Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Sr nov 05, 2008 11:02 am

H-FReAK je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:Naj mi kdo dokaže, da se danes kupiti gumo oz. pnevmatiko s katero je nemogoče voziti!!!!!!!!!!! Sam dokaze hočem, ne besede.
Pa naj bo to obnovljena ali ne.


Sej pa ti ne voziš pnevmatike, samo tisti dan, ko jo kupiš/zmontiraš. Nego jo po vsej verjetnosti voziš vsaj 2-3sezone, ali pač? Slike, 3 sezone stare gume na mokrem:

http://demon.uni-mb.si/ales/foto/06062008(005).jpg
http://demon.uni-mb.si/ales/foto/06062008(006).jpg
http://demon.uni-mb.si/ales/foto/06062008(007).jpg
http://demon.uni-mb.si/ales/temp/06062008(014).jpg

niti, ni šlo za "slabo" gumo, vendar oprijema na mokrem žal več ni bilo, kot sem lahko tudi preizkusil.
Dobiš pa še slike od Nexije, kjer so mi gume že 2go sezono totalno odpovedale, profil gor pa kot nov.

Raje kupiš dobre letne za poletje oz. letne ali zimske za zimo.
ne pa sr*t z nekimi, kitajskimi kikiriki gumami.

Je pa tako, da gumo definirat nevozno, je kakor za koga. Prejšnje gume, ki sem jih mel gor sem obrabil do mere da so ven "pogledale" žice. Pa je skoraj do zadnjega prijela zadovoljivo. Kar pa za kormoran in alpetour ne morem govorit. Saj so obojne že drugo sezono bile bolj trde kot katerakoli letna guma, ki sem jo imel.


lp, Aleš.


Dragi prijatelj.
Hvala za fotografije. Se pravi vsaki ki se je pripeljal z tako imenovanimmi slabimi pnevmatikami je naletel na enako situacijo????

VOZI PO PREDPISIH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr nov 05, 2008 11:27 am

Ej Mihang, kako pa lahko trdiš, da ni vozil po predpisih?

Pa sej to ni vprašanje, a je al ni - vprašanje je al bi se z boljšimi gumami lahko izognil tega in odgovor je verjetno pritrdilen. Z novimi leto ali dve starimi premium gumami bi se in to se H_Freak zaveda v nasprotju z nekaterimi drugimi, ki se zdaj po forumu tolažite, da je isti falus al maš na kolesih najboljše premium gume, al neke kitajske al pa evropske zmazke al pa neke nalitke.

Ma dejte bit mal resni no, prosim. In da količina vloženega denarja tukaj igra vlogo in če si ne moreš privoščiti res dobrih gum imaš verjetn žal avto, ki je predrag za tvoje finančne zmožnosti.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Sr nov 05, 2008 11:35 am

BBoss je napisal/-a:Ej Mihang, kako pa lahko trdiš, da ni vozil po predpisih?

Pa sej to ni vprašanje, a je al ni - vprašanje je al bi se z boljšimi gumami lahko izognil tega in odgovor je verjetno pritrdilen. Z novimi leto ali dve starimi premium gumami bi se in to se H_Freak zaveda v nasprotju z nekaterimi drugimi, ki se zdaj po forumu tolažite, da je isti falus al maš na kolesih najboljše premium gume, al neke kitajske al pa evropske zmazke al pa neke nalitke.

Ma dejte bit mal resni no, prosim. In da količina vloženega denarja tukaj igra vlogo in če si ne moreš privoščiti res dobrih gum imaš verjetn žal avto, ki je predrag za tvoje finančne zmožnosti.


Verjetno je res, da pri gumah ne gre šparati, ampak nihče me ne bo prepričal, da je vzrok za take nesreče kriva pnevmatika, če se držiš predpisov, še posebej razvidno s tistih slik.
 
goldhorn
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr maj 28, 2008 1:13 pm

Napisal/-a goldhorn Sr nov 05, 2008 11:44 am

Nekaterim je pač vseeno s čem se prevažajo. Sam vedno kupim gume, ki so med prvimi na testih. Stanejo nekaj več... vendar so vredne vsakega centa.

