beermajster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če sep 28, 2006 10:03 am

Pnevmatike 205 55 16

Napisal/-a beermajster Če sep 28, 2006 10:08 am

Odločam se za nakup zimskih pnevmatik za Volvo V 70, dimenzije 205 55 16.

Odločam se za cenovni razred pnevmatike me 20.000 in 30.000 SIT. Kaj menite o pnevmatikah znamke Kumho?

Prosim če mi lahko posredujete svoje mnenje, izkušnje, priporočila za blagovno znamko pnevmatik, trgovino ipd.
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če sep 28, 2006 10:16 am

http://www.mimovrste.com/katalog/produc ... 2640054627
http://www.mimovrste.com/katalog/produc ... 2640054728

Ostale skozi iskalnik, kjer se poda točna mera, potem se zadetke enostavno filtrira po popularnosti, ceni, itd...
http://www.mimovrste.com/avtomoto
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če sep 28, 2006 1:44 pm

v tem cenovnem razredu sem vozil samo savo eskimo S3 fajn guma, oče ma pa na oplu nokian gumo in je glasna kot hudič, jst mam mal dražjo mišelinko alpine pa je O.K. sam je mal dražja, ampak se splača...
Slika
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Če sep 28, 2006 1:56 pm

Nabav eskimo s 3. Dobra guma za pametno ceno. Vem da nekateri pravjo kao da so savske gume falus, sam vedi da jih zdaj delajo čisto drugače. Tako kot po vseh fabrkah. Itak iz istega kalupa pridejo sava, debica, fulda, gy, pa vse majo isto zmes, fora je sam v marketingu, da ima vsaka guma svojo ceno. Ravno tako pa je pri ostalih znamkah. Če pa že naletiš na slabo gumo jo pa itak lahko reklamiraš. Vem da bom sprožil cel bla bla halo, vendar tako pač je. Če bi delal v teh fabrkah, bi vedl.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI So sep 30, 2006 4:31 pm

ghostrider je napisal/-a:Nabav eskimo s 3. Dobra guma za pametno ceno. Vem da nekateri pravjo kao da so savske gume falus, sam vedi da jih zdaj delajo čisto drugače. Tako kot po vseh fabrkah. Itak iz istega kalupa pridejo sava, debica, fulda, gy, pa vse majo isto zmes, fora je sam v marketingu, da ima vsaka guma svojo ceno. Ravno tako pa je pri ostalih znamkah. Če pa že naletiš na slabo gumo jo pa itak lahko reklamiraš. Vem da bom sprožil cel bla bla halo, vendar tako pač je. Če bi delal v teh fabrkah, bi vedl.


Pod prvo je nemogoče da pridejo vse te gume, katere si naštel oziroma proizvajalci iz iztega kalupa, ker je povsod dezen / profil / drugačen...

Pod drugo je nemogoče da uporabljajo isti material in isto strukturo pnevmatike.

Pod tretje ni vse marketing....ta marketing smo mi uporabniki

Res je da Sava spada pod koncern Good year- Dunlop / pred leti sta se združila zaradi trga in sta s tem postala največja izdelovalca pnevmatik na svetu . Za seboj sta potegnila še Fuldo, Debico in Pneumant / in da se v Savi izdelujejo samo še tovorne in pa scooter pnevmatike...Savske pnevmatike pa se izdelujejo po drugih tovarnah v Eu.
Kar se tiče zimskih pnevmatik sta vsekakor v prednosti Good Year UG7 ter Dunlop Winter sport 3D ....ampak ne v vseh dimenzijah in ne za vsak avto ;)
Glede testov ...če bi si jih malo bolje ogledali, prebrali in primerjali med seboj različne proizvajalce in dezene boste opazili, da so odstopanja minimalna med prvo in zadnjo pnevmatiko na testu. Mi "navadni" vozniki teh razlik ne bomo nikoli opazili..Vendar pri zdrsu, karambolu itd...vedno krivimo pnevmatiko nikoli pa se ne vprašamo ali nismo mogoče mi zaje....ali pa parlament, kateri je sprejel zakon o zimskih pnevmatikah - najnižja dovoljena globina dezena 3mm :/:o:/ ...ampak oni že vedo, kaj je dobro in kaj ne ;)
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo So sep 30, 2006 4:39 pm

ANJCI je napisal/-a: / in da se v Savi izdelujejo samo še tovorne in pa scooter pnevmatike...


No tukaj ti pa moram oporekat. Če ne verjameš, greš lahko v ponedeljek zjutraj z mojim fotrom nalagat gume za Anglijo (pa ne nalaga tovornih in scooter gum).
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Mare9mm
Uporabnik
 
Prispevkov: 805
Pridružen: Če jul 24, 2003 12:16 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Mare9mm So sep 30, 2006 7:19 pm

ghostrider je napisal/-a:Itak iz istega kalupa pridejo sava, debica, fulda, gy, pa vse majo isto zmes, fora je sam v marketingu, da ima vsaka guma svojo ceno. Ravno tako pa je pri ostalih znamkah.
:bow
Ja, itak, sej Audi A3, VW Golf, Seat Leon pa Škoda Fabia, to ti je vse isti avto, sam drug marketing. Pa Dacia Logan je u bistvu enako kot Renault Laguna. Ej, kake majo eni ugotovitve... :roll: Tudi če bi prihajale iz iste tovarne, sigurno ne bi iz istega kalupa, pa ne bi ble iz istega materjala. :noro

Kot je napisala Anjci, ni vsaka guma dobra za vsak avto. :?
(Sicer sem mal razočaran, da si predlagala lanski zmagovalki testov, ki se letos (ja, testi so že zunaj)nista ne vem kako odrezali... torej še en dokaz, zakaj je test vreden počenega groša). ;)

Sava je zame u redu guma, če res moraš kupit nekaj poceni, samo toliko, da je. Pa še to ne vem, če ne bi rajš pol kr kak Kormoran al pa kej druzga vzel. (Ja, vozu sem Eskimo in S2 in S3 in mi je oboje šrot. :bonk ) Sh3bO, če jih majo v Kranju v centralnem skladišču, še ne pomen, da jih tud v Kranju delajo. ;)
V vsakem primeru pa bi rajš dal še par jurjev zraven za kak Kleber, BFGoodrich, Nokian... :___o Osebno pa sem mnenja, da se splača za gume dat denar, ker konc koncev, ti je to edini stik s cestiščem. Jest mam rad sebe, svojo družino in nenazadnje tud svoje avte, zato pač mal stisnem zobe in gre gor Michelin, eventuelno Bridgestone al pa Continental, ta razred gume. Je pa res, da sem skoz na cesti in tud gume znucam, tko, da so zame sigurno vredne svojga dnarja. :tomidelej:

Beermajster, jest ti predlagam, da se ustaviš pri kakšnem večjem vulkanizerju v svojem kraju in mu poveš kaj bi rad, pa če boš plačeval z gotovino, se boš tud za ceno lah zmenu. Ne vem zakaj bi gledal Kumho, če maš na 30.000 SIT zgorno mejo. Za ta denar dobiš kaj boljšega.
...ampak to je samo moje mnenje.
Slika
 
Uporabniški avatar
Marcelolipi
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Sr feb 04, 2004 5:03 pm

Napisal/-a Marcelolipi So sep 30, 2006 7:56 pm

Zdravo. Ker jaz tut morem letos kupit gume sem se malo pozanimal pri vulkanizerjih, pa so mi rekli pri teh kar sem bil da več ne držijo savinih gum na zalogi, ker jih čez kake 2-3 letih na sredini porine narazen. Priporičali pa so mi Michelin, BFGoodrich in pa Kleber. Osebno sem že mel Kleber pa so zelo dobre gume. Aja cena BFGoodrich in Kleber pa 22.000 SIT, Michelin pa nekje 40.000 za dim 205/55-16

LP Marcello
Tuning is Art....I`m the Artist!
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Ne okt 01, 2006 12:23 am

Mogoče dokaj obsežno, vendar za marsikoga zanimivo branje, glede na vašo razgledanost o proizvajanju gum v koncernu goodyear, ki pa sigurno ne deluje sila drugače, kot drugi, saj drugače nisi cenovno konkurenčen in se ti lahko zgodi enako , kakor se je zgodilo tovarni semperit in se bo po veliki možnosti tudi mreži conti-group.

