Stran 1 od 1

Novi Renault Master

Objavljeno: Po mar 16, 2009 10:29 pm
Napisal/-a martin_krpan
Renault na mrzlem severu pri -30 testira novo generacijo velikega dostavnika. Na voljo bodo številne karoserijske izvedenke z različnimi širinami. O motorizaciji še ni podatkov.

Today we spotted the new version of Renaults bigger transport car, the Master. Even workingcars and transporters need to be tested for all conditions, even if its -30 C. They had both a pick up and a closed transporter as prototype and as we can see, they both had the typical Renault camoflage. The Master will come in different lengths to satisfy all customer wishes. Nothing is known about new engines, but we expect them to be more fuel efficient.


http://www.spyshots.nl/userfiles/image/ ... 314173.JPG
http://www.spyshots.nl/userfiles/image/ ... 314174.JPG
http://www.spyshots.nl/userfiles/image/ ... 141717.JPG
http://www.spyshots.nl/userfiles/image/ ... 314176.JPG

http://www.spyshots.nl/SpyShots/Nieuwe_ ... l_bezoeker

in:
http://www.nextautos.com/spy-shots-rena ... -panel-van

Objavljeno: So mar 28, 2009 10:13 pm
Napisal/-a skili
si mogoce ze kje zasledil kdaj bo tparava oblika znana in kdaj gre v prodajo?

Objavljeno: Po jan 25, 2010 12:58 pm
Napisal/-a modri D.
Novi Renault Master (2010) uradno!

Na plano je prišel PR za novega Masterja, zato nekaj osnovnih podatkov:

Motor:
Na novo razvit motor 2.3 dCi s 100, 125 ali 150km (kljub manjši prostornini 30Nm več navora v primerjavi z 2,5 dCi motorjem),ki je v FWD različice nameščen prečno, v RWD različice pa vzdolžno.

Utrinki iz notranjosti:
- zložljiva mizica med sedežema, ki se lahko obrne proti vozniku
- pogrezljivo držalo za dokumente na sredinski konzoli
- 7,6-litrski hlajen predal z možnostjo nadzora temperature (za 2 1,5-litrski plastenki ali eno 2-litrsko)
- poseben prostor za zunanji mp3 player s svojo 12v vtičnico
- predalček za mobilni telefon, prav tako s svojo vtičnico
- 6cm več prostora v kabini v primerjavi s predhodnikom

Udobje:
- avtomatska klimatska naprava
- odklepanje/zaklepanje brez ključa
- fiksne luči, ki svetijo v ovinkih
- kamera za vzvratno vožnjo in gretje sedežev kot dodatna oprema
- navigacija TomTom nad vetrobranskim steklom, zaslon katere je moč premikati za najboljšo vidljivost

Različice:
- prednji ali zadnji pogon
- z zadnjim pogonom do nosilnosti 3,5 ali 4,5 tone
- možna vleka prikolice do 3 tone
- 40 karoserijskih možnosti
- 3 višine, 4 dolžine
- za 17 cm podaljšana drsnavrata (lahko na obeh straneh)
- 548mm prag zadaj pri FWD in 674mm prag s serijsko stopnico pri RWD različicah

Varnost:
- sedaj tudi RWD verzije s samonosno karoserijo
- pri RWD verzijah serijsko ESC in ASR z zaznavanjem tovora, opcija zapora diferenciala
- najkrajša zavorna v razredu (44,7 m FWD, 46,6 m RWD), zasluge gredo 302mm zračno hlajenim diskom spredaj in 305mm klasičnim diskom zadaj


Slike tudi na:
http://www.renault.com/en/Vehicules/Pages/nouveau-renault-master.aspx

Press Release tu

Objavljeno: Po jan 25, 2010 3:42 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Če prav razumem, bodo združili Masterja (FWD) in Mascotta (RWD). RWD bo najbrž samo na videz enak avto, saj bo imel konkretno šasijo.

Objavljeno: Po jan 25, 2010 3:44 pm
Napisal/-a jay
stari master je obup... kaj bo šele ta

Objavljeno: Po jan 25, 2010 3:47 pm
Napisal/-a croma_man
no ja, kolega ma 09 letnik pa je prov kulturen, pomoje bo pizdil ko bo videl da pride 2010 ven novi ampak vseeno dobi link :)

Objavljeno: Po jan 25, 2010 4:15 pm
Napisal/-a King1
Oblikovno nič posebnega. S strani in spredaj mi deluje kot iveco ta pa mi sploh ni všeč.
Kako pa se bo obnesel pa bo čas pokazal.

lp

Objavljeno: Po jan 25, 2010 5:50 pm
Napisal/-a Misak
croma_man je napisal/-a:no ja, kolega ma 09 letnik pa je prov kulturen, pomoje bo pizdil ko bo videl da pride 2010 ven novi ampak vseeno dobi link :)


žlehtnoba :vc

Objavljeno: Po jan 25, 2010 6:30 pm
Napisal/-a modri D.
Joie de vivre! je napisal/-a:Če prav razumem, bodo združili Masterja (FWD) in Mascotta (RWD). RWD bo najbrž samo na videz enak avto, saj bo imel konkretno šasijo.


Tudi RWD bo imel samonosno karoserijo, torej bo le podaljšan (in verjetno, vsaj upam, konkretno ojačan) Master.

Objavljeno: To jan 26, 2010 12:41 am
Napisal/-a rini
Zanimiva grdoba, se ga bo potrebno še navadit. Me zanima kako bo s kvaliteto in motorji.

Men novi Traffic letnik 09 (150ps), ki ga imamo v službi, ni všeč za vozit. Premalo preglednosti in pa ne da se nastavit dobre pozicije za volanom. Ta je nastaljiv samo po globini, ne pa tudi po višini. Roke moram imeti v luftu (roke ne morejo počivati na telesu), zato me skos bolijo. Upam da bo pri Masterju drugače.

Objavljeno: To jan 26, 2010 8:51 am
Napisal/-a Kaktus
Renault in Opel sta ponovno stopila skupaj pri razvoju Masterja/Movana.

Spodaj je Oplova različica novega dostavnika:

Slika

Objavljeno: Če jan 28, 2010 10:08 pm
Napisal/-a bam88

Objavljeno: Če jan 28, 2010 11:56 pm
Napisal/-a rini
Priznaj da ima Crafter lepšo zunanjost in notranjost. Movano/Master delujeta zelo staromodno, kot kakšna ruska vozila (Volga). Me pa zanima kako bo s kvaliteto v primerjavi s konkurenco.

Objavljeno: Če maj 13, 2010 8:55 am
Napisal/-a BlackWind
Smo ze testirali. Vozil model ki ima zadaj pogon in s tem tudi 4 bicikle na zadnji osi.
Lega v ovinkih na mokri podlagi neprimerjljivo boljsa od starega. Res je da to tudi zaradi elektonskega sistema stabilnosti vozila (Tako da kdaj tudi malo plina odvzame :) ) in zaradi 6koles na tleh namesto 4rih :) tudi zadnji pogon se kar pozna.
Notranjost: armatura dosti bolj simpaticna od starega, blizje osebnemu vozilu. Se posebej volan je super, ker je manjsi. Tako da kombinacija okretnosti in volana da cloveku obcutek voznje osebnega vozila.