Stran 1 od 6

ZAKAJ PA NE OBNOVLJENE GUME???

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 8:41 am
Napisal/-a alebri74
Zakaj nebi pozimi uporabljali obnovljenih gum.Imajo certifikat in garancijo.Jaz jih vedno uporabljam,pa še nisem imel nobenih težav,cenovno pa sploh ni primerjave.npr.205/55/16 stane 32eu.Takšne gume ne moreš originalne dobit pod 75eu.Nisem le nedeljski šofer,ampak delam od cca. 8000 km na mesec.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 8:58 am
Napisal/-a trust
Zato, ker dobiš Kormoranke 14 col za dobrih 30 evrov pa niso nalite.

Nalitih gum nisem nikoli kupoval, imel jih je edino moj oče, ampak neverjetno za v sneg odlične.

Samo vedi, da je to samo profil obnovoljen, kaj pa osnove gume.

Slišal sem tudi, da se teklna plast rada lušči. Menim, da je bolje kupiti nalitegume, če avto uporabljaš občasno na kratke relacije, recimo za po mestih bi bile cool, če nimaš dovolj evrov.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 9:04 am
Napisal/-a Ivan36
Zimske že od Alpetura letni 92 dalje vedno nalite & obnovljene pač ni več snega in se po 4000km na suhem asfaltu in okoli 13°C že lepo ogulijo za v sneg :D problemo z nimi nikoli ! Samo profil na smrekco pa ni dober za plundro ni priporočljiv boljši so 3 je kanali in ravne bočne lamele se lepo čistijo :idea: :!: AJA pa še to vse gume iz EU al pa Kitajska imajo E4 oznako to je znak za Novo gumo in to pomeni iste karakteristike kakor pa nova !

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 9:10 am
Napisal/-a simply
Imel brat od punce - na AC odpadel profil!!!

Nikoli več "nalitih" gum.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 9:12 am
Napisal/-a trust
Pravjo da do 180km/h (nisem čist prepričan) bi morale zdržati...jest vem, da se nebi upal z nalitimi gumami hodit na ac

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 9:41 am
Napisal/-a killah bee
Zanimivo je, da so dovoljene kljub temu, da so dejansko nevarne :o

Drugje pa poslušamo kaj ni dovoljeno, ker je možnost nevarnosti :roll:

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 9:52 am
Napisal/-a Vido85
Ko se ti bo enkrat na avtocesti odluscla nalita guma, bos pa vidu zakaj ne bos vec teh kupvov. Vecinoma jih folk ne mara ravn zarad tega ker so nevarne, nikol ne ves kdaj jo bo raztrgal. Pri normalni gumi mas vsaj se mal casa kadar ti zecne spuscat, pr nalitih je pa takoj konc veselja +ponavad zanic feltna.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 10:15 am
Napisal/-a lisko
simply je napisal/-a:Imel brat od punce - na AC odpadel profil!!!

Nikoli več "nalitih" gum.

Enako sem doživel jaz pri 130 na AC....in to na prehitevalnem pasu.....samo je zaružlo....odpadlo nekaj in avto zaplaval (za trenutek sem imel občutek da lebdim) . K sreči pa guma ni spustla tako da sem lahk še vseen varno ustavil...Posledice pa: uničena guma ( ki me je potem stalo dobrih 18 jurjo ...ker sem moral kupit prednji dve novi , ker pač na osi moraš met enake) stolčen blatnik in leva vrata....
Raj dam na avto ene leve nove gume kot pa nalite.....

Re: ZAKAJ PA NE OBNOVLJENE GUME???

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 10:53 am
Napisal/-a MacTron
alebri74 je napisal/-a:Zakaj nebi pozimi uporabljali obnovljenih gume...


Preprost odgovor: Ker se na gumah ne "spara" (varcuje)
...sploh pa v kaj ti bo certifikat, ce bos zaradi te strokovnosti dozivel kaksno nezgodo.
poleg tega pa ogrozil nic hudega slutece soudelezence v prometu.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 11:01 am
Napisal/-a Templar
Za nekoga, ki dela manj kot 10.000 na leto in ne vozi po AC so čisto OK, recimo razni upokojenci ali pa za 2. ali 3. avto ki dela izključno mestne vožnje.

Pri nas pa se sicer držimo načela da se na gumah NE VARČUJE! Vedno se kupi model, ki je po testu TOP3. Zvozimo pa jih tako preden bi se guma postarala.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 11:02 am
Napisal/-a pskoda
Jst ti priporočam da kupiš jeklena platišča 15" (195 65) sava s3, ki stane pri lašiču z gotovino okrog 43e pa se boš vozu ko grom.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 11:14 am
Napisal/-a T2a
jst nalitih gum nebom imel nikoli, je pa dejstvo, da večina tovornih in dostavnih vozil se vozi z nalitimi gumami s katerimi delajo letno veliko km in to brez problemov.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 11:56 am
Napisal/-a Kael
Četudi se ti samo po mestu furaš, pride tudi pri nizkih hitrostih zelo prav dober oprijem s cestiščem. Otrok še vedno lahko skoči na cesto, kdo na hitro zavre in podobno. Tudi zato med drugim se kupi normalne gume.

Nalite gume ne hvala lepa. Zato pa ne vozim BMW 5 s Sava Eskimo S2 ampak avto nižjega cenovnega razreda in spodobnimi pnevmatikami.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 2:59 pm
Napisal/-a BBoss
Najprej se moramo zmenit a govorimo o obnovljenih gumah ali nalitih. To ni isto!!

Nalitim gumam se samo na obstoječe pnevmatike s poceni in nezahtevnim postopkom nanašajo nove tekalne površine. Te gume so žal za normalno uporabo smrtno nevarne in bi jih morali z zakonom prepovedati.

Druga zgodba pa so obnovljene - tukaj je postopek bolj zahteven saj se najprej staro gumo zbrusi tako z bokov kot s tekalne površine. Pregledajo se tudi sama struktura, notranji obroč, morebitna poškodovanost in neenakomerna obrabljenost ter starost (zavržejo se vse starejše od 5 let). S posebnimi postopki nato nanesejo lepilo in gumo ter odtisnejo nov profil pod pritiskom na temperaturi cca 160°C.

Slabost teh gum je to, da nimajo v zmesi primešane silike tako, da so njihove lastnosti nekje na ravnih gum kot so Kormoran, Maragoni, Debica, Lassa - v glavnem crap.

Če se ne vozite veliko in po Ac-jih ter se vozite močno defenzivno so te gume pogojno uporabne saj naj bi zdržale tudi do hitrosti 190km/h brez kakršnihkoli odpadanj kosov gume ali pa razplastitve.

Bottomline - raje Savo Eskimo, če se mate radi in imate radi svoje bližnje in konec koncev tudi svoj avto. Če pa je finančna kriza res huda potem pa pogojno obnovljene gume in nikakor ne nalitih, katere so dobre samo za na polje pritrjene na kakšnem delovnem stroju.

Re: ZAKAJ PA NE OBNOVLJENE GUME???

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 4:50 pm
Napisal/-a el_diablo
MacTron je napisal/-a:
alebri74 je napisal/-a:Zakaj nebi pozimi uporabljali obnovljenih gume...


Preprost odgovor: Ker se na gumah ne "spara" (varcuje)
...sploh pa v kaj ti bo certifikat, ce bos zaradi te strokovnosti dozivel kaksno nezgodo
poleg tega pa ogrozil nic hudega slutece soudelezence v prometu.


x2

in to je pravilen odgovor na tvoje vprašanje.
čudno,men tut na misel ne pride da bi dajal nalite gume na avto.le kako to a :roll:

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 5:05 pm
Napisal/-a Mgajvr
skoraj 10 let sem se vozil z "obnovljenimi" ROTAL gumami in me niso nikol razočarale. razen mogoče kakšna bula na zunanji strani gume. letos konec zime mi je pa na eni gumi odstopil cel pas gume. hvalabogu sem opazil tik preden sem se usedel v avto da nekaj ni uredu. kot rečeno za kratke relacije in po mestu so odlične, za drugam pa ne priporočam.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 5:16 pm
Napisal/-a monster_d
Mel obnovjene narjene do 160km/h pa so tudi 180km/h zdrzale :D :lol:

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 5:19 pm
Napisal/-a bass
Fantje, nalite gume in "odlično" sta dva kontradiktorna pojma...če vam je pa 100€ razlike v ceni bolj relavantnih od varnosti na cesti, potem je bolje da nimate avta...

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 5:43 pm
Napisal/-a Kael
Ampak imamo še hujše paciente: danes prišla ena žlahta na obisk - majo Mazdo 5. In pogledal gume - o boh - če je blo na njih 1 mm profila, sem js stara mama. In jasno opozorim, da so gume brez profila. Pa prav, eh, sej še 14 dni pa bom za zimske mejala. In za nagrado, zadaj fura 3 otroke...

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 6:21 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Nalite gume so bile aktualne v času yogotov in stoenk in tam bi se morala njihova zgodovina tudi končati. Vsakršno hvaljenje njihovih zmogljivosti pa je naravnost patetično in zavajajoče.