Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So nov 29, 2008 8:29 pm

M.G. je napisal/-a:AH, hitrim voznikom ne pomagajo niti gume za 1000€ v vsakem primeru se znajdejo na Žalah!


aja pocasni se pa ne znajdejo na zalah? :D

flash-news: umru bos. ce bo hiter al pocasen, ce bos jedu regrat al pa ce bos kadil kot turk, karkol bos pocel in kokrkol bos to pocel bos umru. cist popolnoma noben od nas tlele na tem boardu v tem trenutku, cez 100let nebo vec ziv. in to cist v vsakem moznem primeru ze na tisoce let to tko funkcionira.

tko, da ce te ma, voz hitr. bos saj vedu, da si ziv.



aja pa se neki; guma je pomemben faktor, sam pol je tle pa se avto in voznik.

dober voznik bolje vozi s slabimi gumami kot slab z najboljsimi gumami. enim to pac ne gre v glavo in jim pol ni jasno kako so z najboljso gumo na testu leteli v graben.
ce si i**** ti nobena guma ne pomaga.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne nov 30, 2008 1:03 am

V snegu si upam trdit, da je obnovljena guma boljša kot marsikatera orginalna.
Sem ravno pred parimi dnevi gledal na enem golfu 2, ko je prišel k nam na obisk. Je mel gor nove obnovljene gume, profil je tako neka kopija se mi zdi da Mischelina, kar je pa največja fora je pa to da je ta profil zlo globok in to je tisto kar potem grize v sneg. Je doma zlo na bregu pa prileze gor, ali pa zlo daleč, če le ni preveč snega. Sama sestava gume v snegu nima neke veze, tu je važen profil, kako se čisti in pa lamele. V snegu se moč na cestu prenaša v glavnem z obliko profila, s trenjem je tu bol malo, sploh če je to ne zvožen sneg.
V snegu je obnovljena guma čist vredu, ravno zaradi globokega grobega profila, ki je tudi zlo na gosto nasekan. Če gledamo recimo Goodyear gumo, tista ima po površini sicer veliko lamel ampak drugače je pa to bol povna guma - profil si na gosto sledi in ne more tako zagrabit v sneg kot kaka guma, ki ima bolj narazen profil in tistega na gosto "nasekanega". Če pa se bloki profila bolj skupaj držijo pa je to seveda dobro za samo togost gume na suhi in mokri cesti v snegu se pa ne zagrize tako.
Zato se potem zgodi, da ti hribovci z obnovlinimi gumami na teh starih avtih pridejo brez problema do bajte, med tem ko velikokrat vidim kak boljši avto, ki ima oh in sploh gume pa počaka kje na pol hriba.
Tako da za take hribovce je mogoče izbira obnovljene gume celo boljša, je cenejša pa temu je zlo važno kako prime v snegu. Če bo prišel pozimi do bajte ja menda da po tem ko je suho tud zadovoljen, s temi starimi škatlami tako ne norijo, glavno da se na šiht pripelje in takemu nič ne pomeni če tista obnovljena guma pri divjanju bolj plava po cesti pa cvili na vsakem ovinku, takih hitrosti sploh ne izvaja, da bi se to zgodilo.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne nov 30, 2008 10:07 am

Torej praviš da je boljša obnovljena od npr. Goodyear Ultragrip 7+?

Prav tako imaš izkušnje z različnimi avtomobili, npr. Golf 2 proti Audi ?. Zanimiv bi bil preizkus : Golf 2 z obnovljenimi zimskimi gumami vs. Golf 2 z GY Ultragrip 7+ z isto dimenzijo.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne nov 30, 2008 1:18 pm

ADVANTAGES

Cost savings and respect for the environment: these are the two main reasons underlying the purchase of a retreaded tyre. However, this does not mean that something else needs to be sacrificed in return. In all regards, from safety to performance, a latest-generation retreaded tyre is nowadays comparable to a new product.

Here are some outstanding points in its favour.

In Europe, retreaded tyres must pass exactly the same tests and checks as new tyres. Trucks and buses typically use tyres that have been retreaded even various times, while airplanes may use tyres that have been retreaded up to 6-7 times.
In Italy, environmental protection legislation (2002 budget law no. 448, art. 52, paragraph 14) obliges public administration bodies to buy at least 20% retreads when purchasing spare tyres for their fleets of motor cars and commercial and industrial vehicles.
Retreading represents the best way to help the environment and at the same time save money, so much so that the process is actively supported by the EU. Less use of raw materials, less casings to dispose of, greater savings for the user: the perfect product for the new millennium. Cutting-edge technology means that retreads have now reached levels of performance and duration that are comparable with those offered by new tyres.

