Stran 1 od 1

moj delovni stroj

Objavljeno: To mar 17, 2009 8:59 am
Napisal/-a King1
sem isku pa nisem najdu. noben ni predstavil svojga delovnega stroja pa sm ga jest. upam da bo tema zanimiva, ker vsi predstavljamo samo avtomobile nobeden pa kombije.

fiat ducato, letnik 2007, 84.000km, vsa elektrika, avt.klima, 1x airbag, abs in obvezno maglite baterija spada zraven! kar je pa najbolj pomembno je pa da je najdaljši ducato in da ima kason dolg 4 metre kar potrebujem za svoje delo.

upam samo, da me ne boste spluval da to nikogar ne zanima!
komentiranje zaželjeno!

Objavljeno: To mar 17, 2009 10:29 am
Napisal/-a chevy
Zakaj bi spluval :) ...tudi sam vozim kombi za naše privat delo ampak je veliko starejši letnik.
Nižat pa ene 20'' feltne :P
Drgač pa velik furgon :) ...kaj to je 17 kubikov tov. prostora in 120 konjev verjetno?
Srečno vožnjo in veliko varnih kilometrov.

lp

Objavljeno: To mar 17, 2009 10:37 am
Napisal/-a King1
ne zato ker vidim da so sam avtomobili v igri in nč drugega sem pa to predstavil.
ne ni 17 kubični ampak 15. ker 17 kubični so še višji takega pa ne rabim ker ne nalagam do vrha. pa še poraba je večja pri visokem.
konjev pa ima 120 ja imaš prov. sem pa res enkrat v šentjurju pri celju videl enga z nekimi velkimi feltnami. ampak sej veš to men ne pride v poštev, ker je za delat ne pa za šminkirat. ker kombl maš pa ti doma oz. v službi?

lp

Objavljeno: To mar 17, 2009 10:42 am
Napisal/-a chevy
Aha :)
Ma s feltnami in nižanjem sem se hecal :P ...ker ponavadi pri avtih tako napišejo :)
Ma js imam tastarga Traffica 2.1 D. Čist dovolj za naše potrebe in z njim nobenih problemov.
Aja dej še povej koliko porabi?
lp

Objavljeno: To mar 17, 2009 10:51 am
Napisal/-a King1
vem da si se hecal glede nižanja in feltn ampak vsseno eni bi to dal gor.
traffica 2.1d sem jest dolg vozu v bivši službi zato mi je legenda in pol. bol smo ga tišal bol je delu. delal je pa samo luči, bremze in motor (bil je že star) aja pa radio na pol.
drgač pa nikol me ni na cesti pustu. res je legenda..

moj pa meni žre po računalniku povprečno 9.7, 9.8 tam nekje je tud realna poraba
s tem da jest vozm lepo in umirjeno, ostalo naredi pa teža in upor. :)

Objavljeno: To mar 17, 2009 1:12 pm
Napisal/-a Drocky
kombi ko kombi :P

Kakšni so pa kej sedeži? doma mamo 2 modela starejšega kot je tvoj in tam notri pa tudi v prejšnjem so sedeži bol tak-tak.

Pa kolk ima to končne hitrosti? Je po AC dosti tih al ima previsoke obrate pri 130?
Ta naš ima kratek menjalnik in par konjev manj kot 120 in je kr hudo po avtocesti ga prenašat. Je pa res da je po navadni cesti hudo hiter, ker je SMR s 6imi sedeži. Sploh kadar ni prikolice vzadaj priklopljene.

Objavljeno: To mar 17, 2009 1:29 pm
Napisal/-a King1
res maš kombi ko kombi! nč posebnega
glede sedežev: sem velk in sedeži so presenetljivo udobni tudi po zaslugi ledvene opore in naslona za roko. sediš res u redu vsaj jast. končna hitrost ne vem kok je sem se pa pelu po garminu 148km/h in še to sam enkrat k se je ful mudil. obrati so pa tu kr velki že pr 120 km/h ampak je pa zelo tih proti prejšnemu ki sem ga tud vozu sam un je bil pa peugeot 2.8 hdi.se da normalno pogovarjat pri tej hitrosti.glede na moč je "hitr" ampak ni to f1. se da lepo peljat samo k pa veter piha pa da si prazen jojjojoj!
važn da dela, brenči in da se obračajo kolesa.

Objavljeno: To mar 17, 2009 1:37 pm
Napisal/-a adis
obvezno daj nižat, temnit šipe pa ene masivne wooferje daj notri - prostora imaš na pretek in izkoristi ga :D

kar se tiče alu predlagam ene german style predvsem v črni barvi

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

torej to je bila šala, da se razumemo...

super zadeva je to, kar imaš. predvsem se dobro pokaže pri prevozih ko zares vidiš namen takega vozila.

kako je ko ti bočni veter piha v kombi? se dosti občuti zanašanje?

Objavljeno: To mar 17, 2009 1:54 pm
Napisal/-a chevy
King1 je napisal/-a:res maš kombi ko kombi! nč posebnega
glede sedežev: sem velk in sedeži so presenetljivo udobni tudi po zaslugi ledvene opore in naslona za roko. sediš res u redu vsaj jast. končna hitrost ne vem kok je sem se pa pelu po garminu 148km/h in še to sam enkrat k se je ful mudil. obrati so pa tu kr velki že pr 120 km/h ampak je pa zelo tih proti prejšnemu ki sem ga tud vozu sam un je bil pa peugeot 2.8 hdi.se da normalno pogovarjat pri tej hitrosti.glede na moč je "hitr" ampak ni to f1. se da lepo peljat samo k pa veter piha pa da si prazen jojjojoj!
važn da dela, brenči in da se obračajo kolesa.


Traffic gre največ 110 km/h in prestavna razmerja so kot pri kamjonu :lol: Jaz vozim 80 km/h največ.
Prve sploh ne uporabljam oz. zelo malo, razen za speljat kakšen klanec in če sem ful naložen.

lp

Objavljeno: To mar 17, 2009 2:00 pm
Napisal/-a King1
adis
glede vetra: če je naložen ni panike nobene, če je pa prazen pol pa je kr občutljiv pa čeprav tehta prazen dobre dve toni.ampak če pa voziš s pametjo pa gre super brez problema. po snegu pa kot po tračncah.
sm dal enkrat tamali za vozt pa je čist mal pihal se je ustrašla k pr norcih.
komentar: kako lahko to voziš? za šalo!

Objavljeno: To mar 17, 2009 2:17 pm
Napisal/-a roomeo
Kr koristna zadeva. Zanima me,pri kolko obratih se pri teh kombijih vpali turbina? :!:

Objavljeno: To mar 17, 2009 2:31 pm
Napisal/-a King1
ej kdaj se vklopi turbina res nebi vedel vem pa da vleče od 1.400rpm naprej super v keri koli prestavi. sem pa zadnjič na servisu slišu, da ima ta motor tudi tako imenovani overboost. ampak jest ga ne čutm. naj bi pa dal v določenem številu obratov še 40nm navora. tko pravjo ne pa me za besedo držat!

če pa kdo ve natančo kako deluje bom pa hvaležen!
hvala
lp

Objavljeno: To mar 17, 2009 3:14 pm
Napisal/-a vepar
20" je še mal mejhno na tem kombiju..
smo naredl 2 prototipa zdj.. pa bi ble lohk kako colo večje :twisted:

Slika

Objavljeno: To mar 17, 2009 3:19 pm
Napisal/-a chevy
roomeo je napisal/-a:Kr koristna zadeva. Zanima me,pri kolko obratih se pri teh kombijih vpali turbina? :!:


:lol:
Kaj misliš, da je to na stikalo narejeno.
Turbina dela/vrti no-stop, edino nima učinka pri nižjih vrtljajih.
Večinoma ima največji učinek od cca. 1700 rpm naprej, je pa odvisno tudi od avta do avta/dostavnika.

Overboost pa je povečanje moči in navora za določen čas... pač ko rabiš več moči poveča največji tlak polnjenja turbine - povišan pritisk turbine. Ventil, ki regulira tlak polnjenja.

Objavljeno: Sr dec 23, 2009 6:56 am
Napisal/-a King1
Zgodba z ducatotom se je včeraj končala. Ker sem bil izredno razočaran nad njim sem se ob ugodni prodaji in ceni novega odločil da gre od mene stran.

Ne bom trdil, da je Ducato slab a očitno sem naletel na dokaj " slab primerek" in z njim imel res veliko problemov. Ko sem naokoli spraševal so nekateri imeli res iste težave z njim tako, da nekaj od tega bo sigurno držalo.
Ker se mi obeta nov posel sem se tudi zato odločil za novega v tihem upanju, da bom imel z njim več sreče.
Je pa res, da ne bo več fiat.

P.s. tema se lahko zaklene. Bom pa ob priliki pokazal novega in o njem napisal kaj več.

lp king1