Kam nove gume?

spredaj
76
68%
zadaj
35
32%
 
Skupaj glasov : 111
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne okt 01, 2006 11:45 am

Doc206 je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:vsi pravijo zadaj.....ampak mene še vedno ni noben prepričal zakaj je to boljše!!!"

jaz bi jih dal raje spredaj.....razlogi??
evo jih:
-Ko bremzaš je večina teže avta in večina učinka bremzanja na prednjih kolesih!!
-ko speljuješ, bremzaš se bolj sprednje rabijo....torej imam raje nove spredaj da se približno enako obrabijo kot zadnje (ki so že mali izrabljene)

-Ker se mi zdi da je več možnosti da vloviš avto če ti rit malo pobegne in imaš spredaj dobre gume(se da z bremzo in gasom še kaj narediti), kot če hočeš ti v ovinek, avto gre pa naravnost in nimaš popolnoma nobene kontrole

-eni pravijo da zadaj nove gume, da ti ne odnese riti med bremzanjem.....če imaš dobre bremze in dober obremenilni ventil, zadnje bremze skoraj nič ne bremzajo, ko je avto prazen (samo voznik v avtu)

Vglavnem jaz jih bi dal raje spredaj in tako vedno naredim, če sem v podobni situaciji.....vsaj dokler mi ne bo en dokazal oz razložil zakaj temu ni tako ;)
lp


Se podpišem ;)

PS: sej če ti zdrsne zadek se da kontrolirat :P :lol:

Ja sam ne z dodajanjem gasa ali z bremzanjem...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne okt 01, 2006 12:21 pm

2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1919
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne okt 01, 2006 1:07 pm


niti ne.....povsod je razlaga enaka....za lažji nadzor zadka v ovinku oz da zadek ne pobegne.....in po njihovo lažje kontroliraš prednji del, ki postane podkrmarjen kot zadnji del....če si prehiter in neizkušen greš v obeh primerih s ceste .
mogoče je za neiskušenega voznika res bolje da je avto podkrmarjen kot prekrmarjen, vendar kaj ti pomaga če se zadek drži, prednji del pa zaradi slabega oprijema :
1 drsi iz ovinka
2 ne omogoča normalnega bremzanja oz je le to neučinkovito


še vedno ostane boljše bremzanje oz manjša možnost splavanja pri bremzanju če imaš nove gume spredaj + če imajo prednje gume dosti gripa se da še kaj poloviti oz rešiti
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne okt 01, 2006 1:11 pm

Z volanom in konstantnim gasom. Če zabremzaš te zanese še bl. Če daš gas, te bo isto naprej zanašal. Al pa boš mogoče mal popravu, v neslednem momentu te bo pa na drugo stran zanesl. Razen če si res profesionalc in obvladaš stvar..
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1919
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne okt 01, 2006 1:16 pm

W|zz je napisal/-a:Z volanom in konstantnim gasom. Če zabremzaš te zanese še bl. Če daš gas, te bo isto naprej zanašal. Al pa boš mogoče mal popravu, v neslednem momentu te bo pa na drugo stran zanesl. Razen če si res profesionalc in obvladaš stvar..

konstantnim gasom :roll:
če te začne rit prehitevat moraš dati več gasa, drugače si okoli....z volanom...a ni to samo po sebi umevno :idea:
glede bremzanja...ko začne odnašat je to res, nogo stran od bremze, ampak slej ko prej boš moral začeti bremzati oz zmanjševati hitrost, glede na to da si prej lovil avto z gasom (pospeševal)
in tudi bremza pride prav v trenutku ko začne avto vračati v normalno smer...seveda z občutkom in ne do konca

glede tega da ob večjem gasu te vrže na drugo stran.....to je samo zato ker zamudiš na volanu!!!in ne zaradi gasa!!
lp
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne okt 01, 2006 1:48 pm

Gricko je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:Z volanom in konstantnim gasom. Če zabremzaš te zanese še bl. Če daš gas, te bo isto naprej zanašal. Al pa boš mogoče mal popravu, v neslednem momentu te bo pa na drugo stran zanesl. Razen če si res profesionalc in obvladaš stvar..

konstantnim gasom :roll:
če te začne rit prehitevat moraš dati več gasa, drugače si okoli....z volanom...a ni to samo po sebi umevno :idea:
glede bremzanja...ko začne odnašat je to res, nogo stran od bremze, ampak slej ko prej boš moral začeti bremzati oz zmanjševati hitrost, glede na to da si prej lovil avto z gasom (pospeševal)
in tudi bremza pride prav v trenutku ko začne avto vračati v normalno smer...seveda z občutkom in ne do konca

glede tega da ob večjem gasu te vrže na drugo stran.....to je samo zato ker zamudiš na volanu!!!in ne zaradi gasa!!
lp

