Stran 1 od 1
Dodatna platišča za zimske gume?
Objavljeno: So nov 21, 2009 2:28 am
Napisal/-a GregorM
Pred kratkim sem kupil nov avto. Gor so bila 16 colska lita platišča in letne gume 205/55/16. Zdaj sem pa v dilemi, ali za zimo kupit samo gume enakih dimenzij, ali še ena enaka platišča + gume ali morda it na 195/65/15. Platišča bi bila v vsakem primeru lita, ker mi jeklena niso všeč. Avto imamo namen obdržat več let, tako da lahko tudi v začetku dam kakšen evro več, če bo potem življenje enostavnejše. Nikjer nisem opazil informacije, koliko je natikanje gum in centriranje bolj problematično ali dražje od prešraufanja že sestavljenega kolesa. Vaša mnenja?
Objavljeno: So nov 21, 2009 7:42 am
Napisal/-a tads
ja če ga imaš namen imeti par let, potem kar kupi, malo si zračunaj koliko pride premontaža letno. saj morš 2x na leto premontirat gume. če pa imaš na felgnah, je pa veliko ceneje.
Objavljeno: So nov 21, 2009 9:08 am
Napisal/-a EX-B
Da ne omenjamo tega, da je za gume boljse ce so manjkrat premontirane iz platisca gor in dol.. Pa se doma si jih lahko zamenjas sam, takrat ko hoces in so prave temperature, ne takrat ko ima vulkanizer cas, pa se takrat stojis v vrsti

Objavljeno: Ne nov 22, 2009 11:42 pm
Napisal/-a GregorM
Hiter izračun kaže, da pri cenah ljubljanskih vulkanizerjev ob vsaki premontaži + centriranju gum plačam skoraj za eno alu platišče, torej se v 2-3 letih splača. Pa v primeru stranšne gneče pri vulkanizerju mi ni treba čakat v vrsti, ker hitreje zamenjam sam.
Vidi kdo kakšno težavo v tem, da bi se kolesa centrirala samo vsaka 3-4 leta, ko se zamenjajo gume?
Objavljeno: Ne nov 22, 2009 11:49 pm
Napisal/-a need 4 speed
Vmesno centriranje ni potrebno ,v kolikor ti med vožnjo avta ne trese.Če pa opaziš tresenje(ponavadi kak udarec v luknjo ali robnik) pa pelji centrirat.Enako velja za optiko..dokler gre naravnost in enakomerno požira gume ni skrbi
Jaz imam samo en komplet felg,ker poznam vulkanizerja kateri mi ful poceni montira gume.Felge pa gor in dol dajem sam.
Objavljeno: Po nov 23, 2009 3:27 am
Napisal/-a GregorM
Hvala za info. Jaz žal ne poznam nobenega vulkanizerja in sem zato 2x na leto čakal kot b****, da sem preobul oba avta. Odslej bom to uredil kar sam. Ker mi pa ne diši na roke šraufat, si bom omislil dvigalko in vijačnik.
Kdo pozna spodnji dve igrački oz predlaga kaj drugega?
http://www.enaa.com/oddelki/conrad/izd_4380_CO853338_Udarni_vijacnik_za_vozila_12_V
http://www.enaa.com/oddelki/conrad/izd_2701_CO823611_Hidravlicno_dvigalo_za_vozilo_
Predvsem za vijačnik nisem čisto prepričan, če je namenjen 40 vijakom ali je to bolj za gledat (8A x 12 V = 96W

)
Objavljeno: Po nov 23, 2009 7:06 am
Napisal/-a Ama nesceiri
Ma dvigalka je predraga na tem linku... dobiš enakovredne tudi ceneje:
http://www.interdiskont.si/on-line/index.php3?kat=08
Vijačnik pa je tudi meni sumljiv... tudi ne vem, kako se na vibracije odziva tisti upsi dupsi LCD displaj?
Sam za premontažo uporabljam komplet Uniorjevih gedor 1/2" . Če je kakšen vijak preveč zategnjen, si ročico T
http://www.unior.si/cgi-bin/cms.cgi?doc ... zbquUXBqqI podaljšam z jekleno cevjo. Ko je vijak "odtegnjen", ga do konca odvijačim z račno.
Objavljeno: Po nov 23, 2009 7:45 am
Napisal/-a AgitatoR
Za šraufanje koles dobiš na pumpi super ključ si podaljšljivim ročajem in si poljubnim nastavkom za matice oz. šraufe, 19, ... Pa še drag se mi ne zdi.
20 minut pa imaš vse 4 feltene zamenjane. S tako dvigalko, ki jo imaš v mislih, ne z originalno od avta.
Objavljeno: Po nov 23, 2009 8:14 am
Napisal/-a Ama nesceiri
AgitatoR je napisal/-a:Za šraufanje koles dobiš na pumpi super ključ si podaljšljivim ročajem in si poljubnim nastavkom za matice oz. šraufe, 19, ... Pa še drag se mi ne zdi.
20 minut pa imaš vse 4 feltene zamenjane. S tako dvigalko, ki jo imaš v mislih, ne z originalno od avta.
Meni je tisti super ključ že uspelo utrgati (na torzijo). Pred leti sem ga kupil v francoski trgovini na Rudniku v Lj.