Stran 1 od 1

Goodyear ultragrip 7

Objavljeno: Če nov 09, 2006 8:42 pm
Napisal/-a jaguar
Koliko časa traja garancija za to pnevmatiko? In kaj vse krije garancija?

Objavljeno: Če nov 09, 2006 8:44 pm
Napisal/-a simply

Objavljeno: Če nov 09, 2006 9:18 pm
Napisal/-a dj_em
mislm da je na GoodYear garancija 3 leta... na vse gume...

Objavljeno: Če nov 09, 2006 9:21 pm
Napisal/-a ANJCI
Garancijski pogoji za pnevmatiko
Sava Tires d.o.o. jamči za kakovost oziroma brezhibno delovanje pnevmatik v garancijskem roku, če se bo uporabnik ravnal po tehničnih navodilih.
Če ni drugače določeno, velja garancija za plašče vseh blagovnih znamk, ki jih trži Sava Tires, d.o.o. in sicer garancija na izdelavo in material oz. zasnovo za prvo življenjsko dobo (do zakonsko določene minimalne globine profila) za naslednja obdobja:

Potniški, pol-tovorni in tovorni plašči: 3 leta od datuma prodaje (ob predložitvi dokazila o nakupu); do največ 6 let od datuma izdelave oziroma 3 leta od datuma izdelave (brez dokazila o nakupu).

Plašči za kmetijske in delovne stroje: 5 let od datuma prodaje (ob predložitvi dokazila o nakupu) oziroma 5 let od datuma izdelave (brez dokazila o nakupu).

Nekateri naši Goodyear trgovci imajo vsa pooblastila za ugotavljanje upravičenosti garancije, drugi pa vas bodo napotili na Savo Tires ali drugega trgovca.

Vir Sava Tires d.o.o.


http://slo.goodyear.si/services/guides/support.html

Pa še pogoji garancije :


Če želi uporabnik upravičiti garancijo, se mora ravnati po spodaj navedenih tehničnih navodilih.

1. Upoštevajte zakone in ostale predpise, predvsem pa Pravilnik o napravah in opremi vozil v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 17, 25.2.2000).
2. Pri nakupu izberite pravilno pnevmatiko. Navodila daje praviloma proizvajalec vozila, (ki določa dimenzijo, nosilnost, hitrostni razred, polnilni tlak, dimenzija platišča itd.).
3. Pnevmatiko mora montirati usposobljena oseba. Montažer mora uporabljati ustrezna orodja, pred montažo mora obe nogi plašča in platišče premazati z ustreznim (namenskim) premazom. Pri plaščih brez zračnice (tubeless) je pred montažo ventila potrebno premazati tudi ventil.
4. Plašče montirajte vedno le na ustrezna, čista in nepoškodovana platišča. Plašči brez zračnice (tubeless) se montirajo brez zračnice samo na platišča, ki so predvidena za tako montažo.
5. Pri vgradnji novih plaščev brez zračnic (tubeless) obvezno zamenjajte ventil. V nove plašče, ki morajo biti opremljeni z zračnico (in ščitnikom), dajte vedno nove zračnice (in ščitnike) predpisanih dimenzij. Ventil, zračnica in ščitnik so za varnost in uporabnost enako pomembni kot plašč in so namenjeni enkratni uporabi. To še posebej velja za zračnice, ker se te raztegnejo in se pri ponovni vgradnji nagubajo. Za poškodbe na plašču, ki bi bile posledica defekta zračnice (in ščitnika) drugega proizvajalca, ne jamčimo.
6. Pri montaži je treba kolesa dinamično uravnotežiti in to ponoviti vsakih 5 - 8 tisoč km, pri zelo hitrih vozilih pa še prej. Pri zelo občutljivih vozilih je treba dodatno uravnotežiti kolesa na vozilu.
7. Plašče polnite do tlaka, ki ga je predpisal proizvajalec vozila. Če teh podatkov ni, upoštevajte polnilne tlake proizvajalca pnevmatike. Tlak kontrolirajte v plaščih vsakih 14 dni oz. po potrebi. Posebej opozarjamo na kontrolo tlaka na notranjih pozicijah dvojnih koles. Zlasti prenizek tlak v plašču povzroča trajne in predvsem notranje poškodbe plašča. Z zelo zmanjšanim tlakom ali celo brez tlaka v plaščih tudi v primeru defekta ne smete voziti, niti na krajših razdaljah.
8. Podatki za polnilni tlak veljajo za kontrolo hladnih plaščev. Za pnevmatiko za osebna vozila so potrebni naslednji popravki:
- če je v nujnih primerih treba kontrolirati segrete plašče, ne izpuščajte zraka, polnilni tlak mora biti za 0,2 do 0,3 bara višji od predpisanega, (ki velja za hladne plašče). Ob prvi priložnosti, ko so plašči hladni, uravnajte tlak;
- za vožnje na avtocesti zvišajte tlak v plaščih za 0,2 bara nad predpisanim;
- pri vleki počitniške hišice (karavan) povečajte tlak v plaščih na zadnji osi za 0,5 bara.
9. Plašči se starajo zaradi fizikalnih in kemičnih procesov, kar vpliva na njihovo uporabnost. To velja tudi za nerabljene ali malo rabljene plašče. Zato priporočamo,da:
- po 6 letih uporabljate samo tiste plašče, ki so bili prej stalno v uporabi v normalnih pogojih,
- plašče na karavan prikolicah zamenjate po 6, najkasneje po 8 letih,
- rezervno kolo starejše od 6 let uporabite samo v sili.
10. Na cestišču se kar najbolj izogibajte ostrim predmetom, robovom, udarnim jamam, luknjam in podobnim oviram. Če se jim ne morete izogniti, jih prečkajte z minimalno hitrostjo in čimbolj pravokotno.
11. Da bi se plašč enakomerno in na vseh kolesih enako obrabljal, mora biti vozilo tehnično brezhibno. Posebej so pomembne nastavitve podvozja (optika), ležaji, amortizerji, vzmeti, kretni mehanizem, zavorni sistem.
12. V kolikor proizvajalec vozila ne daje navodil o menjavi koles zaradi enakomerne obrabe, priporočamo vsakih 5.000 - 7.000 km zamenjavo pnevmatik naprej - nazaj, tako, da ostanejo na isti strani oz. ohranijo isto smer vrtenja.
13. Če med vožnjo občutite močnejše tresenje, se takoj vrnite k serviserju (vulkanizerju), da ugotovi vzrok.
14. Naši izdelki naj bodo skladiščeni v zaprtih prostorih (brez direktne sončne svetlobe, ne v bližini grelnih teles, suhi, brez olj, naftnih derivatov in ostalih kemikalij in ne v bližini strojev, ki iskrijo).
Nasveti uporabnikom:
1. Pri nakupu samo dveh pnevmatik namestite manj obrabljene pnevmatike na zadnjo os, ne glede na pogon.
2. Če je tlak za 20 % manjši od predpisanega, se zmanjša število prevoženih kilometrov za približno 30 %, hkrati se poveča tudi poraba goriva.
3. Obraba pnevmatike pri hitrosti 120 km/h je dvakrat večja kot pri 70 km/h.
4. Večkrat preglejte, če plašči nimajo izboklin ali zarez, še posebej takrat, ko ste zapeljali preko ostrih robov (luknja, kamen, pločnik, robnik, bankina, udarna jama, hitrostna ovira...). Poškodbe namreč lahko postanejo vidne tudi po večjem številu kilometrov.



Garancija ne velja za:

1. Izdelke, poškodovane zaradi nepravilnega skladiščenja izven tovarniškega skladišča.
2. Kakorkoli naknadno, izven tovarne, obdelane izdelke (obarvan bok, svetla bočnica, balansiranje s peskom itd…).
3. Lastnosti plašča, ki so neposredna posledica strukturnih sprememb, kot n. pr. popravilo s strani tretje osebe; ali uporabe defektnih komponent, kot n. pr. zračnic, ščitnikov, ventilov ali platišč.
4. Potniške Tubeless plašče, če so vgrajeni z zračnicami.
5. Potniške, poltovorne in tovorne plašče brez ECE oznak o homologaciji.
6. Plašče brez identifikacijskih oznak (serijska št., DOT oznaka..), razen če ni drugače določeno.
7. Plašče, ki se ne uporabljajo v skladu z deklariranimi lastnostmi (indeks nosilnosti, indeks hitrosti, tlak, namembnost…) in pogoji uporabe.
8. Plašče, poškodovane zaradi zunanjih vplivov (de-montaža, mehansko stanje vozila, ovire in predmeti na cesti, verige za sneg itd…).
9. Motnje v zvezi z obrabo (hitra, enostranska, stopničasta, žagasta, šum itd…).
10. Motnje v vožnji, ko je tekalna plast obrabljena že več kot 20% (pri kmetijskih plaščih 10%), ali če so motnje v vožnji posledica poškodovanih kolesnih obročev ali stanja vozila.
11. Neravnosti na boku (vbokline, izbokline, valovitost), ko je tekalna plast obrabljena že več kot 10%, če je od dneva nakupa preteklo več kot eno leto.
12. Izdelke, ki so bili vgrajeni in uporabljeni v nasprotju s tehničnim navodilom za uporabo.
13. Izgubo časa, neprijetnosti in škodo, ki jo je kupec utrpel, ker izdelka ni mogel uporabljati.

Vse garancijske zahtevke je potrebno vložiti na reklamacijskem obrazcu, ki ga podpiše lastnik (uporabnik) izdelka ali njegov pooblaščeni zastopnik. Vse zahtevke mora preučiti pooblaščeno osebje Sava Tires oziroma od njega pooblaščenih prodajalcev (pooblaščenih servisov). Izdelki, zamenjani z novimi v okviru garancije, postanejo last Sava Tires. Izdelki, ki zaradi zavrnjenega garancijskega zahtevka, niso zamenjani z novimi, se vrnejo lastniku na njegove stroške.

Če ni drugače določeno (kmetijski plašči), se višina nadomestila ugotavlja na podlagi preostale globine tekalne plasti (v odstotkih) v trenutku pritožbe. Plašči, katerih obraba tekalne plasti je manjša kot 5%, se obravnavajo kot novi.

Objavljeno: Če nov 09, 2006 9:35 pm
Napisal/-a simply
Ali kaj komplicirajo pri reklamacijah?

Je že kdo imel kakšne težave?

Objavljeno: Pe nov 10, 2006 8:11 pm
Napisal/-a AgitatoR
Samo Goodyear oz. hčerinske družbe, ti nikol ne bodo priznali, da so oni zajebal, nardil slabo gumo, .... Ampak ti bodo ugodil reklamaciji zaradi ohranitve svojega dobrega imena. Uradno seveda. Neuradno pa vsi, tut oni, vemo kok je ura.

Objavljeno: Pe nov 10, 2006 8:51 pm
Napisal/-a Bucko99
Z reklamacijami gum imam same slabe izkušnje ( prodajam namreč stroje, na katerih so gume različnih proizvajalcev)!!
Vedno najdejo kak izgovor.... Ravno sedaj imam primer, ko se Originalna guma znanega proizvajalca lupi po profilu....?!? Potem pa dobim zapisnik od njihovega komercialista, da je preozka feltna, al pa da ne ustreza pnevmatiki.. bla bla bla...

Z avtomobilskimi gumami pa se nisem imel problemov. Je pa sodelavec imel pred leti problem, ko je na novem avtu dobil jajčaste gume. Sicer je kar nekaj časa trajalo, vendar so mu jih na koncu le zamenjali!

Objavljeno: So nov 11, 2006 7:05 am
Napisal/-a ANJCI
BB99 je napisal/-a:Je pa sodelavec imel pred leti problem, ko je na novem avtu dobil jajčaste gume. Sicer je kar nekaj časa trajalo, vendar so mu jih na koncu le zamenjali!


Ta problem /jajčaste gume / niso napaka proizvajalca pnevmatik temveč nepravilno skladiščenje vozila.
Novo vozilo predolgo časa stoji na enem in istem predelu pnevmatike oz. tekalne površine preden le ta uspe priti do končnega kupca oz. stranke.
Temu po domače pravimo zaležana tekalna površina pnevmatike. To pnevmatiko so ti dolžni zamenjati zastopniki vozila za naš trg. ;) in ne proizvajalec pnevmatike.

Objavljeno: So nov 11, 2006 7:19 am
Napisal/-a CLIO3
Najvec reklamacij se dobi, ker folk nima ustimanih avtov, neenakomerna obraba, al po notranji al po zunanji strani, al je zlizana samo na enem koncu je kolo blokiralo,....... Folk (beri:vulkanizerji) probajo vse, sam folk ki dela na reklamacijah ni ravno po kisl zupc prplavou!

Verjemi, ce je tovarniska napaka, dobis reklamacijo priznano! :D

Objavljeno: So nov 11, 2006 12:48 pm
Napisal/-a ghostrider
CLIO3 je napisal/-a:Najvec reklamacij se dobi, ker folk nima ustimanih avtov, neenakomerna obraba, al po notranji al po zunanji strani, al je zlizana samo na enem koncu je kolo blokiralo,....... Folk (beri:vulkanizerji) probajo vse, sam folk ki dela na reklamacijah ni ravno po kisl zupc prplavou!

Verjemi, ce je tovarniska napaka, dobis reklamacijo priznano! :D

podpis pod tole. Če pa ste 100%, da je guma zanič zaradi tov. napake, pa jim sam zagroziš, da boš poklicov inšpekcijo al pa zvezo potrošnikov itd. pa ti bojo koj zamenal.

Objavljeno: So nov 11, 2006 5:34 pm
Napisal/-a CLIO3
ghostrider je napisal/-a:
CLIO3 je napisal/-a:Najvec reklamacij se dobi, ker folk nima ustimanih avtov, neenakomerna obraba, al po notranji al po zunanji strani, al je zlizana samo na enem koncu je kolo blokiralo,....... Folk (beri:vulkanizerji) probajo vse, sam folk ki dela na reklamacijah ni ravno po kisl zupc prplavou!

Verjemi, ce je tovarniska napaka, dobis reklamacijo priznano! :D

podpis pod tole. Če pa ste 100%, da je guma zanič zaradi tov. napake, pa jim sam zagroziš, da boš poklicov inšpekcijo al pa zvezo potrošnikov itd. pa ti bojo koj zamenal.




Inspekcijo al pa zvezo za varstvo potrosnikov! :D

Ti ze ves zkva inspekcijo :D :D LOOOOL

Objavljeno: Ne nov 12, 2006 12:31 pm
Napisal/-a ghostrider
Če ma pa brena reklamacije čez :har

Objavljeno: Ne nov 12, 2006 2:01 pm
Napisal/-a Marki's
Kako ste pa nasplošno zadovoljni s temi gumami? (Goodyear Ultragrip 7)

Objavljeno: Ne nov 12, 2006 4:10 pm
Napisal/-a martin_krpan
Jaz sem jih nabavil to leto, dimenzije 205/55. Imam jih na avtu od prejšnjega ponedeljka (6. 11.) in do sedaj sem zadovoljen. So zelo tihe, ne opazim razlike v legi na cesti glede na letne gume (vožnja malce nad predpisi, nekaj močnejših zaviranj). Ne morem pa ocenit, kako se bodo obnesle v snegu.