Stran 1 od 3

Zelo glasne gume Toyo Proxes T1-R. Možni razlog distančniki?

Objavljeno: Sr mar 21, 2007 8:53 pm
Napisal/-a jimbo123
Pravkar sem si kupil nove gume Toyo Proxes T1-R (gume-direkt)in alu platišča. Oboje ima TUV za moj avto (hyundai accent , 2001, 1,5, 66 kw) . Dimenzije gum 195/50 R15. Dimenzije platišč 7X15 ET 38. Do sedaj sem imel 14 colska platišča z gumami 175/65 R14.

Danes mi jih je vulkanizer dal na avto vendar brez distančnikov, ker distančniki ne pašejo na accenta. Precej čudno glede na to da ta platišča imajo TUV za moj model in letnik avtomobila. Tule imate slike ker sam ne vem kako bi to stvar opisal.

Distančnik ki sem ga dobil zraven alu platišč in tudi paše na alu platišče.
Slika

Distančnik če ga dam na originalno 14 colsko platišče.
Slika

Distančnik če ga dam na boben.
Slika

Torej distančnik ki sem ga dobil zraven alu platišč ima fi 69 mm. Jaz pa bi rabil zedaj distančnik z zunanjim fi-jem 69 mm in notranjim 54 mm. Torej širina distančnika bi morala biti kar 15 mm. Takšnega pa se verjeno ne da kupit v trgovini in si ga bom moral dati naredit.

Domov sem se tako pripeljal brez distančnikov. Med to vožnjo domov so bile gume neverjetno glasne. Glasne so postale že pri 35 km/h potem pa še zmeraj bolj tako da sem pri 90 km/h komaj slišal radio.
A bi bil lahko razlog v tem ker nimam distančnikov ali pa so te gume na splošno tako glasne. Ko sem prišel domov so bila prednja platišča zelo vroča pa tudi močan vonj po zažgani gumi sem vonjal. Vozil sem se samo 30 km (od vulkanizerja pa do doma), brez močnega zaviranja in s povprečno hitrostjo 60-70 km/h.
A ima kdo kakšno mnenje zakaj so gume tako glasne?

Objavljeno: Sr mar 21, 2007 9:01 pm
Napisal/-a marko01
Menim da si zelo hraber da si se peljal domov samo na vijakih :P

p.s gume niso krive

Objavljeno: Sr mar 21, 2007 9:02 pm
Napisal/-a cliort
Upam da zaradi nizke temperature asvalta in gum.
Ne me strašit, k jest jih jutri dobim. :D

Objavljeno: Sr mar 21, 2007 9:09 pm
Napisal/-a michelin
distančniki nimajo veze z glasnostjo gum ampak pri zaviranju rado vse trese ,če ni vse zrihtano v "center" (distančnik) ,gume ropotajo če so stopničaste ,kar pri tebi nebi smelo biti saj so nove ;)

Objavljeno: Sr mar 21, 2007 9:11 pm
Napisal/-a P106r
Če je bila zažgana guma potem si 100% drgnil z gumo ob blatnik(upam da je nisi že uničil) in obvezno potrebuješ tisti distančnik! Po možnosti imaš še znižan avto tako da guma še prej prime v blatnik :?

Objavljeno: Sr mar 21, 2007 9:36 pm
Napisal/-a ANJCI
Distančnik katerega si prejel je namenjen starejšemu modelu Accenta, kateri ima notrnji fi peste oz. centra 67 in razmerje vijakov 4-114.3
Tvoj model je novejši in potrebuješ notranji fi 54, kar si že ugotovil.
Distančnik, katerega nimaš nameščenega v platišču ne vpliva na hrupnost ali podobno ampak samo na tresenje volana.
Distančnik oz centrirni rink je namenjen centriranju platišča na sredino, vijaki pa za pritrditev kolesa...
Po vsem tem kar si napisal ni problem v distančnikih ali pnevmatikah ampak v platiščih...
Kolo vsekakor nekaj drži oz. ga ovira da bi se normalno vrtel...posledično temu je tudi hrupnost ter gretje platišč oz. celotnega kolesa ...
Obvezno poglej sam ali pa se zapelji do najbljižjega mehanika ;)

Pa poročaj, kaj si ugotovil... ;)

Objavljeno: Sr mar 21, 2007 10:53 pm
Napisal/-a jimbo123
michelin je napisal/-a:distančniki nimajo veze z glasnostjo gum ampak pri zaviranju rado vse trese ,če ni vse zrihtano v "center" (distančnik) ,gume ropotajo če so stopničaste ,kar pri tebi nebi smelo biti saj so nove ;)


No treslo se ni nič. Gume mi ne ropotajo. So samo glasne. Večja kot je hitrost bolj so glasne. Gre za enakomeren zvok ki postaja zmeraj bolj glasen. Npr: kot da bi imel prižgano televizijo na praznem kanalu in bi potem povečeval zvok. Šumenje televizje bi bilo zmeraj glasneje. Mislim na glasnost v tem smislu...

cliort je napisal/-a:Upam da zaradi nizke temperature asvalta in gum.
Ne me strašit, k jest jih jutri dobim. :D


Super. Daj prosim napiši ko boš imel montirane, če so glasne ali ne.

P106r je napisal/-a:Če je bila zažgana guma potem si 100% drgnil z gumo ob blatnik(upam da je nisi že uničil) in obvezno potrebuješ tisti distančnik! Po možnosti imaš še znižan avto tako da guma še prej prime v blatnik :?


Guma je zgledala cela ko sem jo pogledal. Bom pa ga jutri dvignil in pogledal če slučajno kje rajsa. Ja prav imaš avto imam znižan. Vzmeti in gume mi je menjal isti vulkanizer (ASR Rudolf).

ANJCI je napisal/-a:Po vsem tem kar si napisal ni problem v distančnikih ali pnevmatikah ampak v platiščih...
Kolo vsekakor nekaj drži oz. ga ovira da bi se normalno vrtel...posledično temu je tudi hrupnost ter gretje platišč oz. celotnega kolesa ...
Obvezno poglej sam ali pa se zapelji do najbljižjega mehanika ;)
Pa poročaj, kaj si ugotovil... ;)


Platišča so tudi nova. Alessio platišča model: ultra lahke Smeraldo. Danes sem jih dobil iz Brežic. Vem da vas večina nima dobrega mnenja za alessio platišča. Tudi sam se to omenil vulkanizerju pa mi je rekel da ima kolega tudi alessio platišča in da nima problemov z njimi.
Bom probal doma kako se vrtijo kolesa.

ANJCI je napisal/-a:Distančnik katerega si prejel je namenjen starejšemu modelu Accenta, kateri ima notrnji fi peste oz. centra 67 in razmerje vijakov 4-114.3
Tvoj model je novejši in potrebuješ notranji fi 54, kar si že ugotovil.


Ni mi čisto jasno. Ja res potrebujem notranji fi 54, vendar zunanji mora biti 69 da se bo prilegal alu platišču. Tako širokih (15mm) distančnikov pa še nisem videl. Ali sploh obstajajo? Če si naročim distančnike z notranjim fijem 54 (predvidevam da bodo izgledali podobno kot tisti katere imam doma, samo da imajo manjši fi) potem mi bodo pasali na boben vendar mi to ne koristi ker se ne bodo prilegali tudi platišču.

Čisto možno je da to platišče sploh ne bi smelo biti montirano na moj model ampak na tisti starejši model katerega si ti napisal. Je pa potem zelo čudno zakaj je moj model zapisan v TUVu. Pri tem starem modelu bi se tako brez problemov dalo uporabit distančnike katere imam doma 67-69mm. Mere bi bile tako enake na bobnu in platišču.

Objavljeno: Če mar 22, 2007 12:01 am
Napisal/-a P106r
Eh, 15mm ni še nič za distančnik, jaz sem npr. potreboval in tudi kupil(pri Španu) 21mm širokega...

Drugače pa guma zgleda cela ja, vendar domnevam da si pogledal samo na zunanji strani - kolesa moraš snet in pogledati z notranje strani.

Objavljeno: Če mar 22, 2007 6:41 am
Napisal/-a Cash
Imam sam Toyo Proxes T1R in sem zadovoljen z njimi ---> ne šumijo nič, oz. v mejah normale. Mogoče je pa vzrok slab ležaj. oz. je sedaj mogoče bolj obremenjen, kot prej, ker imaš alu feltne, ki so bolj ven in nanj deluje večji moment. Lahko, da ga že stiska oz. da malo že riba in se toplota prenaša na feltno. :roll:

Objavljeno: Če mar 22, 2007 8:23 am
Napisal/-a radar
Ziv.
Gledam tvoje slike in mi ni nekaj jasno.
Kolikor vem, se distančniki uporabljajo za razšitritev koloteka. Npr. distančnik 40 mm pomeni 2 distančnika po 20 mm.
Primer:
http://www.as-velenje.com/shop_index.php?cid=2_2_51_550

Problem katerega imaš pa ti, je pa navaden aluminijast obroček. Tega ti pa lahko naredi skoraj vsak, kateri ima struznico in nekaj znanja ali pa vulkanizer.
Zato se ti samo zapelji do tistega, kater ti je prodal platišča in ti naj zamenja za ustrezne obročke (če si seveda kupil novo), drugače pase zapelji do enega, kateri ima stružnico in ti jih bo naredu. Druga varianta je najhitrejša, če si kupil vse rabljeno in jih jih vulkanizer nima na zalogi, pa se poceni.

LP

Objavljeno: Če mar 22, 2007 8:41 am
Napisal/-a Cash
Distančnik 40 mm pomeni distančnik debel 40 mm in ne 2 distančnika po 20 mm :?

Objavljeno: Če mar 22, 2007 8:50 am
Napisal/-a radar
Cash je napisal/-a:Distančnik 40 mm pomeni distančnik debel 40 mm in ne 2 distančnika po 20 mm :?


Se opravičujem..moj kiks..
LP ;)

Objavljeno: Če mar 22, 2007 8:54 am
Napisal/-a kaWsk
radar je napisal/-a:
Cash je napisal/-a:Distančnik 40 mm pomeni distančnik debel 40 mm in ne 2 distančnika po 20 mm :?


Se opravičujem..moj kiks..
LP ;)


men se pa zdi, da če piše 40mm to pomeni 2x po 20mm. Vsaj tko je naprimer pri FK-ju. Ker vedno se kupuje distančnik v paru in je napisana skupna razširitev...

Objavljeno: Če mar 22, 2007 8:59 am
Napisal/-a DoubleG
to o čemer govoriš ni distančnik ampak centrirni obroček. Zdej ne vem kje boš dobil tako debelega, da se bo feltna prilegala pesti, ker vidim ti manjka kakšen centimeter če ne več. Pokliči tega rudolfa in ga vprašaj za pravi centrirni obroček (če se ga sploh da dobit). Ena opcija je, da ti ga strugar naredi, pri homologaciji takoalitako ne boš imel problemov, ker imaš tuv. Zadnja, worst-case-scenario opcija je pa da daš druga platišča. Pokliči rudolfa pa se zmeni.

ti obročki so lahko tudi plastični pa ni problemov. gre se samo za to, da je feltna scentrirana na pesti.

Objavljeno: Če mar 22, 2007 9:28 am
Napisal/-a Cash
Te centrirna obročke ima tudi Špan, če se ne motim. Kr poklič, pa jih vprašaj.

Objavljeno: Če mar 22, 2007 9:43 am
Napisal/-a Doc_
marko01 je napisal/-a:Menim da si zelo hraber da si se peljal domov samo na vijakih :P

p.s gume niso krive

Ma ti se zavedaš kolk zdržijo tisti vijaki???

Objavljeno: Če mar 22, 2007 9:52 am
Napisal/-a Salieri
jaz mam tudi Toyo t1r vendar ne zaznavam kakšnega večjega hrupa.. bolj me moti to, da pri hitri spremembi smeri avto čudno reagira (kot da bi mel volan prazen hod, oz. kot da nebi mel nizkoprofilnih gum gor---sem zaradi snega dal nazaj zimske in tega ni občutiti, tako da na podvozju ziher ni okvare..) Kdo lahko kaj pove če je pri teh gumah na smrekico tako ali???? guma pa je 195/50/15

Gume mam napolnjene na 2.4 spredaj in 2.1 zadaj...Je možno, da se te gume morejo še bolj polnit?

Objavljeno: Če mar 22, 2007 10:03 am
Napisal/-a kaWsk
pi je napisal/-a:jaz mam tudi Toyo t1r vendar ne zaznavam kakšnega večjega hrupa.. bolj me moti to, da pri hitri spremembi smeri avto čudo reagira (kot da bi mel volan prazen hod, oz. kot da nebi mel nizkoprofilnih gum gor---sem zaradi snega dal nazaj zimske in tega ni občutiti, tako da na podvozju ziher ni okvare..) Kdo lahko kaj pove če je pri teh gumah na smrekico tako ali???? guma pa je 195/50/15

Gume mam napolnjene na 2.4 spredaj in 2.1 zadaj...Je možno, da se te gume morejo še bolj polnit?


t1r naj bi mele dost mehak rob...

Objavljeno: Če mar 22, 2007 10:28 am
Napisal/-a comfortably numb
pi je napisal/-a:jaz mam tudi Toyo t1r vendar ne zaznavam kakšnega večjega hrupa.. bolj me moti to, da pri hitri spremembi smeri avto čudo reagira (kot da bi mel volan prazen hod, oz. kot da nebi mel nizkoprofilnih gum gor---sem zaradi snega dal nazaj zimske in tega ni občutiti, tako da na podvozju ziher ni okvare..) Kdo lahko kaj pove če je pri teh gumah na smrekico tako ali???? guma pa je 195/50/15

Gume mam napolnjene na 2.4 spredaj in 2.1 zadaj...Je možno, da se te gume morejo še bolj polnit?

Jaz sem imel podoben občutek s temi gumami.


lp

Objavljeno: Če mar 22, 2007 10:50 am
Napisal/-a MaTe0
Poglej ležaje :) Men tudi boli zelo in je bolilo že prej. Ziher so krivi ležaji.