Stran 1 od 1
Continental - SportContact 5 vs PremiumContact 5
Objavljeno: Pe apr 24, 2015 2:03 pm
Napisal/-a BprimoZ
Zdravo,
povsod gledam teste letnih gum in je testirana guma Continental PremiumContact 5, medtem ko mi lokalni vulaknizerji prodajajo SportContact 5 !?
Kaj je razlika med Sport in Premium, je sploh razlika ali je samo napaka v imenu oz. drugo ime ?
Re: Continental - SportContact 5 vs PremiumContact 5
Objavljeno: Pe apr 24, 2015 2:13 pm
Napisal/-a a_sist
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Conti ... tact-5.htmhttp://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Conti ... tact-5.htmnista isti .. imata podobne karakteristike. Sport je bolj športna.. obe pa precej odnaša, vulkanizer ti bo z veseljem predlagal katerokoli od teh dveh

Re: Continental - SportContact 5 vs PremiumContact 5
Objavljeno: Pe apr 24, 2015 2:16 pm
Napisal/-a BprimoZ
Precej odnaša ?
V kakem smislu ?
Re: Continental - SportContact 5 vs PremiumContact 5
Objavljeno: Pe apr 24, 2015 2:49 pm
Napisal/-a INFINITI
BprimoZ je napisal/-a:Precej odnaša ?
V kakem smislu ?
Obrabe.
Čisto simpl - premium je turing guma, sport pa športna in se tudi bolj obrablja.
Re: Continental - SportContact 5 vs PremiumContact 5
Objavljeno: Pe apr 24, 2015 3:01 pm
Napisal/-a a_sist
mislil sem obrabo, ja...
Re: Continental - SportContact 5 vs PremiumContact 5
Objavljeno: Če maj 07, 2015 4:26 pm
Napisal/-a masko
Na svoji RS-ki sem imel serijske SportContact, dimenzije 225/40/18 in sem z njimi naredil 20000 km. Se pa res lepo držijo ceste.
Matjaž
Re: Continental - SportContact 5 vs PremiumContact 5
Objavljeno: Po maj 11, 2015 7:20 pm
Napisal/-a emozul
a_sist je napisal/-a:http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Sport-Contact-5.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Conti ... tact-5.htmnista isti .. imata podobne karakteristike. Sport je bolj športna.. obe pa precej odnaša, vulkanizer ti bo z veseljem predlagal katerokoli od teh dveh

Katere bi pa ti priporočal, glede na tvoje izkušnje?
Re: Continental - SportContact 5 vs PremiumContact 5
Objavljeno: Sr maj 20, 2015 6:35 pm
Napisal/-a Reaper85
Če greš dinamično čez ovinke, nimaš kaj praskat s Conti Premium Contact ali Dunlop Sport BluResponse ali Goodyear EfficientGrip, še v 17" dimenziji so bočnice neverjetno mehke in okrogle na pogled.
Dobrih gum itak ne delajo več, recimo prej sem imel Turanzo ER300, pa so bile že v dimenziji 205/55/16 bočnice povsem ravne. En približek sem še lahko dobil z Dunlop Sport Maxx RT, ne tako trde bočnice kot pri ER300, ampak zame vseeno dovolj. Na suhem so odlične, z mojimi 105 konji greš komot poln gas čez ovinke. V mokrem so pa precej slabe, recimo zadnjič mi še v tretji prestavi ni zagrabilo, sem moral prav na prestavno ročko pogledat če imam res v tretji. Sicer nevarne niso kar se tiče zdrsa, samo v krožnih ne smeš v drugi čez 3000rpm.
Drugače sport gume so itak samo, če delaš manj kot 10k km na leto (raje 5 kot 10k), ker ne zdržijo več kot 15k km. Sam recimo sem lansko leto v komaj 3000km prišel spredaj iz 8 na 6, zadaj pa na 7mm.
Če preračunam, si po 4 letih oz. 15k km na vseh štirih na 2mm, če delaš samo 6.000km na leto.