Napisal/-a MercedesV So jul 21, 2018 9:19 pm
Če prav razumem je po tvoje boljša izbira celoletna goodyear ? Saj pravim če bodo vsaj tam tam kot so savine Hp so zmagale.
Če bi sava hp 2 v moji dimenziji obstajala v težnostnem razredu 88+ bi brez pomislekov še enkrat nataknil savo.Da sem kdaj šel gledat homologacijo...haha. Pravijo kar ne vidiš ne boli... Sedaj ko sem videl da mora biti 88 , mi pa ni nekako zavestno za gor dajati 84.
Pri zimski michelinki gre za A4 . Zdaj če je potem A5,A6 naslednica ,potem sem tako na brzino po testih videl da je še A4 najbolje ocenjena .
Zanimivo je tudi pogledat več testov ,in kaj hitro človek opazi eno bistveno posebnost.
Včasih nekdo reče ,dunlopka,kleberca,michelinka je zanič , spet drugi istih gum ne more prehvaliti.
Verjetno tudi zaradi tega ,ker glede na teste je razvidno ,da odločilno vlogo pri ocenah gum igrajo tudi dimenzije samih gum.
Recimo michelinka v velikosti 15 col ,je v sami špici po ocenah ,ta ista michelinka v velikosti 17 col je pa recimo čisto na repu razpredelnice.
Tako da vsaj glede na teste ni vse v znamki gume.
In še ena čisto postranska zadeva.
Ko smo že pri raznih dimenzijah gum. Razumem da morajo biti na vozilu tiste dimenzije ki so vpisane v homologacijo. Pustimo za sekundo zakone .
Kaj je načeloma večji "prekršek " ? Ali če namontiraš gume z drugim presekom , ali gumo z manjšo nosilnostjo ?? Vem da nič ni dovoljeno.
Življensko bi rekel da je "prekršek" , s katerim vsaj teoretično lahko nekoga ogrožaš prej nepravilni težnostni razred.
Zaradi preseka gume ,boš dejansko škodoval sam sebi ,ker bo brzinomer kazal 100kmh , realno pa boš vozil 103kmh...To pa vsaj po moji logiki ni ogrožajoče za nikogar razen za denarnico.
Pišem zato ,ker imam vpisane 195/55 ,185/69r15 88 ,kar pa oboje ne nudi neke izbire ,pa še cene so višje.
Če pa pogledam recimo 195/60 ki ni vpisana ,je pa takoj izbira večja in nižje cene.
To okoli tega kaj je dejansko večji "prekršek" je moje razmišljanje ,da se ne bo kdo preveč vžigal in moraliziral kako je treba zakone spoštovati.
lp