DePalmo je napisal/-a:Slabo si se odločil. Če bi malo uporabil iskalnik, bi ugotovil da Dunlop niso dobre gume. Ratajo stopničaste in zelo glasne.
Sam do sedanjih 5k km nisem imel problemov.
Še enkrat jih nebi kupil zaradi:
-prevelike obrabe, za mojih borih 6k km na leto so sicer še sprejemljive, ampak vseeno bi lahko zdržale malo več kot 4 sezone
-oprijem na mokrem je podpovprečen, saj po ovinkih dobro držijo, greš lahko samo 10% manj kot po suhem, ampak na mestih kjer gume nimajo najboljšega kontakta (krožna, pa en ovinek v klanec gor imam v mislih, kjer eno pogonsko kolo nima oprijema), se mi pa zimske Conti TS830 precej bolje obnašajo. V glavnem, s Conti lahko voziš brez skrbi, pri teh moraš pa mal mislit na to kakšno mejo imajo. Je pa vsaj to dobro, da so predvidljive.
Ko enkrat presežeš mejo, jih pa takoj odnese (niso progresivne), in je precej težje popravit kot pri Conti.
Je pa na 2013 ADAC testu najboljša pri zavorni razdalji na suhem, kar je precej pomembno pri letni gumi.
Še ena prednost so trde bočnice ter imajo letev za zaščito platišča, kar je danes precej redko, sploh pri touring gumah.
Nimam pa pojma kaj bi vzel za naslednje, tako na prvo žogo bi rekel Continental Sport Contact 5.