Žal pametnakoviči niste naletel na pravega. Ne dolgo nazaj sem delal v savi tires in dobro vem, kako se izdelujejo pnevmatike od zmesi, pa vse do končnega izdelka in do tega, kako se skladišči-ok da popravim pikice iz mojega zgornjega posta, ne prihajajo iz istih kalupov, saj kalup pusti na gumi samo odtis dezena, ampak resnično prihajajo iz istih preš, v katerih je kalup, in so nekatere dimenzije različnih "proizvajalcev" narejene z popolnoma iste strukture. Dimenzije istih oznak dezena Sava intensa, Debica furio, Esa tecar, Voyager imajo različno le obliko dezena, čeprav samo po izgledu, dočim mere posameznih pasov zmesi na gumi so enake, saj so gume narejene z istih surovcev. Prav tako le-to velja tudi za neke dimenzije Sava eskimo S3, Fulda Kristall montero, debico frigo2 in esa tecar supergrip 6. Enako je tudi pri poltovornih plaščih, ki se proizvedejo v savi tires: Regional Rhs proizvajalca goodyear in Fuldina regioforce sta gumi narejeni iz enakih surovev, le "pečeni" sta v drugih kalupih. Prav tako so na enak način narejene še prenekatere dimenzije poltovornih plaščev dunlop/goodyear/fulda.Kje vse se delajo gume sava:
-effecta in nova perfecta: Večina teh gum se resnično naredi na poljskem, kake štiri dimenzije v turčiji, dve v južni afriki in prav tako dve v Sloveniji.
-intensa: Večina teh pnevmatik se naredi v Sloveniji in večina nizkoprofilnih dimenzij v Nemčiji(4-5), ena ali dve dimenziji v turčiji in na poljskem
-S2: Najmanjše dimenzije se izdelujejo na poljskem, ostalo pa se izdeluje pri nas.
-S3:VSE dimenzije, razen cca. petih najmanših dimenzij se izdeluje v Sloveniji, dočim onih pet se izdeluje na poljskem in mogoče tri največje dimenzije v nemčiji.
Tovorni program znamke Sava je v Savi tires Kranj ukinjen že od l. 2004 zaradi dotrajanih strojev in neugodnih stroškov proizvodnje in skladiščenja, in je preseljen v turčijo, na poljsko, luksenburg in philipsburg-nemčija. V teh goodyearovih tovarnah izdelujejo tudi še nekaj savskih dimenzij poltovornih plaščev, in nekaj tovornih plaščev.
Slovenija zaradi vedno dražje delovne sile, vendar še vedno ugodne glede na stanje starih članic EU, s stališča proizvajalca, uvaja proizvodnjo vedno večjih dimenzij potniških plaščev vseh znamk, ki prihajajo iz koncerna goodyear. Male gume pa se vedno bolj delajo v revnejših državah, saj za proizvodnjo male in poceni gume rabiš enako število delavcev, kakor za proizvodnjo večjih gum, katera pa je tudi do 10 krat dražja od male gume. Tako se , verjeli ali ne v savi tires Kranj poleg zgoraj naštetih savskih proizvajajo gume naslednjih dezenov oz znamk:
Nova Gy Ug performance, Gy Ug7, Gy Ug6, Gy eag ventura(se ukinja), Gy Hydragrip, Gy Excelence, Gy Nct 5 (večino prvovgradnje), Gy Vector ev-2, Gy Vector 5, Gy Vector 5 +, Gy Ug gw3, Fulda Carat progresso, Ful. carat attiro (se ukinja), Fulda Kristal montero, debica furio, deb. frigo in frigo 2, Dunlop sp sport 01, Esa tecar spirit 1, 2, esa tecar sup. grip6, Voyager in verjetno še kaka.
Ravno tako pa je pri avtomobilskih delih. Tako, kakor je napisano malo višje, da je seat leon, audi a3,vw golf in ne škoda fabija :ne , ki pa ima dele enake polu, vse isti moj spolni organ, to brez heca čisto drži. Mogoče si lastiš katerega izmed teh štirih in se ti zamalo zdi, da je seat leon v istem rangu, kakor npr. audi a3. Pobližje si oglej določene dele in boš opazil, da pripadajo koncernu vag, se pravi koncernu vw audi group, pod katerega pa spadata na tvojo žalost tudi škoda in seat.
In zakaj je temu tako? Žal naš svet ni več podoben tistemu pred l.91 in še prej, ko je bilo važno samo, da se je nekaj naredilo, pa naj bo kvalitetno , ali se bo prodalo, ali ne bo. Tako kakor naši, so se v svetu rivalstva na trgih in nelojalne konkurence znašli tudi industrialci po celi evropi. Npr. kitajci delajo za plačo od 10 do tudi 100 krat manjšo v primerjavi s povprečnimi v Evropi. Zaradi tega se posamezne znamke, v našem primeru Audi, vw, seat, škoda grupirajo v večje koncerne, kot je v tem primeru vag, to pa iz preprostega razloga: da pridejo do čimnižjih izgub in stroškov. Npr. smerokazi v sprednjem blatniku se delajo v neki tovarni, ki pa so enaki v a3, leonu in golfu. Vse kar je drugače je le to, da pride na koncu plastika z odtisom proizvajalca štirih vrst: na eni je znakvw, na eni s, na tretji 4x0, na četrti pa nič, ker je malce slabše kvalitete, vendar ni izven toleranc in je dobra za neoriginalen nadomestni del. Tako pridejo do najmanjših možnih stroškov. Si predstavljate, kaj bi bilo, če bi v vsaki tovarni posebej izdelovali orig. in še po en neorig. del?? Bilo bi preveč neorig. delov, ali pa bi jih porabili kot originalne in bi tako raskirali slabšo kvaliteto. Navsezadnje pa tudi ne potrebuješ toliko delaovne sile za nek izdelek, ki se izdeluje masovno. In tako se ti dejavniki seštevajo. Zaradi nesodelovanja z nikomer je npr. lani propadla firma mg rover, kar pa se lahko zgodi vsakomur. Vsakdo bi se vprašal, "pa zakaj hudiča ne delajo potem samo audijev A3?" Iz preprostega razloga:1. Zaradi varovanja znamke, ene v odnosu do druge (če ena naredi in proda slab avto, to ne vpliva na drugo), 2. audi je recimo znamka, pri kateri za nekatere zraven kupiš še nekaj imidža, dočim npr. seat to za nekatere ni, vendar pa sta pod kožo oba avta enaka, razlika je le v ceni, v tem primeru v prid audiju.
Enako pa je z gumami. Recimo imamo 205 55 16 91T Fulda Kristall montero in 205 55 16 91T Eskimo s3. Gumi sta narejeni iz enakih surovcev, v isti tovarni, le da imata na videz različen, vendar isto funkcionalen dezen, razlika pa je tudi v ceni in sicer cca. 2000sit v prid fuldi.
Pa ni se treba norca delat, dacia logan ni enako kot laguna ampak podobno, kakor thalia.
Hm, na sredini jih porine ven? Kaj takega prvič slišim. Sem bil tudi na reklamacijah in si niti ne morem predstavljati, kako to izgleda, ker še nisem videl. Kdo pa je to rekel?
Drugače pa je tako: Denar ne laže, kar drži. Mogoče si lahko imidž dokupiš z avtom, kako si ga z gumami-si ne predstavljam! Beri zgoraj fulda:sava, podobno je drugje. Zdj odvisno je tudi, kaj pomeni, da je guma šrot. Jaz sem imel na kolesih že michelin, nokian, pirelli, bf goodrich, pa je vse tmtm kot eskimo s3, tolk da jih zase kr lepo kupujem, sam zarad cene-do zdj še nisem mel problemov. Res pa je, da če dirkaš, žvižgaš z zimsko gumo na križišču, in počneš vse mogoče in nemogoče, lahko na njej piše bog, pa bo pozimi zanič, ker bo zažgana. Slabo je tudi, če jih uporabljaš tudi poleti. Otrdi, pa to se zgodi z vsako gumo. Treba je tudi gledat kolk je guma stara, ko jo kupuješ in jo površinsko pregledat.
Če komu še kaj ni jasno o proizvodnji gum v GY, me lahko vpraša.
Aja, še to: Delno drži da sava dela sam še za mopede gume. Samo to je sava d.d. oddelek velo-isti objekt, druga firma. Sava tires d.o.o. pa je proizvodnja pnevmatik za osebna vozila. Tovorne gume se ne delajo več, prav tako tudi traktorske ne, ker zdaj traktorske dela tudi rumaguma, ki je od predlani tudi pod gy koncernom.

Če tkole pametujete v temah pod okvare in popravila, ni čudno, da ljudem nič ne dela. O neki stvari se prvo prepričaj in šele nato govori in pluvaj! :bonk :/:o:/ :ppppp :g: :ne :huh:
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
Mare9mm
Uporabnik
 
Prispevkov: 805
Pridružen: Če jul 24, 2003 12:16 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Mare9mm Ne okt 01, 2006 1:15 am

:lol: LOL, sklepam, da nisi bil preveč zadovoljen pri firmi...

Ghostrider, ne pozabi, da je to javni forum in je vsak uporabnik upravičen do svojega mnenja. Tudi če si delal pri Savi, pa se ti zdi, da so vse gume iste, ni nujno da se bomo vsi s tabo strinjal. Tko kot se ne bomo strinjal z nekom, ki dela za BMW pa bo recimo trdil, da 6ka nima smisla, ker lahko za isti keš dobiš 5ko s ful opreme, al pa kej podobnega. Osebno se mi zdi, da zelo posplošuješ zadeve, tukaj pa ljudje sprašujejo po točno določenih zadevah. Jaz, recimo nimam pojma o Kumho gumah, jih nisem vozil in razen enega kolega, ki je zadovoljen s tem, da se mu počasi nucajo, o teh gumah nisem slišal še nič dobrega in nič slabega. Pametnjakovič bi bil, če bi šel kljub temu beermajstru razlagat o tem, kake gume so Kumho. :roll:

Če so ti gume, katere si naštel, bile vse tm tm, očitno jaz nimam istih pričakovanj in občutkov pri vožnji ali pa nimam dovolj neobčutljivih avtomobilov, ker jaz definitvno čutim razliko. Sem pa kot rečeno skoz na cesti. Z enim avtom nardim cca. 50.000 km letno, pa še lepo število kilometrov s kakim drugim avtom, med vikendi itd.
Aja, da je guma šrot zame pomeni, da se slabo drži ceste, da mi avto koplje na gladkem asvaltu v prazno, da mi na rondojih odnaša rit avtomobila, da gume v toplejšem vremenu škripajo, ob hladnem pa so kot kamen. To vse sem doživel s Savo, medtem ko z Michelin Alpin , Alpin A2, Pilot Exalto PE2, Energy E3A in pa Kleber Dynaxer Dr pa v zadnjih dveh letih še nisem imel teh problemov... zame je to velika razlika. 8)

Ne vem lih, če bi se izrazu, da kakšno gumo porine narazen, predvidevam pa , da so misnli na kake deformacije, ko popusti karkasa. :?

Ne lastim si ne Lagune, ne Dacie, ne Seata in ne Audija... in kljub temu, da so nekateri deli enaki, še ne pomeni, da gre za isti avto z drugačno reklamco. Prav tako pa tekalna površina gume sigurno prinaša razlike, torej tudi če ima S3 in pa Fulda isto karkaso, ne bosta imeli istih lastnosti na cesti. :P
...ampak to je samo moje mnenje.
Slika
 
BOZL4
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Če jun 01, 2006 5:55 pm

Napisal/-a BOZL4 Ne okt 01, 2006 9:34 am

tip je napisu da isce gume 205-55-16 in ce mu lahko poveste katere zdej pa eni ze nabijate in pisete hude ROMANE :jao:
how will we ever know, if we never try!!!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne okt 01, 2006 11:30 am

Če ima denar naj vzame Goodyear UG7 ali pa Bridgestone Blizzak.

Takoj naslednja možnost bi bila Sava Eskimo S3.

Mare9mm ; napisal si, da je predlagala zmagovalke lanskega testa in ne letošnjega, ki je zunaj. Menim pa, oziroma tako so napisali - da lanski test dimenzij 195/65/15 še vedno velja, ker ni bilo na gumarskem področju pretresljivih novosti. Letošnji test ( 195 ) je test poceni pnevmatik kjer je zmagala Sava S3.
Kar se pa tiče dimenzije 185/60/14 pa je test letošnji. Ampak če si gledal nekaj let nazaj teste si lahko videl, da je guma ki je zmagala na testu 195/65/15 zasedla v dimenziji 185/60/14 lahko tudi 3 oziroma 4 mesto. Tako da ni treba posploševat, da če je na testu 185/60/14 GyUG7 zasedla 5 mesto, bi ga tudi na 195/65/15.Tega preprosto ne vemo.

Ghostrider : Mene pa zanima kako je z izdelavo gume Goodyear F1 GSD2 in GSD3. Zakaj se še proizvaja obe verziji ( GSD 2 sicer v manjših dimenzijah ) in kje se jih proizvaja? Problem je namreč v tem ker je GSD2 kar občutno dražja od GSD3.
 
mikko
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Pe okt 07, 2005 10:33 am

Napisal/-a mikko Ne okt 01, 2006 12:45 pm

Na volvu S60 so ene nokian, za po snegu so super.
Na jaguaru so S3 in vsi ki kurcate savo, se motite , zadnji pogon + S3 gre po snegu ko šus, edino na ledu zmrzne, kar je pa logično ;)
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne okt 01, 2006 2:15 pm

simply je napisal/-a:Mene pa zanima kako je z izdelavo gume Goodyear F1 GSD2 in GSD3.


Če kaj pomaga, moje GSD3 so narejene v Nemčiji. (225/45 17)
Slika
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Ne okt 01, 2006 4:55 pm

simply je napisal/-a:Ghostrider : Mene pa zanima kako je z izdelavo gume Goodyear F1 GSD2 in GSD3. Zakaj se še proizvaja obe verziji ( GSD 2 sicer v manjših dimenzijah ) in kje se jih proizvaja? Problem je namreč v tem ker je GSD2 kar občutno dražja od GSD3.


Eag. F1 gsd3 se večina dela v nemčiji in franciji, nekaj tudi v luxembourgu, sploh dimenzije s hitrostno oznako Y se delajo velika večina v philipsburgu, kjer večinoma delajo high performance gume vseh goodyearovih znamk(dražja delovna sila). Za eag f1 gsd2 pa je odvisno od dimenzije. Ponavadi je tako, da tista dimenzija, katera je dezena gsd 2, jo dezena gsd3 sploh ni. Sicer ne vem točno, kako v proizvodnji izdelujejo tekalno površino surovcev, vem samo, da "prilepijo" neke trakove z več zmesi, glede na to pa sem slišal tudi varianto, da se te dimenzije gsd 2, ki so manjše, težko proizvajajo kot tehnologija gsd3 in se zato še vedno proizvajajo, kot gsd2(za to me ne držat za besedo, to so bile le govorice). Če kupuješ gume eag f1, se po mojem mnenju izogibaj gum gsd2, saj so baje zelo glasne in nimajo tako dobrih voznih lastnosti v dežju, kot gsd 3. Poleg tega moraš paziti tudi na starost gume, saj se te gume redko prodajajo, ker gredo počasi iz proizvodnje. To da so pa dražje gsd 2 od gsd 3, pa me močno čudi, saj se bi po vseh skladiščih verjetno starih gum znebili. Obstaja le ena varianta: Ti se zanimaš za neko dimenzijo, katere ima določen vulkanizer, pri katerem si povpraševal, gsd 3 veliko na zalogi, ker je dobil zanje količinski popust. Če bi pa ti vzel gsd 2, katerih on nima na zalogi, ali jih je kupil manjšo količino, pa bi verjetno čakal nekaj dni, da bi jih dobil, bile bi pa seveda dražje, ker človek ki bi jih naročil 4 komade, za njih ne bi dobil veliko popusta.
Drugače pa se prav tako delajo nekaj v nemčiji in franciji, veliko pa v turčiji.

Mare9mm: Sori, tudi če ti 5x rečeš, da se guma zaradi profila razlikuje od druge, ti moram še vedno oporekati. V končni kontroli imajo specifikacije testiranja za s3 in krist. montero čisto enake, se pravi, da so gume klasirane po istih razredih in morajo biti merilni rezultati za vse enaki. Drugače je, če bi rekel, da sta enaki gumi s3 in ug7, ker to ne drži zaradi drugačnih zmesi tekalne površine in v tem primeru popolnoma različne oblike dezena, kar tudi pripelje do drugih lastnosti gume in drugih rezultatov meritev. Ti testi, katere delajo za naj gumo in oh in sploh, pa so pomoje le marketinška poteza proizvajalcev, igra "kdo da več". Če je guma narejena na identičen način, drugega kot identičnih lastnosti ne more imet. Pri tah avtih (golf, a3 in leon)je scena čisto druga- avti so sestavljeni iz velike večine in ne samo nekaterih skupnih delov. Fora je, da so sestavljeni ti sestavni deli po različnih fabrkah in tako v primeru nekvalitete npr. pri leonu, ki je občutno cenejši od a3, ščitijo avdijevo dobro ime in ceno avtomobila. Če pa bi bili vsi avtomobili poimenovani isto in bi bil eden zanič, bi bili za javnost vsi zanič. Mislim, da te stvari močno močno posplošuješ ti, saj si objavu spet popolnoma neprimerno primerjavo tako kot dacia in laguna, si primerjal bmw 6 in 5, ki sta že po teh številkah sodeč avtomobila popolnoma drugega razreda. Če ti ni bilo v prejšnjem postu napisano dovolj podrobno za vsak dezen posebej, potem pa mislim, da tukaj obstaja še kak drug problem in to s tvoje strani :/:o:/ . Zato pa se ne delam pametnakoviča in ne govorim o kumho gumah in o avtomobilih nekega kitajskega izvora, o katerih recimo nimam pojma. In zmotil si se še marsikje.Glede deformacije- Verjamem da ima vsak izdelek tudi reklamacijo- v savi smo dobili nazaj prav tako ug7, novo performance, in prav tako s3. Samo če primerjaš število reklamacij zaradi kvalitete s številom prodanih gum, je to zelo nizka številka. Vem za kaj gre- takih premerov je res nekaj in nastanejo pri napaki v vulkanizaciji. To, da pa je sava s2 trda kot kamen je pa čisto mimo-možno je v primeru, da si gumo uporabljal tudi poleti in na razgretem asfaltu tako, kakor pišeš v postu zgoraj. To ni dobro niti za idealne gume, katere praviš da jih kupuješ in sploh ne za nobene zimske gume nasploh. Če boš tišal gas, da bo gumo na mestu vrtelo in da ti bo zadnji konec opletal, kakor pišeš zgoraj, bo vsaka guma postala trda kot kamen. Pri primerni uporabi so eskimo s3, gledano na ostale gume, katere sem gledal najbolj rentabilen nakup, sploh za ljudi, ki vozijo avto in ne gokart. Zanima me tudi, če v avtu spiš? Praviš, da narediš 50000 na leto. Pri taki vožnji kot pišeš zgoraj, ni čudno, da so gume zažgane. To je 136 kilometrov dnevno, vsak dan v tednu + kot praviš še avto doma. :bow Meni bi za domači avto zmanjkalo časa. Motiš se tudi o tem, da nisem bil zadovoljen na delovnem mestu v savi, saj je bila plača dokaj solidna, delo v redu, s kolektivom pa tudi ni bilo panike.
Še argument BOZL4: Žal moram pisati romane, zato da nevednemu in prepametnemu človeku napišem odgovor.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
Mare9mm
Uporabnik
 
Prispevkov: 805
Pridružen: Če jul 24, 2003 12:16 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Mare9mm Ne okt 01, 2006 5:46 pm

Jao, :jao: I give up.

:roll: Da povzamem:
-Ne vozim se poleti z zimskimi gumami. :ne
-Nisem "objavil primerjave", ampak sem nalašč navedel banalne primere, da ti prikažem bistvo tega, kar sem hotel povedat. :clapclap
-Se popolnoma strinjam, da so testi brez veze.
-Se popolnoma strinjam, da je lahko ena dimenzija gume super, da pa se v drugi dimenziji ta ista guma slabo obnese.
-Se nikakor ne strinjam z določenimi zadevami, katere je Ghostrider napisal in imam vso pravico, da se ne strinjam. Kot sem že omenil, je to javni forum, kjer lahko vsak izrazi svoje mnenje. :tipk
-Ghostrider, osebno te ne poznam, in ti tudi mene ne, zato izklopi gumb za žaljenje, ker bi bil presenečen glede moje nevednosti. Kot sem že napisal, nočem biti pametnjakovič, zato ne pišem o stvareh o katerih nimam pojma. Ti pa o meni nimaš pojma, zato me prosim ne opisuj. :nae

Mislim, da je beermajster dobil nekaj nasvetov in da smo potem močno zašli iz teme. Tako, da ne bom več tukaj odgovarjal. Vsak pač oceni po svoje, kaj bi rad od gum. Jaz mislim, da Sava ne sodi na Volvo ali pa Jaguar, ampak to je samo moje mnenje. Lahko, da se motim. :tomidelej:
...ampak to je samo moje mnenje.
Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne okt 01, 2006 6:27 pm

Ghostrider :No imel sem v mislih npr. dimenzijo 185/60/14. V tej dimenziji ne dobim pnevmatike GY F1 GSD3 ampak samo GSD2. Cena pa je : 17.000 SIT / kos!!! Hydragrip je v enaki dimenziji več kot 5000SIT cenejša po kosu. Zakaj takšna razlika?

Če primerjam z dimenzijo 195/50/15 dobim GY F1 GSD3 ( izvedbe GSD 2 v tej dimenziji ne delajo ) ceno za cca 13.000 SIT.

Torej zakaj zavraga prodajajo starejšo gumo ( GSD 2 ) po tako visoki ceni?
Res pa je, da sem slišal, da je guma GSD2 dosti boljša kot GSD3 ( nepreverjeno ).
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Ne okt 01, 2006 10:11 pm

simply
Kje se delajo, pa žal ne vem sigurno. Malo se mi zdi, da se v turčiji, varjanta je tudi nemčija ali luksemburg.Ta guma je verjetno draga zato, ker se zelo redko prodaja. Mora pa jih vedno nekaj biti na zalogi, zato, da obdržijo stranke. če se guma ne dela in prodaja masovno, pa za sabo potegne višjo ceno že v proizvodnji, pa vse do končnega kupca. Verjemi mi tudi, da so gsd 2 daleč od gsd 3, ker baje kot sem omenil zgoraj, gsd2 žvižga kot vrisk in ima slabše vozne lastnosti, kot gsd3, čeprav ima še vedno solidne sploh na suhi cesti. Osebno ti glede na ceno, ki je katastrofalno draga bolj priporočam Hydragrip ali excelence, ki po novem pomoje tudi obstaja. Slednjo ti še bolj priporočam, ker se asimetričen profil baje na cesti dobro obnese. Ob tem ti priporočam tudi dunlop sp sport 01-ful dobra guma. Sploh za to ceno. f1 gsd 2 ti odsvetujem tudi zato, ker se v dcju valjajo verjetno že celo večnost in so verjetno starejše. Pri prej naštetih s tem ne boš imel panike, ker se te gume pogosto prodajajo. Vedno ko boš kupoval gume, najprej poglej, koliko so stare. To je vtisnjeno na eni strani kot DOT in zraven v elipsi štiri številke. Tisto s črkami ne gledat. Označeno pa je takole: npr.1205-pomeni dvanajsti teden 2005. Glej da gume ne bodo starejše od cca. enega do enega leta in pol. Stara guma je trda.

Mare9mm
Se opravičujem za žaljivke, žal mi v primeru da me hoče nekdo prepričat v nekaj, kar sem 100% prepričan da ni res, kaka neprimerna izjava tudi uide. Žal pa mi ni jasno, zakaj naj nebi sodile nokian, ki so baje ene izmed boljših zimskih gum-resda so letne zanič, in sava na volva ali jaguarja? Mogoče zaradi imidža?? Na koncu koncev pa je res, kot si rekel, vsak ima pravico do svojega mnenja.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Sr okt 04, 2006 5:33 pm

brez komentarja
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Sr okt 04, 2006 9:27 pm

Prišel je čas ko je treba kupit zimske gume v naslovu navedenih dimenzij in v lanskem testu AMZS je oceno zelo priporočljivo dobila tudi guma VREDESTEIN SNOWTRAC 2.
Zdaj sem namreč prvič slišal za to firmo pa me zanima kakšen je nivo kvalitete teh gum?
Namreč guma dimenzij 205/55R16 stane na gume direkt 24.000 sit kar je najmanj v primerjavi z ostalimi gumami z isto oceno z lanskega in letošnjega testa.
Torej ali je vredna svojega denarja?
Lepo prosim za odgovore predvsem tistih ki so jo imeli ali jo še imajo.
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
Vrni se na Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov