Za voznike in ljubitelje
 
David34
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če avg 06, 2009 7:57 pm

Napisal/-a David34 Sr avg 26, 2009 11:40 pm

Aha.

No, tkole je:

Mašina 2.0, 115 KM, poraba zaenkrat od 8,4 do 9 l/100, pot.računalnik, dvozonska klima, senzor za dež, enojni (udobnejši) sopotnikov sedež, radio CD/mp3, ostalo pa je itak standard.
Zdj, malo me je negativno presenetilo tuljenje zaradi vetra pri hitrosti nad 120 KM/h. Vzrok je bilo tovarniško slabo prilepljeno zgornje tesnilo prednje šipe (baje pogosta napaka). Po posegu serviserjev je vse ok. Potem je v prtljažnem delu 12V vtičnica (samo pri tour seriji) ki pa ni delovala. V tovarni so menda pozabili vstaviti nek rele. In na sredinski konzoli (plastika okrog avtoradia) spošča ob določenih tresljajih nekaj čričkov, kar so mi sicer popravljali, a še vedno ni čisto v redu. Vse to me je kar malo negativno presenetilo, saj se po mojem mnenju pri novem vozilu ne bi smelo dogajati kaj takega. Da pa to še ni vse, so mi v Bratislavi ponoči ukradli steklo v vzratnem ogledalu.. Me je takoj olajšalo za dobrih 60€.. Svašta.

Sicer pa je vožnja precej udobna, kombi je itak mnogo preglednejši zaradi višjega sedenja, pogled navzven in okrog vozila je zaradi veliko steklenih površin ter superskih vzratnih ogledal (z dodatnima ogledalcema za mrtvi kot) odličen. Glede na to, da je zdaj to pri meni v bistvu osebno vozilo nimam nobenih problemov. V bistvu nasprotno, se mi zdi dosti bolje. Morda je za parkiranje malo težje, a že vsakdo, ki si lasti kak malo večji enoprostorec ima iste "težave"... Dvozonsko klimo pa res priporočam vsakemu, saj je izjemno učinkovita tako da se notranjost res hitro ohladi.

No, na koncu pa še vprašanje: Glede na to, da je Trafic enaka zadeva, me zanima, kaj mislite, a je Oplova izvedenka boljša odločitev, ali bi bil Renault boljši, kar se tiče zanesljivosti ter kakovosti izdelave? Meni je Opel bil vedno bolj simpatičen od Renaulta, a to je zgolj moje laično mnenje. Bom vesel kakega komentarja..
Priponke
Vivaro.jpg
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Re: Kupljeno!

Napisal/-a hp6715s Če avg 27, 2009 12:07 am

David34 je napisal/-a:Evo, no po nasvetih sodeč sem se odločil in kupil novega Vivarota-tour. Kaj kmalu sva z ženo skočila na potovanje in lahko povem, da je res super. V glavnem, za malo manj kot 21k € je mašinca res vredna svojega denarja.

Imel pa bi še dve vprašanji:

1. Motor je zaščiten s kodo v ključu. Koliko je kljub temu možnosti, da mi ga lahko kje ukradejo?

2. Glede goriva.. Kolikor vem, je kvalitetno na shell, agip, mol, ne vem, kako je z dizlom na OMV ter 24/7 ... ?

Hvala!


debate o gorivih so se na tem forumu že večkrat odvijale, malo poišči. Kolikor sem jih sam prebiral pa je mnenje uporabnikov večinoma ZA: MOL,Shell, Agip in seveda OMV (tudi sam tankam pri njih). in večinoma PROTI: petrolu. LP
 
keko1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To sep 22, 2009 11:17 am

Napisal/-a keko1 To sep 22, 2009 11:59 am

Ker že posedujem drugega Vivarota in ker se je z njima že kar nabralo nekaj kilometrine bom podal nekaj praktičnih izkušenj z njima. Prvega Vivarota sem kupil leta 2005 in sicer 1.9 dci 101 KM. V dveh letih se je z njim prevozilo 165000 km.
Prva okvara se je pojavila pri 125000 km in sicer je odpovedal regulator vleka na motorju. Pri 130000 je odpovedal altenator. To sta bili edini okvari do 165000 km.
Poraba goriva je bila okrog 7,5 l/100 km.
Drugi Vivaro je bil kupljen leta 2007 z motorjem 2.0 dci 115 KM. Moram povedati da je ta motor kar nekaj boljši od 1.9 dci. Je precej tišji, precej boljši navor in mislim da tudi bolj vzdržljiv. Avto ima trenutno 250000 km. Prve okvare so se začele pri 180000 km. Zamenjana je bila sklopka s potisno ploščo in kar precejšen del podvozja spredaj, volanskih sklopov, nosilec motorja. Pri 240000 je bilo potrebno zamenjati sprednje diske. Kar se motorja tiče je še nedotaknjen in še zmeraj v vrhunski kondiciji. Poraba je okrog 8 l/100 km.
Vožnja poteka po celi Sloveniji. Tovor znaša od 200 do 300 kg.
Glede na izkušnje lahko zatrdim, da je Vivaro kar izpolnil moja pričakovanja.
Kdor kupuje rabljen Vivaro mu priporočam, da če je le možno se naj odloči za novejši motor 2.0 dci. Pa še glede tankanja goriva. Stalno tankam na petrolovih črpalkah.
 
Luks1
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Sr jan 14, 2009 4:46 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Luks1 To sep 22, 2009 2:55 pm

Hvala za ta izčrpna poročila, saj se tudi sam odločam za nakup novega Vivarota Tour Cosmo za družinski avto. Mimogrede, do jutri ima Opel neko akcijo in dobiš 20% popusta.

Veliko sem že izvedel od vas, zanima pa me še, ali ima 2.0 dizel jermen ali verigo in koliko stanejo redni servisi pri pooblaščencih.

Lp
 
keko1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To sep 22, 2009 11:17 am

Napisal/-a keko1 To sep 22, 2009 3:34 pm

Motor 2.0 cdi ima verigo, tako da je servisiranje cenejše. Verige ni potrebno menjati. Servisi in menjava olja je na 30000 km. Redni servis na pooblaščenem servisu brez dodatnih menjav (zavorne ploščice) stane okrog 200 eu.
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov