Stran 1 od 2
prazna guma
Objavljeno: So maj 12, 2007 7:33 pm
Napisal/-a myster
včeraj se mi je naredilo da sem nekje pobral en zarjavel žrebel.guma spustla zlo hitr, sreča pa da mi je spustla glih takrat ko so cesto rihtal in nisem imel velike hitrosti.seveda zamenjal z rezervno, ki pa lahko max pelja 80km/h. vendar vam povem da je ta guma zelo nevarna za vozit.skos te zanaša ko voziš.sem pred krožnim mal bol močn zapremzal me je kr nesl pa rezerno kolo zablokiral.do doma sem imel 30km in ko sem prišel domov (kljub da sm se držal napisa :50mph or 80km/h) je bila rezerna guma tako vroča da bi se lahko opeku.
Se vam je že to kdaj naredilo?
Objavljeno: So maj 12, 2007 9:01 pm
Napisal/-a Doche
a to z ono malo evro gumo al kak se reče? še nisem mel te nesreče da bi moral menjat, sem skoz žebelj pravočasno opazo v gumi pa hitro do vulkanizera po injekcijo
Objavljeno: So maj 12, 2007 9:26 pm
Napisal/-a Energetik81
A si mel dost napumpano? Mislm da je treba imet kar nabito - okoli 4,5 bar!
Verjetno si mel napol prazno, pol pa logičn da se greje.
Objavljeno: So maj 12, 2007 10:19 pm
Napisal/-a myster
je še kr bila polna.nisem preverju.strah me je blo da se bo pregrela pa bo še rezervna urezala. ampak ta majhna je zelo nevarna

...mal bol zapremaš pa te kr nese...slab učinek .ampak kaj morm...štos je bil v tem da so gume že zelo stare in ji tečejo 8 sezona/leto.prej je avto vozila ženska (mama).itak mašina proizvede komaj 55 KM tako da do vlke obrabe gum ni da bi recimo od pospeševanj se niso čisto nič zrabile.ko gledam na peugetu ko ga večino vozi oče (avto ima 110 KM), pa oče rad na gas pritisne so komi 4 sezono gor in so verjeto tut zadnjo sezono gor.gume na avtu so že tako preperele da je oče dal na eno gumo že šlavf ker zaradi razpok je guma v enmu tedni zgubila več kot 1 bar pritiska.bolj ko očetu dopevdujem da je čas za nove gume (varnjejše)...je tk ko bi govoru steni.jaz se vozim v šolo čez Hudo Luknjo ki so sami ovinki in mi je v krvi da rad mal po gasu stisnem.ampak včeraj mi je dalo misliti kaj če mi na kakmu ovinku ureže guma....v katero skalo se bom zaletu(v hudi luknji)???
na avtu mam še lahko 14 col gume.na avtu so 13 col, takšna je tudi rezerna.kaj bi bilo če bi imel 14 col rezerno pa 13?po logiki bi imel zelo slab stika z tlemi, jaz pa 30 km stran od doma.
Objavljeno: So maj 12, 2007 11:20 pm
Napisal/-a HOLLAND
Ja te gume morajo bit napumpane 4.2 bara. Konec koncev niso narejene da bi nevemkako držale cesto ampak samo, da prideš do vulkanizerja ali do doma.
Objavljeno: Ne maj 13, 2007 4:17 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Ja bog pomagaj, če imaš očeta tako škrtega, da niti sebi ne privošči novih gum in tvega svoje in druga življenja na cesti. In vulkanizerja, ki mu je dal v preperelo gumo šlauf, je tudi za križat. Res neverjetne zgodbe se bere tu na forumu. Človeška neumnost res ne pozna meja.
Ti se pa tudi ne čudi, da te "nese" z rezervno gumo, če pa imaš ostale 3 tako stare, da so primerne samo še za na kakšno konjsko vprego. Tisto sploh ni več guma ampak plastika.
Objavljeno: Ne maj 13, 2007 4:26 pm
Napisal/-a Hribo
daj orginal rezervo ven pa si das drugo boljso noter pa se majhna nebo pa se samo do 80 nebo.
lp
Objavljeno: Ne maj 13, 2007 4:41 pm
Napisal/-a Firediver
Ali pa kupiš (na odpadu) jekleno feltno originalne velikosti z ustrezno gumo, tisto zasilno rezervno pa v smeti.
Glede na to, da imaš 55 konjev predvidevam da tud ni neke velike razlike med zasilno in tapravo gumo po dimenzijah, tako da ti bo v najslabšem primeru v prtljažniku nastal majhen hrib.
Objavljeno: Ne maj 13, 2007 4:52 pm
Napisal/-a Slide
myster je napisal/-a:na avtu mam še lahko 14 col gume.na avtu so 13 col, takšna je tudi rezerna.kaj bi bilo če bi imel 14 col rezerno pa 13?po logiki bi imel zelo slab stika z tlemi, jaz pa 30 km stran od doma.
Obseg 14 colskega kolesa mora biti itak popolnoma enak kot pri 13colski...Beri: kupit moraš gume z manjšo "višino". Npr. če so prve 175/70/13 potem moraš kupit 175/65/14...srednja številka je višina gume.
Objavljeno: Ne maj 13, 2007 7:28 pm
Napisal/-a myster
Strokovnjak je napisal/-a:Ja bog pomagaj, če imaš očeta tako škrtega, da niti sebi ne privošči novih gum in tvega svoje in druga življenja na cesti. In vulkanizerja, ki mu je dal v preperelo gumo šlauf, je tudi za križat. Res neverjetne zgodbe se bere tu na forumu. Človeška neumnost res ne pozna meja.
Ti se pa tudi ne čudi, da te "nese" z rezervno gumo, če pa imaš ostale 3 tako stare, da so primerne samo še za na kakšno konjsko vprego. Tisto sploh ni več guma ampak plastika.
avto itak ni moj...je od fotra, sam fura ga mama ali pa jaz.mama se pela do šihta okoli 10km pa še tist čez mesto kjer je 50 ali 60 omejitev...jaz se pelam v šolo je v eno smer 30 km.gume bi šel jaz kupit če bi vedu da se bom večino jst vozu
Objavljeno: Ne maj 13, 2007 9:07 pm
Napisal/-a trafo66
guma ti je bila vroča zato ker je bila premalo napumpana. zato je tudi nevarno zanašala. jaz sem v nemčiji mel defekt in sem nataknu to gumo gor ampak je nosila na stran. potem sem jo napihal kakor na njej piše in sicer 5,2 bara in sem vozu 120 nauro brez težav. dobro bila je avtocesta. ampak dokler je bla napol prazna nisem mogu niti 70 km h
Objavljeno: Ne maj 13, 2007 9:39 pm
Napisal/-a HOLLAND
lenivec je napisal/-a:btw ozka rezerva se montira smo na zadnji par koles, nikoli an sprednjega. ni čudno da te nosi
Od kje pa tebi to? Kaj potem če ti sprednja spušča se bomo po feltni vozili? Al bi mogli dve rezervi met?

Objavljeno: Po maj 14, 2007 12:08 am
Napisal/-a im nobody
če je REZERVNA ni važno kam spredal ali zadaj
Objavljeno: Po maj 14, 2007 5:08 am
Napisal/-a Firediver
HOLLAND je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:btw ozka rezerva se montira smo na zadnji par koles, nikoli an sprednjega. ni čudno da te nosi
Od kje pa tebi to? Kaj potem če ti sprednja spušča se bomo po feltni vozili? Al bi mogli dve rezervi met?

V najslabšem primeru pač zamenjaš sprednjo gumo z zadnjo, zadaj pa daš rezervno. V navodilih za moj avto je to priporočljivo še posebej pozimi, da lahko daš na sprednje gume še verige (na zasilno rezervno jih ne moreš montirat).
Ni treba met dveh rezervnih, samo znajti se moraš!
Objavljeno: Po maj 14, 2007 8:40 am
Napisal/-a GM
Če imaš daleč do doma je fajn da jo daš zadaj. Imaš sicer enkrat več dela, samo se vsaj varno pripelješ. Za par kilometrov se da zdržat tudi če je spredaj, ni pa priporočljivo že zaradi diferenciala, če vam je zaradi varnosti vseeno.
LP, Grega
Objavljeno: Po maj 14, 2007 4:29 pm
Napisal/-a Strokovnjak
GM je napisal/-a:Če imaš daleč do doma je fajn da jo daš zadaj. Imaš sicer enkrat več dela, samo se vsaj varno pripelješ. Za par kilometrov se da zdržat tudi če je spredaj, ni pa priporočljivo že zaradi diferenciala, če vam je zaradi varnosti vseeno.
LP, Grega
A zdej bom pa 2x dvigoval avto, če mi spusti zadnja guma? Če boš 50km/h vozu do prvega vulkanizerja, potem nimaš kaj skrbet za varnost.
Objavljeno: Po maj 14, 2007 5:25 pm
Napisal/-a RedBaron
lenivec je napisal/-a:HOLLAND je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:btw ozka rezerva se montira smo na zadnji par koles, nikoli an sprednjega. ni čudno da te nosi
Od kje pa tebi to? Kaj potem če ti sprednja spušča se bomo po feltni vozili? Al bi mogli dve rezervi met?

preberi si navodila od avta (če maš ozko rezervo) in boš videl od kje meni to.
Jaz sem mel v polotu zasilno rezervo in v navodilih ni nič pisalo, da je ne smeš montirat spredaj!!
Piše samo da uporaba verig na zasilni rezervi ni dovoljena in da če rabiš ketne, pač daš razervo zadaj, normalno gumo pa naprej.