Being able to rely on brands with proven experience is what counts the most, and for these applications Marix is the most important in the world.


ROAD SAFETY

Do you know which technologies investments and research in the retreading sector are currently most focused on?
By far and away technologies relating to safety.
Our inspection systems exploit sophisticated laser technology and extremely advanced image reproduction software, which can detect even the smallest defects in the tyres being retreaded. Retreading technology, constantly perfected, thus guarantees extremely high quality standards.

Then as regards the compounds and the tread patterns, Marangoni research for the Marix brand is exactly at the same level as the research applied to the best new tyres, thus ensuring perfect behaviour on any type of road surface.

In conclusion, our main objective is to produce tyres that are reliable and safe in all conditions: because for us your safety comes before all else.



QUALITY MADE IN ITALY

Quality cannot be improvised.

At the Marangoni facilities in Feltre, in the province of Belluno, where the Marix range is made, retreads have been manufactured for over thirty years.

Three decades of continuous evolution, perfection of technology and production systems and professional development of the personnel.

Each Marix tyre, of the over 1,000,000 made each year, is the result of the exceptional know-how acquired over time, and continuously enriched by experimentation and research.
While ISO 9001:2000 certification demonstrates a quality management system that is perfectly in line with the times, Marix quality is in reality much more.



ENVIRONMENTAL PROTECTION

The ecological value of a retreaded tyre is enormous, from various points of view.

In terms of natural resources and energy saved.

For a retreaded tyre, compared to a new one, the savings reach almost 60%.
This means, in Europe alone, 1000 tonnes less petroleum, without counting the other raw materials.


In terms of reductions in pollution.

The disposal of tyre casings is today a major problem, and one that has led to strict regulations being issued by many European countries. It above all represents a significant cost that in the end is transferred to the consumer.
The use of retreads postpones the need to dispose of the used tyres and reduces the amount of waste that enters the ecosystem, in any form.

If you feel the need to protect the environment, use retreads.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne nov 30, 2008 1:34 pm

aja pocasni se pa ne znajdejo na zalah? :D

flash-news: umru bos. ce bo hiter al pocasen, ce bos jedu regrat al pa ce bos kadil kot turk, karkol bos pocel in kokrkol bos to pocel bos umru. cist popolnoma noben od nas tlele na tem boardu v tem trenutku, cez 100let nebo vec ziv. in to cist v vsakem moznem primeru ze na tisoce let to tko funkcionira.

tko, da ce te ma, voz hitr. bos saj vedu, da si ziv.



aja pa se neki; guma je pomemben faktor, sam pol je tle pa se avto in voznik.

dober voznik bolje vozi s slabimi gumami kot slab z najboljsimi gumami. enim to pac ne gre v glavo in jim pol ni jasno kako so z najboljso gumo na testu leteli v graben.
ce si i**** ti nobena guma ne pomaga.[/quote]


Tole ti dam čisto prav. Osebno imam pa rajše nove gume, ker zdaj da bom prišparal 50 evrou, in kupoval gume ki jih je negdo odvrgel ker so žanič,in potem naliv samo profil ........... :?:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne nov 30, 2008 2:15 pm

lancia hf je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:aja pocasni se pa ne znajdejo na zalah? :D

flash-news: umru bos. ce bo hiter al pocasen, ce bos jedu regrat al pa ce bos kadil kot turk, karkol bos pocel in kokrkol bos to pocel bos umru. cist popolnoma noben od nas tlele na tem boardu v tem trenutku, cez 100let nebo vec ziv. in to cist v vsakem moznem primeru ze na tisoce let to tko funkcionira.

tko, da ce te ma, voz hitr. bos saj vedu, da si ziv.



aja pa se neki; guma je pomemben faktor, sam pol je tle pa se avto in voznik.

dober voznik bolje vozi s slabimi gumami kot slab z najboljsimi gumami. enim to pac ne gre v glavo in jim pol ni jasno kako so z najboljso gumo na testu leteli v graben.
ce si i**** ti nobena guma ne pomaga.



Tole ti dam čisto prav. Osebno imam pa rajše nove gume, ker zdaj da bom prišparal 50 evrou, in kupoval gume ki jih je negdo odvrgel ker so žanič,in potem naliv samo profil ........... :?:


me zanima ce bi mel rajs nove v primeru, da bi stare moral pojesti ti in ne ksna hosta al pa hrib.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne nov 30, 2008 3:09 pm

In all regards, from safety to performance, a latest-generation retreaded tyre is nowadays comparable to a new product.


