Uporabniški avatar
Cimpi
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: So feb 11, 2006 10:56 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Cimpi Po dec 25, 2006 2:14 pm

No se opravicujem da kar tukaj pisem ampak tako je predhodnik pred mano bi jaz tudi kr tukaj vprasal...
Imam passat limuzina letnik 99 1.9 tdi ... 110 km ... Zanima me katere gume letne bi mi priporocali kupil bom nove in sicer 225/45/17 ... in naredim priblizno 20 000 do 30 000 km na leto ... torej malo manj kr pozimi menjam gume...
Sem gledo michelin pilot draga zelo ... potem GY eagle f1 samo se hitro obrabi baje 30k michelin pa 40k kr razlika... Kaj se mi kaj predlagate??
Sem gledal Nankang gume zelo poceni 20k kaj pravite o njih ?? nikjer nisem zasledil da bi kdo opisal jih itd... In pa dunlop sport kaj pravite o njih ?? tudi 30k me zanima ce je kaj boljsa ko goodyear eagle f1 ce se nena tako hitro porabi in je vredu oprijem??
HVala za vse odgovore in mnenja...
Lp
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Po dec 25, 2006 2:18 pm

Jaz mam na bravotu gor potenzo RE 720 v 195/50 R 15. Povem lahko da se guma izredno dobro drži ceste tako po suhem kot po mokrem (če le ni cesta zelo masna, takrat je pa itak treba previdno). Obraba je pa zelo enakomerna in je glede na moj kriterij izredno majhna, saj je prejšne gume (nižjega razreda) proti potenzi radiralo kot radirko, držale niso pa nič.

Glede F1 (je nisem še mel) jo ima pa par kolegov in so tudi zelo zadovoljni z njo (pravijo da ima podoben oprijem tako kot potenza), edino pobira jo bolj, pa malenkost bolj glasna je (čeprav jaz tega zadnjega nisem pogruntal).

Po mojem mnenju z nobeno ne boš zgrešil, edino potenzo boš imel za malo dlje.

Bi pa jaz gledal še Toyo proxes T1R, tudi dunlop (pozabil model) če se pa veliko po dežju voziš pa uniroyal rainsport.
Slika
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Po dec 25, 2006 2:38 pm

sam je tudi potenza kr fajn glasna
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 25, 2006 4:04 pm

Pozabil sem omeniti, da se TOYO precej manj rabi kot F1.

F1+ročna party = NO GO... Sam ene dvakat, trikat sm pošrek letu, pa se je že fajn poznal na gumi, medtem ko na toyotih se skor nič.
Slika
 
Uporabniški avatar
filipo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr jul 14, 2004 5:56 pm
Kraj: GO

Napisal/-a filipo Po dec 25, 2006 5:38 pm

toyo proxes T1R ;)
 
Uporabniški avatar
Cimpi
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: So feb 11, 2006 10:56 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Cimpi Po dec 25, 2006 11:33 pm

ZDravo.
Aja Vesel božič vsem! :)
Torej pravite toyo proxes T1R da bi tele vzel ? :) hvala
Lp
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To dec 26, 2006 12:24 am

Toyo, mostkamn al pa prepereli, karkol vzameš ne boš falil. Mogoče se odloči katera ti je lepša :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To dec 26, 2006 1:51 am

TANK je napisal/-a:Toyo, mostkamn al pa prepereli, karkol vzameš ne boš falil. Mogoče se odloči katera ti je lepša :D
... Toyo je dobra samo za divjake - dobra je samo če jo nonštop sproti brusiš - takrat lepo drži če bi jo dal fotru ki se malo in počasi vozi bi preklinjal ker rada otrdi najlepše je prvih par dni po menjavi če si jih čez zimo dal dol - izgleda kot da so polne milnice - avto beži non stop pa cvili ko speljuješ pol ko se parkrat segrejejo in jih malo pobereš spet lepo prime ... Vseeno je Bridgestone zame prva izbira in to ne Potenza niti RE 050 niti S 02 temveč navadna Turanza ER 300 :D ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To dec 26, 2006 9:22 am

Men ustreza pol :oops:
Slika
 
Uporabniški avatar
{B}3[A]S[T]!_X™
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Sr nov 08, 2006 7:41 pm
Kraj: Grosuplje

gume

Napisal/-a {B}3[A]S[T]!_X™ To dec 26, 2006 10:20 am

Najprej vsem hvala za mnenja, odgovore. Ker pravite, da je od GY f1 velika obrabaa. Kar mi sploh ne leži da bi po 20k menjal gume, ki niso poceni. Se odločam med bridgestone in dunlop sport max. Pirelli me niso prepričale zaradi obrabe in trdnosti(po nekaj 1000 km).
Še nekaj me zanima ali ima kdo izkušnje z dunlop? Dosti kolegov ma dunlop SP SPORT pa so zadovoljni mene pa zanima sport maxxx.
lp, beast
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To dec 26, 2006 10:26 am

Mel sm precej časa 9000ke in kar se lastnosti tiče so malce slabše kot toyo/BS/F1. Sicer sem mnenja, da se more voznik navadit na gumo in ne obratno. Pa tudi obrabile so se precej hitro, nekje v rangu F1, precej bolj kot toyo. Za MAX pa ne vem.
Slika
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN To dec 26, 2006 11:01 am

Imel te gume. Drugo sezono ratajo glasne oz jihz moraš na 5000km zamenjat naprej-nazaj. V mokrem odlične, obraba solidna. Osebno nezadovoljen zaradi glasnosti.
Moraš pa razumenti da guma ni dobra za vse avtomobile. Različno se obnaša zaradi velikosti avtomobila,teže, moči itd. meni so svetovali da so te gume primerne za manjše športnejše avtomobile in za limuzine.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To dec 26, 2006 11:06 am

AR_146 je napisal/-a:nism zadovoljen z njo mel sm prej 5 let stare bridgestone re720 pa morm rečt da so ble bolše

drugače se je pa GYf1 izkazala zelo dobro edino na suhi cesti


Potem jih sigurno nisi imel. V dežju se veliko bolje držijo, kot na suhem in obenem mrzlem asfaltu.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To dec 26, 2006 11:11 am

Walker_P je napisal/-a:GY F1 so dobre gume, jih ma fotr na avtu, so dimenzije 195/65/15. Vsi ki niste zadovoljni z njo pa ne upate povedat dimenzije, in nem razpravljl o tem ker se ve zakaj so slabe. Vrjetn mate širše od 215 in tle je razlog.


Ta dimenzija sploh ne obstaja :!: :har
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider To dec 26, 2006 11:13 am

splash je napisal/-a:kaj mislite. katera je boljša

eagle f1 ali potenza?


F1 definitivno. Seveda odvisno za kateri avto, katera dimenzija in v kakšnih pogojih.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
Cimpi
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: So feb 11, 2006 10:56 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Cimpi To dec 26, 2006 11:38 am

Zdravo
Zgleda da bo treba toyo nabavit vsi pravite da je vreji :) Prej sem mel na bmwju bridgestone potenza re 720...
Zaj pa bom nabavil toyo zaradi dosti km in hitre voznje ... :)
Hvala
Lp
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To dec 26, 2006 12:43 pm

F1 in toyo sta zelo dobri v dežju. Ne vem kje je en ugotovu da F1 ni dobra v dežju, sam to res ne morm vrjet.

F1 je zelo dobra na lahkih avtih, ker je izredno mehka (zato tudi obraba). Na težjih avtih ob priganjanju (kak mobikrog) pa se hitro pregreje oziroma uniči.
Kot sm že reku z F1 sm šu ene 2x počez pa je bla že natrgana. S toyoti nimam tega problema sploh.
Pri dunlop 9000 tudi ni blo problema s trganjem, ampak bolj z obrabo. Precej hitr je ratala slick. Nekako primerjalno - v času ko sem s podobno vožnjo obrabil 4mm dunlopke spredaj in zadaj, sem obrabil toyo 2-3mm spredaj (NOS) in 1mm zadaj (drift). Kar konkretna razlika.
Slika
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Če jan 25, 2007 10:26 am

Sicer z zamudo, ampak vseeno :P
Imam F1 195/50/15 in so v mokrem bolj kot ne pogreb.So stare okrog 2 leti, profila je cca 4mm.Kar se obrabe tiče niti ni pretirana, razen po kakšnem malo bolj na silo odpeljanem ovinku se vidi pobran rob.Pobirajo vse skale na cesti in jih mečejo ob avto, glasnost me ne moti.Prvi 1,5 let so bile kar u redu, prejšnji teden se po rondojih v btc-u nikakor ni dalo zavijat :roll: Uglavnem na qrac mi gre, da je treba pazit na mokri cesti :?
Naslednje sigurno ne več GY ;)
p.s.Pugl katere toyote imaš, da jih ne pobira?T1s jih je pol manjkalo, na poti od vulkanizerja do doma :P
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jan 25, 2007 11:36 am

T1S so ble slabš kot radirka. Imam PXT-1R.

F1 se mi zdi da kr slaba rata po kakih 2,3 letih. Sicer pa je tisto odnašanje v rondojih ki si ga omenil sigurno povezano tudi z nizkimi temperaturami, v katerih ta guma ne deluje sploh. Te gume morjo bit ogrete da delajo dobro. Poleti bo bolje.
Slika
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če jan 25, 2007 11:45 am

mel sem na laguni tole gumo, točn to dimenzijo. ceste se drži zelo fajn, obraba je pa res prevelika, glede na moj stil vožnje (bolj umirjen). predraga!
Slika
Vrni se na Aktualno področje: Letne pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov