Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe nov 21, 2008 2:48 pm

hmmm ja... jaz pa nisem tolk sigurn, da tole drži. Zakaj?

Zadnje gume večino časa vozijo po "sledeh" prvih, ki v bistvu najprej odrinejo vodo tako, da zadnje praktično vozijo skoraj po "suhem" .

Predvsem pri aquaplaningu na AC je najbolj bistveno, da prednje gume ne splavajo oziroma "držijo" čim dlje, istočasno pa same odrinejo večino vode tako, da zadnje sigurno ne bodo splavale saj tudi pri nižjem profilu so prednje gume naredile svoje.

Vzrok fishtailinga na vseh te posnetkih bi prej pripisal ostarelim gumam kot pa izrabljenosti profila še posebej ker gre tukaj za Michelinove gume, katerim starost resnično ne sede najbolje. Predvsem se to pozna ravno v mokrem in nima veze z aquaplaningom.

Da bi potrdili navedbe iz tega filmčka, bi bilo treba vzeti enako stare gume in sicer ene zrabljene in druge skoraj ne pa da vidimo razliko. Ko so v igri nove gume in stare pa tole ni ravno kredibilen test. In če večina počne tako kot je opisano potem nikoli nima na obeh oseh enako stare in enako kvalitetne gume. Po tej logiki spredaj ni nikoli dobrih gum.

Pravilni nasveti bi morali biti, da se gume menjajo med prednjo in zadnjo osjo vsakih 10-15.000km in da imajo večino časa približno enako obrabljenost. In ko pride do menjave naj se vedno menja ves komplet gum in ne samo dveh.

In štos ni v tem da je bolje zleteti s ceste ven direkt naravnost, ampak je štos v tem, da sploh ne zletimo s ceste, a ne?

;)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe nov 21, 2008 6:49 pm

JEREMIJA79 je napisal/-a:
Američani so pa res kredibilni glede tovrstnih zadev... :roll:


-Ne ti si dosti bolj kredibilen od Michelin-a in še drugih.
-Bog in batina, ekspert vseh ekspertov, popek avtomobilizma in papež spretnosti v vožnji - mi ti se vsi klanjamo ;)
BTW -Grumf te pozdravlja :lol:
Zadnjič spremenil INFINITI, dne Pe nov 21, 2008 7:06 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe nov 21, 2008 6:51 pm

hladni je napisal/-a:
baroax je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Lej zakaj poslušaš trapaste nasvete - nove gume grejo zadaj! -Vedno
Poglej film in si malo preberi :
http://theautoprophet.blogspot.com/2008 ... -rear.html
95% avtomobilov je naštimano, da se podkrmili v primeru zdrsa in to z razlogom.

Kateri pogon imajo ta dva avta na filmu?

lp.


:clapclap :tomidelej:


Sory dečko - si malo prehitro začel ploskati - Ford Taurus ima sprednji pogon
http://consumerguideauto.howstuffworks. ... taurus.htm
:lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe nov 21, 2008 7:00 pm

BBoss je napisal/-a:hmmm ja... jaz pa nisem tolk sigurn, da tole drži. Zakaj?

Zadnje gume večino časa vozijo po "sledeh" prvih, ki v bistvu najprej odrinejo vodo tako, da zadnje praktično vozijo skoraj po "suhem" .

Predvsem pri aquaplaningu na AC je najbolj bistveno, da prednje gume ne splavajo oziroma "držijo" čim dlje, istočasno pa same odrinejo večino vode tako, da zadnje sigurno ne bodo splavale saj tudi pri nižjem profilu so prednje gume naredile svoje.

Vzrok fishtailinga na vseh te posnetkih bi prej pripisal ostarelim gumam kot pa izrabljenosti profila še posebej ker gre tukaj za Michelinove gume, katerim starost resnično ne sede najbolje. Predvsem se to pozna ravno v mokrem in nima veze z aquaplaningom.

Da bi potrdili navedbe iz tega filmčka, bi bilo treba vzeti enako stare gume in sicer ene zrabljene in druge skoraj ne pa da vidimo razliko. Ko so v igri nove gume in stare pa tole ni ravno kredibilen test. In če večina počne tako kot je opisano potem nikoli nima na obeh oseh enako stare in enako kvalitetne gume. Po tej logiki spredaj ni nikoli dobrih gum.

Pravilni nasveti bi morali biti, da se gume menjajo med prednjo in zadnjo osjo vsakih 10-15.000km in da imajo večino časa približno enako obrabljenost. In ko pride do menjave naj se vedno menja ves komplet gum in ne samo dveh.

In štos ni v tem da je bolje zleteti s ceste ven direkt naravnost, ampak je štos v tem, da sploh ne zletimo s ceste, a ne?

;)


Imaš prav glede tega da je treba gume redno in pogosto rotirati - pa tega večinoma ne počnemo vsi.
Smisel sveže gume je ravno v oprijemu. Ko tega zadaj zmanjka in se avto začne spodmikati z ritjo v jarek, vozniki zajebejo že s tem ko pustijo gas in s tem še dodatno razbremenijo gume zadaj in premaknejo težišče in oprijem spredaj ter pripomorejo k divjem pristanku riti v jarku. Velika večina pa naredi totalno neumnost in zahodi bremzo ko je že itak avto odneslo preveč preko krožnice.
To so normalne instinktivne reakcije voznika in razen tega da si se opekel v preteklosti ali vadil na poligonu kje - se tega niti ne zavedaš.
Če bi drift riti znali vsi tako obvladati kot vi mislite bi vsak b**** bil Luka marko Grošelj že od vozniškega izpita naprej.

Tako zdej pa vsi ki še vedno ne verjamejo veselo dat stare gume zadaj, pa veliko sreče v zasneženem/ledenem/mokrem ovinku vsem skupaj; se boste pač naučili z glavo skozi steno
;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Pe nov 21, 2008 7:46 pm

roberto-82 je napisal/-a:daj gume z več profila na pogonsko os (sprednjo)ker je dosti lažje loviti zadnji konc kot sprednjega ko ti začne nest zadnji konc ga boš z volanom in plinom uloviv (govorim do hitrosti 70-80km/h)če ti bo pa začelo nest sprednji konc ga pa pri 30 ne boš uloviv no to so moje izkušnje če pa si skoz na ac pol se pa skoraj nimaš kaj bat lp :D :D


1.) Da je lažje loviti zadnji konec je popolna dezinformacija, kar ti lahko potrdi vsak inštruktor (varne) vožnje.
2.) Na mokri cesti boš mogoče ulovil zadnji konec, a žal ne pri 80 km/h, če pa že, boš plesal po celi cesti in imel več sreče kot pameti.
3.) Na zasneženi cesti lahko samo stisneš zobe, če ti odnese zadnji konc, ker se vsako nenadno spreminjanje smeri vožnje zelo slabo konča. Razen če nimaš gum z žeblji.

Nevem kako je možno, da vam te dejstva niso vsem jasna in to tudi ob polnoči, brez gat.

Torej boljše gume sodijo na zadnjo os.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So nov 22, 2008 6:49 am

Če prav povzemam vaše izkušnje - od zadaj je samo najboljša gumica varna gumica? :P :lol:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So nov 22, 2008 8:59 am

BBoss je napisal/-a:hmmm ja... jaz pa nisem tolk sigurn, da tole drži. Zakaj?

Zadnje gume večino časa vozijo po "sledeh" prvih, ki v bistvu najprej odrinejo vodo tako, da zadnje praktično vozijo skoraj po "suhem" .

Predvsem pri aquaplaningu na AC je najbolj bistveno, da prednje gume ne splavajo oziroma "držijo" čim dlje, istočasno pa same odrinejo večino vode tako, da zadnje sigurno ne bodo splavale saj tudi pri nižjem profilu so prednje gume naredile svoje.

Vzrok fishtailinga na vseh te posnetkih bi prej pripisal ostarelim gumam kot pa izrabljenosti profila še posebej ker gre tukaj za Michelinove gume, katerim starost resnično ne sede najbolje. Predvsem se to pozna ravno v mokrem in nima veze z aquaplaningom.

Da bi potrdili navedbe iz tega filmčka, bi bilo treba vzeti enako stare gume in sicer ene zrabljene in druge skoraj ne pa da vidimo razliko. Ko so v igri nove gume in stare pa tole ni ravno kredibilen test. In če večina počne tako kot je opisano potem nikoli nima na obeh oseh enako stare in enako kvalitetne gume. Po tej logiki spredaj ni nikoli dobrih gum.

Pravilni nasveti bi morali biti, da se gume menjajo med prednjo in zadnjo osjo vsakih 10-15.000km in da imajo večino časa približno enako obrabljenost. In ko pride do menjave naj se vedno menja ves komplet gum in ne samo dveh.

In štos ni v tem da je bolje zleteti s ceste ven direkt naravnost, ampak je štos v tem, da sploh ne zletimo s ceste, a ne?

;)


Večino časa so zadnje gume res v "sledeh" prvih, ampak samo do ovinka, kjer ti pa ponavadi odnese zadek. Sej na ravnini ni problemov, v ovinkih so.
In zadnje gume morajo vedno imeti oprijem, da se lahko normalno skozi ovinke voziš.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So nov 22, 2008 9:12 am

Strokovnjak je napisal/-a:
roberto-82 je napisal/-a:daj gume z več profila na pogonsko os (sprednjo)ker je dosti lažje loviti zadnji konc kot sprednjega ko ti začne nest zadnji konc ga boš z volanom in plinom uloviv (govorim do hitrosti 70-80km/h)če ti bo pa začelo nest sprednji konc ga pa pri 30 ne boš uloviv no to so moje izkušnje če pa si skoz na ac pol se pa skoraj nimaš kaj bat lp :D :D


1.) Da je lažje loviti zadnji konec je popolna dezinformacija, kar ti lahko potrdi vsak inštruktor (varne) vožnje.
2.) Na mokri cesti boš mogoče ulovil zadnji konec, a žal ne pri 80 km/h, če pa že, boš plesal po celi cesti in imel več sreče kot pameti.
3.) Na zasneženi cesti lahko samo stisneš zobe, če ti odnese zadnji konc, ker se vsako nenadno spreminjanje smeri vožnje zelo slabo konča. Razen če nimaš gum z žeblji.

Nevem kako je možno, da vam te dejstva niso vsem jasna in to tudi ob polnoči, brez gat.

Torej boljše gume sodijo na zadnjo os.

Na šoli varne vožnje sem vozil avto, ki je imel zadaj 2 kolesci od kante, ki se vrtita v vsek smereh. Prvih 15 minut ga nisem mogel niti loviti niti na ravnini, če sem malo obrnil volan, kaj šele v ovinkih.
Ko sem čez kake pol leta prišel spet na tečaj varne vožnje, se je zadeva ponovila in sem se na začetku spet zelo zelo lovil.
Tako da ne govorit, da je zadek lahko loviti, ko ti ga enkrat odnese. Tisti, ki to trdi ponavadi nima pojma in ker na snegu 2x obrne z ročno, že misli, da zna nadzirat zadek svojega avta.

Pa ga ne zna, ampak večina si tega itak ne bo priznala.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss So nov 22, 2008 11:58 am

nebivedu je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:hmmm ja... jaz pa nisem tolk sigurn, da tole drži. Zakaj?

Zadnje gume večino časa vozijo po "sledeh" prvih, ki v bistvu najprej odrinejo vodo tako, da zadnje praktično vozijo skoraj po "suhem" .

Predvsem pri aquaplaningu na AC je najbolj bistveno, da prednje gume ne splavajo oziroma "držijo" čim dlje, istočasno pa same odrinejo večino vode tako, da zadnje sigurno ne bodo splavale saj tudi pri nižjem profilu so prednje gume naredile svoje.

Vzrok fishtailinga na vseh te posnetkih bi prej pripisal ostarelim gumam kot pa izrabljenosti profila še posebej ker gre tukaj za Michelinove gume, katerim starost resnično ne sede najbolje. Predvsem se to pozna ravno v mokrem in nima veze z aquaplaningom.

Da bi potrdili navedbe iz tega filmčka, bi bilo treba vzeti enako stare gume in sicer ene zrabljene in druge skoraj ne pa da vidimo razliko. Ko so v igri nove gume in stare pa tole ni ravno kredibilen test. In če večina počne tako kot je opisano potem nikoli nima na obeh oseh enako stare in enako kvalitetne gume. Po tej logiki spredaj ni nikoli dobrih gum.

Pravilni nasveti bi morali biti, da se gume menjajo med prednjo in zadnjo osjo vsakih 10-15.000km in da imajo večino časa približno enako obrabljenost. In ko pride do menjave naj se vedno menja ves komplet gum in ne samo dveh.

In štos ni v tem da je bolje zleteti s ceste ven direkt naravnost, ampak je štos v tem, da sploh ne zletimo s ceste, a ne?

;)


Večino časa so zadnje gume res v "sledeh" prvih, ampak samo do ovinka, kjer ti pa ponavadi odnese zadek. Sej na ravnini ni problemov, v ovinkih so.
In zadnje gume morajo vedno imeti oprijem, da se lahko normalno skozi ovinke voziš.


Glej... razumem kaj hočeš povedat samo ko govorimo o aquaplaningu je to 99% pri vožnji na AC in tam nikoli ni tako ostrega ovinka, da ne bi zadnja kolesa vozila po "sledeh" prvih. In tam so edino take hitrosti, da sploh pride do splavanja.

Tudi če voziš hitro na običajni cesti pri hitrostih, kjer lahko pride do splavanja ne moreš nikoli tako močno zaviti, da ne bi večina zadnje gume vozila po sledi prvih še posebej, ker prva odrine več vode kot je sama široka (zaradi piša odrinjenega zraka okoli gume in vztrajnosti odrinjene vode, ki porine stran tudi vodo par cm ob gumi).

Primer, ki ga prikazujejo na poligonu je namenjen točno temu, da avto drsi in nima veze s splavanjem saj so hitrosti absolutno prenizke. Gre za čisto navaden zdrs, ki pa ni povezan z globino profila ampak s tem koliko je obrabljena guma že stara in koliko je s tem izgubila oprijem.

Ne morem se strinjati z navedbo, da je BOLJE zdrsniti naravnost iz ovinka, kar se vozniku rado zgodi, če bo na AC upošteval ta NASVET, kot pa da SPLOH ne zdrsneš saj pri novi gumi spredaj je prag splavanja pri veliko višji hitrosti kot pri pol izrabljeni gumi.

Še enkrat ... taki članki in videi so najbolj nevarna zadeva za poslabševanje varnosti v prometu. Če bi želeli povečati varnost bi morali reklamirati obvezno menjavo vseh štirih pnevmatik in konstantno menjanje koles naprej-nazaj.

Kaj hočem povedati - nikakor ni varno, da imaš na različnih oseh različne gume tako po znamki in modelu kot po starosti. Avto mora biti čimbolj uravnotežen, če želimo varno vožnjo in ne sme biti ne podkrmarjen niti ne prekrmarjen.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So nov 22, 2008 12:58 pm

Tako je; video kaže zdrs, ča pa je aquaplaning vpleten je to še bolj nevarna stvar.
Point posnetka je, da pove če že menjate samo par gum, dajte nove zadaj - to je vse.
Ravno v začetku povejo kdaj se to naredi - če recimo predreš eno gumo, ne boš menjal vse štiri. Hudiča, saj večina ljudi kupi samo eno novo. Zdej lahko kupiš samo eno novo, vendar le če so ostale 3 praktično nove, ne pa da imajo sezono ali dve že za sabo oz kar nekaj kilometrov prevoženih, ker potem spet narediš "sranje". Sem videl že "mojstre", ki so se furali z 4 različne znamke na vsaki feltni, pa še vsaka drugače obrabljena. TO potem naredi zadevo tako nepredvidljivo, da je boljše da sploh ne gre na cesto - ker bo v kritični situaciji lahko totalna polomija.

Moj primer zamenjave para gum:
Imel sem 1 sezono stare zimske gume (narejenih 25.000km) in sem na ostrem kamnu na cesti razcefral eno spredaj. 4 nove ne bom kupoval ker so ostale 3 več kot dovolj dobre. Torej sem kupil 2 nove in jih dal zadaj, stare zadnje pa dal naprej in je vse kul. Tisto eno ki je ostala, od sprednjega para, pa sem dal namontirati na rezervno platišče, če bi mi recimo katera šla v rit med zimo, da nebi fural z letno rezervno sredi snežnega meteža.

Drugače pa jasna stvar; najboljša izbira je zamenjati vse 4 gume. In tako se tudi dela med normalno uporabo; rotiraš gume na poljubno število kilometrov, tako da so na koncu približno enako izrabljene in potem kupiš vse 4 nove ;)

-Pa še nekaj; gume lahko delujejo pravilno in opravijo svoje delo če:
-so zavore OK in enakomerno zavirajo
-Podvozje ni izrabljeno
-Geometrija podvozja je pravilno nastavljena

Sploh slednje ljudje spregledajo. Jaz grem vedno po premontaži gum (letne-zimska, stare-nove) na optiko podvozja.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne nov 30, 2008 8:17 pm

OK če govorimo o novih avtih z vsemi sranji od elektronike pol tist mm skor ni pomemben edino pogon, ki je na prvih kolesih.
Ko pa govorimo o starih avtih ali pa avtih ki nimajo elektronskega sranja(zame to ni več avto ampak opicamobil...), potem pa še kako prav pride več profila spredaj.....kajti večinoma avtov ima zavorno silo razporejeno 70:30 ali 60:40 v prid prvi osi.....kje je sedaj bolše imet bolše gume? Vožnjo je pač treba prilagodit razmeram.....če je sneg se pač pelje 40 ali manj.....nikakor ni potrebe po izsiljevanju da bi zadek zanašalo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
_CoS_
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Po jul 26, 2004 2:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _CoS_ Pe dec 05, 2008 9:49 pm

INFINITI je napisal/-a:Drugače pa jasna stvar; najboljša izbira je zamenjati vse 4 gume. In tako se tudi dela med normalno uporabo; rotiraš gume na poljubno število kilometrov, tako da so na koncu približno enako izrabljene in potem kupiš vse 4 nove ;)

priporočljivo je menjava gum naprej nazaj usakih 5000km, pa to dela mogoče 5% useh slovenskih voznikov..

aja pa usak klele ve da ti zadek ne odnese kr tko, sploh če se kokr tok držiš omejitev. jst dam vedno boljše gume spredi, zato ker je normalno da maš več oprijema pr speljevanju (v primeru snega), bremzanju..
Slika
 
sebo306
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Pe mar 28, 2008 4:18 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a sebo306 Po dec 08, 2008 8:17 am

hehe vsakih 5000km nej menjam spredi-zadi. OK sej verjamem da je dobr pa vse ,...sam vsak mesc se pa res nebi zajeb... s tem.hehehe

vem pa da bi blo pametno ja...
Slika
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal So jul 04, 2009 2:28 pm

Da mal osvežimo temo. V tem testu vse štima. Naj nardijo še test zaviranja pri slabih gumah spredaj in zadaj pa bomo vidli kaj bo potem pokazal test. Če imaš še bobne zadaj ti dobre gume nič ne nucajo ko moraš naglo zavirat. Spredaj, kjer imaš pa diske pa dobre gume še kako prov pridejo.

Slovenci pa itak po avtocest vozmo en za drugim, tak da jaz dam zmeraj spredaj boljše (pogon). Testi so pa zelo subjektivni in se zapičijo samo v neko posamezno področje. Če normalno voziš ne moreš, kar zadka zgubit v to me ne bo prepričal noben. Pri zaviranju je pa čist kontra.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx So jul 04, 2009 5:39 pm

kamal je napisal/-a:Da mal osvežimo temo. V tem testu vse štima. Naj nardijo še test zaviranja pri slabih gumah spredaj in zadaj pa bomo vidli kaj bo potem pokazal test. Če imaš še bobne zadaj ti dobre gume nič ne nucajo ko moraš naglo zavirat. Spredaj, kjer imaš pa diske pa dobre gume še kako prov pridejo.

Slovenci pa itak po avtocest vozmo en za drugim, tak da jaz dam zmeraj spredaj boljše (pogon). Testi so pa zelo subjektivni in se zapičijo samo v neko posamezno področje. Če normalno voziš ne moreš, kar zadka zgubit v to me ne bo prepričal noben. Pri zaviranju je pa čist kontra.


Po suhem je itak vseeno kok profila maš na gumah...po dežju pa je vsekakor pomembno, samo problem je v tem, ker zelo malo ljudi ve, da je za vodljivost in voznost avta veliko bolj pomembna zadnja prema kot sprednja.

Najboljše je pa seveda met vse 4 gume dobre oziroma nove.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 956
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 So jul 04, 2009 7:40 pm

ne vem zakaj se zadnje čase samo razburjam na tem forumu.

pa kje za vraga se vi vozite ? oz. kako se vozite ?

jaz mam že 4 leta izpit.. pa mi še nikoli ni nič neslo. ne sprednji in ne zadnji del

moj stari ma najcenejše gume gor, pa 5 let stare.. na mojem so pa čist nove.. ampak v ovinku oba držita. jaz ne vem zakaj vam avtomobili drsijo

:roll:

(na leto nardim okoli 15.000km)
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So jul 04, 2009 8:13 pm

men je dozdej vedno uspel plesat oz ometat z zadnjim koncem na mokri cesti takrat, ko nisem bil prisoten z mislimi pri vožnji al pa sem se peljal udobno in počasi ter mislil da itak nebo nič narobe, ker je še tolk rezerve pri hitrosti. In ja vedno je mokro in pri hitrosti z zadosti rezerve glede na hitrost s katero se drugače vozim tam. Sicer je blo to "samo" 2x ali 3x do sedaj in vedno sem vso plesanje opravil na svoji strani. Je pa res da mam zadaj ene stare gume.
@a4: vibstvu imaš šele 4 leta izpit, ne pa, že. Sem pa js tut tu nekje. mesec gor, dol ;)
LP Rok
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx So jul 04, 2009 10:54 pm

a4 je napisal/-a:ne vem zakaj se zadnje čase samo razburjam na tem forumu.

pa kje za vraga se vi vozite ? oz. kako se vozite ?

jaz mam že 4 leta izpit.. pa mi še nikoli ni nič neslo. ne sprednji in ne zadnji del

moj stari ma najcenejše gume gor, pa 5 let stare.. na mojem so pa čist nove.. ampak v ovinku oba držita. jaz ne vem zakaj vam avtomobili drsijo

:roll:

(na leto nardim okoli 15.000km)


Na leto nardim preko 30kkm, avto mi "drsi" skor vsak dan, ko se mi da malo bolj po ovinkih vozit in so gume na robu tako da že čutiš da malo drsi...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 956
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Ne jul 05, 2009 9:31 am

speedfreak je napisal/-a:
a4 je napisal/-a:ne vem zakaj se zadnje čase samo razburjam na tem forumu.

pa kje za vraga se vi vozite ? oz. kako se vozite ?

jaz mam že 4 leta izpit.. pa mi še nikoli ni nič neslo. ne sprednji in ne zadnji del

moj stari ma najcenejše gume gor, pa 5 let stare.. na mojem so pa čist nove.. ampak v ovinku oba držita. jaz ne vem zakaj vam avtomobili drsijo

:roll:

(na leto nardim okoli 15.000km)


Na leto nardim preko 30kkm, avto mi "drsi" skor vsak dan, ko se mi da malo bolj po ovinkih vozit in so gume na robu tako da že čutiš da malo drsi...



saj tvoj nick pove dovolj.. ja
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Ne jul 05, 2009 9:32 am

vaški racer 8) :lol:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
Vrni se na Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov