nebivedu je napisal/-a:Michelin "eko/bio" gume so tako kot da bi kolesa nadomestil s kolesi iz lojtrnika.
Dizzy je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Michelin "eko/bio" gume so tako kot da bi kolesa nadomestil s kolesi iz lojtrnika.
a se recimo Michelin Primacy HP štejejo za eko/bio? :P načeloma so na testih zelo dobro ocenjene, berem pa uporabniške izkušnje, ker se čez čas vozne lastnosti kar poslabšajo ...
The Subaru-Scion (BRZ/GT86) twins are shod with Michelin Primacy HP 87W GreenX summer touring tires. They have a UTQG treadwear rating of 240 and howl in the corners like a beagle strapped to the roof. Buy a Prius in Europe upgraded with 17-in. wheels, and you'll get these same sad tires. That's right, these sporty coupes have hybrid tires, tuned for low rolling resistance, not grip.
nebivedu je napisal/-a:Potem pa imate doma sigurno golfa SDI, s katerim delate od 5 do 12k km na leto in je maksimalna hitrost nekje 80km/h na avtocesti, zato da ima porabo 4 litre.
Ker če bi imel vsaj 10 konjev več pod pokrovom, bi vedel, da te gume grozno drsijo v mokrem že po drugi sezoni, vi pa jih imate že četrto sezono na avtu.
Karkoli od gum, ki ima privesek "bio" ali "eko" ali "energy", je za neko defenzivno vožnjo z majhnimi hitrostmi sicer še primerno. Pri kaki dinamični vožnji s hitrostmi okoli omejitve na ovinkastih cestah, bi bil pa zelo previden.
Če že kupujete gume, kupite malo boljše gume, ne nekaj kar vam predstavljajo kot bolj ekološko, za manj porabe in,....
Poanta gume je stik s tlemi. In to je tudi EDINA zadeva med vašim avtom in cesto. Bolj se guma lepi na tla, bolj drži in večjo porabo ima avto in bolj se guma obrablja. Če ni sile lepenja, je obraba manjša, poraba manjša, ampak tudi manj se gume držijo ceste. To je osnovno pravilo. Bolje tistih 40 evrov na komplet več plačati za odlične gume, kot šparati na edinem stiku med vami in cesto, ker vas to lahko stane življenja, ali pa nekoga, v katerega boste prileteli zaradi slabih gum.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov