zuzek je napisal/-a:raj kot to dimenzijo, ki jo mislite uporabljati bi priporočal dimenzijo 205/55 16 katero imate tudi
homologirano, standardna + cenejša dimenzija.
čudno, da imate toliko dimenzij homologiranih
ggorenc je napisal/-a:Jaz bi uporabljal normalna platisca oz. tista, ki jih uporabljas sedaj. Najsibo jeklena ali alu. Vsaka alu so bolj odporna od jeklenih, ki zacnejo z leti kmalu rjaveti. Razen, ce se ti ne gre toliko zaradi drugih gum. Velikosti le-teh so res smesne in vcasih se clovek vprasa na kaksnih drogah so ljudje odgovorni za tele homologacijah. Sam imam med drugim recimo tovorno vozilo, ki prazno tehta 1.5 tone, z max obtezenostjo 2.3 tone in imam homologirane zgolj 185/65 15" (!) Ne morem dati gor vecjih pa ce se ustrelim. 185 sirine gumice se pa vsake na prednji osi znucajo po nekaj tisoc km. Da o varnosti ne govorim.
Stefi je napisal/-a:Razlike v ceni so minimalne (par EUR/kos). V vsakem primeru bom kupil nova platišča, ker delam malo km in bodo gume za nekaj let. Moti me, da Yeti že s temi "velikimi" kolesi ne zgleda ravno "uravnoteženo", da o manjših sploh ne govorim. Še bolj me moti razlika v prikazu hitrosti - 3,8 %! Homologacija pride malo preko 30
dask je napisal/-a:Ziher je odvisno tudi, kje in koliko se voziš. Jaz pač vozim dnevno precej km po cestah, ki jih pozimi kar precejkrat posipajo tudi s peskom, ne samo solijo. Sneg pač pri nas pade večkrat....
zuzek je napisal/-a:Stefi je napisal/-a:Razlike v ceni so minimalne (par EUR/kos). V vsakem primeru bom kupil nova platišča, ker delam malo km in bodo gume za nekaj let. Moti me, da Yeti že s temi "velikimi" kolesi ne zgleda ravno "uravnoteženo", da o manjših sploh ne govorim. Še bolj me moti razlika v prikazu hitrosti - 3,8 %! Homologacija pride malo preko 30
ne razumem zakaj bi sploh homologirali gume?
Stefi je napisal/-a:zuzek je napisal/-a:Stefi je napisal/-a:Razlike v ceni so minimalne (par EUR/kos). V vsakem primeru bom kupil nova platišča, ker delam malo km in bodo gume za nekaj let. Moti me, da Yeti že s temi "velikimi" kolesi ne zgleda ravno "uravnoteženo", da o manjših sploh ne govorim. Še bolj me moti razlika v prikazu hitrosti - 3,8 %! Homologacija pride malo preko 30
ne razumem zakaj bi sploh homologirali gume?
Zakaj nekateri temnijo stekla, dodajajo spojlerje, nižajo oddaljenost od tal... zakaj nekateri pijejo sok, drugi raje pivo, tretji vodo?
Žal ne razumem tvojega vprašanja.
Lp, Stefi
zuzek je napisal/-a:Stefi je napisal/-a:zuzek je napisal/-a:Stefi je napisal/-a:Razlike v ceni so minimalne (par EUR/kos). V vsakem primeru bom kupil nova platišča, ker delam malo km in bodo gume za nekaj let. Moti me, da Yeti že s temi "velikimi" kolesi ne zgleda ravno "uravnoteženo", da o manjših sploh ne govorim. Še bolj me moti razlika v prikazu hitrosti - 3,8 %! Homologacija pride malo preko 30
ne razumem zakaj bi sploh homologirali gume?
Zakaj nekateri temnijo stekla, dodajajo spojlerje, nižajo oddaljenost od tal... zakaj nekateri pijejo sok, drugi raje pivo, tretji vodo?
Žal ne razumem tvojega vprašanja.
Lp, Stefi
jaz tudi ne vas
to ni isto, ker gume 60 namesto 55 so čisto majhna razlika, za njo se pa da veliko denarja, uglavnem čista bedarija
torej zakaj bi kupil drugo dimenzijo nestandardno in še dodatno homologiral?
gecco je napisal/-a:Na bolhi najdeš en kup original škodinih 16'' platišč za cca. 300€, kar bi še najbolj priporočal.
Ampak si boš z dimenzijo 205/60/16 in posledično homologacijo še en problem nakopal...rabiš papirje za platišča, ki bodo ustrezali tvojemu avtu in želeni dimenziji. Original platišča tako odpadejo.
Po drugi strani pa tudi, če boš imel original feltne in z za moje pojme čisto nevpadljivimi gumami ti noben policaj ne boš preverjat če imaš vpisano v homologaciji /55 ali /60.
~toMmy~ je napisal/-a:Policaj pri kontroli prometa že ne, če pa enkrat pride do kakšne nesreče, se lahko hitro kdo zapiči v to i si po nepotrebnem nakoplješ lepe težave. Za homologacija pa ne vidim razloga, menda niso pri Škodi kar tako na blef žrebali primernih dimenzij...
Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov