peroRS je napisal/-a:Zanimajo me razlike v vožnji med Dunlop Wintersport 4D in Pirelli W 240 Sottozero (225/45/17'').
http://www.autobild.de/artikel/winter-r ... 35412.html
Sem pogledal ta test pa je Dunlop dobila boljšo oceno.
Kolikor sem razumel je minus pri Dunlop aquaplanning in manjša kilometrina (kar je pa minus tudi pri Pirelliju). Pirelli pa ima slabšo zavorno pot na mokri podlagi.
Ceno dobim isto za obe.
Res, da sta relativno novi pnevmatiki, bi bil pa vseeno vesel še kakšne osebne izkušnje. Sem pa 99%, da se bo naročil Dunlop, ker imam s 3D zelo dobre izkušnje
Bawc je napisal/-a:Jaz pa gledam dimenzijo 205/55R16 in se mi ravno tako zdijo UG8 najboljše gume kar se performansov tiče. Je pa en drug problem. Imel sem UG 7+ in so po eni sezoni postale stopničaste, deformirale so se po tekalni površini navzven in navznoter. Drugače je guma še vedno zelo lepo držala, vendar je bila vožnja zelo neudobna. Takrat sem malo spraševal okoli in takih primerov ni bilo malo. Lahko kaj takega pričakujem tudi pri tem novem modelu gum? Verjetno je še prozgodaj za reči, če jo kdo ima lahko napiše svoje mnenje, bi bil zelo vesel, pa tudi kakšen "inside-info" bi bil sploh dobrodošel, hehe.
Lp Blaž
kalbo je napisal/-a:Ne vem no. Mene teli testi nikakor ne prepričajo. Logično je, da Nemci ne bodo svojih gum dal drugam kot na prvo mesto. Mene čakajo v garaži Sava Eskimo HP, ker sem finančno malce prekratek za UG8. Že tko so ble 350 EUR, UG8 bi ble 450. Bomo vidli, kako se bo obnašalo in to šele drugo sezono, prvo me do zdaj še nobene niso razočarale. Zdaj sem mel gor UG Performance, pa sem lani komaj prilezel domov, ko je zasnežilo.
Tist ki pa išče gumo za v sneg pa ni boljšega kot Eskimo S3. Res pa je da je potem posledično malo slabša na mokrem zarad zaprtega profila. Na Puntota ne dam drugih, za na Cromo pa tud niso glih zarad hitrosti in akvaplaninga.
Sm4jli je napisal/-a:Letos sem nabavil in že zmontiral Conti TS830 195/65 R15 91T. Pred tem sem vozil UG7+, še pred njimi pa UG7.
Razlika v glasnosti pnevmatike je občutna v prid Continentalk. Guma je takorekoč neslišna, kar za UG7+ ne morem trditi (daleč od tega, da bi bila zelo glasna ampak razlika je kar opazna). Obraba Continentalk naj bi bila tudi manjša.
Zaenkrat sem zadovoljen in nestrpno čakam sneg, da malo bolj konkretno potestiram gume =)
maniaxxx je napisal/-a:kalbo je napisal/-a:Ne vem no. Mene teli testi nikakor ne prepričajo. Logično je, da Nemci ne bodo svojih gum dal drugam kot na prvo mesto. Mene čakajo v garaži Sava Eskimo HP, ker sem finančno malce prekratek za UG8. Že tko so ble 350 EUR, UG8 bi ble 450. Bomo vidli, kako se bo obnašalo in to šele drugo sezono, prvo me do zdaj še nobene niso razočarale. Zdaj sem mel gor UG Performance, pa sem lani komaj prilezel domov, ko je zasnežilo.
Tist ki pa išče gumo za v sneg pa ni boljšega kot Eskimo S3. Res pa je da je potem posledično malo slabša na mokrem zarad zaprtega profila. Na Puntota ne dam drugih, za na Cromo pa tud niso glih zarad hitrosti in akvaplaninga.
Ne vem v kiri dimeziji maš gume, ampak js sm mel sava eskimo hp v 205 55 16 in od kar se mi je ESP vključil na avtocesti med menjavo pasov, ne dam niti slučajno save na avto, še to je bil bolj poizkus zarad smešno nizke cene, za katero sem jih dobil.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov