DePalmo je napisal/-a:Lansko leto sem imel nove Continental TS860 v tej dmenziji (195/65 R15 91T) in se ne morem strinjat s testom ker sem bil z gumami zelo razočaran, v prvem pravem snegu sem moral montirat verige da sem prišel na vrh ne preveč visokega klanca. Dopuščam možnost da so bile preveč nove (stare so bile nekje dva meseca) in da še niso imele polnega oprijema, tako da bom letos videl če bo kaj boljše. Poleg tega sem pa z njimi imel zanimiv problem: obračale so se na feltnah, tako da sem moral trikrat centrirat da so se umirile. To sem doživel prvič v vseh mojih 15 letih vozniške, pa sem imel kar nekaj novih gum.
Zamera je še toliko večja ker je kolega prišel v isti klanec z gumami Matador brez problema! In samo 10 minut pred mano, ne drugi dan ko bi bili drugačni pogoji.
Lahko pa potrdim da so TS850 bile super gume in če bojo TS860 spet kaj zajebavale, grem nazaj.
oorosh je napisal/-a:Eno vprašanje na hitro, ker sem ravno v fazi naročanja novih zimskih gum. V homologaciji imam dovoljene dimenzije gum 205/55 R 16 91V, za zimske gume mi je jasno, da so po pravilniku lahko nižjega hitrostnega razreda (do 2 razreda nižje) kot je naveden v homologaciji. Ali je bolje potem da vzamem gume s hitrostnim razredom H (do 210 km/h) ali T (do 190 km/h)? Vmes sem zasledil še razred U (do 200 km/h), vendar gum s tem hitrostnim razredom še nisem nikoli zasledil. Avto je Toyota Auris 1.33 letnik 2012 (prva generacija), tako da je tovarniška najvišja hitrost 175 km/h, več kot 130-140 km/h se pa redko peljem.
oorosh je napisal/-a:Eno vprašanje na hitro, ker sem ravno v fazi naročanja novih zimskih gum. V homologaciji imam dovoljene dimenzije gum 205/55 R 16 91V, za zimske gume mi je jasno, da so po pravilniku lahko nižjega hitrostnega razreda (do 2 razreda nižje) kot je naveden v homologaciji. Ali je bolje potem da vzamem gume s hitrostnim razredom H (do 210 km/h) ali T (do 190 km/h)? Vmes sem zasledil še razred U (do 200 km/h), vendar gum s tem hitrostnim razredom še nisem nikoli zasledil. Avto je Toyota Auris 1.33 letnik 2012 (prva generacija), tako da je tovarniška najvišja hitrost 175 km/h, več kot 130-140 km/h se pa redko peljem.
To je že dolgo znano, to smo na forumu že več desetkrat povedali in ni bilo treba klicat AMZS.oorosh je napisal/-a:....da imam lahko na avtu zimske gume, ki so eden ali dva hitrostna razreda nižje od tistega, ki je vpisan v homologaciji, ker je tako tudi navedeno v pravilniku o zimski opremi iz leta 2009.....
Se z vsem popolnoma strinjam, gre za glupa birokratska pravila, ki nimajo veze z realnostjo. Dejanski si z 20 let staro plastiko z dovolj profila po homologaciji "legalen", če pa imaš razred H namesto V na novih premium gumah (pri čemer avto itak sploh ne more doseči 180km/h), pa si po birokratsko nevaren za družbo!D12J12 je napisal/-a:Največja dovoljena masa mojega vozila je 1770 kg, zahtevane gume 91=615 kg, torej 2460 kg, vozilo ne preseže hitrosti 200 km/h a moram jih imeti do 240 km/h . Zakaj 240 km/h, če je pa pri nas najvišja dovoljena hitrost 130 km/h? Plus da imajo vse te oznake na gumi varnostni koeficient, če že bo kdo obremenil gumo do maksimuma, da ne bo pri 241 km/h eksplodirala. Torej pri mojih borih 1200 kilah lahko s predpisanimi gumami prebijem zvočni zid . Potem pa še to, zakaj pa nebi dvignil hitrostnega razreda in zmanjšal nosilnega ali obratno, na koncu sem na istem. Ne važno je, da se postavljajo nelogična pravila glede na naša pravila, že celo leto trobijo o hitrosti a imeti moramo pa gume, ki so 110 km/h nad to omejitvijo, ker edino tako bo varno . Aja pa še to, enaka homologacija za vse vrste motorjev pri nekem modelu, poj se pa pejt
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov