Kam nove gume?

spredaj
76
68%
zadaj
35
32%
 
Skupaj glasov : 111
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr nov 08, 2006 3:45 pm

nebivedu je napisal/-a:P.S. upam, da bo letos vsaj kak meter in pol snega po cestah, pa da ga bodo začel plužit kot na švedskem - samo tok, da ga 5cm zbitega ostane na cestišču pa nič solit.

x2 :bow
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr nov 08, 2006 8:37 pm

Dejta no fanta (kalbo in Vt-racing) malo mislit, če te začne zadek prehitevat, namotaš u drugo stran in po gasu, da te vleče naprej, oz. kamor so sprednja kolesa namotana, ker če ne daš po gasu, te bo zadek prehitel in se boš obrnu. Z gasom pa te bo vleklo naprej in boš avto zravnal, pa to je čist logično.
Me ne boš prepričal, pa da si ne vem kaj, zato, ker sem sam to testiral na zmrznjenem snegu, skoraj ledu in zategnu ročno, ter nadaljeval brez gasa.......no in kaj se je zgodilo? Obrnilo me je, čeprav sem namotal v drugo stran!? No in pol sem še stestiral z gasom, ter lepo zvozil, kamor sem hotel (z zategnjeno ročno in pošrek)
Se pa strinjam, da če si že preveč pošrek, da te tud gas ne reši. Kako pa ti je kazal reylist, pa ne vem :roll:
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr nov 08, 2006 8:51 pm

Cash je napisal/-a:Dejta no fanta (kalbo in Vt-racing) malo mislit, če te začne zadek prehitevat, namotaš u drugo stran in po gasu, da te vleče naprej, oz. kamor so sprednja kolesa namotana, ker če ne daš po gasu, te bo zadek prehitel in se boš obrnu. Z gasom pa te bo vleklo naprej in boš avto zravnal, pa to je čist logično.
Me ne boš prepričal, pa da si ne vem kaj, zato, ker sem sam to testiral na zmrznjenem snegu, skoraj ledu in zategnu ročno, ter nadaljeval brez gasa.......no in kaj se je zgodilo? Obrnilo me je, čeprav sem namotal v drugo stran!? No in pol sem še stestiral z gasom, ter lepo zvozil, kamor sem hotel (z zategnjeno ročno in pošrek)
Se pa strinjam, da če si že preveč pošrek, da te tud gas ne reši. Kako pa ti je kazal reylist, pa ne vem :roll:

Probaj drugič še na tak način da ročno sam za sekundo zategneš na ovinku, pa jo potem spustiš, pol pa sam gasa. Na kakšnem krožnem se ti splača sprobat, to je večji filing kot pa s skos zategnjeno ročno. Zakaj? Ker dobivaš večjo hitrost, in s tem tut dobiš večji filing v roke in desno nogo, kolk morš kej delat v določeni situaciji. Ampak prvo pjt nekam na samo probat pol šele na krožnega, aja pa pazi kak boš nazadnje odvozu izvoz iz krožnega. Za posledice ne odgovarjam. Pa še to, tut js si želim dost snega, še bolš bi pa blo, da ga neb čist splužl, do bi šele blo veselje na cesti, vsaj zame.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr nov 08, 2006 10:22 pm

Cash je napisal/-a:Če pa mi ne verjameš, pa vprašaj kakšnega reylista, boš presenečen ;)

Prašaj še ti, pa bos videl.. Zadost bo tud ce kaksnega Kuzmica vprasas, sigurno bolj ve, kot 99% folka. Pa če ročno zategneš pa te začne zanašat je nekaj popolnoma drugega kot če te začne zadek prehitevat sam od sebe ;)
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr nov 08, 2006 11:18 pm

Popravljam - nism meu skoz zategnjeno ročno, v obeh primerih sm jo zategnu za pol sekunde in nazaj spustu, tok da je začelo zadek odnašat. Seveda to nisem delal na cesti, ampak na velikem praznem parkirišču ob 12 ponoč :lol:
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Napisal/-a kalbo Če nov 09, 2006 7:51 am

Ti pa nimaš glih dost kilometrov na lagerju, a? Mejčkn drugač je počet te stvari na parkplacu, kot pa če te na cesti presenetijo.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Če nov 09, 2006 8:00 am

Izpit imam že skoraj 8 let in zamenjal sm tud že 6 avtov, tko, da vem, kako se avto na snegu obnaša. Glej, ne rečm, da morš vedno dat po gasu, sam včasih pa je le treba.
Drgač pa sm že opisal v enem od prejšnjih postov, da sem imel spredaj slabe in zadaj dobre, pa je bilo potem dosti boljše, ko sem jih obrnil in dal zadaj slabše in spredaj boljše. Pri prvi kombinaciji sem imel veliko, ma res veliko več problemov, kot pri drugi, kjer sem dal slabše zadaj, tko da jst se bom držal te kombinacije, ti pa se drži svoje, sej nimam nič proti. Ajde, pa brez zamere :)
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Napisal/-a kalbo Če nov 09, 2006 8:18 am

Ma kakšna zamera, sej debatiramo ne.
Men se niti ne more zgodit, da bi mel na katerikoli osi bistveno slabše gume, ker redno menjam naprej nazaj.
Kar se pa gasa ko ti spodnese zadek tiče....no go. Prvo zadevo ujet, pol pa gas.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če nov 09, 2006 1:02 pm

men so pa vsi pravl da morm u takih priimerih kuplongo stisnat, brez gasa, brez bremze, pa volan v isto smer kot leti zadek oz v tisto smer ko hočeš it, če ti gre vn predn konc :?:
LP Rok
 
Uporabniški avatar
sašo&FIAT
Novinec
 
Prispevkov: 127
Pridružen: Po feb 14, 2005 11:10 pm

Napisal/-a sašo&FIAT Če nov 09, 2006 3:09 pm

znanstveniki in na testih so ugotovili,da je boljše da so nove oz.boljše gume zadaj.

je bilo par dni nazaj na valu 202 povedano in o tem dosti govora
www.fiat-klub.si
Slika
SAMO DA JE VONJ PO NAFTI!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če nov 09, 2006 3:31 pm

sašo&FIAT je napisal/-a:znanstveniki in na testih so ugotovili,da je boljše da so nove oz.boljše gume zadaj.

je bilo par dni nazaj na valu 202 povedano in o tem dosti govora

val 202 je pa zelo merodajna znanstvena institucija. Lahko vsaj navedeš, katere so bile omenjene v oddaji?

Ta čreva se že predolgo vlečejo. Dejstvo je, da naše lapanje ne pripelje nikamor. Če ima kdo kaj za povedat, naj pove konkretno - po možnosti z linki na resne raziskave (kot je to bilo že storjeno na začetku teme), na podlagi razmisleka in vsaj minimalne strokovnosti.

Dejstvo je tudi, da so stvari relativne, ne glede na popolno prepričanost nekaterih v svoj prav. Npr vozil sem avto z relativno dolgo medono razdaljo, spredaj motor, enake zimske gume, pa mi je na snegu skoraj vedno uhajal zadek. Vzrok je bil po moje ravno v veliki medosni (velika ročica - fizikal). Vozil sem pa tudi avte s kratko medosno, ki so vedno šli spredaj ven.

Je kdo toliko junaka, da upa trditi, da za popolnoma vse avte velja pravilo o boljših gumah zadaj ali obratno? Vem, da bi za moj drugi primer bila najustreznejša varianta imeti zadaj malenkost slabše gume, tako bi vse štiri približno enakovredno prijemale in bi se zdrs pojavil kasneje, avto bi bil tudi laže (oz prej) obvladljiv. Vse je relativno...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če nov 09, 2006 5:59 pm

Sam menim podobno.

Vsekakor bi dal boljše gume spredaj, da lahko sploh speljem v snegu in pač vozim počasi oziroma prilagojeno razmeram. Opažam, da takšno postavitev največ uporabljajo na podeželju, kjer je treba peljat tudi v kakšen klanec.

Seveda se je pa se v tej temi pojavljajo še razna obračanja z ročno zavoro, pa uhajanje zadka pri taki in taki hitrosti, pa bo šlo bolje okrog ovinka...

Tisti, ki pa menijo drugače naj montirajo boljše gume zadaj, ampak da se potem ne bo pojavila tema : Sneg - ne morem speljat, kljub dobrim gumam zadaj wtf.

P.S.:Vsekakor pa priporočam tistim, ki imajo pogon zadaj da dajo boljše gume na pogonska kolesa.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če nov 09, 2006 6:35 pm

dj_em je napisal/-a:ja ampak jih zabrišeš v smeti... oz. na odpad pa nove kupš pa maš mer ;)
... ja pa poveš v kateri smetnjak v Ps :P :P :P

sašo&FIAT je napisal/-a:znanstveniki in na testih so ugotovili,da je boljše da so nove oz.boljše gume zadaj.

je bilo par dni nazaj na valu 202 povedano in o tem dosti govora
... se stinjam a pri Bmw-jevi varianti - pogon zadaj ker pozimi itak rabiš nekaj drugega sicer pa so v tem primeru tudi obe ostali gumi - 6 mm torej skoraj novi ... če jih da na pogonsko osovino je bolje, ker bo imel konec zime 4 enake gume za še eno sezono ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Če nov 09, 2006 8:12 pm

pri meni se je poslabsala ja ko sem dal se zadaj zimske gume ( ozje), za lego na cesti so ZELO pomembne zadnje gume. Js mam vedno zadaj boljse gume, ker mi je ze prevekrat rit odneslo da bi se igral s tem :D , konc koncev pa sprednje znucam v eni sezoni zadne pa mam lahk vsaj 2 sezoni :D
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
kalbo
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Če nov 18, 2004 11:48 am

Napisal/-a kalbo Če nov 09, 2006 8:28 pm

No, jest teh stvari ne govorim na pamet, ampak sem jih slišal od enega boljših inštruktorjev varne vožnje Küzmiča. Ker sem pa norec, sem si pa še marsikaj prebral o tem.
Vsi, ki govorite, da je treba met boljše gume na pogonskih, da se da speljat. Ljudje božji, sej itak tko slabih gum, da nebi mogel spelat sploh met ne smeš.
Zadnje gume držijo smer avta. Probajte se peljat z zamaknjeno optiko zadaj, me zanima kako daleč boste prišli. Vemo pa, da se da z zamaknjeno optiko spredaj kar udobno peljat.
Drugače pa pameten človek itak gleda, da ma na obeh oseh enakovredne gume, to pa dosežemo z menjavo naprej nazaj.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če nov 09, 2006 8:31 pm

Če bi jih sproti menjal, bi ti jih enakomerno pobiralo spredaj in zadaj in bi imel cel komplet za dve sezoni.

Res je, da je treba dat zadaj boljše gume. Samo če so zadaj za 1 milimeter slabše in se bodo v dveh mescih izenačile s prednjimi, potem to ne igra vloge. Če imaš pa zadaj 4 mm spredaj pa nove, je pa že razlika.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe nov 10, 2006 6:14 am

speedfreak je napisal/-a:pri meni se je poslabsala ja ko sem dal se zadaj zimske gume ( ozje), za lego na cesti so ZELO pomembne zadnje gume. Js mam vedno zadaj boljse gume, ker mi je ze prevekrat rit odneslo da bi se igral s tem :D , konc koncev pa sprednje znucam v eni sezoni zadne pa mam lahk vsaj 2 sezoni :D
... Lego nimaš toliko zaradi širine pač pa bolj zato ker so alu feltne po navadi bolj ven in zaradi višine gume ... daj si pod zimske gume debelejše distančnike in boš presenečen ... širine takoalitako po navadi dajamo max ... v pol primerih brez veze oziroma videz ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe nov 10, 2006 7:27 am

Mad je napisal/-a: širine takoalitako po navadi dajamo max ... v pol primerih brez veze oziroma videz ... L.p. Mad


Eni mamo zato take ven pomaknjene feltne, da ne rabimo distančnikov, pa ne zaradi boljšega izgleda, temveč zato, da lahko offroad vozimo tut za kakimi večjimi terenci v snegu - po njihovih kolesnicah. Jst imam za več kot 8cm poširjen avto samo s feltnami, ki pridejo tok ven pomaknjene.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Pe dec 22, 2006 8:48 am

Brane Kuzmič je dejal pred kakim tednom ko sma govorila,, da se dajo boljše gume na zadnjo os, da ma avto zadnji del bolj stabilen. sam jst bi pa reku, da če nimaš spredi fajnih gum, pol ti tut nove gume zadaj ne pomagajo, če se ne morš premaknat...
Slika
 
Uporabniški avatar
JeZn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Če apr 14, 2005 1:16 pm
Kraj: Ljubljana - Nova Gorica

Napisal/-a JeZn Pe dec 22, 2006 10:39 am

Na kratko - sto ljudi sto čudi :D
Če hočemo pršparat...
Gledano iz dirkaškega stališča je to tako. Če si bolj navajen lovit zadek, daš dobre gume spredaj, stare zadaj. Če pa raj vidiš da ti najprej vzame sprednji del daš slabe spredaj, dobre zadaj. Ker je pa za večino navadnih smrtnikov lažje kontrolirat prednji del, torej slabše gume spredaj. Je pa še vedno tako da ni dobro imet spredi gum na meji torej 4mm al kolk je že minimalna globina dezena.
Najbolš pa je, da se kupi 4 gume. Se ima najmanj problemov.
Nič ni bolj žalostno kot gledati Mercedesovo zvezdo, ki te ne pripelje nikamor.
Vrni se na Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov