me pa zanima glede teh voženj po tujini... Delodajalec plačuje poleg plače kakšne dnevnice, takrat ko se nahajaš v tujini (voziš, nakladaš, razkladaš)?
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1459
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Ne feb 24, 2008 5:35 pm

Ma, ne boš verjel ....jaz sem tudi užival na cesti ....to ni problem, samo da so pogoji za delat normalni. To pomeni, nek normalen odnos delodajalca, tehnično brezhiben tovornjak in solidna plača.

Kar sem jaz dojel, vsi delodajalci v tem poklicu imajo drug sistem. Ponavadi tako zakompliciran, da ti ni nič jasno.
Če je na kilometer, potem mu se j**e kam ti voziš, on ima svojo relacijo (najkrajšo) ki jo plača, pa tudi če je cesta nemogoča za polpriklopnike.
Normalno da boš v štirih urah naredil manj kilometrov če boš šel po eni vaški cesti in vozil 30-40 km/h. Če boš pa šel po avtocesti, boš v krajšem času naredil veliko več km pa še cestnino plačal.
To pomeni da če so dve opcije da boš moral izbrati tisto vaško cesto ker je manj kilometrov (in več časa) in zastonj cesta.
To je samo primer kako je obljubljena plačila dvorezen meč.
Eni imajo od prometa....ne vem kako jaz lahko preverim koliko je moj šef stranki zaračunal, zaupat mu moram. Potem ti nekaj pripelješ v Slovenijo in nekdo drug pelje naprej isto robo. Kako to obračunajo? Vse skupaj je preveč zakomplicirano.
Če te pa plača na uro, potem pa ti lahko nekje ležiš in te ne more kontrolirat.

V obeh primerih je voznik jebena stranka....ali je na KM ali na promet. Ne vem kako upoštevajo to da voznik obtiči v zastojih, ali pa čaka dan-dva nekje. Takrat niti vozi, niti promet dela ..... :?
Res ne vem kako je to definirano, niti se nisem poglabljal v to, ker je preveč nejasno vse skupaj.

Uradno naj bi imeli ene dnevnice, stroške prevoza, malica in ne vem kaj še. To je zato da zadostijo zakonu.
Koliko te bo pa dejansko plačal je stvar dogovora.
Mene ponavadi zanima samo to, koliko lahko zaslužim če sem recimo skoz na furi (ponedeljek - petek) in če so recimo dva vikenda vmes.

Zdaj, kaj se vse dogaja in koliko voziš koliko kršiš zakon, koliko stranki in nakladov-razkladov imaš, koliko spiš je pa vse odvisno ....

Jaz vem da sem imel vsaj 15 tahografov takšnih da sem imel šiht tudi po 18 ur in več. Malo zato ker sem se učil, večinoma pa zato ker si pač prišel v firmu in moraš čakat ....nikoli ne veš, kdaj bo to.
Če pa parkiraš zato ker ne smeš več voziti, pa je ponavadi narobe da nisi naložil tisti dan.

Je pa v tem poslu še najhujše čakanje. A je to ura, dve, pet, deset ur, ali dva tri dni je nepomembno. To v glavnem ubija.

Še najboljš v tem poslu je ko se usedeš za volan in pičiš ali pa nakladaš, razkladaš ...sam da nekaj dogaja, pa je v redu.
Čakanje in zastoji so pa najslabše kar se ti lahko zgodi....pa najbrž še plačan nisi za to. Manj voziš in nakladaš, manjša je plača ....po mojem... :?

Tako sem to jaz dojel...najbrž bodo bolj izkušeni v tem poslu najdli kakšno cvetko in me zmerjali....ampak tako sem jaz videl ta posel ... :? ;)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne feb 24, 2008 5:56 pm

Jackal81 je napisal/-a:Prevozništvo je trd kruh, kot si sam opazil.

Imam sorodnika v avtoprevozništvu , ki kar vztraja. Samo njemu se vidi da prav uživa na cesti.

Me pa zanima glede teh voženj po tujini... Delodajalec plačuje poleg plače kakšne dnevnice, takrat ko se nahajaš v tujini (voziš, nakladaš, razkladaš)?



Eni ste pa optimisti. Tule se ljudje pogovarjajo o tem koliko denarja dobijo nakazanega. Jackal81, ti očitno še nimaš delovnih izkušenj s fizičnim delom (žal sem spada tudi delo voznika). Menda ja ne pričakuješ 2000EUR plače pa še 20 do 25 dnevnic za tujino????

Večina podjetij, vsaj tistih v privatni lasti varčuje. Najelegantnejši način varčevanja pa je nizka osnovna plača, saj se nanjo obračuna večina dajatev (pokojninski prispevki, zdravstveni zavarovanje, davjatve na plačo in dajatve iz plače). Razlika do dogovorjenega zneska pa se izplača kot dnevnica, potni stroški, materialni stroški in stroški prevoza na delo.....

Žal pa tak sistem plačevanja prinese tudi precej negativnih posledic. Delavec lahko samo upa, da bo 15tega nakazan dogovorjeni znesek in ne plača kot je navedena v pogodbi o zaposlitvi. V primeru bolniškega staža ste upravičeni samo do deleža osnovne plače (mislim da 70%), pokojninska osnova je zelo majhna.....

Take stvari se dogajajo žal v vseh branžah. Avtorja teme mi je žal, saj je doživel res neprijetno izkušnjo, vendar je vsak začetek težak. Kot v vsakem poklicu pa dobra delovna mesta dobijo le najboljši, kot začetnik pa se moraš mednje prebiti, v tem času pa potrpeti marsikateri nizek udarec. Glede na posel ki ga opravljaš, mislim da tudi plača ni slaba, saj večina s srednješolsko izobrazbo dela za precej manj denarja (600 do 800EUR/mesec). In dokler v gostinjstvu zaslužiš več kot večina drugih ne vidim smisla v menjavanju službe.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Ne feb 24, 2008 6:15 pm

tristan01 je napisal/-a:
Jackal81 je napisal/-a:


Večina podjetij, vsaj tistih v privatni lasti varčuje. Najelegantnejši način varčevanja pa je nizka osnovna plača, saj se nanjo obračuna večina dajatev (pokojninski prispevki, zdravstveni zavarovanje, davjatve na plačo in dajatve iz plače). Razlika do dogovorjenega zneska pa se izplača kot dnevnica, potni stroški, materialni stroški in stroški prevoza na delo.....


LP Tristan01


evo pošten odgovor.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Ne feb 24, 2008 6:26 pm

In za pokojnino dobiš zato piškavih 400€ kot je nekdo že napisal.
 
Uporabniški avatar
Asprex
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 542
Pridružen: Po mar 14, 2005 8:12 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Asprex Ne feb 24, 2008 7:27 pm

Jah ta služba je res zakomplicirana. Tud sam sem v šoferiji, tud povsem nov, tri tedne. Prvi teden se mi ni sanjalo kako bo to potekalo, na srečo sem imel dobrega učitelja, ki sem šel z njim in me je naučil kar nekaj dobrih stvari. Drug teden sem dobil drugega, onem je viselo dol za vse, če bi skočil jaz iz tovornjaka pri 80km/h pa mu rekel naj še on ziher bi, tako da če sem hotel priti v petek domov sem moral v roke vzeti karto in navigacijo da sva sploh kam prišla. Mogoče pozitivna izkušnja, saj sem se naučil kako brati karto in uporabljati navigacijo.

Na začetku drugega tedna se vprašam ali je to res šiht za mene, pa to ja ni življenje, spati jesti in voziti vse v istem prostoru, vsako jutro si vreči kanister na štengo kamiona da se umiješ po obrazu in umiješ zobe (razen če si na kaki pumpi), moliš da boš vsaj proti koncu tedna tako s urami da boš prispel na takšno pumpo da bo imela tuš, da se konkretno umiješ, stran brez svoje ženske. Na sred drugega tedna zvrnem prikolico v jarek, jeba bila je tema. Tadrug šofer se mu sploh ne da ubadat z tem, on bi kar nekoga počakal da bi ga ven potegnil, jaz pa se ne dam in ga nekako prepričam da nebova odnehala in naj pač proba z tem pa tem. In na koncu je na srečo ratalo, pol pa se vprašam kako da šofer, ki vozi že nevem kolk let, tega sam ne poštudira. Mogoče pa nisem tako tumast, mogoče je samo on. Bom pa še malo zdržal, sem si rekel.

Tretji teden sem že šel sam, vse gre lepo in prav, razkladi potekajo hitro, v petek popoldan bi lahko že bil doma. Potem pride naklad, super en naklad (gre za naklad avtov), zatakne se pri zadnjem, za katerega še ni pripravljenih papirjev in ure grejo v nič. Potem naložen proti domu, res da je kamion star 2 leti, ampak kaj ko ima borih 280 konjev, gor pa naloženih 6 avtov. V breg 40km/h, ostali pa mimo mene ko strela. 4 ure pred domom kamion crkne, k sreči sem ga po navodilih šefa le spravil v pogon. Nato crknejo žmigavci, jao, da o žarnicah sploh ne govorim da crkavajo kot po tekočem traku ampak to je itak stalnica pri kamionih. Vozit se po temi brez žmigavcev, pa mene ja zaprejo če me dobijo. Na sreči v soboto delajo servisi da mi to porihtajo.

No, na koncu te čist razumem, ampak nevem zakaj nisi probal pri drugem prevozniku, vsaj probal bi. Jaz sem si rekel, da si naberem izkušnje pol je pot malce lažja pri iskanju drugega prevoznika, če bodo pri delodajalcu razmere nevzdržne pa ga bom zamenjal.

Je pa res, da vsak začetek je težek in če ni volje pol ne bo nič. Naj bo to namenjeno vsem, ki se podajajo v šoferijo, ampak naj se ne ustrašijo, naj probajo, izgubiti nimajo kaj, kvečjemu pridobijo s tem kakšno izkušnjo.
 
Uporabniški avatar
slatncan
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po maj 01, 2006 5:06 pm

Napisal/-a slatncan Ne feb 24, 2008 7:37 pm

ja šoferaj res ni lahek posel, lahko povem iz izkušenj fotra ki fura že v špediciji več kot 20let, in pa tudi sam(izkušnje iz otroških let ko sem hodil na fure zraven).

kar se plač tiče je pa čisto odvisno od deloadajalca...namreč eni so taki da ima doma same nove MANe, gostilno, avtodelavnico, avtopralnico, solarij ipd., vozi mečko najjačo, a delavci mu pa delajo po 1000€ pa še manj...to je proti zakonu sicer ampak zaenkrat še ni nič pošlihtano glede tega(to je seveda v manjših firmah - tj. cca. 20kamionov), s tem da delavci delajo nenormalne ure, ali pa čakajo tudi po 1 teden doma ker ni fure!tako je imel foter pri stari firmi ki pa je hitro končal...sedaj dela za enega ki je res pošten človek, plača normalna 2k€ tak ko more bit, je pa res da je vsak drugi vikend zuna(to pomeni 2 vikenda vene, 2 doma na mesec), je pa tut res da se vozi anglija in španija, kjer pa je kilometrina vlka.

kar se pa dnevnic tiče, se pa plačujejo samo vikendi, ali pa če stoji ato več kot 24ur(ali je 48ur to nisem prepričan), cena vikenda oz. dnevnic je pa spet odvisna od delodajalca...neka normalna cena kolko vem je cca 100€, a eni imajo tudi po 50€.

ps:druače pa respect vsem ki vztrajajo v tem poslu!ker ni lahek!

lp, slatncan
 
seicento
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: Če apr 15, 2004 6:25 pm
Kraj: mb

Napisal/-a seicento Ne feb 24, 2008 9:48 pm

glejte sem po poklicu sofer z osnovo 1100 e na mesec ostalo dodatki
res je zacetek krut sam po nekem obdobju in nabranih izkusnjah lahko sam dolocis
ceno in delo

morate vedet da si vcasih po grmu udaro pa je 50 soferjev ven skoclo
zdaj skoci 50 podjetnikov

mogoce en nasvet poglej koliko krat je podjetnik v razpisu vec krat ko je slabsi je
dober delodajalec v tem poslu ne isce samo je treba vcasih mal pocakat
 
ggg
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:13 pm

Napisal/-a ggg To feb 26, 2008 5:52 am

kaj pa soferji avtobusov, so kaj na boljsem?
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec To feb 26, 2008 6:30 am

ti povem d ni lih sanjska služba bit šofer avtobusa k se skoz ukvarjaš z dnarjam pa iz folkam!
enim je všeč enim ne :P
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH To feb 26, 2008 1:37 pm

alesdrolec je napisal/-a:ti povem d ni lih sanjska služba bit šofer avtobusa k se skoz ukvarjaš z dnarjam pa iz folkam!
enim je všeč enim ne :P


Kaj pa vozit poln avtobus 20-letnic + spremstvo ("tovaršice", vodičke ... in ostale "bolj zrele") v Španijo ?


LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To feb 26, 2008 2:29 pm

Verjetno ti dol visi za 20-letnice, če ti skačejo po avtobusu, nabijajo, pijejo, bruhajo itd. Sam da maš mir pa OK cesto. Morda kakšne mladenke iz šole za nune (pa še uniformirane so) :P :lol:
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay To feb 26, 2008 3:58 pm

ste se malo razpisali eni ja ;) čista resnica je to, ta posel res ni LAHEK. Kolega vozi že 15 let iz avstrije na Jug (kosovo) 2000+km brez avtoceste, vse okoli mađarska, romunija, bolgarija, makedonija, kosovo... Sicer ima s.p , ampak mu je tudi že prišlo skor do maximuma... celi lajf na cesti doma je 2x na mesec. Je pa tudi res, da se v tem poklicu moreš kr znajt, sploh ko nastopijo težave (pozimi sploh) in še za razliko vozi po vzhodni europi, potem si lahko predstavljate... :?
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Po okt 06, 2008 1:07 pm

KARL ABARTH je napisal/-a:
alesdrolec je napisal/-a:ti povem d ni lih sanjska služba bit šofer avtobusa k se skoz ukvarjaš z dnarjam pa iz folkam!
enim je všeč enim ne :P


Kaj pa vozit poln avtobus 20-letnic + spremstvo ("tovaršice", vodičke ... in ostale "bolj zrele") v Španijo ?


LP


fotr vozil dobrih 20 let špedicijo, sedaj pa že dobrih 15 let bus. na špediciji so že popvedali kakšne probleme imaš. bus je malo boljši zaradi tega, ker večkrat spiš doma. ni ti pa fajn ko mularija čečka po sedežih, jih reže, trga, lomi pepelnike ali pa kar cel sedež polomi. najhujše je pa vozit mularijo na izlete. 50+ pijanih smrkavcev imet za vratom ni lepo, nikomur ne smeš niti s prstom kaj pokazat. pa najbolj fino je čistit bus po izletu (popliti sedeži+čipsi in čukolade, kozlanje...)...poleg prenešanja numnih učiteljev in tercialk z nemogočimi zahtevami in nonstop sikanjem....
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Po okt 06, 2008 1:25 pm

ustaviš bus pa vse pošlješ ven :twisted:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Po okt 06, 2008 2:58 pm

pa po knjižico na firmo....
litr bencina, litr olja ;)
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov