Energetik81 je napisal/-a: nima veze kje in koliko voziš. Zavirat v sili boš moral ali 5km iz LJ pri 5000km/leto ali pa 500km iz LJ pri 50.000km/leto. Obakrat bo situacija lahko enako kritična/usodna.
Še vedno so te gume le kompromis.
limas je napisal/-a:Trakcija v snegu je malenkost slabša od zimskih gum premijskega razreda in še vedno boljša od zimskih gum spodnjega razreda.
limas je napisal/-a:Trakcija v snegu je malenkost slabša od zimskih gum premijskega razreda in še vedno boljša od zimskih gum spodnjega razreda.
Sicer ne vem, kje živiš, ampak tale 1-2 dneva snega je postalo že malce zlajnano.limas je napisal/-a:Trakcija v snegu je malenkost slabša od zimskih gum premijskega razreda in še vedno boljša od zimskih gum spodnjega razreda.
Za voznike,ki niso v hribih, je dobra rešitev. Saj imamo le kakšen dan ali dva zasnežena dneva, zato je nakup kakšnih premijskih zimskih gum metanje denarja.
Energetik81 je napisal/-a:Morda je res ornk snega 10cm+ res samo 2 dni/leto na cesti, ampak jaz (pa živim tik ob LJ v nižini) vidim vsako zimo vsaj 20-30 dni, ko je na cesti odpadli sneg/žled z dreves, pomrznjena cesta, industrijski sneg, plast gnilega listja, par vikendov se gremo tudi sankat in smučat. In takrat hočem trakcijo dobre zimske gume, ne pa kompromis celoletne.
Glede na izkušnje bi raje vozil celo leto na zimski, kot pa celoletni.
esem je napisal/-a:Tu so še čakanja in stroški pri vulkanizerjih, predvsem pa to, da celoletno izrabiš v povprečju v manj kot treh letih in imaš stalno "nove/sveže". To pa morda pomeni več kot tistih par procentov slabših lastnosti, kar je najpomembneje. Na mokrem so že tam tam, če ne boljše..
4 komade malo rabljenih feltn sem dobil za skupaj 50€... Kolesa zamenjam na dvorišču, ko mi zapaše, za 1 kolo pa porabim ~3min vključno s prenašanjem dvigalke okoli avta in zategovanjem z moment ključem...sonic je napisal/-a:Točno to. Meni gre tudi na jetra da moraš dvakrat na leto čakati pri vulkanizerju (zlasti pred zimo je gužva). pa tudi ni ravno zastonj to prekladanje gum/koles gor in dol, hitro si ob 40-80 EUR letno (odvisno ali imaš vedno iste feltne ali zimske na posebej feltnah). In pri naši kilometrini guma (zlasti zimska) prej postane prestara kot se profil obrabi...
S tem se vsekakor strinjam.Vsak naj pri sebi premisli svojo situacijo in se potrebam primerno opremi.
Centriram jasno samo takrat, če(ko) začne tresti. Zakaj bi to počel vsako leto?čara je napisal/-a:Kdaj pride pa na vrsto centriranje, če sam menjaš? Pelješ ekstra centrirat pred montažo? Daš na centriranje pred vsako menjavo al samo prvič (če maš dvojni komplet felgn)?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov