Napisal/-a Daedalus To nov 08, 2011 11:12 am
Glede otrdelega materiala mi je novo. Na pnevmatikah, ki se uporavljajo dandanes. Mogoče 10+ let nazaj ja, zdaj pa dvomim.
Glede profila je pa vse odvisno od vožnje, in optike. Če optika ne štima, potem se bo to bolj poznalo, kot če bi vozil letne poleti in zimske pozimi. Vendar če je optika OK, to ni problem. In glede lamel je isto. Če voziš normalno (brez sunkovitih speljevanj, cviljenja gum v ovinke, sunkovitih bremzanj (ala, to se težko predvidi) itd.), ne bodo lamele letele stran. Se mi zdi da podcenjujete zimske pnevmatike. Aja, govorim pa iz lastnih izkušenj, ker sem skoraj eno leto vozil enega starega Nissan Sunny-ja od žlahtovca, ki je imel že več let gor Sava Eskimo S3 - tudi poleti. Gume so bile tudi pozimi na otip mehke kot nove, in lamele so bile ravno toliko obrabljene, kot pri tistih, ki se vozijo samo pozimi. Nenazadnje je tudi kolega imel na avtu s 150 konji (ki ga NI šparal) poleti Savo Eskimo S3...sicer je bilo nespametno, ampak guma je držala še vedno, tudi po več kot enem letu zlorabe, in ni imela nekih blaznih poškodb, razen malo bolj požrtih robov, kar je logično.
Sigurno ni idealno se vozit z zimskimi poleti, ampak predvsem zato, ker ratajo čigumaste, in je to takojšen vpliv na varnost. Primerjat jih z nalitimi/lepljenimi/karkoli že, pa se mi zdi kriminal. Ok, mogoče če so ganc nove so boljše, kot 4 leta stare zimske, ki so ble vožene tudi poleti, že zaradi profila, ki ga je sigurno zelo malo. Ampak to je pomojem primerjava hrušk in jabolk. Dvomim, da te pride ceneje, če jih (najmanj) enkrat pogosteje menjuješ. In možnosti "škart" robe so sigurno precej večje, že zaradi same narave postopka izdelave.