Stran 1 od 1

Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 10:53 am
Napisal/-a Carmack
Pozdravljeni!

V gas. društvu se odločamo za nakup nove šasije za potrebe nadgradnje v hitro tehnično vozilo (za prometne nesreče, po domače povedano), NDM okrog 5-6 ton. Pridobili smo že nekaj ponudb, VW Crafter, MB Sprinter in Iveco Daily. Cenovno najugodnejša ponudba je, zame presenetljivo, MB Sprinter. Ko je bilo že skoraj odločeno, pa so prišli pomisleki, češ da je Sprinter nagnjen kvarjenju. Ker sam ne vem kaj dosti o tem, me zanima vaše mnenje. Drugi v vrsti je Iveco, ki ponuja celo malo višjo nosilnost šasije in opcijo močnejših motorjev.
Glede na namembnost je jasno, da avto neke kilometraže ne bo pridobil, max 5000km na leto. Obremenjen bo stalno preko 80% NDM, in ko je akcija, to ni nedeljska vožnja.

za kakršenkoli komentar se zahvaljujem.

lp!
Luka

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 11:08 am
Napisal/-a nebivedu
Iveco bo pomoje najboljša rešitev. Cenejše kasnejše vzdrževanje, večja nosilnost in močnejši motor.

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 5:08 pm
Napisal/-a tristan01
Mislim, da si si odgovoril že sam. Logična izbira je Iveco. Motorji so najmočnejši, nosilnost pa največja. Glede na to, da se večina poti naredi na nujnih vožnjah in z relativnoi veliko skupno težo (posadka in oprema), bo vsak dodaten konj in Nm navora pomagal, še posebej kadar so v igri klanci. Če so potrebe še po 4x4 pogonu je Iveco še v večji prednosti - od naštetih se lahko edini prelevi v resnega terenca.

Glede na potrebe bi razmislil še morda o Eurocargu ali kakšne podobnem kamionu če proračun dopušča nakup. Prostora bo še več, motorji malce močnejši...

Lp Tristan01

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 5:25 pm
Napisal/-a R 26
http://www.grc-nm.si/index.php?option=c ... &Itemid=48
V GRC Novo mesto majo za HTV MB Sprinterja, tako da če vas zanima, jih kontaktirajte in boste zvedeli iz prve roke, kakšna je tudi nadgradnja. Mi smo nesl enkrat dihalne aparate napolnt, pa so ga še celga razkazal.

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 6:21 pm
Napisal/-a Doche
Odločitev bo lažja če veš kje bo potekala nadgradnja. Včasih so ene zadeve bolj standardne in ko potegneš črto na koncu je lahko zadeva še cenejša, ali pa se zelo zakomplicira - podraži.

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 9:07 pm
Napisal/-a Carmack
Najprej hvala za odgovore. Pa kar lepo po vrsti:

Najbolj gre tehtnica v prid Ivecu pri NDM, ker (po moje) je bolje če avto ni 100% obremenjen. Seveda so tu še motorji in možnost kasnejše nadgradnje v 4x4 če se pokaže potreba. EuroCargo je že konkreten kamion, tega že imamo, potrebujemo nekaj manjšega, bolj okretnega. Klanci so pa pri nas itak stalnica.
GRC sicer res ima HTV Sprinter, vendar je naš koncept novega vozila povsem drugačen, tak sistem kot ga imajo oni imamo trenutno na našem starem VW Transporterju ('93 2.4l, brez turbine :shock: ) in nam ne odgovarja, še posebej če upoštevamo ergonomijo nadgradnje. Tudi prostora za opremo zmanjka (pre)hitro, vsaj glede na naše potrebe.

Mogoče kdo ve kaj o zanesljivosti MB? Sam nimam nekih podatkov razen rekla-kazala, vendar kupujemo avto za mogoče celo 20 let in nebi radi že v startu zaj. ...4

hvala in lp!

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 9:25 pm
Napisal/-a LukL
Oba, MB kot tudi IVECO sta nagnjena k hitremu rjavenju. Pri sprinterju gre rada turbina, čeprav pri vaši kilometrino ne vidim problema glede tega.

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 9:41 pm
Napisal/-a nebivedu
Če imate klance, mogoče celo o 4x4 modelu mal razmislite
Slika

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 9:59 pm
Napisal/-a Mgajvr
moj glas gre za iveco.
naše društvo je tudi izbralo to opcijo.

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 10:16 pm
Napisal/-a R 26
nebivedu je napisal/-a:Če imate klance, mogoče celo o 4x4 modelu mal razmislite
Slika

Tazga mamo mi in je bolj kot za HTV primeren za gozdne požare. Samo nuja so široke gume z dobrim profilom, kot ima ta, ker se teh dobrih 5 ton hitro ugrezne na razmocenem terenu, kjer ti 4x4 ne pomaga kaj dost.

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 10:54 pm
Napisal/-a nevermind
No jaz bi na se na vašem mestu odločil za kakšnega ameriškega pickupa z 4×4 pogonom in velikim/zmogljivim motorjem, ker itak ne igra vloge poraba, ker bo kilometrina majhna... pa z veliko nosilnostjo. Ker vemo kako je z dizli... pa pride kakšna nujna intervencija, se ga bo mrzlega žgalo na polno, kvarilo se bo... z velikim bencinskim motorjem bo veliko manj težav, saj so bolj trpežni. To je moje - malce drugačno mnenje/ramišljanje. In če se še malo znajdete, bo tudi vzrževanje takšnega vozila cenejše kot kakšnega Sprinterja, ipd. saj se v v tujini preko interneta da dobit ceneje.
Mislim, da bi cruiser bolj vedel katero vozilo bi bilo najbolj priemerno.
Če me spomin ne vara sem na srečanju usa avtomobilov v Ljubljani videl eno takšno vozilo namenjeno gasilcem.

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Če jun 06, 2013 11:08 pm
Napisal/-a nevermind
En primer:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Pe jun 07, 2013 6:23 am
Napisal/-a Carmack
Zdravo.
Mini HTV imamo že v obliki bolj založenega PV-1 na podvozju Mazde BT-50, če je res kriza z dostopom se vključi še drugi terenec GVGP-1 Mitsubishi L-200. Šasija je obvezno z dvojnimi zadnjimi kolesi, nizke izvedbe. Konec koncev bo večino dela opravilo na cestah, tudi s sedanjim jajčkom smo vse do sedaj uspešno rešili. 4x4, glede na maso vozila, pride v poštev le za izboljšanje vodljivosti, nekega off-roada, kot sanjajo (pre)nekateri z izbiro nevem kakšnih rally kamionskih ali kombijevskih šasij, se pač ne moreš igrati. Firma v Avstriji predeluje 4x2 Ivecote na 4x4, bojda sedaj tudi s tovarniško garancijo, z nespremenjeno oddaljenostjo od tal.

lp!

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Pe jun 07, 2013 6:33 am
Napisal/-a nebivedu
Carmack je napisal/-a:Firma v Avstriji predeluje 4x2 Ivecote na 4x4, bojda sedaj tudi s tovarniško garancijo, z nespremenjeno oddaljenostjo od tal.
lp!


Tukaj se sam sprašujem ali se splača kupit avto in potem delat predelavo, ali pa že v osnovi kupit 4x4 avto. Cena je pomoje nižja, če kupiš že iveco daily 4x4, kot pa naknadna predelava. Ima pa ta 4x4 model še malo več nosilnosti, kar prav pride pri nadgradnji.

Pa ne gre za offroad, ampak bolj za stabilnost s 4s4 pogonom ob vseh vremenskih pogojih (led, sneg, kak makadam, kak travnik). Da avto pride povsod, do vsake kašče, vikenda ob vsakem vremenu.

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Pe jun 07, 2013 8:28 am
Napisal/-a Carmack
cena predelave je 12k€, razlika med serijskim 4x2 in 4x4 je višja, proti 18k€. To sem zapisal zato, ker nam v štartu zadostuje 4x2, imaš pa vedno možnost nadgradnje na 4x4, pa še Iveco 4x4 je, kot semže prej napisal, zaradi višine volj za gozdne poti, ne za cesto. Kot nekakšen Unimog.

Tessin izvedba je verjetno samo po naročilu?

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Pe jun 07, 2013 8:43 am
Napisal/-a Doche
Imaž ZS.

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Pe jun 07, 2013 10:19 am
Napisal/-a nebivedu
Carmack je napisal/-a:cena predelave je 12k€, razlika med serijskim 4x2 in 4x4 je višja, proti 18k€. To sem zapisal zato, ker nam v štartu zadostuje 4x2, imaš pa vedno možnost nadgradnje na 4x4, pa še Iveco 4x4 je, kot semže prej napisal, zaradi višine volj za gozdne poti, ne za cesto. Kot nekakšen Unimog.

Tessin izvedba je verjetno samo po naročilu?


A navadnega 4x4 pa ni? Je samo ta s tavelkimi gumami?

Re: Izbira šasije - zanesljivost

Objavljeno: Pe jun 07, 2013 10:51 am
Napisal/-a Carmack
Kolikor vem, ne.

Malo me sicer moti menjalnik v Ivecu, ki naj bi bil problematičen pri speljevanju v klanec, je pa res, da ima močnejša izvedba motorja drugačen menjalnik od ostalih.
Prestavno razmerje (I.prestava):
170km 5,373:1
205km 4,655:1