Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a lancia hf Če nov 01, 2012 9:01 pm

:lol: :lol:

Lada ima slajk Škoda pa kramp profil

Najde še kdo celoletne :?: :mrgreen:

@luky: za avto je razlika 10-20€ po gumi ki ima 4
Za kamion je pa razlika 150-200€ po gumi, ki jih ima od 6 pa do 12 brez prikolice
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 916
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a radar Če nov 01, 2012 9:10 pm

@ infiniti ....
sam ne uporabljam nalitih gum ampak kupujem gume GY, Bridgestone in Conti...

ampak ne verjamem, da so pa tako slabe kot lahko razberem iz tvojega komentarja...

Kakšne imaš pa ti izkušnje z njimi?

... tole je iz rotalove strani...

20. letna tradicija obnove avtoplaščev družinskega podjetja ROTAL je avtomobilski industriji dala svojevrstne dosežke.

Na leto s sodobno tehnologijo obnovimo veliko količino zimskih pnevmatik za osebne avtomobile in dostavna vozila, kar pomeni prihranek za kupca in prispevek k ekološkemu udejanjanju, kajti obrabljena guma se ne zavrže.
Smo edini proizvajalec obnovljenih pnevmatik v Sloveniji, ki smo pridobili certifikat kakovosti ISO 9002 in evropsko homologacijo ECE R 108.
Tako sledimo smernicam EU. Naša prodajna mreža pa sega po vsej Sloveniji.
Zimske pnevmatike se odlično oprijemajo cestišča v zimskih razmerah, tako ob trdem snegu in snežni brozgi in so velik garant, da pozimi ne boste obtičali na cesti.

Zakaj bi uporabljali obnovljene gume?
• Ker sem ekološko ozaveščen in vem, da se lahko izrabljena pnevmatika ponovno obdela;
• ker je obnovljena ne samo tekalna površina, temveč so tudi bočnice;
• ker je pri protektiranih pnevmatikah postopek zelo dovršen, saj se s posebnimi postopki kavčuk nanese pod pritiskom pri temperaturi 160 C;
• ker imajo gume ECE certifikat, ki v Evropi zagotavlja garancijo;
• ker imam garancijo
• ker z njimi lahko vozim 160 km na uro, kakor zagotavlja test,
• ker sem jaz kot voznik najpomembnejši in si z primerno vožnjo zagotovim varnost;
• ker ne gre za t. i. »nalito« gumo, temveč za protektirano, to je toplotno obnovljeno pnevmatiko;
• ker je celotna Evropa ekološko ozaveščena in uporablja protektirane pnevmatike;
• ker se pri varnosti ne varčuje, zato se za protektiranje uporabljajo le najboljše izrabljene pnevmatike znanih proizvajalcev;
• ker so naši kupci, teh je vsako leto več kot 10.000, s pnevmatikami ROTAL zelo zadovoljni;
• ker je njihova cena sprejemljiva.
 
Luky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Če feb 09, 2012 5:10 pm

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a Luky Če nov 01, 2012 9:15 pm

Vem da so razlike. Kar sem hotel povedati je to da nekateri govorijo kako nevarne so nalite gume in če bi bilo to res potem jih na kamionih ne bi uporabljali oziroma bi bila prepovedana uporaba le teh. Se strinjaš?



lancia hf je napisal/-a::lol: :lol:

Lada ima slajk Škoda pa kramp profil

Najde še kdo celoletne :?: :mrgreen:

@luky: za avto je razlika 10-20€ po gumi ki ima 4
Za kamion je pa razlika 150-200€ po gumi, ki jih ima od 6 pa do 12 brez prikolice
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 916
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a radar Če nov 01, 2012 9:19 pm

 
egregore
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne apr 22, 2007 5:20 pm

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a egregore Če nov 01, 2012 9:21 pm

Moje mnenje:

Imam passata 2007l 4motion in uporabljam rotal obnovljene že kar nekaj let, povprečno zaslužim in se mi ne zdi smiselno devat za nove GY, Conti.,.... gume 340€ in več, za rotal sem dal 134€ za komplet 4ih gum 205/55/16

Gume so super , boljše od takrat ko so bile nalite, sedaj se od leta 2010 obnavljajo. pač nek drug postopek
Guma ni glasna, ne trese in pri centriranju ni problemov kot nekoč.


No pa lep večer še naprej
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a moj-avto Če nov 01, 2012 9:25 pm

Tudi nov avto lahko crkne prej kot obnovljen.
Ha, ha,.....novo, novo,.....
Jaz pravim tako, da guma je guma, nova ali obnovljena. Če je voznik antitalent za vožnjo mu tudi nova najboljša guma ne pomaga.
Če se mojstri potrudijo pri obnovi in delajo proti konkurenci so lahko obnovljene gume čisto O.K.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a lancia hf Če nov 01, 2012 9:27 pm

luky je napisal/-a:Vem da so razlike. Kar sem hotel povedati je to da nekateri govorijo kako nevarne so nalite gume in če bi bilo to res potem jih na kamionih ne bi uporabljali oziroma bi bila prepovedana uporaba le teh. Se strinjaš?


To se strinjam vendar vidiš pa ob cesti kar nekaj profilou od kamionskih gum, ko jih olupi in na srečo večina zadnje. Ker pa delam dosti tudi s kamionarji pa lahko povem, da je že marsikašen kamion na AC poderal ograjo ker mu je odprlo prednjo gumo in k sreči ni noben padel na bok
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a moj-avto Če nov 01, 2012 9:36 pm

INFINITI je napisal/-a:
pavel je napisal/-a:
Po kakšnem letu in 10-15 tisoč km se mi je na eni zadnji odlepil del tekalne površine.

Malo pretirano se mi pa zdijo trditve, kako so nevarne, in koliko ljudi je že zaradi njih umrlo.

lp



Si malo pljunil sam sebi v skledo kaj? ;)

-Jaz bi osebno prepovedal to sranje od gum.


Nisem še čul podatka, da bi kdo umrl zaradi obnovljene gume. To je larifari.
Če bi bile tako nevarne jih bi prepovedali prodajati.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a lancia hf Če nov 01, 2012 9:39 pm

moj-avto je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
pavel je napisal/-a:
Po kakšnem letu in 10-15 tisoč km se mi je na eni zadnji odlepil del tekalne površine.

Malo pretirano se mi pa zdijo trditve, kako so nevarne, in koliko ljudi je že zaradi njih umrlo.

lp



Si malo pljunil sam sebi v skledo kaj? ;)

-Jaz bi osebno prepovedal to sranje od gum.


Nisem še čul podatka, da bi kdo umrl zaradi obnovljene gume. To je larifari.
Če bi bile tako nevarne jih bi prepovedali prodajati.


Pa saj lahko da je samo zaključek je bil neprilagojena hitrost
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a INFINITI Če nov 01, 2012 11:14 pm

moj-avto je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
pavel je napisal/-a:
Po kakšnem letu in 10-15 tisoč km se mi je na eni zadnji odlepil del tekalne površine.

Malo pretirano se mi pa zdijo trditve, kako so nevarne, in koliko ljudi je že zaradi njih umrlo.

lp



Si malo pljunil sam sebi v skledo kaj? ;)

-Jaz bi osebno prepovedal to sranje od gum.


Nisem še čul podatka, da bi kdo umrl zaradi obnovljene gume. To je larifari.
Če bi bile tako nevarne jih bi prepovedali prodajati.



Tvoje razmišljanje je larifari.
Je forumaš lepo pripel:
http://www.avto.info/Novosti/GTU__ACE_t ... posledice/


"10 metrov razlike v zaviranju" - to je lahko razlika med tem, da zletiš v mokram ovinku ven, da zbiješ otroka, ki je skočil za žogo na cesto in se nisi uspel pravočasno ustaviti in še bi lahko našteval.
Mogoče nebi bilo kritično, da se pelješ na luni kjer si sam.

Ja za mrtvega ne vem, vem pa za 2 - enega, ki je bil pošteno polomljen in drugi, ki je odnesel "samo" z totalko in zlomljeno zapestjo. Peljala sta se tako kot vedno vendar z temi usranimi "nalitki" - pa odenkrat ni več držalo v teh istih ovinkih za v službo - šment!

Kolega vulkanizer jih iz principa ne prodaja - ker tudi sam ve kako sranje je to.

Drugače pa ala vam vera nekateri - očitno je treba res imeti strožje zakonodaje in testiranja, ker ni za računati na pamet nekaterih vas iz populacije, ko gre za tako pomembne zadeve, kot so varnost že pri samem oprijemu na podlagi.

MIslim, da taki stiskači in "šparavci" nimate z svojimi vozili kaj početi na cesti.

Najbrž ste tako škrti, da bi se še najraje poscali v tank po pijanski noči kot pa da bi natankali na pumpi, namesto novih zavornih ploščic bi dali raje gor tiste iz koplanice, olje za menjavo bo dobro tudi tisto iz friteze že 20X uporabljeno, za amortizer bo OK tudi tisti feder iz babičine potrgane zofe, zapacan zračni filter pa lahko zamenjate kar z bratovim prešvicanim fuzbalerskim zoknom.

Ma sami cari ni kej ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a esem Pe nov 02, 2012 4:33 am

Varčnost
Očitno nekateri ne razumejo pomena izraza "varnost", zato bomo rekli kaj o "varčnosti", ki jo morda edino razumejo.

Na nemškem testu (zadnja dva linka zgoraj) so za vse tri modele obnovljenih ugotovili precej večji kotalni upor, kar se direktno kaže v porabi goriva (glej citat). Na letošnjem testu zimskih gum (zdaj tudi že v slovenščini v Motoreviji pravijo, da velikih razlik v porabi (med novimi) ni bilo, (največje) razlike pa so 3, 4 in 5 deci na 100 km. Pomeni, da so razlike med obnovljenimi in novimi - gotovo je Rotalova glede tega kvečjemu še slabša od nemških! - nekje med 5 in 10 deci na 100 km, če ne celo več!

Če naredimo z gumo 40 000 km (kar je za obnovljene precej optimistično), porabi pa najmanj 5 deci več (verjetno celo bistveno več), je to za 40000 km celih 200 litrov oz 300 €. Rotalova stane 39 €, nemške s testa stanejo 44 - 53 €, najboljše nove v tej isti dimenziji (195/65/15) stanejo od 60 do skoraj 70 €, torej so po kompletu obnovljene recimo 100 € cenejše in to ne od povprečnih ali slabih, ampak od najboljših novih (UG, Conti).

Zato, da zdaj prišparate (na varnosti, a tega itak ne razumete) manj kot 100 €, boste vozili verjetno manj časa (obnovljene bodo gotovo zdržale manj km!!) in že tu se računica skoraj gotovo ne izide. Kaj pa porečete na 300 evrov (najmanj!!) višji strošek za gorivo? Skupni prihranek - vsaj minus 250 do minus 350 evrov!!

Tudi pri "šparanju" je treba vklopit možgane! Bo uspelo?


Nemcem pa kljub temu ni bil všeč kotalni upor vseh treh testiranih kandidatov, ker je precej večji kot pri novih pnevmatikah, posledična pa poskrbi za dvig povprečne porabe goriva pri tako 'obutem' vozilu. Zato je najbolje ocenjena pnevmatika (respa Ökon MS 790) na tem testu dobila skoraj najslabšo možno oceno 'bedingt empfehlenswert' (pogojno priporočljivo), ostali dve pnevmatiki sta pristali v 'peklu', ker sta dobili najslabšo možno oceno „nicht empfehlenswert“ (nepriporočljivo).


Pa še to
Na Rotalovi strani piše za to dimenzijo takole
195/65 R15, M+S ALPIN
€ 39,00

Pnevmatika, ki ji ni para. M+S ALPIN profil je razlog za dober oprijem pri nizkih temperaturah ali na vročem asfaltu. Lahko jih vozite prek celeta leta in verjemite, ne bo vam žal


Od kdaj je profil pomemben za nizke temperature? In od kdaj je profil pomemben za vroč asfalt?
Da ne govorim o napeljevanju v nevarne situacije z obnovljeno zimsko po AC, zunaj pa morda +40 stopinj (asfalt pa še več!).

Tak izdelovalec ni, ne glede na (ne)varnost ali (ne)varčnost, vreden niti trohice zaupanja. In nekateri bi v imenu (ne)varčnosti pri njem kupovali edini stik (par kvadratnih decimetrov) dobre tone pleha s cesto? Vaše in tuje življenje? Pri 150 km/h? V imenu (ne)varčnosti?

Žalostno in smešno obenem!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a TrijoAdijo Pe nov 02, 2012 5:58 am

Te nalitke ali obnovljene gume proizvajalca tipa Rotal & Co. so dobre...za v nedeljo od doma do cerkve in za 2 km stran na šiht, trgovino,gostilno. Za kakšne resnejše vožnje (relacije,AC,..itd ) in hitrejšo vožnjo, pa pridejo v poštev le prave gume.
Poznam dva ki imata rotalke montirane....in pravita,da so za štrapac (beri zgoraj 1. stavek :) ) so OK. Za kaj resnejšega, pa definitivno ne.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a INFINITI Pe nov 02, 2012 10:40 am

@ Esem :pivo
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
mlekar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe okt 12, 2012 4:17 pm

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a mlekar Pe nov 02, 2012 11:12 am

Jaz sem imel Rotalke 3leta, poleti in pozimi! Na snegu so se obnesle, nekaj bistvenih razlik nisem opazil med prejšnjo letno Fuldo in Savo. Naredil sem približno 28tisoč km, od tega, da so bile vožnje poleti skupaj dolge tudi po 500km. Gume so lepo okrogle brez bul, medtem ko so bile prejšnje Fulda po treh letih bulaste. Sicer mi to ne pove nič, lahko sem povozil kak robnik. Trenutno jih bom menjal, ker so že zlizane. Rotalke vsekakor ŠE vzamem :D :D :D

Tak, da tisti tukaj pohate kako so obnovljene in NE NALITE gume za nič, ga za moje pojme samo pohate ;)

A pa pozabil sem povedati, večino vožnje je bilo na AC po omejitvah! Pod 110 km/h ne vozim, razen če ni omejeno :D
Zadnjič spremenil mlekar, dne Pe nov 02, 2012 11:29 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1526
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a a_sist Pe nov 02, 2012 11:21 am

mlekar je napisal/-a:Jaz sem imel Rotalke 3leta, poleti in pozimi! Na snegu so se obnesle, nekaj bistvenih razlik nisem opazil med prejšnjo letno Fuldo in Savo. Naredil sem približno 28tisoč km, od tega, da so bile vožnje poleti skupaj dolge tudi po 500km. Gume so lepo okrogle brez bul medtem ko so bile prejšnje Fulda po treh letih bulaste. Sicer mi to ne pove nič lahko da sem povozil kak robnik. Trenutno jih bom menjal ker so že zlizane. Rotalke vsekakor ŠE vzamem :D :D :D

Tak, da tisti tukaj pohate kako so obnovljene in NE NALITE gume za nič, ga za moje pojme samo pohate ;)

A pa pozabil sem povedati, večino vožnje je bilo na AC po omejitvah! Pod 110 km/h ne vozim, razen če ni omejeno :D


Spet hvala neki znamki od uporabnika z enim postom :lol:. Lej, mlekar, taka reklama se tle na forumu hitro spremeni v antireklamo.

20 let nazaj smo na R5 imeli nalite gume. Foter je delal 7 k km na leto. Z gumami ni bilo težav. Meni sedaj niti na pamet ne pride kakšen tak podvig ;)
No escape from the mass mind rape...
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a Vikking Pe nov 02, 2012 11:23 am

mlekar mogoče si spregledal par postov višje. Pa povzetek:
tisti trenutek ko si jih kupil si prišparal 100€. Po 28k km si samo na gorivu izgubil 200€ zaradi obnovljenih gum.

Se pravi sumasumarum: vozil si se z nepreveč kvalitetnimi gumami (daljša zavorna pot do 10m..) in po 28k km bil v minusu 100€. Se splača?
 
mlekar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe okt 12, 2012 4:17 pm

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a mlekar Pe nov 02, 2012 11:32 am

a_sist je napisal/-a:
mlekar je napisal/-a:Jaz sem imel Rotalke 3leta, poleti in pozimi! Na snegu so se obnesle, nekaj bistvenih razlik nisem opazil med prejšnjo letno Fuldo in Savo. Naredil sem približno 28tisoč km, od tega, da so bile vožnje poleti skupaj dolge tudi po 500km. Gume so lepo okrogle brez bul medtem ko so bile prejšnje Fulda po treh letih bulaste. Sicer mi to ne pove nič lahko da sem povozil kak robnik. Trenutno jih bom menjal ker so že zlizane. Rotalke vsekakor ŠE vzamem :D :D :D

Tak, da tisti tukaj pohate kako so obnovljene in NE NALITE gume za nič, ga za moje pojme samo pohate ;)

A pa pozabil sem povedati, večino vožnje je bilo na AC po omejitvah! Pod 110 km/h ne vozim, razen če ni omejeno :D


Spet hvala neki znamki od uporabnika z enim postom :lol:. Lej, mlekar, taka reklama se tle na forumu hitro spremeni v antireklamo.

20 let nazaj smo na R5 imeli nalite gume. Foter je delal 7 k km na leto. Z gumami ni bilo težav. Meni sedaj niti na pamet ne pride kakšen tak podvig ;)


Lej misli si kakor hočeš, povedal sem svoje izkušnje. Očitno pa nimaš pojma kako se proizvajajo gume, zato pišeš o nalith :DDD
 
mlekar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe okt 12, 2012 4:17 pm

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a mlekar Pe nov 02, 2012 11:42 am

Vikking je napisal/-a:mlekar mogoče si spregledal par postov višje. Pa povzetek:
tisti trenutek ko si jih kupil si prišparal 100€. Po 28k km si samo na gorivu izgubil 200€ zaradi obnovljenih gum.

Se pravi sumasumarum: vozil si se z nepreveč kvalitetnimi gumami (daljša zavorna pot do 10m..) in po 28k km bil v minusu 100€. Se splača?


A sem kje pisal, da sem mogoče kaj prišparal!????? No povečane porabe nisem zanal, vsaj na: poraba.com :)
Meni se je splačalo. Očitno sem preživel ta 3leta plus tistih famoznih 10m. Sem trikrat kar močno zaviral.

Res pa je, da v svoji 12 letni karieri še nisem povzročil prometne nesreče in sem brez kakršne koli kazni! Čeprav sem že več kot 10 pihal in bil ustavljen strani modrih :D
Kar se pa nekdo s super dragimi gumami ne more pohvaliti :twisted:
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a Kael Pe nov 02, 2012 11:54 am

Živjo!

To je men na smrt smešno: "imam pasata letnik 2007, 4 motion, ..." in uporabljam Rotal pnevmatike. :huh: :huh: :huh: . Ok saj vsakemu svoje, vendar ko sam kupujem avtomobil pogledam: stroške vdrževanja, stroške zavarovanja, porabo goriva - tu zraven pride tudi dimenzija pnevmatik. Če vidim, da je na avtomobilu predraga guma, se pozanimam, koliko pride nižja dimenzija - če tudi to ni uredu, si takega vozila ne kupim. Res smešno folk si kupi drag avtomobil, potem pa nima za gume - podoben štos kot BMWji pred lidlom z 18" in več felgam gor pa Naknang. Pri nas velja zelo preprosto pravilo: če ni denarja, ni avtomobila - fertik.

Drugače pa še moja izkušnja: ko smo leta 2007 kupili Leona, sem zraven vozila dobil Mabor gume (menda jih dela Continental za Audi-Škoda-Seat-VW) kocern. Takrat nisem imel toliko izkušenj in sem reku uredu. Že takoj po namestitvi sem opažal, da to ni več moj avto: nos je v kroiđćih začel rinit iz ceste, ob mokrem je avto kr drsel, po snegu pa mi je pri 50 na uro zadnji konec prehiteval prednjega - prometu v snežnih razmerah nisem uspel slediti. Vprašam na servis - ja to je problem dizlov, ker so spredaj težki... so be it, bomo pač počasnej vozl. No tretje leto so bile gume slabe in sem hotel kupit nove, pa je punca težlila ne pa ne pane. Ok - nakar se pelje en dan v službo v Ljubljano po mokrem, enkrat leti s ceste, 3x jo okoli usukne po mokri cesti, k sreči avta ni poškodovala (ni vozila rally ampak preprosto so bile gume četrto sezono neuporabne). Se pritrese domov in pravi - direkt po nove gume. In sva šla in kupila Continental TS 830 P (205 55 R16). Naslednjega dne dežuje - avta sploh ni več poznala - vozil se je proti prej kot kogard. Teden za tem se peljem iz službe skozi središče Celja (omejitev tam 50 in tuk sem tut pelu) - točneje proti križiščuk jer je Vojašnica na eni strani in Lidl na drugi - tisti ki veste kje to je, veste tudi, da Lidlovo parkirišče povsem nezavarovano s cesto. In ena mamica složi ven hčerkici, ko opazita nekega cucka na drugi strani ceste in BUM čez cesto. Ostavil sem se par cm pred njima. Z prejšnjimi gumami, vprašanje če bi še bili na svetu... ... in ko je zapadel prvi na sneg na teh gumah, brez težav sledim prometu, nos se sili ven iz krožišča in ovinke lahko peljem brez problema...
 
mlekar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe okt 12, 2012 4:17 pm

Re: nalite gume za sneg

Napisal/-a mlekar Pe nov 02, 2012 1:43 pm

Lej jaz ne vozim gum starejših od 3leta, ker ne pridem z njimi v hrib, kjer sem doma. Do sedaj so se mi Rotalke zelo dobro obnesle in mi ni nič odnašalo na mokrem in suhem, za sneg so pa itak fenomenalne. Vsekakor pa te gume niso za velike hitrosti in neko dirkanje po cesti.
Sicer morajo biti pa vse gume testirane in po določenih standardih, vsaj te v EU.

Za moje pojme biku za volanom ne pomagajo nobene drage gume!
Vrni se na Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov