pety je napisal/-a:Hvala obema za odgovore!
Tristan01: Tudi jaz sem imel same dobre izkušnje z GY, sicer z GY Eagle F1 v dimenziji 195/50/15, pa vendar. Oprijem je bil fenomenalen tako po suhem kot po mokrem čeprav je bila smrečica, obraba pa minimalna, saj je bila guma najprej 3 sezone na mojem velikokrat močno gnanem cliotu 1.4 16v potem pa še na bolj gnanem fiatu coupeju, na koncu pa je svojo pot po 4 sezonah končala na Mobi krogu.
Cimpi: avto je srednje težek: 1350 kilski megane CC, zakaj?
Lp
Cimpi je napisal/-a:pety: zaradi tega ker je Toyo bolj trda guma kot GY in ni obraba tako velika. Govorim da podlagi že izkusenih drugih voznikov. Jaz mam passata tudi 1400kg zaradi tega bom vzel toyo proxies ker je tezek avtomobil in se hitro vozim.
Lp
sanny je napisal/-a:Cimpi je napisal/-a:pety: zaradi tega ker je Toyo bolj trda guma kot GY in ni obraba tako velika. Govorim da podlagi že izkusenih drugih voznikov. Jaz mam passata tudi 1400kg zaradi tega bom vzel toyo proxies ker je tezek avtomobil in se hitro vozim.
Lp
si prepričan o tem klar praviš?? da je toyo trša od goodyear?? sem mel toyo proxes na xr2 in so šle v 2 mesecih
sanny je napisal/-a:Cimpi je napisal/-a:pety: zaradi tega ker je Toyo bolj trda guma kot GY in ni obraba tako velika. Govorim da podlagi že izkusenih drugih voznikov. Jaz mam passata tudi 1400kg zaradi tega bom vzel toyo proxies ker je tezek avtomobil in se hitro vozim.
Lp
si prepričan o tem klar praviš?? da je toyo trša od goodyear?? sem mel toyo proxes na xr2 in so šle v 2 mesecih
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov