Stran 1 od 1

Katere pnevmatike izbrati? Yokohama C.DRIVE 2 94 W ali ..?

Objavljeno: To jun 02, 2015 6:13 pm
Napisal/-a intelcorei3
Pozdravljeni,

Odločam se za nakup letnih pnevmatik v dimenziji 225/45/r17 in sicer med Yokohama C. DRIVE 94 W in Bridgestone potenza adrenalin RE002. Če ima kdo izkušnje bi prosil za nasvet, katere so bolj priporočljive.

Cena: yokohama = 81.90
Bridgestone = 84.90

Hvala in lp

Re: Katere pnevmatike izbrati? Yokohama C.DRIVE 2 94 W ali .

Objavljeno: Sr jun 03, 2015 9:26 am
Napisal/-a intelcorei3
Odločil sem se za 3. :D :D :D

Dunlop sport maxx rt , ki je pokazala dokaj najboljše rezultate pri ocenjevanju. Upam da se bo tudi obnesla tako :lol:
Cena : 88.00

Re: Katere pnevmatike izbrati? Yokohama C.DRIVE 2 94 W ali .

Objavljeno: Sr jun 03, 2015 10:17 am
Napisal/-a DePalmo
Slabo si se odločil. Če bi malo uporabil iskalnik, bi ugotovil da Dunlop niso dobre gume. Ratajo stopničaste in zelo glasne.
RE002 so kar pohvaljene, Yokohama letnih še nisem imel, sem pa imel zimske (prišle z avtom) in so čisto povprečne in jih osebno nebi kupil.

Re: Katere pnevmatike izbrati? Yokohama C.DRIVE 2 94 W ali .

Objavljeno: Sr jun 03, 2015 10:33 am
Napisal/-a INFINITI
Samo v vednost - sedaj je zunaj naslednica - Adrenalina 003. Ta guma se drugače trži kot urban sports in je smatrana za entry model v Potenza familiji.

Re: Katere pnevmatike izbrati? Yokohama C.DRIVE 2 94 W ali .

Objavljeno: Sr jun 10, 2015 5:17 pm
Napisal/-a Reaper85
DePalmo je napisal/-a:Slabo si se odločil. Če bi malo uporabil iskalnik, bi ugotovil da Dunlop niso dobre gume. Ratajo stopničaste in zelo glasne.

Sam do sedanjih 5k km nisem imel problemov.
Še enkrat jih nebi kupil zaradi:
-prevelike obrabe, za mojih borih 6k km na leto so sicer še sprejemljive, ampak vseeno bi lahko zdržale malo več kot 4 sezone
-oprijem na mokrem je podpovprečen, saj po ovinkih dobro držijo, greš lahko samo 10% manj kot po suhem, ampak na mestih kjer gume nimajo najboljšega kontakta (krožna, pa en ovinek v klanec gor imam v mislih, kjer eno pogonsko kolo nima oprijema), se mi pa zimske Conti TS830 precej bolje obnašajo. V glavnem, s Conti lahko voziš brez skrbi, pri teh moraš pa mal mislit na to kakšno mejo imajo. Je pa vsaj to dobro, da so predvidljive.
Ko enkrat presežeš mejo, jih pa takoj odnese (niso progresivne), in je precej težje popravit kot pri Conti.

Je pa na 2013 ADAC testu najboljša pri zavorni razdalji na suhem, kar je precej pomembno pri letni gumi.
Še ena prednost so trde bočnice ter imajo letev za zaščito platišča, kar je danes precej redko, sploh pri touring gumah.

Nimam pa pojma kaj bi vzel za naslednje, tako na prvo žogo bi rekel Continental Sport Contact 5.