Stran 1 od 1
Goodyear Excellence VS Toyo Proxes T1-R
Objavljeno: To feb 13, 2007 9:05 pm
Napisal/-a pety
Fantje rabim pomoč!
Kaj predlagate kaj je boljši nakup Goodyear Excellence ali Toyo Proxes T1-R v dimenziji 205/50/17?
Obe gumi sta v enakem cenovnem razredu in skorajda enako ocenjeni.
Ajde...
Lp
Objavljeno: Sr feb 14, 2007 2:08 pm
Napisal/-a tristan01
Tudi sam sem bil pred kratkim v podobni dilemi.
Gumi sta obe dobri. Na koncu sem se odločil za GY zaradi nekoliko daljše pričakovane življenjske dobe. Dimenzija gume ni ista (195/50R15), vseeno pa sem zelo navdušen. Naredil sem kakih 5000km na teh gumah, so dovolj tihe, vseeno pa dajejo dobre rezultate ob priganjanju. Posebej pozitivno pa sem bil presenečen v mokrem obdobju, saj aquaplaninga praktično ni zazanati razen ob res konkretnem pretiravanju.
Edina zadeva, ki v začetku nekoliko preseneti, je opazen prehod med delom gume ki je namenjen vožnji naravnost in delu ki nudi oprijem v zavoju. v trenutku prehoda je povratna informacija podobna kot pri vožnji na meji, naslednji trenutek pa guma neverjetno dobro drži v zavoju in je do meje zdrsa še zelo daleč
LP Tristan01
Objavljeno: Sr feb 14, 2007 2:17 pm
Napisal/-a Cimpi
pety: Jaz ti predlagam Toyo Proxes T1-R Kolko sem okrog gledal pa vpraseval pa vse sem prisel do zakljucka da bi naj dalje drzala in oprijem tudi zelo dober. Vprasanje je kaksen avtomobil imas ali imas lahek potem GY ce pa tezek tako kot jaz pa Toyo raje.
Lp
Objavljeno: Sr feb 14, 2007 8:04 pm
Napisal/-a pety
Hvala obema za odgovore!
Tristan01: Tudi jaz sem imel same dobre izkušnje z GY, sicer z GY Eagle F1 v dimenziji 195/50/15, pa vendar. Oprijem je bil fenomenalen tako po suhem kot po mokrem čeprav je bila smrečica, obraba pa minimalna, saj je bila guma najprej 3 sezone na mojem velikokrat močno gnanem cliotu 1.4 16v potem pa še na bolj gnanem fiatu coupeju, na koncu pa je svojo pot po 4 sezonah končala na Mobi krogu.
Cimpi: avto je srednje težek: 1350 kilski megane CC, zakaj?
Lp
Objavljeno: Sr feb 14, 2007 8:18 pm
Napisal/-a Cobra1
Sam mam GY Excellence 195/60/15 in oprijem v zavoju je nenormalno dober.
Sam sem zelo zadovolje, če jih boš vzev ti zihr ne bo žav.
Objavljeno: Če feb 15, 2007 12:37 pm
Napisal/-a tristan01
pety je napisal/-a:Hvala obema za odgovore!
Tristan01: Tudi jaz sem imel same dobre izkušnje z GY, sicer z GY Eagle F1 v dimenziji 195/50/15, pa vendar. Oprijem je bil fenomenalen tako po suhem kot po mokrem čeprav je bila smrečica, obraba pa minimalna, saj je bila guma najprej 3 sezone na mojem velikokrat močno gnanem cliotu 1.4 16v potem pa še na bolj gnanem fiatu coupeju, na koncu pa je svojo pot po 4 sezonah končala na Mobi krogu.
Cimpi: avto je srednje težek: 1350 kilski megane CC, zakaj?
Lp
Jaz vozim Clio DCI (80KM), pa sem na serijski dimenziji gum resno trpel zarati pretežkega nosa, ki je v hitrih ovinkih preveč silil iz zavoja. Delno sem zadevo uravnovesil z nekoliko nižjim tlakom v zadnijh gumah, vendar ni bilo pravega učinka.
Ko sem zamenjal gume (sicer širše) pa se je to spremenilo. Avto tudi v hitro voženih zavojih ostaja dolgo časa nevtralen, ko pride do zdrsavanja ali nenadnega odvzema plina, pa ni neprijetnih presenečenj. Skratka zelo zadovoljen.
Res pa je, da gre za relativno lahek avtomobil (slaba tona) in bi se težji avtomobil lahko drugače obnašal.
LP Tristan01
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 10:07 am
Napisal/-a Cimpi
pety: zaradi tega ker je Toyo bolj trda guma kot GY in ni obraba tako velika. Govorim da podlagi že izkusenih drugih voznikov. Jaz mam passata tudi 1400kg zaradi tega bom vzel toyo proxies ker je tezek avtomobil in se hitro vozim.
Lp
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 11:00 am
Napisal/-a kljukec
v eni podobni temi, so prišli do dognanja, da je toyo najboljša za svoj denar
lp
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 11:03 am
Napisal/-a Cimpi
kljukec: jap zato sn mu tudi tukaj napisal mi ni tezko ceprav drugje pise, ker vem da meni bi tudi fajn blo da nebi rabo okrog gledat
Lp
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 11:12 am
Napisal/-a sanny
Cimpi je napisal/-a:pety: zaradi tega ker je Toyo bolj trda guma kot GY in ni obraba tako velika. Govorim da podlagi že izkusenih drugih voznikov. Jaz mam passata tudi 1400kg zaradi tega bom vzel toyo proxies ker je tezek avtomobil in se hitro vozim.
Lp
si prepričan o tem klar praviš?? da je toyo trša od goodyear?? sem mel toyo proxes na xr2 in so šle v 2 mesecih
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 11:19 am
Napisal/-a kljukec
sanny je napisal/-a:Cimpi je napisal/-a:pety: zaradi tega ker je Toyo bolj trda guma kot GY in ni obraba tako velika. Govorim da podlagi že izkusenih drugih voznikov. Jaz mam passata tudi 1400kg zaradi tega bom vzel toyo proxies ker je tezek avtomobil in se hitro vozim.
Lp
si prepričan o tem klar praviš?? da je toyo trša od goodyear?? sem mel toyo proxes na xr2 in so šle v 2 mesecih
to je bla trditev nekaterih članov foruma tudi v drugi temi, in so rekl, da je ta veliko trša kot neka druga toyo k je bla crap kar se tiče vzdržljivosti
dejansko se toxo priporoča zaradi dobrega oprijema in rel. majhne obrabe- tud jst bom kupu toyo
zanimivo pa je, da je pri 205/45 r 17 toyo 108 eur- GY pa 136
lp
Objavljeno: Pe feb 16, 2007 6:51 pm
Napisal/-a pety
Kljukec: v dimenziji 205/50/17 pa stane GY 125,80€, Toyo pa 130,50€, tak da pri ceni ni neke razlike, vseeno pa je GY cenejša.
Hvala vseeno vsem za odgovore, trenutno pa se tehtnica nagiba bolj k GY, ker imam enostavno s samo znamko dobre izkušnje.
Lp
Objavljeno: Po feb 19, 2007 7:03 pm
Napisal/-a dmatoh
TOYO!!! Jaz sm imel GY F1, letos bo pa TOYO PXT-1R! Ralika pa je ˝normalnemu˝ vozniku skoraj neopazna!
lp
Objavljeno: Sr feb 21, 2007 6:08 pm
Napisal/-a Cimpi
sanny je napisal/-a:Cimpi je napisal/-a:pety: zaradi tega ker je Toyo bolj trda guma kot GY in ni obraba tako velika. Govorim da podlagi že izkusenih drugih voznikov. Jaz mam passata tudi 1400kg zaradi tega bom vzel toyo proxies ker je tezek avtomobil in se hitro vozim.
Lp
si prepričan o tem klar praviš?? da je toyo trša od goodyear?? sem mel toyo proxes na xr2 in so šle v 2 mesecih
Kot ti je ze kljukec zgoraj napisal
Lp