vsat07 je napisal/-a:Pozabil sem razdeliti na pol na dva kombija. So pa to predvideni letni kilometri. Skratka na letni ravni pride do 350.000 km, kot sem že napisal dolge razdalje po AC.
No potem pa cool. Vseeno je to lepa številka in moraš se zavedati, da glede na to, da današnji kombiji niso glih nek biser kvalitete in vzdržljivosti kar resen problem. Veliko je dejavnikov, ki vplivajo na porabo in stroške, ki pa sigurno niso majhni. Reccimo, da ti dam primer: Imam 10. mesecev starega jumperja 2.2 hdi ( tdci ). Avto ima 67.000 kilometrov in z njim je kar nekaj problemov. Ima sodelavec ducatota 3.0 hdi in res je da zaenkrat avto kar špila razen kaj malega ampak ima šele 150.000 kilometrov tako, da o vzdržlivosti govorit je prehitro. Je pa res, da je poraba kar večja proti mojemu in tudi za servis da več kot jast. Da o registraciji ne govorim. Vse lepo in prav a poanta je v tem, da se vsi oz. so primeri, ki se na veliko kvarijo in to meče slabo luč na vse ostale. Lep primer dobrega kombija so bli stari trojčki ( ducato, jumper in boxer ), ki so še bili zadnji res delovni stroji. Pa da ne delam drugim krivice tudi stari master je legenda. Kaj je z novim še ne vemo, ker je praktično par mesecev zunaj tako da problemi, če se bodo pokazali se bodo malo kasneje. Poznam pa dva lastnika novih masterjev in sta čisto nasprotje eden drugemu. Eden ga hvali in drugi pljuva čez njega da je joj.
Danes je res vse v obliki in šminki ( kateri lepše zgleda na cesti ), če se mene vpraša. Kaj pa zaneslijvost in kvaliteta? Raje nebi o tem.
Res je tudi, da obstajajo še drugi ( iveco, sprinter in crafter ), ki pa imajo zadnji pogon in predvsem zaradi svoje pojave oz. oblike kar veliko količnik zračnega upora kar vodi k veliko veliko večji porabi goriva. In pri teh kilometrih letno mislim, da je to prvi pogoj za nakup kombija.
Ker pa starih trojčkov ne dobiš več novih gre moj predlog enemu in edinemu " staremu" neaktulnemiu masterju. Zakaj?
Verjetno se ga da kupiti iz zaloge z kakšnimi dobrimi popusti. Ima zelo zelo dober agregat 2.5 dci v treh izpeljankah: 74, 88 in 110 kw. Je pa glede na to koliko boš vozil kilaže 88kw oz 120km čist dovolj in če nikoli nisi vozil kaj podobnega te zna prazen zelo presenetiti. Avto je preverjen stroj z zelo dobro vodljivostjo, zavorami in preglednostjo ( pač za kombi ). Poraba je spet odvisna kako boste vozili. Bi pa bilo prav, da pri teh kilometrih in avtocestah vzameš tempomat, ker ko ga enkrat imaš si vsakič govoriš kako si mu hvaležen, da je tam.
Evo ti en primer masterja. Samo za predstavo:
http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=3124405 Pa tale ima 6- prestav, ker jih imajo vsi. Tiskarski škrat očitno.
Upam, da sem kaj pomagal.
lp