Stran 1 od 3

Tahograf in magnet

Objavljeno: So feb 21, 2009 2:16 pm
Napisal/-a Anonimen
Lep pozdrav.

Mene pa informativno zanima kako je z magnetom in tahografi.
Kako močan mora biti magnet, kam se ga da, da riše pavzo?
Ga kdo od vas uporablja?


Lp :D

Objavljeno: So feb 21, 2009 2:41 pm
Napisal/-a jay
uporablja ga kr nekaj folka... samo to se ne govori po forumih ;)
sicer pa jaz raje pavziram kot pa vozim celi dan... tak fejst se mi še ne mudi..

Objavljeno: So feb 21, 2009 4:24 pm
Napisal/-a davac
Jaz sem ga kr večkrat uporabil,ampak to samo za kakšno premikanje po firmi,da mi ni pavze prekinilo.Magnet sem pa imel kr od enega zvočnika. ;)

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: So feb 21, 2009 4:40 pm
Napisal/-a bizgec
Anonimen je napisal/-a:Lep pozdrav.

Mene pa informativno zanima kako je z magnetom in tahografi.
Kako močan mora biti magnet, kam se ga da, da riše pavzo?
Ga kdo od vas uporablja?


Lp :D

Jaz bi ga tebi in vsem podobnim montiral v glavo-da bi ti vleku pamet v pravo smer.

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: To jun 05, 2012 5:08 pm
Napisal/-a maxipin
Se kar čudim kako se je tole razpaslo. Odkrije eden magnet, pove kolegu kam se ga da in kako se ga uporablja, kolega se začne hvalit in po malo več letih se o tem govori že po forumih. Nič čudnega da policaji poznajo že vse..

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: To jun 05, 2012 8:03 pm
Napisal/-a čare
Ma kaj je en magnet,bolj kriza je ko ma šofer v busu škatlico z tremi knofi da si izbere kakšno hitrost bo imel in ga pri 120 km/h ustavi policaj na tahografu pa linija šiba po 90 km/h.je pa mela zadnjič ena stranka tak magnet gor da če bi se spravil koga prehitevat bi tačas še unemu risalo pavzo.

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: To jun 05, 2012 9:13 pm
Napisal/-a ~toMmy~
maxipin je napisal/-a:Se kar čudim kako se je tole razpaslo. Odkrije eden magnet, pove kolegu kam se ga da in kako se ga uporablja, kolega se začne hvalit in po malo več letih se o tem govori že po forumih. Nič čudnega da policaji poznajo že vse..


Lol, resno? :D Magnet je pa že dolga leta znan tudi med policaji! ;)

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: To jun 05, 2012 9:17 pm
Napisal/-a peroRS
čare je napisal/-a:Ma kaj je en magnet,bolj kriza je ko ma šofer v busu škatlico z tremi knofi da si izbere kakšno hitrost bo imel in ga pri 120 km/h ustavi policaj na tahografu pa linija šiba po 90 km/h.je pa mela zadnjič ena stranka tak magnet gor da če bi se spravil koga prehitevat bi tačas še unemu risalo pavzo.


Nič novega.
Najbolj neumno mi je ko eni vztrajno trdijo, da avtobusi in tovornjaki ne morejo iti več kot 89kmh :lol: :lol: Ja, po ovinkih pa res :mrgreen:

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: To jun 05, 2012 9:47 pm
Napisal/-a čare
Že po zakonu grejo lahko 93 kamioni oz. 104 busi,tolerance pač.

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: To jun 05, 2012 9:50 pm
Napisal/-a damjan
Atego 12-23 letnik 2010......Preizkušeno 137kmh:)

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: To jun 05, 2012 9:58 pm
Napisal/-a lancia hf
Verjetno kasonar, čeprav zakaj pa ne pri 230 konjih.

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: To jun 05, 2012 10:05 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Še ko so bile aktualne stare 35-ke (pred cca. 15 leti?), sem poslušal debato šoferjev o tem, da se jih da do 130 naterat (šleperje)! :mrgreen:

Slika

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: To jun 05, 2012 10:42 pm
Napisal/-a sašo5
seveda, da gre-že pred 40-timi leti je pokojnI Prevoz Brežice kupil prve Scanije v Slo, dve so imele "labodico" (za bagre vozit) in baje je 150 letelo, kako so ustavljali, je pa druga stvar, "ceradarke" so pa 120 šle braz problema...
kasneje so kupili R. magnume, tudi to je spodobno letelo(sem vozil parkrat) vendar so se šoferji izogibali, ker ni nilo tolerance pri porabi_se pravi nič "zaslužka" 30-33 in pika. Raba pa 45, če si mirkal, priznali so pa 52 se pravi v Beograd in nazaj 80 litrov za šoferja :D .............samo, če si jo pa "gazil" je pa res žrla tud 57 lit.

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: Sr jun 06, 2012 4:04 am
Napisal/-a maxipin
To pa ne bo čisto res. Če gre kamion 93(uradno), izgubi potrdilo in certifikat o zelenem vozilu(ko ga dobijo policaji). In če kamion izgubi potrdilo, ne sme iti več na cesto. Edino prevozniki rož (ob ustreznih dovoljenjih) gredo lahko legalno 95 km/h..Drugače se pa strinjam da grejo za šalo 130 km/h.

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: Sr jun 06, 2012 12:24 pm
Napisal/-a tristan01
maxipin je napisal/-a:To pa ne bo čisto res. Če gre kamion 93(uradno), izgubi potrdilo in certifikat o zelenem vozilu(ko ga dobijo policaji). In če kamion izgubi potrdilo, ne sme iti več na cesto. Edino prevozniki rož (ob ustreznih dovoljenjih) gredo lahko legalno 95 km/h..Drugače se pa strinjam da grejo za šalo 130 km/h.


Saj če leti 93 realnih je glede na tolerance števca povprečnega osebnega vozila okrog 100km/h...

Morda še prigoda izpred slabega desetletja iz Italije. Kot študent sem vozil večji kombi - Turbodaily na najdaljši šasiji in s kesonom in cerado višine 3,90m. Max hitrost na ravnini in v brezveterju 100km/h. Smo se od Benetk proti Milanu nabrali počasnejši kamioni v kolono - za mojega reveža max. kar sem upal pognati da ne zariba motor torej cca 95-97km/h. Ko sem tako že kake pol ure pred sabo gledal isto prikolico sem malce pozabil na levi pas. Naenkrat me butne sunek vetra skoraj za meter na odstavni pas... Presenečen kaj me je doletelo ugotovim. da so mimo mene padli 40 tonci po oceni kakšnih 120km/h v konvoju 4 ali 5 vozil. :shock: :shock: :shock: Od takrat dalje raje ne razmišljam o max. hitrosti kamionov. Sem pa prepričan da so krepko preko zakonskih omejitev.

LP Tristan01

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: Sr jun 06, 2012 1:52 pm
Napisal/-a čare
To so pa ludi makaronarji ja.Mater kakega dailyja si pa mel z 3,9 m višine??Kaj si to vozil stiropor??

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: Sr jun 06, 2012 3:10 pm
Napisal/-a maxipin
Po navigaciji in po gps senzorju gre kamion 88-89 km/h. In to je tudi realno.

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: Sr jun 06, 2012 6:07 pm
Napisal/-a čare
In zakaj ne bi po tvoje mogel iti 93 tako po tahografu kot GPS-u??Tahograf se umeri na valarjih potem pa se tahograf naštela na podlagi odčitanih impulzov lahko pa ga nastaviš na več ali manj.

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: Sr jun 06, 2012 9:01 pm
Napisal/-a tristan01
čare je napisal/-a:To so pa ludi makaronarji ja.Mater kakega dailyja si pa mel z 3,9 m višine??Kaj si to vozil stiropor??


Ja res je bil jumbo. Nad spojlerjem je bilo še cca meter cerade. Vozil pa sem volumsko robo, v glavnem košare zaboje in podobne plastične izdelke. Sicer pa če sem snel cerado da sem dobil še tistih par cm kot jih izgubiš zaradi nosilne konstrukcije, je šlo vanj robe za več kot tretjino šleperja (nizka šasija in majhna kolesa naredijo čudež). Se spomnim da je bilo kar nekaj zabave na mejnih prehodih. Vedno ko me je zagledal kakšen policist so najprej preverili višino nato šele dokumente. Še vedno pa pomnim pogled policista na mejnem prehodu v Dravogradu. Takoj ko me je zagledal je od nekod privlekel dolgo palico z označbo max. višine, jo postavil ob kamion, ugotovil da sem nekaj cm nižji od dovoljenega in nejevoljno odšel. :twisted:

Še bolj zabavno je bilo brez cerade. Keson je velik za 6 EURO palet. Takrat sem vozil zaboje za zelenjavo (dimenzija EURO palete in viok cca 70cm). Lahko sem naložil štiri enega na drugega. Zraven pa sem vozil še večje število košar kot jih uporabljajo v pekarnah za dostavo kruha. V vsak zaboj sem lahko zložil 6 košar... Tako je bilo vsega skupaj 24 velikih zabojev in okrog 160 košar. Ob prijavi prehoda meje me naš carinik vpraša s katerim kamionom sem, saj je količina blaga dokaj velika... In sem mu skozi okno pokazal najmanjšega na parkirišču. :D Seveda je takoj protestiral, da blago ni pravilno plombirano (ni pod cerado)... V špediciji kjer sem pripravljal izvozne papirje ni bilo nobenih težav - prav tako so označili da gre za odprti tip vozila. 10 minut pred zaprtjem tovornega dela carine - tunel Karavanke je skušal opraviti pregled tovora. Zato sem mu samo še enkrat razložil kje se "skriva" toliko robe in ga vprašal kam parkiram da bodo v miru prešteli in kje je najbližji lokal da tačas nekaj pojem. Po tej izjavi je samo udaril žig in me spustil dalje. :D

Slaba stran take višine je bila občutljivost na veter, ob sunku čelnega vetra je hitrost takoj padla za 10km/h, sicer pa kaj drugega od turbodaily-a 35-10 niti ne moreš pričakovati. Pa tudi ob prehitevanju večjih kamionov sem moral potegniti volan pošteno v levo ko sta se srečali kabini, da ga tok zraka ni potegnil v desno. Teže res ni bilo nikdar velike, ampak velka čelna površina pa je terjala svoje pri porabi. Prazen sem imel porabo dobrih 10l, do vrha naložen pa je pil tudi krepko čez 20l.

Lp Tristan01

Re: Tahograf in magnet

Objavljeno: Sr jun 06, 2012 10:15 pm
Napisal/-a sašo5
čare je napisal/-a:In zakaj ne bi po tvoje mogel iti 93 tako po tahografu kot GPS-u??Tahograf se umeri na valarjih potem pa se tahograf naštela na podlagi odčitanih impulzov lahko pa ga nastaviš na več ali manj.

ne da ne bi mogel, ampak ne sme :arrow: saj ti je napisal
maxipin je napisal/-a: Če gre kamion 93(uradno), izgubi potrdilo in certifikat o zelenem vozilu(ko ga dobijo policaji). In če kamion izgubi potrdilo, ne sme iti več na cesto. Edino prevozniki rož (ob ustreznih dovoljenjih) gredo lahko legalno 95 km/h..Drugače se pa strinjam da grejo za šalo 130 km/h.


in vsi kamioni, ki sem jih zadnja leta vozil, so po Garminu šla le za kilometer ali dva razlike naspram števca...