Če te začne rit prehitevat in stopiš po gasu te tut kar lepo obrne. Lej če hočeš ti dam na net dva filmcka k sm posnel pr Branetu Kuzmiču, sem prepričan da poznaš, kjer lepo vidiš kaj se zgodi če ob zanašanju dodaš plin... Tut tist kar tam učijo, se niso kr neki sami zmisll...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne okt 01, 2006 2:02 pm

Gricko - torej so po naših cestah sami Schumacherji in Loebi, ki bodo brez težav driftali rit po potrebi ter lovili - dej get real!
-Jaz kaj takega zase nebi trdil. Ker čeprav vsak sam zase misli kak car je za volanom, se vsak dan po cestah slovenije lepo vidi realnost.
Drugače pa lej; daj gume kamor hočeš; it`s your ass on the line! Sam upaj da ne bo še od koga drugega :?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne okt 01, 2006 2:03 pm

esem je napisal/-a: Si se zmalo zmotil?


Ne, nisem se zmotil. Bom obrazložil, da bo jasno.
Če da sedaj gume s 6mm profila na sprednjo os in nove na zadnjo, bodo sprednje gume čez leto ali dve neuporabne, ker bodo imele premalo profila. Zadnje bodo pa sicer še vedno imele, recimo, 7mm profila, a bodo stare že dve leti, pred sabo pa bodo imele še leto, ali največ dve, življenske dobe zaradi staranja, kar pomeni, da bo moral vršti stran gume s 6mm profila.
Če pa da gume s 6mm profila na zadnjo os in nove na sprednjo, bodo po enem letu gume obrabljene približno enako in potem zamenja naprej-nazaj in lepo stroši do konca oba para gum.

V tem primeru, bi se odločil za drugo možnost, zato ker so slabše gume stare le eno leto, in imajo še 6mm profila. Če bi bile gume stare dve leti in imele samo še 4mm profila, o tej možnosti ne bi razmišljal.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mare9mm
Uporabnik
 
Prispevkov: 805
Pridružen: Če jul 24, 2003 12:16 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Mare9mm Ne okt 01, 2006 5:55 pm

Zadaj.

Še posebaj, če misliš še naprej rotirati po dve gumi. Drugače, boš pač moral menjati vse 4, to je iz vidika šparanja.
Kar se tiče vožnje, pa je res, da nismo vsi Loebi in Drift Kingi, predvsem pa če ti začne nos odnašat, lahko ujameš, ustaviš, popraviš, v skrajni sili pa se odpelješ naravnost, namesto da bi zavil. Ko te začne prehitevati rit, pa gre avto po svoje, še bolj po svoje pa gre potem, ko gume spet zagrabijo, in nimaš pojma kje boš končal.
...ampak to je samo moje mnenje.
Slika
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Ne okt 01, 2006 7:11 pm

Boljše gume daj spredaj, slabše pa zadaj. Folk daje nove gume na zadnja kolesa zgolj zato, ker se jim smilijo ravnokar kupljene gume. :bonk

Pa seveda logično s tem nič ne prišparaš, če varčuješ na novih gumah, ko so pač zlizane jih zamenjaš ...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne okt 01, 2006 9:38 pm

Mate je napisal/-a:
esem je napisal/-a: Si se zmalo zmotil?


Ne, nisem se zmotil. Bom obrazložil, da bo jasno....
...Če bi bile gume stare dve leti in imele samo še 4mm profila, o tej možnosti ne bi razmišljal.


Verjemi, da ne potrebujemo takih dolgih razlag za povsem jasne stvari. Tudi kratkih ne. Moj post se je nanašal na nekaj čisto drugega, kar si očitno spregledal. Natančno si še enkrat preberi tvoj prvi post in za slučaj, da ti še ne bi bilo jasno, kje si se zmotil, ti združujem bistvene dele tvojega prvega posta in dodajam prekratek komentar. Takole
Mate je napisal/-a:Načeloma se da slabše gume vedno (!) na zadnjo os, v tem konkretnem primeru pa bi dal slabše gume kljub splošnemu pravilu na zadnjo os,


Izraz "kljub" ne pomeni "ravno zato", ampak nasprotje, nekaj, kar je obratno od prvega dela povedi. Npr. "vem, da mi bo na snegu v poletnih čevljih drselo, a kljub temu ne bom obul gojzerjev". "Kljub splošnemu pravilu" torej v tvojem postu pomeni, da bi se odločil za nekaj obratnega od trditve v prvem postu ("načeloma, splošnega pravila"), da bi torej dal slabše gume na prednjo os.
Zdaj pa tako:
ali si se zmotil v prvem stavku in "se načeloma da slabše gume vedno na prvo os",
ali pa si povsem neprimerno uporabil izraz "kljub" - v tem primeru si najbrž mislil "ne glede na splošno pravilo" (zaradi ohranjenosti itd, kar je itak jasno, ni treba razlagati). Še vedno je tu zmota (v izražanju), kajti "kljub" v taki konkretni zvezi pomeni "nasprotovanje prejšnjemu, nestrinjanje itd, ne pa neupoštevanje pravila zaradi tretjih razlogov. Še 1X : Kljub temu, da vedno dam zadaj, bom tokrat dal zadaj. Ni tu nič čudnega, protislovnega, morda celo malo paradoksnega? Samo to - da razčistiš sam s sabo tako, da se ne zapletaš v protislovje (ker me je pač tudi tvoje mnenje zanimalo)
lp

Sorry za OT, a treba je bilo razčistit, kdo je zgoraj in kdo spodaj (kdo koga nosi... 8) )
 
Uporabniški avatar
smile4me
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe maj 28, 2004 9:05 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a smile4me Ne okt 01, 2006 9:41 pm

To je blo enkrat v eni avtoreviji, kjer je pisalo da je boljše dt nove gume na zadnjo os.Bom mal pogledu pa bom vidu če bom kej najdu pa vam povem
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna Ne okt 01, 2006 9:56 pm

Ta avtorevija se moti. Ne rabiš iskat članka, kjub temu, da ga že iščeš.

(V kolikor vas moti moja uporaba "kjub temu", lahko mirne volje "kjub temu, da" v stavku zamenjate z besedico "čeprav". Pomen ostaja enak.)
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a maccek_21 Ne okt 01, 2006 11:52 pm

kromfelna je napisal/-a:Ta avtorevija se moti. Ne rabiš iskat članka, kjub temu, da ga že iščeš.

(V kolikor vas moti moja uporaba "kjub temu", lahko mirne volje "kjub temu, da" v stavku zamenjate z besedico "čeprav". Pomen ostaja enak.)


folk bo itak dajal še vedno bolše gume na sprednjo os (ob predpostavki da gume na sprednji osi niso uničene) pa čeprav vsi vulkanizerji in proizvajalci gum (osebno delam pri sava tires) pravimo oz pravijo da je bolj varno dajati nove gume oz bolj ohranjene gume na zadnjo os!

res pa je da gume stare 4 leta in + nimajo več lastnosti ki so potrebne v kaki zahtevni zimski situaciji!!!
Fantje so avtomobili: če ne paziš si pod njimi!
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Po okt 02, 2006 7:24 am

Pomoje je tole vse skup ena marketinška poteza dajat slabše gume na pogonska kolesa, da se bi ja čimprej obrable, da bi ja čimprej obtičal nekje v kalncu in da bi čimvečkrat nove kupoval.. Nič čudnega potem, da se da človeka žejnega čez vodo pripeljat.
Vsi neki govorite, kak zanaša zadek pa kr neki, ko avto začne zanašat, ga spodnese celega v smeri gibanja. Nisem še videl, da bi na ovinku v snegu avto šel s ceste zato, ker mu je zadek zaneslo. Ko avto zgubi grip z cestiščem gre cel s ceste cel v smeri gibanja.
Pejd na zasneženo ali ledeno parkirišče, se pelji naravnost z večjo hitrostjo, začni zavijat in lahko še ročno zategneš, ko se ne boš zasukal tak, ko boš ti hotel. Ampak bo avto šel cel v smeri gibanja in ne boš ti nič pripomogu če boš mel bolše gume na nepogonskih kolesih.
Če se boš pa peljal 10 km/h, pol boš pa lahko manevre izvajal, kdo se pa vozi 10 km/h.
Bol važno je da maš ti grip na pogonskih kolesih, kjer je tudi narejen avto zato da ima bolši grip, kjer je ponavadi tudi teža mašine. S tem imaš definitivno bolši nadzor nad vozilom, kar se tiče ustavljanja kot tudi speljevanja, kar se pa tiče ovinkanja je pa važno, da prilagodiš vožnjo razmeram, drugače pa letiš s ceste pa tudi če maš na glavo zmontirane bolše pnevmatike, ko nič ne pripomoreš temu.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po okt 02, 2006 12:34 pm

AM je napisal/-a:Pomoje je tole vse skup ena marketinška poteza dajat slabše gume na pogonska kolesa, da se bi ja čimprej obrable, da bi ja čimprej obtičal nekje v kalncu in da bi čimvečkrat nove kupoval.. Nič čudnega potem, da se da človeka žejnega čez vodo pripeljat.
Vsi neki govorite, kak zanaša zadek pa kr neki, ko avto začne zanašat, ga spodnese celega v smeri gibanja. Nisem še videl, da bi na ovinku v snegu avto šel s ceste zato, ker mu je zadek zaneslo. Ko avto zgubi grip z cestiščem gre cel s ceste cel v smeri gibanja.
Pejd na zasneženo ali ledeno parkirišče, se pelji naravnost z večjo hitrostjo, začni zavijat in lahko še ročno zategneš, ko se ne boš zasukal tak, ko boš ti hotel. Ampak bo avto šel cel v smeri gibanja in ne boš ti nič pripomogu če boš mel bolše gume na nepogonskih kolesih.
Če se boš pa peljal 10 km/h, pol boš pa lahko manevre izvajal, kdo se pa vozi 10 km/h.
Bol važno je da maš ti grip na pogonskih kolesih, kjer je tudi narejen avto zato da ima bolši grip, kjer je ponavadi tudi teža mašine. S tem imaš definitivno bolši nadzor nad vozilom, kar se tiče ustavljanja kot tudi speljevanja, kar se pa tiče ovinkanja je pa važno, da prilagodiš vožnjo razmeram, drugače pa letiš s ceste pa tudi če maš na glavo zmontirane bolše pnevmatike, ko nič ne pripomoreš temu.


Ja seveda- marketinška poteza je to :lol: Dej đekson prpizdi po zaledeneli cesti iz levega v desni ovinek; boš videl kak slingshot ti bo guzica naredila - kaj si šele začel avto peljat?
-Jao kake stresate; bože me sačuvaj - poglej ma michelinov link filme :roll:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Po okt 02, 2006 12:44 pm

boljše gume grejo vedno zadaj, ker zadnje gume držijo smer.
Slika
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Po okt 02, 2006 1:22 pm

M3 je napisal/-a:boljše gume grejo vedno zadaj, ker zadnje gume držijo smer.


Aja? To pa nism vedu! :roll:
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Po okt 02, 2006 1:22 pm

Gor je napisano moje mnenje in se mi ne da kregat.
Sam še enkrat bom reku, da te bo zaneslo pa tudi če boš mel bolše gume nalimane na trpalnice, ko je glih vseeno. Ko avto gre gre cel in ne samo zadek. Nimaš pa ti na pogonskih kolesih ježevke, da boš ti driftal, kot si ti misliš da boš kar tak zvozil ovinek, čeprav boš mel bolše gume zadaj. Preveč gledate filme. Zresnte se.
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Po okt 02, 2006 1:31 pm

AM je napisal/-a:Pomoje je tole vse skup ena marketinška poteza dajat slabše gume na pogonska kolesa, da se bi ja čimprej obrable, da bi ja čimprej obtičal nekje v kalncu in da bi čimvečkrat nove kupoval.. Nič čudnega potem, da se da človeka žejnega čez vodo pripeljat.
Vsi neki govorite, kak zanaša zadek pa kr neki, ko avto začne zanašat, ga spodnese celega v smeri gibanja. Nisem še videl, da bi na ovinku v snegu avto šel s ceste zato, ker mu je zadek zaneslo. Ko avto zgubi grip z cestiščem gre cel s ceste cel v smeri gibanja.
Pejd na zasneženo ali ledeno parkirišče, se pelji naravnost z večjo hitrostjo, začni zavijat in lahko še ročno zategneš, ko se ne boš zasukal tak, ko boš ti hotel. Ampak bo avto šel cel v smeri gibanja in ne boš ti nič pripomogu če boš mel bolše gume na nepogonskih kolesih.
Če se boš pa peljal 10 km/h, pol boš pa lahko manevre izvajal, kdo se pa vozi 10 km/h.
Bol važno je da maš ti grip na pogonskih kolesih, kjer je tudi narejen avto zato da ima bolši grip, kjer je ponavadi tudi teža mašine. S tem imaš definitivno bolši nadzor nad vozilom, kar se tiče ustavljanja kot tudi speljevanja, kar se pa tiče ovinkanja je pa važno, da prilagodiš vožnjo razmeram, drugače pa letiš s ceste pa tudi če maš na glavo zmontirane bolše pnevmatike, ko nič ne pripomoreš temu.


Končno en pameten post.

BTW: A bote rekli, da vsi tok na meji vozite, da če bi meli pa zadi 2mm manj profila bi pa vn leteli. Ja seveda. Če se peleš po predpisih in primerno razmiram na cesti in svojemu znanju potem je čist vseen kje maš manj obrablene gume. Jst da vedno boljše gume spredaj in jih potem drugo leto obrnem( naprej - nazaj) pa začuda me ni še nikol vn neslo. Pa tud če bi me bote pa zdej rekli, da če bi mel pa zadi 2mm več profila bi pa zvozu. :roll:
Tukaj govorim o izpravnih gumah. Ne o zlizanih do indikatorja.
Vrni se na Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov