tiguan je napisal/-a:Ma nima veze, katere zimske gume boš vzel. Vzami Dunlop, Fulda, itd pa boš videl.
Jaz grem jutri po Debico to je najboljša guma med najcenejšimi.
speedfreak je napisal/-a:tiguan je napisal/-a:Ma nima veze, katere zimske gume boš vzel. Vzami Dunlop, Fulda, itd pa boš videl.
Jaz grem jutri po Debico to je najboljša guma med najcenejšimi.
Ti si pa ful pameten sonček
tiguan je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:tiguan je napisal/-a:Ma nima veze, katere zimske gume boš vzel. Vzami Dunlop, Fulda, itd pa boš videl.
Jaz grem jutri po Debico to je najboljša guma med najcenejšimi.
Ti si pa ful pameten sonček
Itak, pozabljaš, da je to javni forum in, da ima pravico vsak objavit svoj komentar.
nejc1 je napisal/-a:Ja vzami Goodyear ULTRAGRIP 7+. Mamo UG 7 pa se super obnese v vseh pogojih, 7+ pa bi morala biti še boljša tako da če ni problem denar vzami GD ULTRAGRIP.
http://www.sava-tires.com/sava/emea/tir ... imo_hp.jspmITJA122 je napisal/-a:fare je napisal/-a:Kaj pa nova Sava HP?
Če si že za Savo pa testiraj novo zadevo, ziher ne more biti slaba.
Priznam da prvič slišim zanjo, a to je zimska pnevmatika, ki bo prvič v prodaji za to sezono?
Upam, da nbom izpadu bebec
fare je napisal/-a:http://www.sava-tires.com/sava/emea/tir ... imo_hp.jspmITJA122 je napisal/-a:fare je napisal/-a:Kaj pa nova Sava HP?
Če si že za Savo pa testiraj novo zadevo, ziher ne more biti slaba.
Priznam da prvič slišim zanjo, a to je zimska pnevmatika, ki bo prvič v prodaji za to sezono?
Upam, da nbom izpadu bebec
Mislim pa da zaenkrat nebo dobavljiva v tvoji dimenziji, ja pa tu izboljšana Eskimo S3+ ki ja pa zelo ugodna v tvoji dim.
lp.
Der WinterContact TS 830 P ist laut Hersteller Continental im Hinblick auf Autos mit elektronischer Stabilitätskontrolle optimiert worden. Der Winterreifen unterstütze aufgrund seiner neuartigen, asymmetrischen Lamellen- und Klötze-Struktur die reglementierenden Eingriffe des ESP. Der TS 830 P soll in insgesamt 30 Versionen zwischen 16 und 18 Zoll und einer Geschwindigkeitsfreigabe bis 270 km/h angeboten werden. Zur Zielgruppe zählen hauptsächlich leistungsstärkere Autos, weniger Kleinwagen mit ESP.
Die Optimierung für ESP-Fahrzeuge des WinterContact TS 830 P besteht darin, dass stabile Klötze an der Reifenaußenseite in Kurven mehr Grip bieten sollen, wodurch der Reifen besser auf Lenkbefehle reagiere. Die Innenseite der Reifen wiederum wurde so gestaltet, dass das aus einer hohen Lamellenzahl bestehende Profil Griffkanten ausbildet, die eine bessere Traktion und Bremsleistung auf Schnee ermöglichen. Das Nässehandling schließlich sollen Entwässerungskanäle zwischen den Profilblöcken verbessern. Außerdem hätten, so Continental, die Abrollgeräusche des Reifen verringert werden können.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov