Za voznike in ljubitelje
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Kupujem kombi, ki ga bom predelal v avtodom.

Napisal/-a Scorp84 Ne feb 21, 2010 10:41 pm

Tako odločil sem se da bom kupil starejši kombi, letnik okoli 2000. More biti povišan, da se lahko normalno hodi, pa motor dizel, najraje brez turbine okoli 90 konjev. Nekaj takih sem našel in me zanima če tudi njim prodajalci veselo vrtijo kilometrino? Drugo kar me zanima ali se sme rezati stena, ki loči tovorni del z kabino in kakšen je upliv na karoserijo?
Sicer sem našel dost poceni te kombije, okoli 3500 evrov + okoli dva tisoč evrov mislim vložiti opremo za notri. Večino dela bom sam opravil, dobavitelja sem tudi našel za vgradnjo.
Posebi me zanima kaj morem paziti pri nakupu? Glavni servis bo prvo kar bo narejeno na njem, turbine pa nikakor nočem met ker se mi zdijo navadni dizli boljši po vzdržljivosti. Jih kar nekaj poznam ki se sploh ne kvarijo. Sem mislil že narejen avtodom-kombi kupiti (isti letnik), ampak veselo napihujejo cene.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne feb 21, 2010 10:44 pm

Naložen kombi brez turbine čuti klanec prej preden ga ti vidiš in ob normalni uporabi bo delal normalno in ne vidim razloga zakaj se ti in še mnogo drugih boji turbine??Za ta denar mogoče Ducato/jumper/boxer,Turbo Daily.
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Ne feb 21, 2010 10:53 pm

Ne vem ko sem delal pri dostavi prek študenta, sem imel kombi brez turbine mal manj kot 90 konjev, brez težav je šel čez 100. Po klancu proti morju tam pri postojni je brez težav natovarjen zvozil 80 na uro. Tko da se mi zdi ok, edino porabe se ne spomnim kolk je imel.
Drugače se ne bojim turbine, sam če zadeva crkne so stroški popravila veliki in med dopustom se mi ne bo nikamor hitelo.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne feb 21, 2010 10:59 pm

pozdrav,

sem se zanimal (oz. še imam to v planu, ampak sem ga do nadaljnega prestavil....) za izdelavo avtodoma.
Glede stene; to verjetno misliš steno za voznikovim in sopotnikovim sedežom, ta stena je privijačena z 30 šraufi in se samo odstrani, to ni panike. Na kar moraš res biti pozoren je, da ko boš montiral okna, ne odrežeš nosilce zunanje stene, če pa že ne gre drugače, moraš pa narediš učvrstitev okoli tega nosilca. išči povišan in po možnosti podaljšan kombi.
Kar se tiče vrtenja števcev, seveda jih prav tako vrtijo, še rajši, ker nihče v Slo ne bo kupil kombija z 300k km, koliko jih večina ima pa seveda še več (kar pri 10 let starem kombiju znese 30k km letno, kar je pravzaprav zelo malo. ;) )
Da boš kombi opremil za 2k euro je nemogoče, če boš seveda delal "pravi" avtodom, jaz sem zase naračunal 8-10k euro, no s tem da bo vse kot je pravilno in novejši kombi, drugače se mi ne izplača. Najdražje je hlajenje/gretje (truma) ker je zadevo težko njadit rabljeno, novo pa drago kot žafran. Potem je tukaj še WC pa tuš, pa vtljivi sedež.....
Priporočam ti da greš v italijo po odpadih kjer se dosti tega najde rabljenega, v slo tega ni, novo pa se seveda ne splača vsega, ker na koncu ni računice.
vse pa je odvisno od tvojih zahtev, kaj želiš in pričakuješ, moraš pa vedet, da če boš hotel stvar homologirat v bivalno vozilo, moraš vse uredit po "reglicah", tukaj ni polovičarskega dela, rabiš tudi potrdilo o strokovni vgradnji električne napeljave, plinske napeljave, klime in gretja....če pa bi rad vse naredil za 2k pa vržeš notri eno posteljo, preprosto omaro, plinsko jeklenko za zunanje kuhanje in nekaj zložljivih stolov. (tukaj odmisli homologacijo)

Drugače pa imaš forum o avtodomih caravaning.zanimiv.net kjer je ful informacij.

lp

P.s. če se lotiš ne pozabi objavit slik ;)
Zadnjič spremenil GiGi1985, dne Ne feb 21, 2010 11:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne feb 21, 2010 11:00 pm

Najprej pohvala, da si se lotil takšnega projekta, tudi osebno se mi zdi zelo dobra in poceni rešitev.

Kar se tiče turbine, mislim, da se preveč obremenjuješ! Bolj pomembno se mi zdi pazit na morebitne serijske napake pri določenih modelih in očuvanost. Te mašine so delane za delat ogromno kilometrov in turbine pomoje prej crknejo pri novih gonjenih, kot pri starih lepo voženih. Pri konjih pa mogoče nebi tako šparal, saj se v primeru predelave nabere kar konkretna dodatna teža!

Kilometri se vrtijo nazaj zelo veselo, tako da bodi izredno pozoren, ker je lahko hitro tud 100k km nazaj zavrten! Vsaj pred štirimi leti je bilo tako, vsi transporterji letnik okoli 93 so meli nekaj pod 200-300k km prevoženih, dejanskih je bilo pa tudi čez 500k :!:

Tista pregradna stena nima velikega vpliva na karoserijo, saj jih recimo pri potniških izvedenkah ni in tudi posebnih ojačitev ni nikjer opazit. Potem so tu še potujoče trgovine, ki so dejansko po zelo podobnem principu predelane kot imaš ti namen in tudi nisem opazil ojačitve. Sicer pa ni problem notrajost tako opremit, da hkrat služi tudi kot ojačitev, ampak res ni potrebe...

P.S.: Če maš navadnega dizla, je poraba praktično večja kot s turbino!
Zadnjič spremenil ~toMmy~, dne Ne feb 21, 2010 11:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Ne feb 21, 2010 11:01 pm

Tale je sicer starejši je pa od frenda in je res tak kot mora biti.

http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=3522238
Hvala lastniku, ker skrbi za mojo kondicijo!
VW
 
T2a
Uporabnik
 
Prispevkov: 1466
Pridružen: To jun 08, 2004 7:43 am

Re: Kupujem kombi, ki ga bom predelal v avtodom.

Napisal/-a T2a Ne feb 21, 2010 11:04 pm

Scorp84 je napisal/-a:Drugo kar me zanima ali se sme rezati stena, ki loči tovorni del z kabino in kakšen je upliv na karoserijo?


ta stena nima nikakršnega vpliva na karoserijo.
ne pozabi da ko odstraniš predelno steno se vozilo ne šteje več kot tovorno in znaš imet probleme na tehničnem, vendar nima veze če ga boš homologiral kot bivalno vozilo.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne feb 21, 2010 11:07 pm

seeman66 je napisal/-a:Tale je sicer starejši je pa od frenda in je res tak kot mora biti.

http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=3522238


In kaj je počel z njim, da je letno delal manj kot 18k km? :?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 Ne feb 21, 2010 11:20 pm

Popravilo in montaža strojev/naprav, ki se uporabljajo za vodovod in čistilne naprave.
Kombi mu je služil za lastne potrebe nabave materiala, le tega pa po obdelavi spraviti na lokacijo. Kombi je včasih stal tudi po cel teden pred delavnico.
Hvala lastniku, ker skrbi za mojo kondicijo!
VW
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po feb 22, 2010 12:13 am

Hvala za odgovore, vsaj to glede stene me je skrbelo. Sem že mal počekiral, hodil na sejme in kar sem ugotovil, večina stvari sploh ne rabim v avtodomu. Na koncu mi je bil še najbolj všeč najcenejši avtodom, ker je več prostora. Dražji so mi preveč nametani in utesnjeni, edino kar je res, so materijali velik boljši pri dažjih.
Nimam nekih zahtev, sem že gledal po ostalih forumih kako imajo res lepo narejeno in kar poceni.
Sicer sem zasledil da en v novem mestu opremi že za tri tisoč evrov, pa vse tja do 5. In če bom večinoma sam uspel ugradit, bom že nekak vsaj ceneje skozi prišel. Jutri dobim informativne izračun pri dobavitelju in tudi te ki montirajo, pa bomo videli.
Drugače vsekakor poročam, če pa bo projekt, bom tudi slike dodal.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po feb 22, 2010 7:03 am

Da ne boš pozabil, imaš par stvari, ki so pomembne za homologacijo. Če se ne motim se mora število ležišč in število sedišč klapat, da se lahko homologira za toliko potnikov. Pa tako kot so ti že drugi rekli. Za plin rabiš potrdilo o preizkusu tesnosti, veliko stvari lahko narediš sam, seveda z dobrim poročilom. ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
T2a
Uporabnik
 
Prispevkov: 1466
Pridružen: To jun 08, 2004 7:43 am

Napisal/-a T2a Po feb 22, 2010 2:04 pm

jst imam 4 sedišča in 2 ležiši, tako da to ni pogoj. predlagam pa da prvo urediš osnovne zadeve ki jih potrebuješ za homologacijo v bivalno vozilo (pohištvo, fiksen štedilnik,...) in šele ko dobiš papir v roke dokončaš. Na cesti te nebo nobeden preverjal če imaš 220v priključek vpisan, boš pa kar nekaj živcev prišparal.
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov