Stran 1 od 2
ALPIN A3; UG7+; CONTI.TS 810; PIRELLI SNOWC. - PRIMERJAVA
Objavljeno: Po okt 29, 2007 7:55 am
Napisal/-a jerco
LP
Na zimo prevozim med 25 000 in 30 000 km za potrebuje dobre gume v vseh vremenskih pogojih. Domenzije gum so 185/65/15.
Odločam se med sledečimi :
- Continental WinterContakt TS 810
- Pirelli SnowControl
- Misellin Alpin A3
- GoodYear UltraGrip 7+
Cena gume nekako ni pomebna, ker gre zadeva v stroške pa še gume morajo biti res zelo dobre, predvsem na mokri cesti in snegu sama obraba gume malo manj, ker jih v nobenem primeru ne bom uporabil v naslednji sezoni.
Hvala za vaša mnenja.
Objavljeno: Po okt 29, 2007 8:59 am
Napisal/-a MacAudio
GoodYear UltraGrip 7+ ta guma bi nekako morala opraviti s to nalogo.
Objavljeno: Po okt 29, 2007 10:00 am
Napisal/-a pery
am,kaksna je pa razlika med gy ug7 in ug7+?
Objavljeno: Po okt 29, 2007 10:08 am
Napisal/-a MALIJOHN
MacAudio je napisal/-a:GoodYear UltraGrip 7+ ta guma bi nekako morala opraviti s to nalogo.
Vzemi to gumo, sem jih imel prejšnjo sezono na avtu v dimenziji 195-65-15 pa lahko rečem samo
Še posebej je odlična v dežju in mokrem cestišču, nimaš kej falit.
To zimo sem kupil dunlop wintersport 3D, pa so tudi super ampak prava zima šele pride.
lp
Objavljeno: Po okt 29, 2007 10:09 am
Napisal/-a rimkilla
po testih sodeč nej bi bla najbolša guma michelin primacy alpin 3 takoj za njo pa naj bi bila dunlop sp wintersport 3d nato sledi continental wintercontact na 4mestu je goodyear ultra grip performance....
tut vulkanizerji pravjo da je michelin najbolša sam je pa tut najdražja!zdej če ti denar ni problem kot si napisu bi se jes odloču za michelin!moj fotr jih je tut kupu in prav da so kul, res pa da še ni blo snega al pa česa podbnega da bi jih loh testiru prov kok dobre so...
LP
Objavljeno: Po okt 29, 2007 10:14 am
Napisal/-a MALIJOHN
michelinka dosti točk pri ocenjevanju dobi zaradi svoje zelo majhne obrabe. Trajala naj bi za pol več kot ostale boljše pnevmatike. Je pa michelinka drugače odlična guma.
lp
Objavljeno: Po okt 29, 2007 10:16 am
Napisal/-a touran
kaj pa bridgestone lm 20t
Objavljeno: Po okt 29, 2007 10:42 am
Napisal/-a BBoss
Žal imajo Michelinke eno "napako" in sicer ko so popolnoma frišne so odlične a z uporabo zelo rapidno izgubljajo performance.
Tako, da tista o majhni obrabi je v bistvu negativna zadeva. Dobra guma, ki prijemlje se mora temu primerno obrabljat in to je dejstvo.
Objavljeno: Po okt 29, 2007 9:01 pm
Napisal/-a jerco
lp.
sem že nabavil in sicer Michelin Alpin A3 in upam da se nisem zmotil, vam povem kasneje ko jih sprobam še v zimskih razmerah. Pri vožnji iz ljubljane so bile na AC zelo tihe oziroma nisem opazil razlike med vožnjo.
Objavljeno: Po okt 29, 2007 10:37 pm
Napisal/-a in-line
jst mam pa firestone winterhowk...tudi zelo zadovolen z njimi...preizkusene tako na snegu(5 ljudi v avtu cez ljubelj prejsni tedn) kot po dezju...
Objavljeno: To okt 30, 2007 12:26 am
Napisal/-a abbe
jerco je napisal/-a:lp.
sem že nabavil in sicer Michelin Alpin A3 in upam da se nisem zmotil, vam povem kasneje ko jih sprobam še v zimskih razmerah. Pri vožnji iz ljubljane so bile na AC zelo tihe oziroma nisem opazil razlike med vožnjo.
upas lahko ampak po testih ni najboljsa(dejansko je ampak ma tako dobro oceno zaradi majhne obrabe pa zlo dobrih lasnostih na suhem cestiscu-wtf?kva pa mi rab zimska guma na suhem).ampak nikol se ne ve.jst upam da bos zlo zadovoljen pa da te bo prpelala kamor bos hotu.
Objavljeno: To okt 30, 2007 2:00 am
Napisal/-a dms
pery je napisal/-a:am,kaksna je pa razlika med gy ug7 in ug7+?
Razlika je v tem da ma ug7+ dodano se neko dodatno substanco,zato ma malenkost drugacen graf onasanja na cestiscu.To je teorija,v praksi pa to povprecni vozniki niti ne opazimo.
Objavljeno: To okt 30, 2007 8:36 am
Napisal/-a radar
abbe je napisal/-a:jerco je napisal/-a:lp.
sem že nabavil in sicer Michelin Alpin A3 in upam da se nisem zmotil, vam povem kasneje ko jih sprobam še v zimskih razmerah. Pri vožnji iz ljubljane so bile na AC zelo tihe oziroma nisem opazil razlike med vožnjo.
upas lahko ampak po testih ni najboljsa(dejansko je ampak ma tako dobro oceno zaradi majhne obrabe pa zlo dobrih lasnostih na suhem cestiscu-wtf?kva pa mi rab zimska guma na suhem).ampak nikol se ne ve.jst upam da bos zlo zadovoljen pa da te bo prpelala kamor bos hotu.
Kupil je zelo dobre gume in mu ne bo žal.
Sploh niso tako slabe v snegu kot ti praviš, po drugi strani pa je sneg na cesti dejansko samo par dni. Tako, da vse dodatne lastnosti, ki jih ima guma, mu prinašajo samo plus...
http://www.motorevija.si/datoteke/z-tabela-205-07.gif
Lp
Objavljeno: To okt 30, 2007 1:15 pm
Napisal/-a ven0m
dms je napisal/-a:pery je napisal/-a:am,kaksna je pa razlika med gy ug7 in ug7+?
Razlika je v tem da ma ug7+ dodano se neko dodatno substanco,zato ma malenkost drugacen graf onasanja na cestiscu.To je teorija,v praksi pa to povprecni vozniki niti ne opazimo.
Ne nakladaj
Razlika med UG7 in UG7+ je v tem da ima UG7+ ojačane robe plašča, tak da lahko ob gumidefektu še narediš zlahkoto tiste kilometre do vulkanizerja brez da menjuješ gumo in brez da poškoduješ platišče
Sem kupil UG7+ 195/65 15 pred enim tednom in sem že mel par zavornih "akcij" z njimi ob dežju in so enkratne

Objavljeno: To okt 30, 2007 2:19 pm
Napisal/-a martk
BBoss je napisal/-a:Žal imajo Michelinke eno "napako" in sicer ko so popolnoma frišne so odlične a z uporabo zelo rapidno izgubljajo performance.
Tako, da tista o majhni obrabi je v bistvu negativna zadeva. Dobra guma, ki prijemlje se mora temu primerno obrabljat in to je dejstvo.
Se strinjam. Tista ne tako majhna razlika v ceni ne pomeni, da je pa guma toliko boljša. Kaj ti bo guma za 5 sezon, če rata po drugi sezoni plastična. Da se ubiješ ko prvič zapelješ na mokro

Raje savske menjam na 2 sezoni, pa sem vsaj ziher da ne bom kje v snegu ostal.
Objavljeno: To okt 30, 2007 10:12 pm
Napisal/-a dr. jAcKaSS
Sava Eskimo S3 sploh niso splabe gume, kolikor so poceni. Imel sem jih na prejšnem avtu in se po snegu in ledu obnašajo super.
2 leti nazaj, ko je zapadlo skoraj 1m snega v 2eh dneh in je bilo na cesti po 20cm snega so gume prijele brez problema. Tudi na ledu se je držala in ni avta niti malo zanašalo.
Objavljeno: To okt 30, 2007 10:25 pm
Napisal/-a Volvo-s60
Lahko da se motim vendar razlika med GY UG7 in 7+ je v tem da ima 7+ malček drugačno strukturo, ki zmanjšuje obrabo predvsem pa enakomerno obrabo ker UG7 so se lahko dokaj neenakomerno obrabile po robovih.
Objavljeno: Sr okt 31, 2007 11:24 am
Napisal/-a ven0m
Volvo-s60 je napisal/-a:Lahko da se motim vendar razlika med GY UG7 in 7+ je v tem da ima 7+ malček drugačno strukturo, ki zmanjšuje obrabo predvsem pa enakomerno obrabo ker UG7 so se lahko dokaj neenakomerno obrabile po robovih.
ven0m je napisal/-a:dms je napisal/-a:pery je napisal/-a:am,kaksna je pa razlika med gy ug7 in ug7+?
Razlika je v tem da ma ug7+ dodano se neko dodatno substanco,zato ma malenkost drugacen graf onasanja na cestiscu.To je teorija,v praksi pa to povprecni vozniki niti ne opazimo.
Ne nakladaj
Razlika med UG7 in UG7+ je v tem da ima UG7+ ojačane robe plašča, tak da lahko ob gumidefektu še narediš zlahkoto tiste kilometre do vulkanizerja brez da menjuješ gumo in brez da poškoduješ platišče
Sem kupil UG7+ 195/65 15 pred enim tednom in sem že mel par zavornih "akcij" z njimi ob dežju in so enkratne

Objavljeno: Sr okt 31, 2007 8:17 pm
Napisal/-a mimax
Volvo-s60 je napisal/-a:Lahko da se motim vendar razlika med GY UG7 in 7+ je v tem da ima 7+ malček drugačno strukturo, ki zmanjšuje obrabo predvsem pa enakomerno obrabo ker UG7 so se lahko dokaj neenakomerno obrabile po robovih.
Poleg nekaj drugih manjših sprememb (kot je zapisal uporabnik dms) gre pri UG7+ predvsem za zgoraj napisano in nikakor ne za tisto kar je zapisan uporabnik Ven0m. Nikakor ne preizkušajte voziti s prazno UG7+ do vulkanizerja, saj jo boste uničili, po možnosti pa poškodovali tudi platišče.
Ojačane pnevmatike imajo oznako XL in večjo nosilnost (npr. pri 195/65 R 15 je standarden indeks nosilnosti 91, ojačana pa ima 95, prva je npr. za VW Passat, druga za VW Sharan).
Zaščitni rob pa na nizkopresečni pnevmatiki skrbi za zaščito platišča pred pločniki in podobnim, saj je bočnica pnevmatike, ki platišče obdaja, manjšega preseka - 'tanjša'.
Praznovozne pnevmatike (ki omogočajo nadaljevanje vožnje ob gumidefektu) pa so odvisno od proizvajalca označene z RFT, DSST, SSR, EMT, Eufori ...in omogočajo nadaljevanje vožnje tudi pri izgubi tlaka po zaslugi posebne strukture in jeklenih vložkov v bočnici (običajne pnevmatike imajo v bočnici samo več plasti platna).
Če se vrnemo nazaj k temi - Michelin Alpin A3 je precej dobra izbira. Dobre zmogljivosti in manjša obraba (pomembno predvsem za težja vozila) so odločilni faktorji.
CENE ZIMSKIH GUM
Objavljeno: Če nov 01, 2007 4:06 pm
Napisal/-a THE NIGHTRIDER
Good Year UG7 so odlične gume in dobro preizkušene po snegu na mokrem in na suhem terenu obraba pa je majhna in guma se lepo enakomerno obrablja. Pa še tihe so med vožnjo kar pa za zimski profil gum ponavadi ne velja.Tudi Dunlop Wintersport 3D so odlične gume jih mamo na službenem Cadyu Life in so gor že bile eno zimo in so se zelo dobro obnesle pa tudi zelo malo so se obrabile.Za Michelin pa drži to da ko so malenkost obrabljene izgubljajo svoje vrednote kar hitro, kar je znano tudi za letne; razen za športne profile Michelink.Najceneje UG7 + in tudi druge znamke pa se jih da dobit pri vulkanizersvu LAŠIČ v Brežicah kjer imajo tudi poceni montažo, cenejše kot naokoli, preverjeno po netu in po tel.Npr. VULCO so bile UG 7+ 195/65/15 65 evr. pri LAŠIČU pa 59 evr. Ravno tako zudi druge gume.njihov tel.:07/496-69-90 Če koga zanima naj pokliče.
