Stran 1 od 1
volvo fh16 s 700 konji
Objavljeno: Sr jan 14, 2009 6:47 am
Napisal/-a marej
Objavljeno: Sr jan 14, 2009 9:59 am
Napisal/-a zlabon
Objavljeno: Sr jan 14, 2009 3:23 pm
Napisal/-a marej
huda zadevca je to

samo po mojem je tale moč šla čez mejo pa to se idin rabi za transporte
Objavljeno: Sr jan 14, 2009 3:51 pm
Napisal/-a hartge
Naloga tovornjakov je transportiranje gospodarskih dobrih.
marej je napisal/-a:huda zadevca je to

samo po mojem je tale moč šla čez mejo pa to se idin rabi za transporte
Objavljeno: Sr jan 14, 2009 3:54 pm
Napisal/-a jay
moči ni nikoli dovolj

sploh pri težkem tovoru. (klanci)
ni vseeno ali se pelješ 30 v klanec ali pa 60

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 4:17 pm
Napisal/-a marej
Je pa Volo spet šel čez mejo par let nazaj z 610 konji danes pa s 700 konji

bravo za Volvota
Objavljeno: Sr jan 14, 2009 5:48 pm
Napisal/-a alesdrolec
ko pa je izreden prevoz ko je recimo kamjon tam 8 ton prikola še enkrat tolk....in še bager recimo 50 ton se pa že neki pozna a ne

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 5:50 pm
Napisal/-a Sika
pravi stroj je to ja
Objavljeno: Sr jan 14, 2009 5:57 pm
Napisal/-a chevy
Koliko navora

Zelo dobro posneta predstavitev. Še posebno tisto, ko sede noter, se prižgejo xenonke in dogajanje v motorju

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 5:58 pm
Napisal/-a maniaxxx
Znižat pa večje felge pa bo :P . Kok je kaj poraba takega strojčka?
Objavljeno: Sr jan 14, 2009 6:21 pm
Napisal/-a alesdrolec
speedfreak je napisal/-a:Znižat pa večje felge pa bo :P . Kok je kaj poraba takega strojčka?
5l
da ga zalaufa

Objavljeno: Sr jan 14, 2009 6:26 pm
Napisal/-a marej
ha ha drgač povprečna poraba je nekje 40 do 50 litrov na 100 km če bi imel normalno prikolco povhno sepravi skupno težo 40 ton.
Objavljeno: Če jan 15, 2009 7:55 am
Napisal/-a tristan01
marej je napisal/-a:ha ha drgač povprečna poraba je nekje 40 do 50 litrov na 100 km če bi imel normalno prikolco povhno sepravi skupno težo 40 ton.
Poraba mora biti nižja, večinoma se sučejo med 30 in 40 litri, odvisno od relacije. Taki motorji pa se vgrajujejo z namenom zmanjšati stroške na račun večje moči.
LP Tristan01
Objavljeno: Če jan 15, 2009 10:25 am
Napisal/-a AudiFreak
To je pa res mala poraba, če pogledaš kakšno težo vleče. Bi pa prav rad enkrat kaj takega peljal.
Objavljeno: Če jan 15, 2009 12:25 pm
Napisal/-a Sonny
Zanimivo, da se sploh spravijo delati reklamo za tovornjak. Saj to pomoje večinoma kupujejo ljudje, ki točno vedo kaj rabijo in jim reklama ne bo prav veliko pomenila.
mičken off. Če pomisli človek razni tovornjaki, pa vojaška vozila, avioni, helikopterji, ladje, to vse žre količine bencina v par urcah, ki jih jaz ne porabim v celem letu, so avtomobili v bistvu varčni ko sto mater.
Me res zanima kolikšen del svetovne porabe bencina v bistvu gre za avtomobile in koliko za ostale oblike transporta. Morda kdo ve?
Objavljeno: Če jan 15, 2009 2:02 pm
Napisal/-a Mate
Sonny: verjemi, da je tovornjak neprimerno bolj efektiven od kateregakoli avtomobila.
Primer:
tovornjak: 40 ton, 40 l/100km.
avto: 1 tona, 5 l/100km.
40 avtomobilov za enako maso, 40 * 5 l/100km = 200 l/100km
Pa ta primer primerja samo skupne mase, ne pa dejansko tudi mas tovora.
Objavljeno: Če jan 15, 2009 7:04 pm
Napisal/-a čare
Moje mnenje glede porabe je da mora bit tukaj precej politike vmes,ker če lahko naredijo eno Setro (avtobus) z 12000 ccm in 420 KM in povprečno porabo v 8000 kilometrih = 23 litrov potem bi moral nek 2000 ccm avto popit cca. 4 litre ob normalni vožnji,kar so pa sanje saj se potem gorivo ne bi prodajalo kot se sedaj,seveda pa ne morejo pričakovat da bi se busi z 50 litrško porabo prodajali in ga spedikirajo da dosega porabo kot jo ima.
Objavljeno: Če jan 15, 2009 8:11 pm
Napisal/-a sebaveh
Ne verjamem da gredo ti izračuni kar tako "šestkrat večja prostornina = šestkrat večja poraba" in obratno. Je še malo več fizike in mehanike zadaj.
Objavljeno: Če jan 15, 2009 8:13 pm
Napisal/-a čare
jaz pa mislim da bi se ob današnji tehnologiji in bistrih glavah raznih inženirjev poraba nekega 2.0 motorja recimo lahko brez problema gibala okoli 4 litre.
Objavljeno: Če jan 15, 2009 8:27 pm
Napisal/-a sebaveh
Upoštevaj še to, da se avtomobilski dizel motorji vrtijo do 4000 vrtljajev, večji dizli v tovornjakih, avtobusih, gradbeni in kmetijski mehanizaciji pa le do 2500 vrtljajev. Govorim že za rdeče območje. Več vrtljajev pa seveda pomeni več vbrizgov in porabe nafte.