Morda še to. Vsake gume so bile odplačane v prvih 10K kilometrih. Ko ti ostane par centimetrov razlike med nesrečo in celim avtom... se samo nasmehneš in zaveš, da si pravkar prihranil toliko, da lahko kupiš še par kompletov dobrih gum "brezplačno".
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Sr nov 05, 2008 11:46 am

goldhorn je napisal/-a:Nekaterim je pač vseeno s čem se prevažajo. Sam vedno kupim gume, ki so med prvimi na testih. Stanejo nekaj več... vendar so vredne vsakega centa.

Morda še to. Vsake gume so bile odplačane v prvih 10K kilometrih. Ko ti ostane par centimetrov razlike med nesrečo in celim avtom... se samo nasmehneš in zaveš, da si pravkar prihranil toliko, da lahko kupiš še par kompletov dobrih gum "brezplačno".


Se strinjam
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta Sr nov 05, 2008 3:14 pm

h freak...če si stolkel nekaj avtov in za to kriviš gume si po moje malo mimo udaril. se nisi mogoče zamislil, da si ti- voznik, kriv, ker nisi znal predvideti situacij v prometu in stanju vozila?
če kdo ne ve...poleg gum so zelo pomembni tudi amortizerji, vzmetenje in nasploh dobro podvozje, ki ima pri varni vožnji vsaj tako pomembno vlogo kot pnevmatika sama.

jaz z nalitimi nisem še nikoli šel s ceste ali avta razbil, pa ne vozim malo in ne delam kolone. pač v dežju ne vozim 80 na uro po krožnih križiščih in ostalih ovinkih.

če je pamet v rokah, nogah in glavi ni panike z nobenimi gumami. za normalno vožnjo so vse dobre.

glede hitrosti 180 km/h...pa kje to ti voziš? po dirkališču, ki ga nimamo? največja dovoljena hitrost v Slo in večini držav je 130 na uro...to pa zmore varno vsaka nalitka.

menim bolj, da imaš ti probleme sam s sabo, kriviš pa gume. pa brez zamere
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2172
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Sr nov 05, 2008 4:13 pm

Mene so že slabe gume fejst izučile. Pa so imele še profila ampak vožene že ene tretjo sezono. Poznalo se je že fejst na mokrem. Posledica: avto pristal na boku pa še na streho bi šel verjetno če ne bi bilo grmičevja ob cesti. Pa nisem šel fejst hitro. Pač se pri slabši/stari gumi to hitro pozna na mokri cesti. Tako, da raje menjam gume po ene dveh sezonah in sem bolj siguren. Na nalite pa tudi pomislim ne.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 05, 2008 4:25 pm

weta je napisal/-a:.... za normalno vožnjo so vse dobre.
....


To si že rekel in s tem se morda celo vsi strinjamo. Problem je v kriznih situacijah kot predhodnikih nesreč. Npr voziš v dežju 40 na cesti z omejitvijo 50 (Je to dovolj normalna vožnja?), ko te nekdo iz stranske izsili ali kolesar zavije vate ali... in skočiš na zavoro ali hočeš hitro obvit, gume pa ne reagirajo, kot pričakuješ. Samo stolčen pleh ali tudi ranjeni, mrtvi?

Zaverovanost v to, da so za normalno vožnjo vse dobre, implicira prepričanost, da se tebi niti krizne situacije (vseh vrst!) ne morejo zgodit. In ta princip je že v osnovi napačen...
Zadnjič spremenil esem, dne Sr nov 05, 2008 11:06 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr nov 05, 2008 4:28 pm

word
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2172
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Sr nov 05, 2008 5:13 pm

esem je napisal/-a:
weta je napisal/-a:.... za normalno vožnjo so vse dobre.
....


To si že rekel in s tem se morda celo vsi strinjamo. Problem je v kriznih situacijah kot predhodnikih nesreč. Npr voziš v dežju 40 na cesti z omejitvijo 50 (Je to dovolj normalna vožnja?), ko te nekdo iz stranske izsili ali kolesar zavije vate ali... in skočiš na zavoro ali hočeš hitro obvit, gume pa ne reagirajo, kot pričakuješ. Samo stolčen pleh ali tudi ranjeni, mrtvi?

Zaverovanost v to, da so za normalno vožnjo vse dobre, implicira prepričanost, da se tebi niti krizne situacije (vseh vrst!) ne morejo zgodit. In ta princip je že v osnovi napačen...


Ja sej tega se marsikdo ne zaveda. Ko pa pride do kritične situacije (ne privoščim nobenemu) pa jok in stok. Sam sem kot pravim že sprobal kaj pomenijo slabe gume v slabem vremenu in v nepredvidljivih situacijah. Pa priznam sem bil tudi sam takega mnenja češ saj se mi ne more nič zgodit. Dokler ni počilo. Oziroma dokler nisem letel s ceste. Šele takrat začneš razmišljat. In ja hitrost je bila krepko pod omejitvijo. Pa očitno za slabe gume še vedno previsoka. Po sezoni dveh pač izgubi tiste karakteristike. Obenem postane tudi trda. Tako, da tist kater trdi, da je za normalno vožnjo vsaka guma dobra naj še enkrat razmisli če je temu res tako.
Na gumah se ne špara v nobenem primeru!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1286
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr nov 05, 2008 5:46 pm

Pismo pa po treh letih pa tud ne moreš gum menjat. Jaz delam letno okrog 17.000 km. Zdaj mam letne gume drugo sezono gor Contiental in imajo 6,5mm profila. Ja kaj jih nej zdaj po vaši teoriji v naslednji sezono vstran vržem pa bodo imele okrog 6 mm profila. Ne ga srat no.
Postarale se pa tud ne bodo tak grozno. Zdaj so še čist mehke, zgleda te Contientalke bolj slovijo po dobrem ohranjanju prožnosti gume..
Na sestrinem avtu so bile letos nove Bridgestonke pa so na otip bolj trde.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr nov 05, 2008 7:29 pm

mišek je napisal/-a:Pismo pa po treh letih pa tud ne moreš gum menjat. Jaz delam letno okrog 17.000 km. Zdaj mam letne gume drugo sezono gor Contiental in imajo 6,5mm profila. Ja kaj jih nej zdaj po vaši teoriji v naslednji sezono vstran vržem pa bodo imele okrog 6 mm profila. Ne ga srat no.
Postarale se pa tud ne bodo tak grozno. Zdaj so še čist mehke, zgleda te Contientalke bolj slovijo po dobrem ohranjanju prožnosti gume..
Na sestrinem avtu so bile letos nove Bridgestonke pa so na otip bolj trde.


Zanimivo..moje continentalke ( premium contact2), so imele po teh kilometrih profila le za vzorec( cca 2mm ), po robovih jih ni bilo sploh :D ...pa sem ji zamenjal za nove letne 1 mesec pred menjavo za zimske ker se mi živi.

So pa na suhem se precej dobro držale, na mokrem tudi boljše kot kleber gume ( ki tudi niso najslabše ) z več profila, samo ko pa je pa lilo pa si se na AC poskušal voziti približno normalno pa si plesal po cesti, je pa znak da gume niso več za na cesto.

Uglavnem zame guma s manj kot 3mm profila ni več za na avto ( letna namreč ), pred conti sem mel dunlop pa sem jih s 5mm profila vrgel stran pa nabavil nove.

Zato pa se počutim varnega tudi ko dežuje in se ne rabim vozit 40 kmh ko dežuje
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Sr nov 05, 2008 8:00 pm

weta je napisal/-a:h freak...če si stolkel nekaj avtov in za to kriviš gume si po moje malo mimo udaril. se nisi mogoče zamislil, da si ti- voznik, kriv, ker nisi znal predvideti situacij v prometu in stanju vozila?
če kdo ne ve...poleg gum so zelo pomembni tudi amortizerji, vzmetenje in nasploh dobro podvozje, ki ima pri varni vožnji vsaj tako pomembno vlogo kot pnevmatika sama.

jaz z nalitimi nisem še nikoli šel s ceste ali avta razbil, pa ne vozim malo in ne delam kolone. pač v dežju ne vozim 80 na uro po krožnih križiščih in ostalih ovinkih.

če je pamet v rokah, nogah in glavi ni panike z nobenimi gumami. za normalno vožnjo so vse dobre.

glede hitrosti 180 km/h...pa kje to ti voziš? po dirkališču, ki ga nimamo? največja dovoljena hitrost v Slo in večini držav je 130 na uro...to pa zmore varno vsaka nalitka.

menim bolj, da imaš ti probleme sam s sabo, kriviš pa gume. pa brez zamere


Kot prvo, nikjer nisem napisal, da so krive samo gume. Na mestu kjer sem razbil xedosa, so letno vsaj 3-4je avti v podobni situaciji. Gazda, ki sem mu razbil ograjo mi je kot prvo rekel: "fant ne sekiraj se.", malo ga zmedeno pogledam pa mi pravi: "glej one svečke tam prek. Oni so pa bili malo prehitri."
In ne gre se za te pohorske rally situacije, kjer se je kakšen avto razbil namenoma. Dobiš pa nek občutek o gumi. Če me sedaj vpraša kdo je kriv za razbit ta avto, brez slabe vesti rečem, da jaz sam in tega sploh ne zanikam.

Če pa me že sprašuješ glede hitrosti, pa ti prilagam slikco iz piste Novi Marof. In ja, ta mazda je moja, zato ker cenim sebe in ostale udeležence v prometu, zato tudi pazim, da nikogar kljub dinamični vožnji ne ogrožam.Voženo pol dneva motor / nekaj ur avta. Izključno z namenom šolanja/užitka.

Slika
(na sliki nisem jaz)



Vsakemu toplo priporočam, kakšen obisk šole varne vožnje in pa dobro opremljeno vozilo. Smrtnih žrtev, zaradi učenja na cesti je preveč!

amortizeri, vzmetenje, zavore.... To so vsi elementi, ki "upravljajo" z kolesom oz. gumo, ki je na platišču. Če le ta ni kos danim zahtevam so ostale stvari lahko še ne vem kako dobre in vrhunske, ko pa je to še vedno brez pomena.



lp, Aleš.
Slika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr nov 05, 2008 8:06 pm

Norca ne bo rešila nobena guma.

Običajnega voznika pa zna v veliko primerih rešit dobra guma. Tudi če ima guma še 6 mm profila, je pa zaradi starosti ali kakršnihkoli drugih dejavnikov trda, je tako gumo treba zamenjat. Sam sem po dveh sezonah s 6 mm profila stran vrgel gume Dunlop Wintersport M3, ker so bile enostavno trde in zato na mokrem zelo zahrbtne. Pozimi se pa večinoma vozimo po mokrem in tako pravzaprav sploh nimaš izbire.

Po drugi strani tudi gume z zelo malo profila niso dobre v dežju. Trenutno imam Goodyear Eagle F1 že četrto sezono s par mm profila. Guma se na suhem zelo dobro obnaša in ima še vedno zadovoljive lastnosti tudi na mokrem (nad čimer sem presenečen). Situacija je pa povsem drugačna, če je na cesti voda. Ob takih razmerah guma izredno hitro splava in je nevarna. Zato ob dežju tudi po AC vozim samo do 100 km/h. Te gume gredo naslednji teden v smeti.

Nekatere gume trde postanejo prej, druge kasneje. Če guma ni trda in ima zadosti profila, je ni potrebno menjati. Če pa postane trda, ali če nima več profila, jo je potrebno zamenjati.
Slika
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Sr nov 05, 2008 8:07 pm

H-FReAK je napisal/-a:
trust je napisal/-a:Zakaj vsi raje priporočate rabljene gume? Ali veste, da so rabljene gume v snegu slabše, kot pa nove nalite? Ampak nalite niso vredne svojga denarja, ker so v osnovi gume stare? Najbolje je kupit neko xx gumo NOVO in imaš mir. Kormoranke pridejo med 30-40 evri odvisno, koliko ima col stanejo pa skoraj toliko, kot rabljenepriznanih firm.

lp


Z kormorankami se poletel v pločnik, ko sem vozil umirjeno za bratrancem (honda Jazz), ko je on imel v prtljažniku novi pralni stroj. On je flegma zapeljal na asfaltiran hrib kjer je spodi stall cca. 1 cm vode. Mene pa je veselo v pločnik parkiralo. Rekel sem si NIKOLI več poceni gume pa raje kolesarim. No in ker me ni izučilo sem čez nekaj časa se usedel v očetov avto, kjer pa je imel 4 (mogoče celo več, ne vem) leta stare zimske gume (continental) in rezultat na mokri in spolzki cesti je bil to:
Slika.
Nalite, poceni plastike in stare gume? NIKOLI več! Če pa ni denarja za gume, pa to pomeni al da treba prodat avto al pa menjat za nižji rang oz. se odrečt čemu drugemu. na vsako leto pa pol dat teh 300€ za "varnost" pa nebi smelo bit problem. (3 sezone 1X letne + 1X zimske gume, predpostavljam da pač ne pride na isto leto, ker drugače je to na vsaka 3 leta 600€).


lp, Aleš.


Ko smo meli še Astro G je oče kupil za njo letne Kormoran-ke. Bile so gor eno leto in takrat sem lih jaz naredil izpit. Po suhem je bla še kr v redu ampak po mokrem KATASTROFA :!: Približno 100 m od mojega prebivališča je tak ''čuden'' ovinek pri avtobusni postaji in tam me je po dežju zmeranj nosilo - obrneš volan in avto gre ravno. Ni pomagal niti ABS, da zravnam avto. Enkrat me je okoli obrnilo pa na drug pas ampak sreča, da je bila 3 ura zjutraj in ni bilo nobenega avta. Šel sem pa 40 km/h.
Sedaj mamo letne Hankook, v suhem zelo dobre, majhna obraba glede na št. kilometrov, po mokrem solidna, edino glasna je. Zimske smo kupili GY UG 7+.
Nikoli več Kormoran (bile so pa poceni za dimenzijo 185-65-14).

LP
 
M.G.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: To avg 28, 2007 5:49 pm

Napisal/-a M.G. Sr nov 05, 2008 8:29 pm

No ja mene je že obrnilo za 360 na suhi cesti na Jadranski magistrali z novimi G.Y.
Malo olja in je konec! Ti tudi gume za ne vem kak denar ne pomagajo, še posebej če je malo vode!
Glede zimskih kormorank, nisem imel nikoli nobenih problemov!
Je pa res, da cena glede na kvaliteto eksponentno narašča!
Slika
x-os kvaliteta y-cena :roll:
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Sr nov 05, 2008 8:45 pm

tomzzi je napisal/-a:Mene so že slabe gume fejst izučile. Pa so imele še profila ampak vožene že ene tretjo sezono. Poznalo se je že fejst na mokrem. Posledica: avto pristal na boku pa še na streho bi šel verjetno če ne bi bilo grmičevja ob cesti. Pa nisem šel fejst hitro. Pač se pri slabši/stari gumi to hitro pozna na mokri cesti. Tako, da raje menjam gume po ene dveh sezonah in sem bolj siguren. Na nalite pa tudi pomislim ne.


esem je napisal/-a:
weta je napisal/-a:.... za normalno vožnjo so vse dobre.
....


To si že rekel in s tem se morda celo vsi strinjamo. Problem je v kriznih situacijah kot predhodnikih nesreč. Npr voziš v dežju 40 na cesti z omejitvijo 50 (Je to dovolj normalna vožnja?), ko te nekdo iz stranske izsili ali kolesar zavije vate ali... in skočiš na zavoro ali hočeš hitro obvit, gume pa ne reagirajo, kot pričakuješ. Samo stolčen pleh ali tudi ranjeni, mrtvi?

Zaverovanost v to, da so za normalno vožnjo vse dobre, implicira prepričanost, da se tebi niti krizne situacije (vseh vrst!) ne morejo zgodit. In ta princip je že v osnovi napačen...



tomzzi je napisal/-a:Ja sej tega se marsikdo ne zaveda. Ko pa pride do kritične situacije (ne privoščim nobenemu) pa jok in stok. Sam sem kot pravim že sprobal kaj pomenijo slabe gume v slabem vremenu in v nepredvidljivih situacijah. Pa priznam sem bil tudi sam takega mnenja češ saj se mi ne more nič zgodit. Dokler ni počilo. Oziroma dokler nisem letel s ceste. Šele takrat začneš razmišljat. In ja hitrost je bila krepko pod omejitvijo. Pa očitno za slabe gume še vedno previsoka. Po sezoni dveh pač izgubi tiste karakteristike. Obenem postane tudi trda. Tako, da tist kater trdi, da je za normalno vožnjo vsaka guma dobra naj še enkrat razmisli če je temu res tako.
Na gumah se ne špara v nobenem primeru!


speedfreak je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:...


Zanimivo..moje continentalke ( premium contact2), so imele po teh kilometrih profila le za vzorec( cca 2mm ), po robovih jih ni bilo sploh :D ...pa sem ji zamenjal za nove letne 1 mesec pred menjavo za zimske ker se mi živi.

So pa na suhem se precej dobro držale, na mokrem tudi boljše kot kleber gume ( ki tudi niso najslabše ) z več profila, samo ko pa je pa lilo pa si se na AC poskušal voziti približno normalno pa si plesal po cesti, je pa znak da gume niso več za na cesto.

Uglavnem zame guma s manj kot 3mm profila ni več za na avto ( letna namreč ), pred conti sem mel dunlop pa sem jih s 5mm profila vrgel stran pa nabavil nove.

Zato pa se počutim varnega tudi ko dežuje in se ne rabim vozit 40 kmh ko dežuje



Mate je napisal/-a:Norca ne bo rešila nobena guma.

Običajnega voznika pa zna v veliko primerih rešit dobra guma. Tudi če ima guma še 6 mm profila, je pa zaradi starosti ali kakršnihkoli drugih dejavnikov trda, je tako gumo treba zamenjat. Sam sem po dveh sezonah s 6 mm profila stran vrgel gume Dunlop Wintersport M3, ker so bile enostavno trde in zato na mokrem zelo zahrbtne. Pozimi se pa večinoma vozimo po mokrem in tako pravzaprav sploh nimaš izbire.

Po drugi strani tudi gume z zelo malo profila niso dobre v dežju. Trenutno imam Goodyear Eagle F1 že četrto sezono s par mm profila. Guma se na suhem zelo dobro obnaša in ima še vedno zadovoljive lastnosti tudi na mokrem (nad čimer sem presenečen). Situacija je pa povsem drugačna, če je na cesti voda. Ob takih razmerah guma izredno hitro splava in je nevarna. Zato ob dežju tudi po AC vozim samo do 100 km/h. Te gume gredo naslednji teden v smeti.

Nekatere gume trde postanejo prej, druge kasneje. Če guma ni trda in ima zadosti profila, je ni potrebno menjati. Če pa postane trda, ali če nima več profila, jo je potrebno zamenjati.


chevy je napisal/-a:Ko smo meli še Astro G je oče kupil za njo letne Kormoran-ke. Bile so gor eno leto in takrat sem lih jaz naredil izpit. Po suhem je bla še kr v redu ampak po mokrem KATASTROFA :!: Približno 100 m od mojega prebivališča je tak ''čuden'' ovinek pri avtobusni postaji in tam me je po dežju zmeranj nosilo - obrneš volan in avto gre ravno. Ni pomagal niti ABS, da zravnam avto. Enkrat me je okoli obrnilo pa na drug pas ampak sreča, da je bila 3 ura zjutraj in ni bilo nobenega avta. Šel sem pa 40 km/h.
Sedaj mamo letne Hankook, v suhem zelo dobre, majhna obraba glede na št. kilometrov, po mokrem solidna, edino glasna je. Zimske smo kupili GY UG 7+.
Nikoli več Kormoran (bile so pa poceni za dimenzijo 185-65-14).

LP


BBoss je napisal/-a:(kopirano iz drugega foruma)
Moje mnenje je takšno, da če nimaš denarja za dobre gume pomeni, da imaš avto, ki je predrag na tvoje finančne zmožnosti.

Če sem koga užalil s tem, mi je prav žal ampak še vedno stojim za to trditvijo.

Tukaj tudi jaz stojim za teboj in tvojo izjavo (če bodo težave sporoči, da bova korajžno bežala :lol: )


Evo iz moje strani en hiter povzetek pametnih trditev iz zadnje strani.

lp, Aleš.
Slika
 
urqlle
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne feb 24, 2008 9:17 pm

Napisal/-a urqlle Če nov 13, 2008 1:48 pm

H-FReAK je napisal/-a:
weta je napisal/-a:h freak...če si stolkel nekaj avtov in za to kriviš gume si po moje malo mimo udaril. se nisi mogoče zamislil, da si ti- voznik, kriv, ker nisi znal predvideti situacij v prometu in stanju vozila?
če kdo ne ve...poleg gum so zelo pomembni tudi amortizerji, vzmetenje in nasploh dobro podvozje, ki ima pri varni vožnji vsaj tako pomembno vlogo kot pnevmatika sama.

jaz z nalitimi nisem še nikoli šel s ceste ali avta razbil, pa ne vozim malo in ne delam kolone. pač v dežju ne vozim 80 na uro po krožnih križiščih in ostalih ovinkih.

če je pamet v rokah, nogah in glavi ni panike z nobenimi gumami. za normalno vožnjo so vse dobre.

glede hitrosti 180 km/h...pa kje to ti voziš? po dirkališču, ki ga nimamo? največja dovoljena hitrost v Slo in večini držav je 130 na uro...to pa zmore varno vsaka nalitka.

menim bolj, da imaš ti probleme sam s sabo, kriviš pa gume. pa brez zamere


Kot prvo, nikjer nisem napisal, da so krive samo gume. Na mestu kjer sem razbil xedosa, so letno vsaj 3-4je avti v podobni situaciji. Gazda, ki sem mu razbil ograjo mi je kot prvo rekel: "fant ne sekiraj se.", malo ga zmedeno pogledam pa mi pravi: "glej one svečke tam prek. Oni so pa bili malo prehitri."
In ne gre se za te pohorske rally situacije, kjer se je kakšen avto razbil namenoma. Dobiš pa nek občutek o gumi. Če me sedaj vpraša kdo je kriv za razbit ta avto, brez slabe vesti rečem, da jaz sam in tega sploh ne zanikam.

Če pa me že sprašuješ glede hitrosti, pa ti prilagam slikco iz piste Novi Marof. In ja, ta mazda je moja, zato ker cenim sebe in ostale udeležence v prometu, zato tudi pazim, da nikogar kljub dinamični vožnji ne ogrožam.Voženo pol dneva motor / nekaj ur avta. Izključno z namenom šolanja/užitka.

Slika
(na sliki nisem jaz)



Vsakemu toplo priporočam, kakšen obisk šole varne vožnje in pa dobro opremljeno vozilo. Smrtnih žrtev, zaradi učenja na cesti je preveč!

amortizeri, vzmetenje, zavore.... To so vsi elementi, ki "upravljajo" z kolesom oz. gumo, ki je na platišču. Če le ta ni kos danim zahtevam so ostale stvari lahko še ne vem kako dobre in vrhunske, ko pa je to še vedno brez pomena.



lp, Aleš.


ha, ha

tale je pa močna, kje na marofu si se pa ti pelu 180? pa s tole mazdo, sej ni nikjer kakšne dalše ravnine, še s suzo se ne da, razen, če si ti nek hud profič al pa sem jst bil na enem drugem marofu?
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Če nov 13, 2008 2:46 pm

urqlle je napisal/-a:
H-FReAK je napisal/-a:
weta je napisal/-a:glede hitrosti 180 km/h...pa kje to ti voziš? po dirkališču, ki ga nimamo? največja dovoljena hitrost v Slo in večini držav je 130 na uro...to pa zmore varno vsaka nalitka.

menim bolj, da imaš ti probleme sam s sabo, kriviš pa gume. pa brez zamere



Če pa me že sprašuješ glede hitrosti, pa ti prilagam slikco iz piste Novi Marof. In ja, ta mazda je moja, zato ker cenim sebe in ostale udeležence v prometu, zato tudi pazim, da nikogar kljub dinamični vožnji ne ogrožam.Voženo pol dneva motor / nekaj ur avta. Izključno z namenom šolanja/užitka.
Vsakemu toplo priporočam, kakšen obisk šole varne vožnje in pa dobro opremljeno vozilo. Smrtnih žrtev, zaradi učenja na cesti je preveč!

amortizeri, vzmetenje, zavore.... To so vsi elementi, ki "upravljajo" z kolesom oz. gumo, ki je na platišču. Če le ta ni kos danim zahtevam so ostale stvari lahko še ne vem kako dobre in vrhunske, ko pa je to še vedno brez pomena.

lp, Aleš.


ha, ha

tale je pa močna, kje na marofu si se pa ti pelu 180? pa s tole mazdo, sej ni nikjer kakšne dalše ravnine, še s suzo se ne da, razen, če si ti nek hud profič al pa sem jst bil na enem drugem marofu?


Tukaj je že uporabnik weta napačnemu postavil vprašanje, ker so vse te hitrosti letele na post:
povh je napisal/-a:Jaz sem imel neke avstrijske obnovljene zimske gume na polotu 4 sezone, pa sem bil z njimi zelo zadovoljen. Zdržale so 180km/h (ble so do 160)-sm mogu probat, ker drugače nebi vedu. Ko sem jih zamenjal z novimi zimskimi gumami lassa nisem opazil nobene razlike, pa so obnovljene imele že zelo malo profila.
Na octavii imamo že dve sezoni obnovljene gume wintertact (nemške) iz gumedirekt.com, pa nimam kej rečt guma prime kot treba, tako na mokrem in suhem kot v snegu. Na splošno se obnašajo precej bolš kot letne continental, ki so original na avtu. Letos pridejo wintertact še na pol leta staro zafiro (pol ceneje, kot normalne nove).

Nism zihr ampak se mi zdi, je EU sprejela neko zakonodajo nedolgo nazaj, da morajo biti obnovljene pnevmatike podobne kakovosti kot nove, da bi jih ljudje kupovali, zaradi varčevanja z energijo in varstva okolja.

Jaz sem z obnovljenimi gumami zelo zadovoljen. Letne gume pa imam vedno običajne.


jaz sem ga samo pomiril, da dirkališče oz. piste OBSTAJAJO. Je pa res, da je že tukaj 180 težko dosegljivih. Na prvi ravnini, oz. nekateri celo pravijo da je to ovinek (heh), pa se dosega za rekreativce tam od oka do ene 160-165km/h. (z 600 kami seveda.)


Drugič pa psssst, ne rabijo vsi vsega vedet :p

lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
LIX
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Pe mar 04, 2005 11:31 am
Kraj: celje

Napisal/-a LIX Po nov 24, 2008 7:35 pm

nikol vec si ne kupim litih gum, kr niso vredne da se pjes na njih poščije..prvo zimo še nekok pol drugo jih pa stran vržeš...če kupiš nenalite nisi nič pršparu pa tud na zgubi nisi kr je isti šmorn v ceni sam da je guma boljsa
ne nabijat:)
Vrni se na Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov