RedBaron je napisal/-a:Toreji si ti tudi eden izmed teh, ki vozi avto ki ne za na cesto in ne za teren, ker forester kolikor vem ni glih terenc, nek nizek osebni avto pa tudi ne.... pa tile SUV-ji imajo ziher nižjo porabo od foresterja (ker roko na srce, subaru ni ravno špraovček...)
Si zelo narobe razumel post. Govorimo o X5, X6, Q7, tuareg,... . Torej teža nad 2 toni, poraba nad 10 litrov. Ti avtomobili so pretežki, z zelo širokimi gumami, ki niso za kaj drugega kot za veliko porabo in metanje denarja v njih in za poziranje. Neke večje namembnosti nek Q7 nima kot "show off" in kazanje kok imaš pod palcem. Če rabiš plac v avtu, lahko kupiš 5 kombijev za ta denar. Ne moreš tega primerjat s subarujem. Je ogromna razlika.
Kar se pa tiče porabe subaruja. Če imaš tak hobi, kot ga imam sam, si lahko kupiš šparovčka, ki bo imel porabo 4 litre, potem pa še terenca, ki bo večinoma stal na parkplacu, ko ga boš pa vsake toliko vžgal, bo takrat spil enormne količine goriva, kej bo crknilo (ker avto je za vozit, ne za to, da je parkiran na parkplacu) in si nakopljem dvojno registracijo, dvojne stroške in še dodatne stroške za izredne zadeve.
Lahko pa narediš en tak kompromis. In Subaru je zame tak kompromis. Po avtocestah gre hitreje od šparovčka s porabo 4 litre in od terenca, ki mu je potovalna hitrost max 110km/h. Popije manj kot slednji, ampak popije več kot šparovček. Še vedno pa ima porabo dost nizko, da lahko z bencinarjem delam od 50 do 60k na leto in se ne sekiram za porabo. Stroški registracije so manjši, stroški servisov so zelo nizki, dele se dobi v vsaki štacuni z avtodeli, crkuje pa zadeva tudi nem ker so zelo zanesljivi in trpežni avtomobili.
Vse je kompromis. Razen nakupa Q7, X5, X6 in tuarega. Tisto je pa preseravanje,
RedBaron je napisal/-a:Tele All terrain gume so pa tudi nek kompromis.... taka guma v snegu ziher ni tako dobra od ene dobre prave zimske gume z lamelami, siliko in še čem... po drugi strani pa poleti tudi ne more biti na nivoju dobre letne gume... je pač nek kompromis, ki v vseh voznih pogojih skuša zagotoviti nek soliden nivo oprijema (tako tudi piše v opisu, ki si ga prilepil). - ampak seveda se da z njo čisto OK preživeti, zakaj ne...
Si ti kaj prebral poste pred tem mojim na katerega odgovarjaš, al te je samo zmotilo, da so X5, X6, tuaregi in audiji j***a? Namreč par postov nazaj sem napisal, da AT gume niso zimske in da je namenska zimska guma boljša.
Je pa zanimivo, da se z AT gumami lahko voziš po vseh terenih. Torej greš lahko iz puščavskega peska čez skalnato puščavo skozi blato proti Atlasu, kjer pa na 2.600 metrih nad morjem lahko voziš po snegu, pa te bodo te gume peljale normalno. Da to z eno gumo dosežeš in jo tako narediš, rabiš imet kar veliko znanja. (Samo v vednost: yokohama geolandar ATS ima ta S na koncu zaradi silike in ne zaradi snega )
RedBaron je napisal/-a:Če se nekdo z SUV-jem vozi poleti izključno po asfaltu in nekaj malega makadamu recimo, je boljša izbira letna guma (po moji logiki). Pozimi pa zimska, če ima bolj zahtevne pogoje (ponavadi se ravno za takšne pogoje kupuje 4×4 SUV). In tudi Michelin za svojo CrossClimate pravi, da sicer nudi dober oprijem tudi v zimskih razmerah, ampak da pa je za tiste, ki se pozimi srečujejo (mo) z bolj zahtevnimi voznimi pogoji, vseeno boljša izbira prava zimska guma!
Sej tega ni noben rekel. Govorimo o tem da glede na to kakšne zime imamo, lahko prišparaš za en komplet gum, če kupiš za suva all terrain gume, ker zdržijo dlje od navadnih gum in ker jih imaš lahko tudi pozimi. Noben pa ni rekel, da so boljše od namenskih gum (letnih ali zimskih).
RedBaron je napisal/-a:Gume na SUV-ji so po mojih opažanjih, ponavadi boljše (hankook, uniroyal, kumho), kot na kaki limzini znamke BMW, mercedes, audi... seveda 19 ali 20 col, gor pa HiFly, NANKANG, INFINITY....
Ja, so boljše, ampak zato ker so cenejše od gum za limuzine.
Ko pa vidiš človeka, ki z E klaso pride v Obija kupovat nalite zimske gume, ti je vse jasno; "Može seljak iz sela ali selo iz seljaka nikada!"