Stran 1 od 1

Kupujem kombi, ki ga bom predelal v avtodom.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 10:41 pm
Napisal/-a Scorp84
Tako odločil sem se da bom kupil starejši kombi, letnik okoli 2000. More biti povišan, da se lahko normalno hodi, pa motor dizel, najraje brez turbine okoli 90 konjev. Nekaj takih sem našel in me zanima če tudi njim prodajalci veselo vrtijo kilometrino? Drugo kar me zanima ali se sme rezati stena, ki loči tovorni del z kabino in kakšen je upliv na karoserijo?
Sicer sem našel dost poceni te kombije, okoli 3500 evrov + okoli dva tisoč evrov mislim vložiti opremo za notri. Večino dela bom sam opravil, dobavitelja sem tudi našel za vgradnjo.
Posebi me zanima kaj morem paziti pri nakupu? Glavni servis bo prvo kar bo narejeno na njem, turbine pa nikakor nočem met ker se mi zdijo navadni dizli boljši po vzdržljivosti. Jih kar nekaj poznam ki se sploh ne kvarijo. Sem mislil že narejen avtodom-kombi kupiti (isti letnik), ampak veselo napihujejo cene.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 10:44 pm
Napisal/-a čare
Naložen kombi brez turbine čuti klanec prej preden ga ti vidiš in ob normalni uporabi bo delal normalno in ne vidim razloga zakaj se ti in še mnogo drugih boji turbine??Za ta denar mogoče Ducato/jumper/boxer,Turbo Daily.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 10:53 pm
Napisal/-a Scorp84
Ne vem ko sem delal pri dostavi prek študenta, sem imel kombi brez turbine mal manj kot 90 konjev, brez težav je šel čez 100. Po klancu proti morju tam pri postojni je brez težav natovarjen zvozil 80 na uro. Tko da se mi zdi ok, edino porabe se ne spomnim kolk je imel.
Drugače se ne bojim turbine, sam če zadeva crkne so stroški popravila veliki in med dopustom se mi ne bo nikamor hitelo.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 10:59 pm
Napisal/-a GiGi1985
pozdrav,

sem se zanimal (oz. še imam to v planu, ampak sem ga do nadaljnega prestavil....) za izdelavo avtodoma.
Glede stene; to verjetno misliš steno za voznikovim in sopotnikovim sedežom, ta stena je privijačena z 30 šraufi in se samo odstrani, to ni panike. Na kar moraš res biti pozoren je, da ko boš montiral okna, ne odrežeš nosilce zunanje stene, če pa že ne gre drugače, moraš pa narediš učvrstitev okoli tega nosilca. išči povišan in po možnosti podaljšan kombi.
Kar se tiče vrtenja števcev, seveda jih prav tako vrtijo, še rajši, ker nihče v Slo ne bo kupil kombija z 300k km, koliko jih večina ima pa seveda še več (kar pri 10 let starem kombiju znese 30k km letno, kar je pravzaprav zelo malo. ;) )
Da boš kombi opremil za 2k euro je nemogoče, če boš seveda delal "pravi" avtodom, jaz sem zase naračunal 8-10k euro, no s tem da bo vse kot je pravilno in novejši kombi, drugače se mi ne izplača. Najdražje je hlajenje/gretje (truma) ker je zadevo težko njadit rabljeno, novo pa drago kot žafran. Potem je tukaj še WC pa tuš, pa vtljivi sedež.....
Priporočam ti da greš v italijo po odpadih kjer se dosti tega najde rabljenega, v slo tega ni, novo pa se seveda ne splača vsega, ker na koncu ni računice.
vse pa je odvisno od tvojih zahtev, kaj želiš in pričakuješ, moraš pa vedet, da če boš hotel stvar homologirat v bivalno vozilo, moraš vse uredit po "reglicah", tukaj ni polovičarskega dela, rabiš tudi potrdilo o strokovni vgradnji električne napeljave, plinske napeljave, klime in gretja....če pa bi rad vse naredil za 2k pa vržeš notri eno posteljo, preprosto omaro, plinsko jeklenko za zunanje kuhanje in nekaj zložljivih stolov. (tukaj odmisli homologacijo)

Drugače pa imaš forum o avtodomih caravaning.zanimiv.net kjer je ful informacij.

lp

P.s. če se lotiš ne pozabi objavit slik ;)

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 11:00 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Najprej pohvala, da si se lotil takšnega projekta, tudi osebno se mi zdi zelo dobra in poceni rešitev.

Kar se tiče turbine, mislim, da se preveč obremenjuješ! Bolj pomembno se mi zdi pazit na morebitne serijske napake pri določenih modelih in očuvanost. Te mašine so delane za delat ogromno kilometrov in turbine pomoje prej crknejo pri novih gonjenih, kot pri starih lepo voženih. Pri konjih pa mogoče nebi tako šparal, saj se v primeru predelave nabere kar konkretna dodatna teža!

Kilometri se vrtijo nazaj zelo veselo, tako da bodi izredno pozoren, ker je lahko hitro tud 100k km nazaj zavrten! Vsaj pred štirimi leti je bilo tako, vsi transporterji letnik okoli 93 so meli nekaj pod 200-300k km prevoženih, dejanskih je bilo pa tudi čez 500k :!:

Tista pregradna stena nima velikega vpliva na karoserijo, saj jih recimo pri potniških izvedenkah ni in tudi posebnih ojačitev ni nikjer opazit. Potem so tu še potujoče trgovine, ki so dejansko po zelo podobnem principu predelane kot imaš ti namen in tudi nisem opazil ojačitve. Sicer pa ni problem notrajost tako opremit, da hkrat služi tudi kot ojačitev, ampak res ni potrebe...

P.S.: Če maš navadnega dizla, je poraba praktično večja kot s turbino!

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 11:01 pm
Napisal/-a seeman66
Tale je sicer starejši je pa od frenda in je res tak kot mora biti.

http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=3522238

Re: Kupujem kombi, ki ga bom predelal v avtodom.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 11:04 pm
Napisal/-a T2a
Scorp84 je napisal/-a:Drugo kar me zanima ali se sme rezati stena, ki loči tovorni del z kabino in kakšen je upliv na karoserijo?


ta stena nima nikakršnega vpliva na karoserijo.
ne pozabi da ko odstraniš predelno steno se vozilo ne šteje več kot tovorno in znaš imet probleme na tehničnem, vendar nima veze če ga boš homologiral kot bivalno vozilo.

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 11:07 pm
Napisal/-a ~toMmy~
seeman66 je napisal/-a:Tale je sicer starejši je pa od frenda in je res tak kot mora biti.

http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=3522238


In kaj je počel z njim, da je letno delal manj kot 18k km? :?

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 11:20 pm
Napisal/-a seeman66
Popravilo in montaža strojev/naprav, ki se uporabljajo za vodovod in čistilne naprave.
Kombi mu je služil za lastne potrebe nabave materiala, le tega pa po obdelavi spraviti na lokacijo. Kombi je včasih stal tudi po cel teden pred delavnico.

Objavljeno: Po feb 22, 2010 12:13 am
Napisal/-a Scorp84
Hvala za odgovore, vsaj to glede stene me je skrbelo. Sem že mal počekiral, hodil na sejme in kar sem ugotovil, večina stvari sploh ne rabim v avtodomu. Na koncu mi je bil še najbolj všeč najcenejši avtodom, ker je več prostora. Dražji so mi preveč nametani in utesnjeni, edino kar je res, so materijali velik boljši pri dažjih.
Nimam nekih zahtev, sem že gledal po ostalih forumih kako imajo res lepo narejeno in kar poceni.
Sicer sem zasledil da en v novem mestu opremi že za tri tisoč evrov, pa vse tja do 5. In če bom večinoma sam uspel ugradit, bom že nekak vsaj ceneje skozi prišel. Jutri dobim informativne izračun pri dobavitelju in tudi te ki montirajo, pa bomo videli.
Drugače vsekakor poročam, če pa bo projekt, bom tudi slike dodal.

Objavljeno: Po feb 22, 2010 7:03 am
Napisal/-a Žiiga
Da ne boš pozabil, imaš par stvari, ki so pomembne za homologacijo. Če se ne motim se mora število ležišč in število sedišč klapat, da se lahko homologira za toliko potnikov. Pa tako kot so ti že drugi rekli. Za plin rabiš potrdilo o preizkusu tesnosti, veliko stvari lahko narediš sam, seveda z dobrim poročilom. ;)

Objavljeno: Po feb 22, 2010 2:04 pm
Napisal/-a T2a
jst imam 4 sedišča in 2 ležiši, tako da to ni pogoj. predlagam pa da prvo urediš osnovne zadeve ki jih potrebuješ za homologacijo v bivalno vozilo (pohištvo, fiksen štedilnik,...) in šele ko dobiš papir v roke dokončaš. Na cesti te nebo nobeden preverjal če imaš 220v priključek vpisan, boš pa kar nekaj živcev prišparal.