ROAD SAFETY

Then as regards the compounds and the tread patterns, Marangoni research for the Marix brand is exactly at the same level as the research applied to the best new tyres, thus ensuring perfect behaviour on any type of road surface.

In conclusion, our main objective is to produce tyres that are reliable and safe in all conditions: because for us your safety comes before all else.


No in v dokaz kakšen tralala bullshit prodaja dotična firma (MARANGONI), ki piše tako dobro podkovane PR tekste, ker so nesposobni narest dobro gume, je tukaj en test zimskih gum, pa naj vsak sam poišče kje se nehajajo njihovi iztrebki od izdelkov.
http://www.motorevija.si/datoteke/gume- ... 195-65.gif

*Obrnite pozornost na to v kakšni konkurenci je bila narejena primerjava; tukaj notri ni bilo vrhunskih premium izdelkov ala Dunlop wintersport 3D ipd; primerjava je bila narejena med najbolj čip-šit gumami, kjer se celo zmagovalka dotičnega testa ponavadi znajde v samem dnu primerjav.





[
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne nov 30, 2008 3:39 pm

tvingo se tut nemore prmerjat z s klaso, ceprou ce beres propagando je v razvoju in varnosti najboljsi ever.

nova cheap-shit nalita guma je bolsa kot eno leto vozena dunlop 3D.

marsikdo neve recimo, da se zimska guma ce jo vozis poleti vulkanizira in postane plasticna. zato bo v sneg vseeno dobr grabla, po mrzlem asfaltu pa ne.

te obnovljene gume sploh niso tok slabe kot bi nekateri radi prkazal. nalite je tut pr ns ze slekl na avtocesti, sam pri obnovljenih se uporab pa sam karkasa gume, ki se jo prej preveri z ultrazvokom in rentgenom, potem pa se po enakem postopku kot pri novi gumi gor zalepi profil in stransko gumo.

med novimi gumami res ni on-par z najboljsimi za 300€, je pa vsak dan boljsa ta guma nova, kot pa par sezon stara ex-najboljsa guma.
______
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne nov 30, 2008 3:59 pm

TI garantiram da ne. oz pokaži mi krediblen test ki podpira to trditev.
Jaz grem stavit, da bo tudi na koncu življenja imale Dunlopka boljše vozne lastnosti kot nek Maragoni.
To gotovo drži, ker je zmes pri premium bradnu oplemenitena z vrsto dodatkov, ki preprečujejo marsikatero slabost, ki so pri tako poceni izdelkih enostavno vključene v izredno nizko ceno.

Evo konkreten primer: ko sem kupil avto sem dobil kot bonus zimske gume AVON CR85 - nove (pač hyundai avto trade je zastopnik za to znamko).
Pogledam na teste in podn od zimske gume, pa si rečem OK, dejmo videti kaj to pomeni v mojem primeru, ker sem pred tem vedno vozil na premium zadevah ala GY UG, Michelin in Pireli.
Gume so bile KATASROFA! -Sneg so sicer grabile ampak na mokrem je avto tako zgubljal trakcijo da je to bilo joj -; 4. prestava, 80km/h blagi ovinek in gas - understeer kot v pravljici. Avto je drsal kot pijana krava.
Šel sem vulkanizerju mu dal te gume in dobil v zameno 2 sezone RABLJENE Goodyear UG7, takoj je bila opazna ogromna razlika že sam občutek na volanu, kako težji je bil zaradi večjega oprijema - ni bilo primerjave. Letos sem obul pa Wintersport 3D - no, to pa je guma vredna vsakega centa - briljantno obnašanje na cesti, lahko izrečem same pohvale, sploh v poledici in petkovem globokem snegu
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne nov 30, 2008 5:34 pm

Voith je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:aja pocasni se pa ne znajdejo na zalah? :D

flash-news: umru bos. ce bo hiter al pocasen, ce bos jedu regrat al pa ce bos kadil kot turk, karkol bos pocel in kokrkol bos to pocel bos umru. cist popolnoma noben od nas tlele na tem boardu v tem trenutku, cez 100let nebo vec ziv. in to cist v vsakem moznem primeru ze na tisoce let to tko funkcionira.

tko, da ce te ma, voz hitr. bos saj vedu, da si ziv.



aja pa se neki; guma je pomemben faktor, sam pol je tle pa se avto in voznik.

dober voznik bolje vozi s slabimi gumami kot slab z najboljsimi gumami. enim to pac ne gre v glavo in jim pol ni jasno kako so z najboljso gumo na testu leteli v graben.
ce si i**** ti nobena guma ne pomaga.



Tole ti dam čisto prav. Osebno imam pa rajše nove gume, ker zdaj da bom prišparal 50 evrou, in kupoval gume ki jih je negdo odvrgel ker so žanič,in potem naliv samo profil ........... :?:


me zanima ce bi mel rajs nove v primeru, da bi stare moral pojesti ti in ne ksna hosta al pa hrib.



Tukej je pa moje mnenje tako:
Zdej zaradi posameznih butcev, ki mečjo gume v hosto, sigurno nebom kupoval nalitih gum. Tisti ki od avta uporabljajo use njegove lastnosti, tudi nebojo kupovali nalitih gum, saj jst jih ne poznam.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne nov 30, 2008 6:27 pm

INFINITI je napisal/-a:Jaz grem stavit, da bo tudi na koncu življenja imale Dunlopka boljše vozne lastnosti kot nek Maragoni.


anytime anywhere in zgubiš za dobrojutro.

vsaka zimska guma vožena poleti je uničena, ker se mehka guma na takih temperaturah vulkanizira in totalno zgubi svoje lastnosti.

mam pa ene pirelli p-zero gume stare 5 let pa se skor vs profil majo gor. takoj ti stavim za karkoli, da se tale marangoni obnovljena guma v VSEH moznih pogledih obnese bolje kot ta set p-zero.


aja pa da ti se js podoben primer v kontra povem, porsche + par let stare pirelli Pzero, dez ovinek, podrl znak. sprednje gume popustile, eno presekal.

kupil sprednje gume nove najcenejse ceske matadorke in v isti ovinek sm sel lahk lih tok hitr al pa se hitrejs po dezju, in je zmer odnasal samo zadnji konec tok kot sm si zelel, sprednje gume so pa drzale tko kot morajo.

pa tut hyundaja sm mel in kokr zadeva dobr gre, je podvozje TOTALNO ZANIC in ne gre v ovinek neglede na gume. sploh pa glede na to da zagovarjas top-notch gume, zakaj pol vozis sportni avto, z istim ugledom kot te čingming gume? ferrari 575 maranello gre ful bolje v ovinke ves, hyundai je nevaren ker ma 5x vecjo zavorno pot od ferrarija. te nc ne skrbi za VARNOST?? kup si ferrarija, sej je samo nekoliko drazji..

te testi so pac testi, ki jih delajo doloceni ljudje in niso 100% merodajni. ce bom js delal test in bom preprican da so ene gume boljse od drugih, bom to tut v testu prikazal zavestno ali ne. je pa tut seveda res da so boljse gume velik boljse od slabsih, ampak so is ferrari 575 recimo.

lancia hf je napisal/-a:Tukej je pa moje mnenje tako:
Zdej zaradi posameznih butcev, ki mečjo gume v hosto, sigurno nebom kupoval nalitih gum. Tisti ki od avta uporabljajo use njegove lastnosti, tudi nebojo kupovali nalitih gum, saj jst jih ne poznam.


aha.. kam pa pol grejo stare gume ti men povej?

v reciklažo očitno ne če vi tega ne dovolite in ne podpirate.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne nov 30, 2008 7:22 pm

Voith je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Jaz grem stavit, da bo tudi na koncu življenja imale Dunlopka boljše vozne lastnosti kot nek Maragoni.


anytime anywhere in zgubiš za dobrojutro.

vsaka zimska guma vožena poleti je uničena, ker se mehka guma na takih temperaturah vulkanizira in totalno zgubi svoje lastnosti.

mam pa ene pirelli p-zero gume stare 5 let pa se skor vs profil majo gor. takoj ti stavim za karkoli, da se tale marangoni obnovljena guma v VSEH moznih pogledih obnese bolje kot ta set p-zero.


aja pa da ti se js podoben primer v kontra povem, porsche + par let stare pirelli Pzero, dez ovinek, podrl znak. sprednje gume popustile, eno presekal.

kupil sprednje gume nove najcenejse ceske matadorke in v isti ovinek sm sel lahk lih tok hitr al pa se hitrejs po dezju, in je zmer odnasal samo zadnji konec tok kot sm si zelel, sprednje gume so pa drzale tko kot morajo.

pa tut hyundaja sm mel in kokr zadeva dobr gre, je podvozje TOTALNO ZANIC in ne gre v ovinek neglede na gume. sploh pa glede na to da zagovarjas top-notch gume, zakaj pol vozis sportni avto, z istim ugledom kot te čingming gume? ferrari 575 maranello gre ful bolje v ovinke ves, hyundai je nevaren ker ma 5x vecjo zavorno pot od ferrarija. te nc ne skrbi za VARNOST?? kup si ferrarija, sej je samo nekoliko drazji..

te testi so pac testi, ki jih delajo doloceni ljudje in niso 100% merodajni. ce bom js delal test in bom preprican da so ene gume boljse od drugih, bom to tut v testu prikazal zavestno ali ne. je pa tut seveda res da so boljse gume velik boljse od slabsih, ampak so is ferrari 575 recimo.

lancia hf je napisal/-a:Tukej je pa moje mnenje tako:
Zdej zaradi posameznih butcev, ki mečjo gume v hosto, sigurno nebom kupoval nalitih gum. Tisti ki od avta uporabljajo use njegove lastnosti, tudi nebojo kupovali nalitih gum, saj jst jih ne poznam.


aha.. kam pa pol grejo stare gume ti men povej?

v reciklažo očitno ne če vi tega ne dovolite in ne podpirate.


Jaz po treh letih neglede na profil zamenjam gume, stare dam driftarjem da jih do konca uničijo (dokjer jih ne raznese) nato oni dajo gume reciklirat v Logatec, kjer je firma ki mejlejo gume za kurjavo v tovarnah. (jemljejo jih brezplačno)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
goldhorn
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Sr maj 28, 2008 1:13 pm

Napisal/-a goldhorn Ne nov 30, 2008 7:37 pm

Voith je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Jaz grem stavit, da bo tudi na koncu življenja imale Dunlopka boljše vozne lastnosti kot nek Maragoni.


anytime anywhere in zgubiš za dobrojutro.

vsaka zimska guma vožena poleti je uničena, ker se mehka guma na takih temperaturah vulkanizira in totalno zgubi svoje lastnosti.

mam pa ene pirelli p-zero gume stare 5 let pa se skor vs profil majo gor. takoj ti stavim za karkoli, da se tale marangoni obnovljena guma v VSEH moznih pogledih obnese bolje kot ta set p-zero.


aja pa da ti se js podoben primer v kontra povem, porsche + par let stare pirelli Pzero, dez ovinek, podrl znak. sprednje gume popustile, eno presekal.

kupil sprednje gume nove najcenejse ceske matadorke in v isti ovinek sm sel lahk lih tok hitr al pa se hitrejs po dezju, in je zmer odnasal samo zadnji konec tok kot sm si zelel, sprednje gume so pa drzale tko kot morajo.

pa tut hyundaja sm mel in kokr zadeva dobr gre, je podvozje TOTALNO ZANIC in ne gre v ovinek neglede na gume. sploh pa glede na to da zagovarjas top-notch gume, zakaj pol vozis sportni avto, z istim ugledom kot te čingming gume? ferrari 575 maranello gre ful bolje v ovinke ves, hyundai je nevaren ker ma 5x vecjo zavorno pot od ferrarija. te nc ne skrbi za VARNOST?? kup si ferrarija, sej je samo nekoliko drazji..

te testi so pac testi, ki jih delajo doloceni ljudje in niso 100% merodajni. ce bom js delal test in bom preprican da so ene gume boljse od drugih, bom to tut v testu prikazal zavestno ali ne. je pa tut seveda res da so boljse gume velik boljse od slabsih, ampak so is ferrari 575 recimo.

lancia hf je napisal/-a:Tukej je pa moje mnenje tako:
Zdej zaradi posameznih butcev, ki mečjo gume v hosto, sigurno nebom kupoval nalitih gum. Tisti ki od avta uporabljajo use njegove lastnosti, tudi nebojo kupovali nalitih gum, saj jst jih ne poznam.


aha.. kam pa pol grejo stare gume ti men povej?

v reciklažo očitno ne če vi tega ne dovolite in ne podpirate.


Glede na to, da Voith pravi, da ni enega testa, ki bi dokazoval njegove trditve - naredite svojega.

Kakšno pošteno stavo in realen test. Predemo gledat press :P.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne nov 30, 2008 8:38 pm

goldhorn je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Jaz grem stavit, da bo tudi na koncu življenja imale Dunlopka boljše vozne lastnosti kot nek Maragoni.


anytime anywhere in zgubiš za dobrojutro.

vsaka zimska guma vožena poleti je uničena, ker se mehka guma na takih temperaturah vulkanizira in totalno zgubi svoje lastnosti.

mam pa ene pirelli p-zero gume stare 5 let pa se skor vs profil majo gor. takoj ti stavim za karkoli, da se tale marangoni obnovljena guma v VSEH moznih pogledih obnese bolje kot ta set p-zero.


aja pa da ti se js podoben primer v kontra povem, porsche + par let stare pirelli Pzero, dez ovinek, podrl znak. sprednje gume popustile, eno presekal.

kupil sprednje gume nove najcenejse ceske matadorke in v isti ovinek sm sel lahk lih tok hitr al pa se hitrejs po dezju, in je zmer odnasal samo zadnji konec tok kot sm si zelel, sprednje gume so pa drzale tko kot morajo.

pa tut hyundaja sm mel in kokr zadeva dobr gre, je podvozje TOTALNO ZANIC in ne gre v ovinek neglede na gume. sploh pa glede na to da zagovarjas top-notch gume, zakaj pol vozis sportni avto, z istim ugledom kot te čingming gume? ferrari 575 maranello gre ful bolje v ovinke ves, hyundai je nevaren ker ma 5x vecjo zavorno pot od ferrarija. te nc ne skrbi za VARNOST?? kup si ferrarija, sej je samo nekoliko drazji..

te testi so pac testi, ki jih delajo doloceni ljudje in niso 100% merodajni. ce bom js delal test in bom preprican da so ene gume boljse od drugih, bom to tut v testu prikazal zavestno ali ne. je pa tut seveda res da so boljse gume velik boljse od slabsih, ampak so is ferrari 575 recimo.

lancia hf je napisal/-a:Tukej je pa moje mnenje tako:
Zdej zaradi posameznih butcev, ki mečjo gume v hosto, sigurno nebom kupoval nalitih gum. Tisti ki od avta uporabljajo use njegove lastnosti, tudi nebojo kupovali nalitih gum, saj jst jih ne poznam.


aha.. kam pa pol grejo stare gume ti men povej?

v reciklažo očitno ne če vi tega ne dovolite in ne podpirate.


Glede na to, da Voith pravi, da ni enega testa, ki bi dokazoval njegove trditve - naredite svojega.

Kakšno pošteno stavo in realen test. Predemo gledat press :P.


Realen test bolje da ne :D Saj vem kaj dela nalita guma.
Nalita guma z 4 mm profila, je zdržala cca10 min drifta.
Nenalita guma z 1/5 mm profila pa skoraj 14 min
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po dec 01, 2008 12:14 am

Wonderland boy :cry :pop:
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po dec 01, 2008 12:15 am

chevy je napisal/-a:Wonderland boy :cry :pop:


jup. in ponosen na to. govorim pa iz izkusenj, kar ti se neki cajta nebos zmogel mladicek ;)


sploh pa; vsi neki pametujete a noben pojma o blagi vezi nima o gumah. way to go.

razlika med rabljeno neposkodovano in novo karkaso = 0. ce bi pirelli delal gume iz rabljenih karkas bi se vam pa lulike stopile takoj. fakin porazno razmišljanje.
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po dec 01, 2008 12:30 am

Voith je napisal/-a:
chevy je napisal/-a:Wonderland boy :cry :pop:


jup. in ponosen na to. govorim pa iz izkusenj, kar ti se neki cajta nebos zmogel mladicek ;)


Tudi res, sam na kur@c mi gre tvoj stil pisanja in primitivne primerjave.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po dec 01, 2008 12:32 am

chevy je napisal/-a:
Tudi res, sam na kur@c mi gre tvoj stil pisanja in primitivne primerjave.


men gres pa ti na k.urac, tvoj stil pisanja z izjemo lezenja v rit moderatojem se prebavljam nekak.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Po dec 01, 2008 1:52 am

http://www.youtube.com/watch?v=rK_YtzeDtIQ

Eno sezono pošteno vožene gume mišelin alpin A3, pa drugo sezono še vedno komot počez letim čez ovinek in ga ulovim nazaj. Maker je cesta sveže zasnežena, rahlo zvožen sneg, mokra cesta, suh asfalt - guma prime VEDNO. Takšnih izkušenj z raznoraznimi kormoran & čunga-lunga company gumami žal nimam, ker so po prvi (nežni) sezoni že izgubljale vse svoje lastnosti.

lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Po dec 01, 2008 2:09 am

bi pa ja spat šli :D
Vrni se na Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov