JEREMIJA79 je napisal/-a:
Američani so pa res kredibilni glede tovrstnih zadev...
hladni je napisal/-a:baroax je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:Lej zakaj poslušaš trapaste nasvete - nove gume grejo zadaj! -Vedno
Poglej film in si malo preberi :
http://theautoprophet.blogspot.com/2008 ... -rear.html
95% avtomobilov je naštimano, da se podkrmili v primeru zdrsa in to z razlogom.
Kateri pogon imajo ta dva avta na filmu?
lp.
BBoss je napisal/-a:hmmm ja... jaz pa nisem tolk sigurn, da tole drži. Zakaj?
Zadnje gume večino časa vozijo po "sledeh" prvih, ki v bistvu najprej odrinejo vodo tako, da zadnje praktično vozijo skoraj po "suhem" .
Predvsem pri aquaplaningu na AC je najbolj bistveno, da prednje gume ne splavajo oziroma "držijo" čim dlje, istočasno pa same odrinejo večino vode tako, da zadnje sigurno ne bodo splavale saj tudi pri nižjem profilu so prednje gume naredile svoje.
Vzrok fishtailinga na vseh te posnetkih bi prej pripisal ostarelim gumam kot pa izrabljenosti profila še posebej ker gre tukaj za Michelinove gume, katerim starost resnično ne sede najbolje. Predvsem se to pozna ravno v mokrem in nima veze z aquaplaningom.
Da bi potrdili navedbe iz tega filmčka, bi bilo treba vzeti enako stare gume in sicer ene zrabljene in druge skoraj ne pa da vidimo razliko. Ko so v igri nove gume in stare pa tole ni ravno kredibilen test. In če večina počne tako kot je opisano potem nikoli nima na obeh oseh enako stare in enako kvalitetne gume. Po tej logiki spredaj ni nikoli dobrih gum.
Pravilni nasveti bi morali biti, da se gume menjajo med prednjo in zadnjo osjo vsakih 10-15.000km in da imajo večino časa približno enako obrabljenost. In ko pride do menjave naj se vedno menja ves komplet gum in ne samo dveh.
In štos ni v tem da je bolje zleteti s ceste ven direkt naravnost, ampak je štos v tem, da sploh ne zletimo s ceste, a ne?
roberto-82 je napisal/-a:daj gume z več profila na pogonsko os (sprednjo)ker je dosti lažje loviti zadnji konc kot sprednjega ko ti začne nest zadnji konc ga boš z volanom in plinom uloviv (govorim do hitrosti 70-80km/h)če ti bo pa začelo nest sprednji konc ga pa pri 30 ne boš uloviv no to so moje izkušnje če pa si skoz na ac pol se pa skoraj nimaš kaj bat lp
BBoss je napisal/-a:hmmm ja... jaz pa nisem tolk sigurn, da tole drži. Zakaj?
Zadnje gume večino časa vozijo po "sledeh" prvih, ki v bistvu najprej odrinejo vodo tako, da zadnje praktično vozijo skoraj po "suhem" .
Predvsem pri aquaplaningu na AC je najbolj bistveno, da prednje gume ne splavajo oziroma "držijo" čim dlje, istočasno pa same odrinejo večino vode tako, da zadnje sigurno ne bodo splavale saj tudi pri nižjem profilu so prednje gume naredile svoje.
Vzrok fishtailinga na vseh te posnetkih bi prej pripisal ostarelim gumam kot pa izrabljenosti profila še posebej ker gre tukaj za Michelinove gume, katerim starost resnično ne sede najbolje. Predvsem se to pozna ravno v mokrem in nima veze z aquaplaningom.
Da bi potrdili navedbe iz tega filmčka, bi bilo treba vzeti enako stare gume in sicer ene zrabljene in druge skoraj ne pa da vidimo razliko. Ko so v igri nove gume in stare pa tole ni ravno kredibilen test. In če večina počne tako kot je opisano potem nikoli nima na obeh oseh enako stare in enako kvalitetne gume. Po tej logiki spredaj ni nikoli dobrih gum.
Pravilni nasveti bi morali biti, da se gume menjajo med prednjo in zadnjo osjo vsakih 10-15.000km in da imajo večino časa približno enako obrabljenost. In ko pride do menjave naj se vedno menja ves komplet gum in ne samo dveh.
In štos ni v tem da je bolje zleteti s ceste ven direkt naravnost, ampak je štos v tem, da sploh ne zletimo s ceste, a ne?
Strokovnjak je napisal/-a:roberto-82 je napisal/-a:daj gume z več profila na pogonsko os (sprednjo)ker je dosti lažje loviti zadnji konc kot sprednjega ko ti začne nest zadnji konc ga boš z volanom in plinom uloviv (govorim do hitrosti 70-80km/h)če ti bo pa začelo nest sprednji konc ga pa pri 30 ne boš uloviv no to so moje izkušnje če pa si skoz na ac pol se pa skoraj nimaš kaj bat lp
1.) Da je lažje loviti zadnji konec je popolna dezinformacija, kar ti lahko potrdi vsak inštruktor (varne) vožnje.
2.) Na mokri cesti boš mogoče ulovil zadnji konec, a žal ne pri 80 km/h, če pa že, boš plesal po celi cesti in imel več sreče kot pameti.
3.) Na zasneženi cesti lahko samo stisneš zobe, če ti odnese zadnji konc, ker se vsako nenadno spreminjanje smeri vožnje zelo slabo konča. Razen če nimaš gum z žeblji.
Nevem kako je možno, da vam te dejstva niso vsem jasna in to tudi ob polnoči, brez gat.
Torej boljše gume sodijo na zadnjo os.
nebivedu je napisal/-a:BBoss je napisal/-a:hmmm ja... jaz pa nisem tolk sigurn, da tole drži. Zakaj?
Zadnje gume večino časa vozijo po "sledeh" prvih, ki v bistvu najprej odrinejo vodo tako, da zadnje praktično vozijo skoraj po "suhem" .
Predvsem pri aquaplaningu na AC je najbolj bistveno, da prednje gume ne splavajo oziroma "držijo" čim dlje, istočasno pa same odrinejo večino vode tako, da zadnje sigurno ne bodo splavale saj tudi pri nižjem profilu so prednje gume naredile svoje.
Vzrok fishtailinga na vseh te posnetkih bi prej pripisal ostarelim gumam kot pa izrabljenosti profila še posebej ker gre tukaj za Michelinove gume, katerim starost resnično ne sede najbolje. Predvsem se to pozna ravno v mokrem in nima veze z aquaplaningom.
Da bi potrdili navedbe iz tega filmčka, bi bilo treba vzeti enako stare gume in sicer ene zrabljene in druge skoraj ne pa da vidimo razliko. Ko so v igri nove gume in stare pa tole ni ravno kredibilen test. In če večina počne tako kot je opisano potem nikoli nima na obeh oseh enako stare in enako kvalitetne gume. Po tej logiki spredaj ni nikoli dobrih gum.
Pravilni nasveti bi morali biti, da se gume menjajo med prednjo in zadnjo osjo vsakih 10-15.000km in da imajo večino časa približno enako obrabljenost. In ko pride do menjave naj se vedno menja ves komplet gum in ne samo dveh.
In štos ni v tem da je bolje zleteti s ceste ven direkt naravnost, ampak je štos v tem, da sploh ne zletimo s ceste, a ne?
Večino časa so zadnje gume res v "sledeh" prvih, ampak samo do ovinka, kjer ti pa ponavadi odnese zadek. Sej na ravnini ni problemov, v ovinkih so.
In zadnje gume morajo vedno imeti oprijem, da se lahko normalno skozi ovinke voziš.
INFINITI je napisal/-a:Drugače pa jasna stvar; najboljša izbira je zamenjati vse 4 gume. In tako se tudi dela med normalno uporabo; rotiraš gume na poljubno število kilometrov, tako da so na koncu približno enako izrabljene in potem kupiš vse 4 nove
kamal je napisal/-a:Da mal osvežimo temo. V tem testu vse štima. Naj nardijo še test zaviranja pri slabih gumah spredaj in zadaj pa bomo vidli kaj bo potem pokazal test. Če imaš še bobne zadaj ti dobre gume nič ne nucajo ko moraš naglo zavirat. Spredaj, kjer imaš pa diske pa dobre gume še kako prov pridejo.
Slovenci pa itak po avtocest vozmo en za drugim, tak da jaz dam zmeraj spredaj boljše (pogon). Testi so pa zelo subjektivni in se zapičijo samo v neko posamezno področje. Če normalno voziš ne moreš, kar zadka zgubit v to me ne bo prepričal noben. Pri zaviranju je pa čist kontra.
a4 je napisal/-a:ne vem zakaj se zadnje čase samo razburjam na tem forumu.
pa kje za vraga se vi vozite ? oz. kako se vozite ?
jaz mam že 4 leta izpit.. pa mi še nikoli ni nič neslo. ne sprednji in ne zadnji del
moj stari ma najcenejše gume gor, pa 5 let stare.. na mojem so pa čist nove.. ampak v ovinku oba držita. jaz ne vem zakaj vam avtomobili drsijo
(na leto nardim okoli 15.000km)
speedfreak je napisal/-a:a4 je napisal/-a:ne vem zakaj se zadnje čase samo razburjam na tem forumu.
pa kje za vraga se vi vozite ? oz. kako se vozite ?
jaz mam že 4 leta izpit.. pa mi še nikoli ni nič neslo. ne sprednji in ne zadnji del
moj stari ma najcenejše gume gor, pa 5 let stare.. na mojem so pa čist nove.. ampak v ovinku oba držita. jaz ne vem zakaj vam avtomobili drsijo
(na leto nardim okoli 15.000km)
Na leto nardim preko 30kkm, avto mi "drsi" skor vsak dan, ko se mi da malo bolj po ovinkih vozit in so gume na robu tako da že čutiš da malo drsi...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov