Stran 1 od 1

Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Ne apr 12, 2015 4:12 pm
Napisal/-a čare
No pa dajmo mal modrovat kaj katera pomeni in zakaj se noben vulkanizer tega ne drži in vrže gumo na feltno ravno tako kot pač pade gor...

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Ne apr 12, 2015 4:26 pm
Napisal/-a ales66
Za to sem jaz zvedel pred leti ravno na tem forumu. Tudi platišča imajo oznake. Na pnevmatikah uporabljajo tudi modre in zelene pike, odvisno od znamke. Vulkanizerji pa tega ne uporabljajo, ker tega ne vedo ali pa se jim to ne zdi pomemebno. Dokler ni tresenja se nihče ne ukvarja s tem.

Pred leti sem si shranil tale link, ki še vedno deluje.
http://customwheelsmarket.com/tirwheelbal.html

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Ne apr 12, 2015 6:38 pm
Napisal/-a ST 13

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Sr apr 15, 2015 9:44 pm
Napisal/-a gasolinedream
Kaj pa pri rabljeni pnevmatiki, kjer se teh pik ne vidi? : )

(Glede na to da jih menjamo vsako sezono.)

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Sr apr 15, 2015 9:53 pm
Napisal/-a pskoda
Saj to ni tako kritično ;) Tudi če daš kontra ne bo neke hude razlike oz saj tudi feltna po prevoženih rezimo 30kkm ni čisto v nulo, ker te naše ljube ceste in tudi ležeči policaji niso nedolžni. Te pike so vsaj zame bolj tako sploh, če montiraš nove gume na stare felte.
Če hočeš imeti čim manj uteži je treba gumo večkrat montirat, demontirat in zasukat kar pa ni dobro sploh za gumo ne

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Če apr 16, 2015 7:17 pm
Napisal/-a RedBull™
Rdeča pika pomeni, da je pnevmatika tam najteža, tako da daš pač rdečo piko kotra od ventička na feltni. Rumena pika je pa pač samo tovarniška oznaka in se ne ozira na njo.

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Če apr 16, 2015 8:30 pm
Napisal/-a Bat_zajla
RedBull™ je napisal/-a:Rdeča pika pomeni, da je pnevmatika tam najteža, tako da daš pač rdečo piko kotra od ventička na feltni. Rumena pika je pa pač samo tovarniška oznaka in se ne ozira na njo.


Barva se razlikuje od znamke do znamke. Pomeni pa, da naj bi se tam dalo ventilček, saj naj bi bila potem pnevmatika bol balancirana.

Drugače pa je to uporabno samo pri novih platiščih. Pa še tam je vedno treba dati uteži.

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Če apr 16, 2015 8:54 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
A je potrebno ves šoder z gum očistiti preden daš centrirat ?

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Če apr 16, 2015 9:28 pm
Napisal/-a Gyga
Bat_zajla je napisal/-a:
RedBull™ je napisal/-a:Rdeča pika pomeni, da je pnevmatika tam najteža, tako da daš pač rdečo piko kotra od ventička na feltni. Rumena pika je pa pač samo tovarniška oznaka in se ne ozira na njo.


Barva se razlikuje od znamke do znamke. Pomeni pa, da naj bi se tam dalo ventilček, saj naj bi bila potem pnevmatika bol balancirana.

Drugače pa je to uporabno samo pri novih platiščih. Pa še tam je vedno treba dati uteži.


Kaj ni gospod Edd China povedal drugače. Tako, kot ga je povzel RedBull™"]...

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Pe apr 17, 2015 9:33 am
Napisal/-a sašo5
Bat_zajla je napisal/-a:
RedBull™ je napisal/-a:Rdeča pika pomeni, da je pnevmatika tam najteža, tako da daš pač rdečo piko kotra od ventička na feltni. Rumena pika je pa pač samo tovarniška oznaka in se ne ozira na njo.


Barva se razlikuje od znamke do znamke. Pomeni pa, da naj bi se tam dalo ventilček, saj naj bi bila potem pnevmatika bol balancirana.

rdeča je vedno rdeča in to (kot je že "RedBull") napisal > vedno kontra od ventila.....ostale barve niso pomembne, kar se montaže tiče
pskoda je napisal/-a:
Če hočeš imeti čim manj uteži je treba gumo večkrat montirat, demontirat in zasukat kar pa ni dobro sploh za gumo ne

ni potrebna demontaža, ampak samo spustiti zrak.....če je v prvo za "kilo" gvihtov, definitvno treba zasukat(tudi večkrat) da pridemo nekako do najmanjše možne številke na centrirki........vendar, to se vulkanizerjem ne da, sploh ob špicah sezone, velika večina pa za to sploh ne ve

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Pe apr 17, 2015 10:47 am
Napisal/-a pskoda
Ko gume napolniš z zrakom (potrebno zaradi centriranja) in ta prime feltno (sliši se pok) jo je potrebno ponovno spustit in stisnit, da spusti feltno nato jo lahko obrneš in ja malo sem se narobe izrazil in je ni potrebno čisto demontirat ;)
Drugače pa še nikoli v življenju nisem videl, da bi kdorkoli obračal gumo potem ko jo je montiral pa nima veze kdaj

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Pe apr 17, 2015 1:46 pm
Napisal/-a Energetik81
pskoda je napisal/-a:Ko gume napolniš z zrakom (potrebno zaradi centriranja) in ta prime feltno (sliši se pok) jo je potrebno ponovno spustit in stisnit, da spusti feltno nato jo lahko obrneš in ja malo sem se narobe izrazil in je ni potrebno čisto demontirat ;)
Drugače pa še nikoli v življenju nisem videl, da bi kdorkoli obračal gumo potem ko jo je montiral pa nima veze kdaj
To je nam delal Špan, po ponovnem teženju, da stvar trese. No, po tem postopku ni niti malo več treslo. Ampak očitno je večina prelenih, da bi to počeli. Računajo pa, kot da dajejo gor zlate uteži.

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Pe apr 17, 2015 1:49 pm
Napisal/-a INFINITI
Imaš pa talente ki kljub vsemu balansiranju v piko in ne vem kaj, speljejo takoj po montaži na hard in jim obrne feltno na gumi ker je še vedno mast od montaže gor vsa mokra in spolzka.

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Pe apr 17, 2015 2:50 pm
Napisal/-a primozek68
INFINITI je napisal/-a:Imaš pa talente ki kljub vsemu balansiranju v piko in ne vem kaj, speljejo takoj po montaži na hard in jim obrne feltno na gumi ker je še vedno mast od montaže gor vsa mokra in spolzka.

Tole je pa za lase privlečeno.

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Pe apr 17, 2015 3:00 pm
Napisal/-a INFINITI
Nič ni za lase privlečeno

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Pe apr 17, 2015 3:11 pm
Napisal/-a thunderbolt
Mene so že sami vulkanizerji opozorili naj se prvi dan izogibam močnemu pospeševanju z mesta in močnemu zaviranju - skratka, naj vozim bolj na izi zaradi masti.
Se mi je pa na gorskem kolesu zgodilo, da mi je zaradi milnice pri montaži gumo obrnilo na platišču - ni bilo prijetno!

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Pe apr 17, 2015 3:20 pm
Napisal/-a Gyga
thunderbolt je napisal/-a:Mene so že sami vulkanizerji opozorili naj se prvi dan izogibam močnemu pospeševanju z mesta in močnemu zaviranju - skratka, naj vozim bolj na izi zaradi masti.
Se mi je pa na gorskem kolesu zgodilo, da mi je zaradi milnice pri montaži gumo obrnilo na platišču - ni bilo prijetno!

+1

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Pe apr 17, 2015 3:25 pm
Napisal/-a Bat_zajla
Evo od continentala:

http://www.continental-tyres.co.uk/www/download/tyres_uk_en/general/tech_services_uk/resource_library/bulletin_1_en.pdf

Rdeča pika nima veze z ventilčkam, ampak feltno.

Vse ostale pike nimajo veze z vulkanizerji, ampak z OEM montažo.

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: So apr 18, 2015 9:46 pm
Napisal/-a luke46
Pri nam (Goodyear) te pike nimajo nobene veze z uravnoteženjem plaščev. Imamo rdeče in bele pike, delajo pa se samo na plaščih za prvo vgradnjo. Pozicijo in barvo pike določi naročnik, se pravi avtomobilska znamka. Lahko se markira zgoraj ali spodaj ( na DOT ali neDOT strani) in pa skupaj bela in rdeča ali pa posebej.

Re: Rdeča in rumena pika na pnevmatiki

Objavljeno: Ne apr 19, 2015 12:11 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Bat_zajla je napisal/-a:
RedBull™ je napisal/-a:Rdeča pika pomeni, da je pnevmatika tam najteža, tako da daš pač rdečo piko kotra od ventička na feltni. Rumena pika je pa pač samo tovarniška oznaka in se ne ozira na njo.


Barva se razlikuje od znamke do znamke. Pomeni pa, da naj bi se tam dalo ventilček, saj naj bi bila potem pnevmatika bol balancirana.

Drugače pa je to uporabno samo pri novih platiščih. Pa še tam je vedno treba dati uteži.


Ni res, da je vedno treba dat uteži, nova zimska Falken je šla na novo (18 let staro feltno iz rezerve :D ) brez uteži, vse v piko iz prve! :mrgreen:

Drugače pa res odvisno od znamke oz. celo modela kako in kaj je označeno.